Jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Psst... Je mag ok spijbelen en schaatsen kijken!
Ik bij de C1000, 1 euro per 250 gram, overrijp.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar haal jij rond deze tijd van het jaar aardbeien vandaan, dan?
Wat zul jij balen als de helft vanavond spijbelt en jij nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaergens wil ik dat ook gewoon gaan doen
Maar aanstaande zondag hebben we de eerste oefenzondag voor de voorstelling
Maarja aan de andere kant is de voorstelling ook pas in juni dus zou ik echt iets missen als ik vanavond niet ga......
Maar de 10km......ik heb het goud van Wust ook al gemist (wat een sport-kijk-nerd ben ik ook
die lagen in de supermarkt, een euro! Dus toen kon ik ze niet laten liggen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar haal jij rond deze tijd van het jaar aardbeien vandaan, dan?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:52 schreef P.F het volgende:
Falers op de hotpantshyve.
Grappig topic![]()
!!
Oech waar? Want ik vind Nederlands schaatsen ook zo leuk :$quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef AKnynke het volgende:
oh ja, ik heb er zin in! En ik heb een manier ontdekt waarop ik het online kan kijken met nederlands commentaar, en ik ga met nog 2 nederlanders kijken!
Aan mijn lijstje kan een smoothie van yoghurt, aardbei, banaan en sinaasappelsap toegevoegd worden..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat zul jij balen als de helft vanavond spijbelt en jij niet
via http://nos.nl/os2010/, en dan http://www.hidemyip.nl/quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:30 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Oech waar? Want ik vind Nederlands schaatsen ook zo leuk :$
Wij (vader, broertje en zus) zaten vroeger alle rondetijden te noteren in onze schriftjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met de OS. Of met wat voor sportevenement dan ook eigenlijk
.
Hear hearquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met de OS. Of met wat voor sportevenement dan ook eigenlijk
.
ik kijk ook al fanatiek schaatsen sinds ik klein ben.... incl. rondetijden meeschrijven... ik was ook al sinds 1999 fan van mark tuitert bij elke wedstrijd.... en nu heeft ie eindelijk gewonnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wij (vader, broertje en zus) zaten vroeger alle rondetijden te noteren in onze schriftjes!. We maakten ook allemaal plakboeken, dezelfde, en vonden dat echt ontzettend tof! Over sport-nerds gesproken
Ach, als je een beetje easy on the suikerstroop gaat, kan het al vanaf 350 kcal ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:55 schreef P.F het volgende:
Ik ga by the way een cocktail "bar" fixen(En dan maar 1 per maand maken hahaha.. Hoeveel kcal zat er nou in 1?)
Ja, als ik daarop zou rennen zou ik omvallen! Maar ja, dan moet je wel weer even wachten tot het gezakt isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Operaties kijken is leuk, maar ook vermoeiend, zelfs als je je brood thuis laat liggen!
Lijstje
O: dubbele boterham hagelslag
L: evergreenkoekjes, cupasoup, een boterham met pasta.
T: appel.
Nu wilde ik eigenlijk gaan rennen, maar voel me nog een beetje hypo-ig. Beter eerst nog brood zeker?
Twee boterhammen later voel ik me een stuk beter! Dan ga ik nu dus les 17 doen, hopen dat ik niet alsnog omval;-)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, als ik daarop zou rennen zou ik omvallen! Maar ja, dan moet je wel weer even wachten tot het gezakt is![]()
Daarom ga ik maar nooit meer, haha.
Oh jij bent co-assistent toch? Mijn beste vriendin zei dat ze wel eens een powertukje ging doen op de wcquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Operaties kijken is leuk, maar ook vermoeiend, zelfs als je je brood thuis laat liggen!
Lijstje
O: dubbele boterham hagelslag
L: evergreenkoekjes, cupasoup, een boterham met pasta.
T: appel.
Nu wilde ik eigenlijk gaan rennen, maar voel me nog een beetje hypo-ig. Beter eerst nog brood zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |