abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78321946
CF, fijn dat het voorbij is en vrij goed ging zelfs!

Ik heb vanavond bami gegeten, met groenten, pindasaus, spiegelei, kroepoek, Atjar en yakitori-sateetjes.

Ik ga nu aan mijn toetje: een minneola. Ik vind die dingen dus echt lekker. Lekker zurig, maar niet te.
  maandag 22 februari 2010 @ 21:58:41 #52
236335 neen
schone schijn
pi_78322421

O: broodje pindakaas, halve beker melk
T: koffie
L: zo'n zakje noodles
T: 3 koffie
D: macaroni met ham & kaas uit de oven met tomatenketcup
T: halve fles spa rood

Een waardige voortgang van m'n vakantie.... morgenochtend komt er hier een pakje voor mij maar moet ik op school... handig! Nou ja wie weet kan ik hem in een tussenuur opvangen en anders pech en natuurlijk normaal eten morgen!
het lijkt niet wat het is
  maandag 22 februari 2010 @ 22:01:14 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78322573
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef neen het volgende:

O: broodje pindakaas, halve beker melk
T: koffie
L: zo'n zakje noodles
T: 3 koffie
D: macaroni met ham & kaas uit de oven met tomatenketcup
T: halve fles spa rood

Een waardige voortgang van m'n vakantie.... morgenochtend komt er hier een pakje voor mij maar moet ik op school... handig! Nou ja wie weet kan ik hem in een tussenuur opvangen en anders pech en natuurlijk normaal eten morgen!
Oeh neen, wat heb je besteld? .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 22 februari 2010 @ 22:07:29 #54
236335 neen
schone schijn
pi_78322902
Toch een nieuwe telefoon waar ik na 1 maand weer op ben uitgekeken
pi_78323126
Weer terug van de film! Wij dachten: gezellig naar de film op maandagavond, en dat dacht heel puberend Amsterdam met ons! Dus The Shutter was al uitverkocht toen we een bomvolle Pathe De Munt binnenliepen. Om de jeugd te ontlopen zijn we toen naar Tuschinsky gegaan en daar draaide, op dat tijdstip, alleen It's Complicated. Het was wel een ok-film, het leukste vond ik dat er zo lekker in gekookt en gebakken werd.

Minder daaraan is dat ik nu een chocoladetaart wil bakken en dat ik een zak M&M's heb leeggegeten... Ik moet echt stoppen met die suikers!
pi_78323134
Nice! Wat voor een heb je besteld neen?
  maandag 22 februari 2010 @ 22:12:21 #57
3185 Adelante
To let it go now
pi_78323176
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef conleche het volgende:
CF, fijn dat het voorbij is en vrij goed ging zelfs!

Ik heb vanavond bami gegeten, met groenten, pindasaus, spiegelei, kroepoek, Atjar en yakitori-sateetjes.

Ik ga nu aan mijn toetje: een minneola. Ik vind die dingen dus echt lekker. Lekker zurig, maar niet te.
Ik ben ook verslaafd aan die minneola's, lekker sappig
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_78323225
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef anna82 het volgende:
Weer terug van de film! Wij dachten: gezellig naar de film op maandagavond, en dat dacht heel puberend Amsterdam met ons! Dus The Shutter was al uitverkocht toen we een bomvolle Pathe De Munt binnenliepen. Om de jeugd te ontlopen zijn we toen naar Tuschinsky gegaan en daar draaide, op dat tijdstip, alleen It's Complicated. Het was wel een ok-film, het leukste vond ik dat er zo lekker in gekookt en gebakken werd.

Minder daaraan is dat ik nu een chocoladetaart wil bakken en dat ik een zak M&M's heb leeggegeten... Ik moet echt stoppen met die suikers!
Het is vakantie he! En Pathe is vaak 's avonds heel erg druk, vooral dinsdagavond..
  maandag 22 februari 2010 @ 22:14:21 #59
236335 neen
schone schijn
pi_78323280
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef P.F het volgende:
Nice! Wat voor een heb je besteld neen?
Zo'n stomme ikees
pi_78323739
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:13 schreef P.F het volgende:

[..]

Het is vakantie he! En Pathe is vaak 's avonds heel erg druk, vooral dinsdagavond..
Ja I know! Ik dacht al: Wat doen al die kinderen 's avonds op straat, dat mocht ik vroeger echt niet! (In het kleine Friese dorpje waar ik opgegroeid ben ) Als je werkt ben je ineens niet meer zo op de hoogte van de schoolvakanties.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:23:11 #61
236335 neen
schone schijn
pi_78323753
Zo'n zak m&m's geel? Dus met nootjes of van die anderen zonder bestaansrecht
pi_78324020
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef neen het volgende:
Zo'n zak m&m's geel? Dus met nootjes of van die anderen zonder bestaansrecht
Tuurlijk die met nootjes!! Welke anderen?
  maandag 22 februari 2010 @ 22:30:00 #63
236335 neen
schone schijn
pi_78324067
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:28 schreef anna82 het volgende:

[..]

Tuurlijk die met nootjes!! Welke anderen?
Die uit zo'n blauwe of bruine zak
pi_78324255
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:30 schreef neen het volgende:

[..]

Die uit zo'n blauwe of bruine zak
Die bestaan helemaal niet! Dat is een urban legend
  maandag 22 februari 2010 @ 22:34:34 #65
331 Merel
Be here now.
pi_78324264
TVP met lijstje:

O - 2 krentenbollen
L - melk, jus, bruin pistoletje filet americain en groenvoer, kop paddenstoelensoep
T - sinaasappel, banaan
D - couscousschotel met courgette en fetakaas en tomatensaus, 3x opgeschept want het was zo lekker!
T - 2 stukken brownie, glas rode wijn

En gedurende de dag een paar glazen appelsap, ik was water en cola light een beetje zat.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78324406
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:34 schreef Merel het volgende:
TVP met lijstje:

O - 2 krentenbollen
L - melk, jus, bruin pistoletje filet americain en groenvoer, kop paddenstoelensoep
T - sinaasappel, banaan
D - couscousschotel met courgette en fetakaas en tomatensaus, 3x opgeschept want het was zo lekker!
T - 2 stukken brownie, glas rode wijn

En gedurende de dag een paar glazen appelsap, ik was water en cola light een beetje zat.
Had je dat zelf gemaakt die couscous? Ik wil eigenlijk een tajine, dan ga ik dat ook eens maken, nog nooit gedaan en ik vind het nog wel zo lekker!!

Ga het direct maar even op mijn verjaarslijstje zetten. Da's precies een goed cadeau en als mensen dan vragen wat ik wil hebben, dan wéét ik tenminste iets.
pi_78324574
Vandaag was een grote faal. Iets met een bak ben&jerry's en snoep. Morgen vol goede moed er weer tegenaan, ga iig weer zwemmen
pi_78324629
Als ik een kwarktaart/cheesecake wil maken met bovenop een laag (blauwe) druivengelei, zou het dan lekker smaken als ik (gesloopte) blauwe bessen door de kwark doe? Of botsen die 2 smaken? Ik wil de kwark ook een paarsige kleur geven, maar weet dus niet wat lekker smaakt met druivengelei .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78324814
Een tajine klinkt in ieder geval wel gezellig!
  maandag 22 februari 2010 @ 22:47:14 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78324827
Echt, was het maar waar dat M&Ms uit bruine zak niet bestonden Dat was dan weer een verleiding minder Ik wou wel eens dat ik voor alle dingen die ik lekker vond moeite moest doen en dat gezond eten supermakkelijk was - een luiaard als ik was dan superslank

Dan zou ik 1 keer per maand ofzo een heerlijke taart bakken voor mezelf + bezoek ofzo, en verder easy peasy gezond eten en sporten </Utopische blabla>

Zumba was overigens weder utopisch leuk
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 22 februari 2010 @ 23:01:46 #71
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78325517
ik heb honger , trek. K geloof dat ik maar richting bed ga, want anders ga ik snaaien. Gelukkig is er niet heel veel te snaaien in huis...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 22 februari 2010 @ 23:07:43 #72
331 Merel
Be here now.
pi_78325771
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:37 schreef conleche het volgende:

Had je dat zelf gemaakt die couscous? Ik wil eigenlijk een tajine, dan ga ik dat ook eens maken, nog nooit gedaan en ik vind het nog wel zo lekker!!
Had een vriendinnetje gemaakt. Recept was oorspronkelijk van AH, maar helemaal verbouwd.

Hoe lang blijft witlof trouwens houdbaar? Of is er een manier om het slim in te vriezen ofzo? Ik eet deze week weer vaker buiten de deur dan ik had verwacht toen ik in het weekend m'n weekboodschappen deed, dus nou zit ik met die witlof die niet op komt, dat vind ik zonde!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78326320
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:07 schreef Merel het volgende:

[..]

Had een vriendinnetje gemaakt. Recept was oorspronkelijk van AH, maar helemaal verbouwd.

Hoe lang blijft witlof trouwens houdbaar? Of is er een manier om het slim in te vriezen ofzo? Ik eet deze week weer vaker buiten de deur dan ik had verwacht toen ik in het weekend m'n weekboodschappen deed, dus nou zit ik met die witlof die niet op komt, dat vind ik zonde!
Best lang houdbaar hoor. Op den duur gewoon de buitenste blaadjes eraf halen als ze bruin worden, maar een paar weken moet lukken. Vriezen weet i eigenlijk niet. Misschien gekookt of geblancheerd wel. Niet rauw in ieder geval.
  maandag 22 februari 2010 @ 23:26:19 #74
331 Merel
Be here now.
pi_78326636
Nouja, dan laat ik 't gewoon in de koelkast liggen en hoop ik dat het lekker blijft

Vanavond McCarnaval gemaild. Nog niks teruggehoord, weet ook niet of 'ie dat doet. Maar ik sta dus weer open voor suggesties, iemand nog een leuke man in de aanbieding?

Nu bedtijd, trusten!
  maandag 22 februari 2010 @ 23:28:03 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78326727
Of een keer als lunch, als salade ofzo!

Ik had trouwens net zo'n ontzettende dorst toen ik thuis kwam (lekkere dorst zeg maar ) dat ik mn yoghurt heb verwisseld voor een beker met half chocomelk, half gewone melk

En nu ga ik maffen

[ Bericht 11% gewijzigd door MariaEtcetera op 22-02-2010 23:37:25 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')