Oeh neen, wat heb je besteld?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef neen het volgende:
O: broodje pindakaas, halve beker melk
T: koffie
L: zo'n zakje noodles
T: 3 koffie
D: macaroni met ham & kaas uit de oven met tomatenketcup
T: halve fles spa rood
Een waardige voortgang van m'n vakantie.... morgenochtend komt er hier een pakje voor mij maar moet ik op school... handig! Nou ja wie weet kan ik hem in een tussenuur opvangen en anders pechen natuurlijk normaal eten morgen!
Ik ben ook verslaafd aan die minneola's, lekker sappigquote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef conleche het volgende:
CF, fijn dat het voorbij is en vrij goed ging zelfs!![]()
Ik heb vanavond bami gegeten, met groenten, pindasaus, spiegelei, kroepoek, Atjar en yakitori-sateetjes.
Ik ga nu aan mijn toetje: een minneola. Ik vind die dingen dus echt lekker. Lekker zurig, maar niet te.
Het is vakantie he! En Pathe is vaak 's avonds heel erg druk, vooral dinsdagavond..quote:Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef anna82 het volgende:
Weer terug van de film! Wij dachten: gezellig naar de film op maandagavond, en dat dacht heel puberend Amsterdam met ons! Dus The Shutterwas al uitverkocht toen we een bomvolle Pathe De Munt binnenliepen. Om de jeugd te ontlopen zijn we toen naar Tuschinsky gegaan en daar draaide, op dat tijdstip, alleen It's Complicated. Het was wel een ok-film, het leukste vond ik dat er zo lekker in gekookt en gebakken werd.
Minder daaraan is dat ik nu een chocoladetaart wil bakken en dat ik een zak M&M's heb leeggegeten... Ik moet echt stoppen met die suikers!
Ja I know! Ik dacht al: Wat doen al die kinderen 's avonds op straat, dat mocht ik vroeger echt niet! (In het kleine Friese dorpje waar ik opgegroeid benquote:Op maandag 22 februari 2010 22:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is vakantie he! En Pathe is vaak 's avonds heel erg druk, vooral dinsdagavond..
Tuurlijk die met nootjes!! Welke anderen?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef neen het volgende:
Zo'n zak m&m's geel? Dus met nootjesof van die anderen zonder bestaansrecht
Die uit zo'n blauwe of bruine zakquote:Op maandag 22 februari 2010 22:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
Tuurlijk die met nootjes!! Welke anderen?
Had je dat zelf gemaakt die couscous? Ik wil eigenlijk een tajine, dan ga ik dat ook eens maken, nog nooit gedaan en ik vind het nog wel zo lekker!!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:34 schreef Merel het volgende:
TVP met lijstje:
O - 2 krentenbollen
L - melk, jus, bruin pistoletje filet americain en groenvoer, kop paddenstoelensoep
T - sinaasappel, banaan
D - couscousschotel met courgette en fetakaas en tomatensaus, 3x opgeschept want het was zo lekker!
T - 2 stukken brownie, glas rode wijn
En gedurende de dag een paar glazen appelsap, ik was water en cola light een beetje zat.
Had een vriendinnetje gemaakt. Recept was oorspronkelijk van AH, maar helemaal verbouwd.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:37 schreef conleche het volgende:
Had je dat zelf gemaakt die couscous? Ik wil eigenlijk een tajine, dan ga ik dat ook eens maken, nog nooit gedaan en ik vind het nog wel zo lekker!!
Best lang houdbaar hoor. Op den duur gewoon de buitenste blaadjes eraf halen als ze bruin worden, maar een paar weken moet lukken. Vriezen weet i eigenlijk niet. Misschien gekookt of geblancheerd wel. Niet rauw in ieder geval.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Had een vriendinnetje gemaakt. Recept was oorspronkelijk van AH, maar helemaal verbouwd.
Hoe lang blijft witlof trouwens houdbaar? Of is er een manier om het slim in te vriezen ofzo? Ik eet deze week weer vaker buiten de deur dan ik had verwacht toen ik in het weekend m'n weekboodschappen deed, dus nou zit ik met die witlof die niet op komt, dat vind ik zonde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |