Jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Psst... Je mag ok spijbelen en schaatsen kijken!
Ik bij de C1000, 1 euro per 250 gram, overrijp.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar haal jij rond deze tijd van het jaar aardbeien vandaan, dan?
Wat zul jij balen als de helft vanavond spijbelt en jij nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaergens wil ik dat ook gewoon gaan doen
Maar aanstaande zondag hebben we de eerste oefenzondag voor de voorstelling
Maarja aan de andere kant is de voorstelling ook pas in juni dus zou ik echt iets missen als ik vanavond niet ga......
Maar de 10km......ik heb het goud van Wust ook al gemist (wat een sport-kijk-nerd ben ik ook
die lagen in de supermarkt, een euro! Dus toen kon ik ze niet laten liggen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar haal jij rond deze tijd van het jaar aardbeien vandaan, dan?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:52 schreef P.F het volgende:
Falers op de hotpantshyve.
Grappig topic![]()
!!
Oech waar? Want ik vind Nederlands schaatsen ook zo leuk :$quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef AKnynke het volgende:
oh ja, ik heb er zin in! En ik heb een manier ontdekt waarop ik het online kan kijken met nederlands commentaar, en ik ga met nog 2 nederlanders kijken!
Aan mijn lijstje kan een smoothie van yoghurt, aardbei, banaan en sinaasappelsap toegevoegd worden..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat zul jij balen als de helft vanavond spijbelt en jij niet
via http://nos.nl/os2010/, en dan http://www.hidemyip.nl/quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:30 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Oech waar? Want ik vind Nederlands schaatsen ook zo leuk :$
Wij (vader, broertje en zus) zaten vroeger alle rondetijden te noteren in onze schriftjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met de OS. Of met wat voor sportevenement dan ook eigenlijk
.
Hear hearquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met de OS. Of met wat voor sportevenement dan ook eigenlijk
.
ik kijk ook al fanatiek schaatsen sinds ik klein ben.... incl. rondetijden meeschrijven... ik was ook al sinds 1999 fan van mark tuitert bij elke wedstrijd.... en nu heeft ie eindelijk gewonnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wij (vader, broertje en zus) zaten vroeger alle rondetijden te noteren in onze schriftjes!. We maakten ook allemaal plakboeken, dezelfde, en vonden dat echt ontzettend tof! Over sport-nerds gesproken
Ach, als je een beetje easy on the suikerstroop gaat, kan het al vanaf 350 kcal ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:55 schreef P.F het volgende:
Ik ga by the way een cocktail "bar" fixen(En dan maar 1 per maand maken hahaha.. Hoeveel kcal zat er nou in 1?)
Ja, als ik daarop zou rennen zou ik omvallen! Maar ja, dan moet je wel weer even wachten tot het gezakt isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Operaties kijken is leuk, maar ook vermoeiend, zelfs als je je brood thuis laat liggen!
Lijstje
O: dubbele boterham hagelslag
L: evergreenkoekjes, cupasoup, een boterham met pasta.
T: appel.
Nu wilde ik eigenlijk gaan rennen, maar voel me nog een beetje hypo-ig. Beter eerst nog brood zeker?
Twee boterhammen later voel ik me een stuk beter! Dan ga ik nu dus les 17 doen, hopen dat ik niet alsnog omval;-)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, als ik daarop zou rennen zou ik omvallen! Maar ja, dan moet je wel weer even wachten tot het gezakt is![]()
Daarom ga ik maar nooit meer, haha.
Oh jij bent co-assistent toch? Mijn beste vriendin zei dat ze wel eens een powertukje ging doen op de wcquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Operaties kijken is leuk, maar ook vermoeiend, zelfs als je je brood thuis laat liggen!
Lijstje
O: dubbele boterham hagelslag
L: evergreenkoekjes, cupasoup, een boterham met pasta.
T: appel.
Nu wilde ik eigenlijk gaan rennen, maar voel me nog een beetje hypo-ig. Beter eerst nog brood zeker?
Ik vind operaties kijken zo saai, als ik mag inscrubben wordt alles ineens veel leuker...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
De tof!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn papa is net na 23 jaar (ik geef toe, het had iets eerder gekund) officieel tot Nederlander benoemd![]()
Met volkslied en al. Rita Verdonk mag trots zijn
Of het saai is hangt van jezelf af! Maar meedoen is leuker inderdaad;-) Dit was best indrukwekkend.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:08 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik vind operaties kijken zo saai, als ik mag inscrubben wordt alles ineens veel leuker...
Oké de openhart enzo vind ik wel tof maar de zoveelste hernia inguinalis, snurk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, moe en voldaan klaar met Evy. Ging lekker:-)
[..]
Of het saai is hangt van jezelf af! Maar meedoen is leuker inderdaad;-) Dit was best indrukwekkend.
Powernaps doen het niet voor mij denk ik, het was meer dat ik van 7 tot 13 geen eten had.
*FLUSH*quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Maria: waren bestuursleden van de alumniverenigingmaar die mogen idd wel door de plee!
eten is bijna klaar: pasta met champignonnetjes, uitje, veeeeeeeeeel knof en zalm
Wat doe jij dan, ben je ook co?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:58 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Oké de openhart enzo vind ik wel tof maar de zoveelste hernia inguinalis, snurk!
Geen zout op mn eitje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
@ Raissa: yoghurt of kwark met fruit en/of muesli, knackebrod met light beleg, gekookt eitje, (ongezouten!) nootjes?
Je kunt voor inspiratie ook de lijstjes van anderen in de gaten houden
Stagair, dus 6e jaar, volgend jaar pas co...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat doe jij dan, ben je ook co?
Hierbij ging dus de neus eraf met reconstructie van de bovenlip. Iets wat je eerder op discovery zag!
Zo eens beginnen aan mn couscous, maar trek heb ik niet echt.
Zout houdt vocht vast, je bent dus lichter als je weinig zout gebruikt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
Geen zout op mn eitje?![]()
Waarom mag dat niet?
Ahja, logisch wel eigenlijk. Ik gebruik nooit zout, behalve op mn ei of op tomatenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zout houdt vocht vast, je bent dus lichter als je weinig zout gebruikt.
Daarnaast is het op den duur slecht voor de bloeddruk. Als je (een beetje) zout op je ei echter lekker vindt, en niet bij elke maaltijd een scheut toevoegt, zou ik dat vooral doen hoor! Lekker eten is ook belangrijk.
Zijn de lijstjes verplicht? Ik vind het zo confronterendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kwak zout bij heel veel dingen(aardappelen, gekookte groenten, op vlees...)
En hoi Raissa! Kom je meeposten?
ja, muhahaha, confrontatie is goed voor je! Word je skinny vanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zijn de lijstjes verplicht? Ik vind het zo confronterend
Ja. Als je niet driemaaldaags een lijstje post, gooien we je het topic uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zijn de lijstjes verplicht? Ik vind het zo confronterend
Santen is toch van die kokoscrème? Superhandig spul! goed idee om dat in de pompoensoep te doen, ga ik ook een keer proberenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:20 schreef Syrena het volgende:
*500 gram pompoen, 1 ui, 1 teen knoflook, 50 gram santen, liter kippenbouillon en kruiden. Gisteren twee kommen en vandaag twee![]()
En nu komt de snaaizin opzetten, dus ga ik een grote kop ananasthee maken, kan best zijn dat ik eigenlijk dorst heb ipv zin in eten.
Nou, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, muhahaha, confrontatie is goed voor je! Word je skinny van
Als ik morgen niet 2 kg ben afgevallen kap ik weer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:16 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat zijn jullie goed bezig met sporten!
Geen slechte start op lijstjesgebiedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar
Lijstje:
O: Twee volkoren crackers met vlokken
T: Schaaltje halfvolle yoghurt (zonder suiker
L: 1 bruine tosti met salami/kaas
T: 2 appels
D: Rijst met biefstuk/champignon/ui prutje
*gapt weegschaal*quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik morgen niet 2 kg ben afgevallen kap ik weer.
Het is gemengd met oa. appel enzo. De thee wordt rood en smaakt echt lekker, beetje fris.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef Blurred86 het volgende:
ieuw ananasthee lijkt me echt heel vies!
eenschquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen slechte start op lijstjesgebiedMisschien een beetje weinig.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*gapt weegschaal*
Mwehe ik tikte eerst 'weegschaap'Wat dat dan is!
Hm ja, iets meer had wel gekund. Maar er komt vast nog een T bij voor vanavondquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen slechte start op lijstjesgebiedMisschien een beetje weinig.
Als je maar niet aan de chips gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:40 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hm ja, iets meer had wel gekund. Maar er komt vast nog een T bij voor vanavond
Gelukkig heb ik dat niet in huisquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je maar niet aan de chips gaat
Ja hoor. Als je nou eerst eens evy afmaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik morgen niet 2 kg ben afgevallen kap ik weer.
Wij gingen met de atletiek altijd 2 keer per jaar aquajoggen (om te zien wat het was want als je geblesseerd was vloog je op aquajoggen) en je maakt het zo zwaar als je wilt. Een beetje zoals lopen dus maar veel minder belasting van je gewrichten...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:45 schreef Raissa het volgende:
Oh en zijn hier mensen die doen aan aquajoggen/aquazumba/aqua-anything? Is dat erg zwaar? Ik overweeg het te gaan doen. Als ik mezelf tenminste zover krijg, ik vind het vreselijk zulke dingen alleen te moeten doen. Maar ik heb dus echt 0 energie en nogal wat beperkingen vanwege ziekte, daarom gaat het niet echt wat worden als het superzwaar is..
Wel gewoon Zumba!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:45 schreef Raissa het volgende:
Oh en zijn hier mensen die doen aan aquajoggen/aquazumba/aqua-anything? Is dat erg zwaar? Ik overweeg het te gaan doen. Als ik mezelf tenminste zover krijg, ik vind het vreselijk zulke dingen alleen te moeten doen. Maar ik heb dus echt 0 energie en nogal wat beperkingen vanwege ziekte, daarom gaat het niet echt wat worden als het superzwaar is..
Als ik die 2 kilo niet kwijt ben maak ik haar af.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je nou eerst eens evy afmaakt.
Ook goedenavond!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef Floor-Sofie het volgende:
pff,
hoe kom ik van mijn emotie eetbuien af..
Ik geloof dat ik dat weleens heb opgemerkt, of ben ik nu in de war met iemand anders?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel gewoon Zumba!</Zumbafangirl>
![]()
wat puff zegt. cognitieve gedragstherapie kan ik daarbij zelf erg aanraden, krijg ik ook. je hoeft namelijk niet persé de ahcterliggende problemen helemaal op te lossen voor je gezonder kunt gaan leven. je moet vooral leren om ánders met die gevoelens om te gaan. cognitieve gedragstherapie werkt daarvoor het beste denken ze.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ook goedenavond!
Het beste is om aan de reden van je eetbuien te werken, en tegelijk de schade hiervan te beperken door (wat coldfeet zei) caloriearme vullende dingen te eten, zoals wortel, komkommer, tomaat, paprika.
Het laatste is waarschijnlijk wel makkelijker dan het eerste, maar het is wel aan te raden aan allebei te werken.
Edit: zeur niet neen, ik ben nu bijna 5 weken bezig en ik heb me nog helemaal niet goed gewogenl, dus ik weet helemaal niet of het uberhaupt iets uithaalt!![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooie lijst Phaidra.
Zijn ze nou nog niet begonnen met schaatsen?
Hehe, ik wou ook al zeggen dat het zo veel is, maar ik was bang dat je het verkeerd zou begrijpen want ik bedoel het op een positieve manier! Veel eetmomenten is goed en qua kcals is het volgens mij wel in orde.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef Phaidra het volgende:
Welkom Raissa!!Tips zijn al gegeven door anderen, niets meer aan toe te voegen!
Mijn lijstje vandaag:
O: brinta
T: koffie verkeerd
T: liga
L: 2 boterhammen met kipkerriesalade
T: activia yoghurt pruim
T: paprikareepjes
T: druiven
D: marokkaanse lamsgehaktschotel met pita's en humus
T: thee met chocolaatje
T: handje pecannootjes
Jeumig, wat véél eetmomenten vandaag eigenlijk... !
Dweilpauze, volgens mij.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooie lijst Phaidra.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Edit: zeur niet neen, ik ben nu bijna 5 weken bezig en ik heb me nog helemaal niet goed gewogenl, dus ik weet helemaal niet of het uberhaupt iets uithaalt!![]()
Jawel! Nu de eerste dweil, hierna geloof ik een Nederlander... ik ben te lui om op teletekst te kijken maar dan is het 866quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooie lijst Phaidra.
Mwehe ik steek niet onder stoelen of banken dat ik een enthousiaste Zumbaërt benquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat weleens heb opgemerkt, of ben ik nu in de war met iemand anders?
http://teletekst.nos.nl/quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Jawel! Nu de eerste dweil, hierna geloof ik een Nederlander... ik ben te lui om op teletekst te kijken maar dan is het 866
Even m'n Unox muts opdoen!
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hehe, ik wou ook al zeggen dat het zo veel is, maar ik was bang dat je het verkeerd zou begrijpen want ik bedoel het op een positieve manier! Veel eetmomenten is goed en qua kcals is het volgens mij wel in orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |