Ja hoor. Als je nou eerst eens evy afmaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik morgen niet 2 kg ben afgevallen kap ik weer.
Wij gingen met de atletiek altijd 2 keer per jaar aquajoggen (om te zien wat het was want als je geblesseerd was vloog je op aquajoggen) en je maakt het zo zwaar als je wilt. Een beetje zoals lopen dus maar veel minder belasting van je gewrichten...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:45 schreef Raissa het volgende:
Oh en zijn hier mensen die doen aan aquajoggen/aquazumba/aqua-anything? Is dat erg zwaar? Ik overweeg het te gaan doen. Als ik mezelf tenminste zover krijg, ik vind het vreselijk zulke dingen alleen te moeten doen. Maar ik heb dus echt 0 energie en nogal wat beperkingen vanwege ziekte, daarom gaat het niet echt wat worden als het superzwaar is..
Wel gewoon Zumba!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:45 schreef Raissa het volgende:
Oh en zijn hier mensen die doen aan aquajoggen/aquazumba/aqua-anything? Is dat erg zwaar? Ik overweeg het te gaan doen. Als ik mezelf tenminste zover krijg, ik vind het vreselijk zulke dingen alleen te moeten doen. Maar ik heb dus echt 0 energie en nogal wat beperkingen vanwege ziekte, daarom gaat het niet echt wat worden als het superzwaar is..
Als ik die 2 kilo niet kwijt ben maak ik haar af.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je nou eerst eens evy afmaakt.
Ook goedenavond!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef Floor-Sofie het volgende:
pff,
hoe kom ik van mijn emotie eetbuien af..
Ik geloof dat ik dat weleens heb opgemerkt, of ben ik nu in de war met iemand anders?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel gewoon Zumba!</Zumbafangirl>
![]()
wat puff zegt. cognitieve gedragstherapie kan ik daarbij zelf erg aanraden, krijg ik ook. je hoeft namelijk niet persé de ahcterliggende problemen helemaal op te lossen voor je gezonder kunt gaan leven. je moet vooral leren om ánders met die gevoelens om te gaan. cognitieve gedragstherapie werkt daarvoor het beste denken ze.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ook goedenavond!
Het beste is om aan de reden van je eetbuien te werken, en tegelijk de schade hiervan te beperken door (wat coldfeet zei) caloriearme vullende dingen te eten, zoals wortel, komkommer, tomaat, paprika.
Het laatste is waarschijnlijk wel makkelijker dan het eerste, maar het is wel aan te raden aan allebei te werken.
Edit: zeur niet neen, ik ben nu bijna 5 weken bezig en ik heb me nog helemaal niet goed gewogenl, dus ik weet helemaal niet of het uberhaupt iets uithaalt!![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooie lijst Phaidra.
Zijn ze nou nog niet begonnen met schaatsen?
Hehe, ik wou ook al zeggen dat het zo veel is, maar ik was bang dat je het verkeerd zou begrijpen want ik bedoel het op een positieve manier! Veel eetmomenten is goed en qua kcals is het volgens mij wel in orde.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef Phaidra het volgende:
Welkom Raissa!!Tips zijn al gegeven door anderen, niets meer aan toe te voegen!
Mijn lijstje vandaag:
O: brinta
T: koffie verkeerd
T: liga
L: 2 boterhammen met kipkerriesalade
T: activia yoghurt pruim
T: paprikareepjes
T: druiven
D: marokkaanse lamsgehaktschotel met pita's en humus
T: thee met chocolaatje
T: handje pecannootjes
Jeumig, wat véél eetmomenten vandaag eigenlijk... !
Dweilpauze, volgens mij.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooie lijst Phaidra.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Edit: zeur niet neen, ik ben nu bijna 5 weken bezig en ik heb me nog helemaal niet goed gewogenl, dus ik weet helemaal niet of het uberhaupt iets uithaalt!![]()
Jawel! Nu de eerste dweil, hierna geloof ik een Nederlander... ik ben te lui om op teletekst te kijken maar dan is het 866quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooie lijst Phaidra.
Mwehe ik steek niet onder stoelen of banken dat ik een enthousiaste Zumbaërt benquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat weleens heb opgemerkt, of ben ik nu in de war met iemand anders?
http://teletekst.nos.nl/quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Jawel! Nu de eerste dweil, hierna geloof ik een Nederlander... ik ben te lui om op teletekst te kijken maar dan is het 866
Even m'n Unox muts opdoen!
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hehe, ik wou ook al zeggen dat het zo veel is, maar ik was bang dat je het verkeerd zou begrijpen want ik bedoel het op een positieve manier! Veel eetmomenten is goed en qua kcals is het volgens mij wel in orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |