Dat doet hij ook. Voor hem maakt het niet zoveel uit ook. Hij roept al maanden dat ze gaan vallen en dan heeft hij vast wel een keer gelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo'n Wester kan natuurlijk ook roepen wat ie wil.
Dat spul staat de hele middag al klaar bij AZ.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:15 schreef ikweethetzeker het volgende:
NOS wil bij AZ naar binnen. Nu overleg met beveiliging. Alles staat klaar voor persconferentie zegt beveilger.
AZ kan wel wat NOS gebruiken ja, sinds van Gaal weg is gaat het niet zo goedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:15 schreef ikweethetzeker het volgende:
NOS wil bij AZ naar binnen. Nu overleg met beveiliging. Alles staat klaar voor persconferentie zegt beveilger.
"Ik heb hier een brief van je moeder...."quote:
*grinnik*quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
AZ kan wel wat NOS gebruiken ja, sinds van Gaal weg is gaat het niet zo goed
Misschien beter ja, maar dan tellen je posts niet meequote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
hadden we niet met z'n allen op IRC kunnen gaan zitten?
Hmmmmquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:16 schreef vive_la_france het volgende:
Te-ring wat duurt dat allemaal lang...Waar kun je het na 12 uur nog over hebben?
nou met een hele dag lijmen kom je ver,.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:16 schreef Guanabana het volgende:
Hoe kunnen ze nou denken dat ze er nú nog uit gaan komen?
Ik denk dat ze daarbinnen blijven tot het 1 april is en dan naar buiten komen: "Gefopt!"quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:16 schreef Guanabana het volgende:
Hoe kunnen ze nou denken dat ze er nú nog uit gaan komen?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:16 schreef leukvoorlater het volgende:
Dit is idd slecht voor Nederland.
Noisecontrolleeeeersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:16 schreef Equites het volgende:
Gewoon doorlullen nu, waar hebben ze het in godsnaam nog over? Dat zou ik echt willen weten.
Straks worden we er uit getrapt, en dan komen de Russen!!!quote:
Dat is inderdaad boeiend, heel wat belangrijker dan de stompzinnige kamervragen over strooizout etc.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:16 schreef Jojogirl het volgende:
Boeiend dat dit schadelijk is voor de NL positie bij de NATO, NL doet al jaren veel meer dan dat we groot zijn.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef picodealion het volgende:
http://bit.ly/asd4gq2 niet veel nieuws maar toch
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Geert is pas slecht voor nederland.
Gelukkig was ie langzaam met laden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef picodealion het volgende:
een u gelee ook alquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef JAM het volgende:
BNR meldt dat de verwijten over tafel vliegen.
Ja, dat hebben ze van Fritsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef JAM het volgende:
BNR meldt dat de verwijten over tafel vliegen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef picodealion het volgende:
true...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Misschien beter ja, maar dan tellen je posts niet mee
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Bianca kan er een hele hand in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Frits Wester heeft een partijdigheidsprobleempje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Dynd het volgende:
Hoe Frits het zegt is PVDA gewoon de lul. links om rechts om.
Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef ikweethetzeker het volgende:
NEE. INMIDDELS NACHT. BOZE TONGEN BEWEREN DAT BOS PAS NAAR BUITEN KOMT ALS DE NOS WEER LIVE IS. ONEINDIGE CIRKEL DUS.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef larry91 het volgende:
http://www.ishetkabinetalgevallen.nl
Dan wil ik al mijn verloren vrije tijd terugquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Guanabana het volgende:
Als het kabinet niet valt ga ik een schadevergoeding vragen.
Colaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoeveel pallets RedBull zijn de Trèveszaal al binnengereden?
Ik heb toch liever dat ze gewoon nieuws brengen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind dat RTL dit erg goed doet hoor. Duiding, context, mensen aan het woord laten, Wester met goede ingangen, kortom: klasse.
Ja dan klagen we ze aan wegens geleden psychische schade.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Guanabana het volgende:
Als het kabinet niet valt ga ik een schadevergoeding vragen.
Godver!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef picodealion het volgende:
Het CDA weet het altijd wel zo te brengen ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Dynd het volgende:
Ja, doe maar alsof dat niet belangrijk is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Bierie het volgende:
En dan liggen we uit de G20. Who cares
Van Hammelburg zegt op BNR precies het omgekeerdequote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Dynd het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel grappig vinden om Bos en Balkenende helemaal lam uit een cafe te zien komenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Equites het volgende:
Laat vallen en daarna met z'n alle de kroeg in jongens. Ff stoom afblazen. Balkie en Bos helemaal knetter lam naar huis
Moet dat er wel zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat ze gewoon nieuws brengen.
En een miljard lichter.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Bierie het volgende:
En dan liggen we uit de G20. Who cares
Er is geen RTLstream, en de NOS heeft herhalingen. Kunt het beste hier kijken, hier worden ook de tweets geplaatst.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef TeringHenkie het volgende:
Waar kan ik nou het beste meekijken? Welke stream?
Ze zijn er ten minste bij i.t.t.t de NOS.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind dat RTL dit erg goed doet hoor. Duiding, context, mensen aan het woord laten, Wester met goede ingangen, kortom: klasse.
Dank, maar moet ik GvD eerst Parallels weer opstartenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Lars204 het volgende:
stream doet het
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insc.xml
RTLStream vanaf nu:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef Orbis het volgende:
[..]
Er is geen RTLstream, en de NOS heeft herhalingen. Kunt het beste hier kijken, hier worden ook de tweets geplaatst.
Alsof we zoveel voorstellenquote:
Omdat holmaat Balkenende altijd zo lekker toegeeflijk was, denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
Waarom vindt de Navo en aanverwante vriendjes het zo vreemd dat we weggaan uit Uruzgan?
Ze verwachten dat iedereen naar de pijpen danst van de VSquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
Waarom vindt de Navo en aanverwante vriendjes het zo vreemd dat we weggaan uit Uruzgan?
topquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Lars204 het volgende:
stream doet het
Serieus wat bieden de NAVO en de G20 ons nu echt. Feitelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, doe maar alsof dat niet belangrijk is.
Omdat ze puntjes willen scoren bij Obama.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
Lama, werkt in Silverlightquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank, maar moet ik GvD eerst Parallels weer opstarten
Ze doen pas een verzoek als het zeker is dat het wordt ingewilligt. Dus als het wordt afgewezen zijn ze niet zo blijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
gekliktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef picodealion het volgende:
Had ik alquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef AchJa het volgende:
ajboekestijn Ik snap niet dat breken zo veel tijd kost. Mijn 26 meisjes hadden aan paar uur genoeg om mijn huisraad te breken. Mazzel dat geen zoons heb 1 minutes ago from Twitterrific
Dat vinden ze niet maar ze doen heel goed alsof om braafste jongetje uit de klas Nederland om te kletsen bij gebrek aan andere landen die hun vingers eraan willen branden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
Tis pas 0.30 hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef leukvoorlater het volgende:
Mijn dag- en nachtritme is nu wel fucked up.
We zijn daar goed bezig. Onze soldaten hebben daar gewoon een positieve invloed, op hoe kleine schaal dan ook. Niet meer dan logisch dat de NAVO liever heeft dat de Nederlanders blijven. Sowieso hebben de Nederlanders een expertise mbt Uruzgan...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
heeft mijn klacht dus toch geholpenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Lars204 het volgende:
stream doet het
Sinds wanneer pompt de NAVO ergens geld inquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef Bierie het volgende:
[..]
Serieus wat bieden de NAVO en de G20 ons nu echt. Feitelijk.
Je kan er ook zo erg in geloven dat het vanzelf waar gaat worden. Maar naar mijn idee heeft NL meer geld erin gepompt dan omgekeerd.
Wat een falers.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef Erasmo het volgende:
MichielAptroot NOS in dubio. Buiten wachten of naar binnen. Een van de camera's is bijna leeg. #kabinetscrisis #deval http://moby.to/vag4fl
Crisis bij de NOS
Het was toch al jaren bekend dat we dit jaar weg gaan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze doen pas een verzoek als het zeker is dat het wordt ingewilligt. Dus als het wordt afgewezen zijn ze niet zo blijPlus dat ze geen vervanging hebben voor NL
Andere landen breiden hun troepen aantallen juist uit...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:22 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat vinden ze niet maar ze doen heel goed alsof om braafste jongetje uit de klas Nederland om te kletsen bij gebrek aan andere landen die hun vingers eraan willen branden.
Dat is waar iddquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is de hele week al raak hoor. Met sport en crises.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is de hele week al raak hoor. Met sport en crises.
Ja want zij zijn de oorzaak van deze crisisquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef ikweethetzeker het volgende:
pauw en witterman sowieso verschrikkelijk links, wordt tijd dat zij een een keer op blaren zitten.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef Robbiej het volgende:
krijg pijn in mn hand van het f5en...
Ze zijn wel veel te laat met die streamquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
heeft mijn klacht dus toch geholpen
Waar slaat deze flauwekul nu weer op?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef ikweethetzeker het volgende:
pauw en witterman sowieso verschrikkelijk links, wordt tijd dat zij een een keer op blaren zitten.
Heb je geen autorefreshquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef Robbiej het volgende:
krijg pijn in mn hand van het f5en...
Ja, en toch wil niemand het stokje genaamd Uruzgan overnemen. Zal niet voor niets zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Andere landen breiden hun troepen aantallen juist uit...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:22 schreef Krambo het volgende:
Wat zullen Pauw en Witteman balen nu zeg
Zo werkt internationale politiek niet lieverd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was toch al jaren bekend dat we dit jaar weg gaan?
silverlight volgens mijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:24 schreef Kwaliteit het volgende:
kan iemand snel achterhalen wat WINDOWS MEDIA PLAYER stream voor dit is?
Silverlight werkt goed op de Macquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:24 schreef Kwaliteit het volgende:
Idd erg vreemd, in 2007 was er een brief kwijt (NLD vertrekt in 2008) en daarna bezwoeren ze ons dat de ze voor de opvolging zouden zorgen. En nu snappen ze het niet meer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
Ja maar alle leden wel in de NAVO. Gek he dat men daar niet veel voor voeltquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer pompt de NAVO ergens geld in?
JP's beltegoed is op.quote:
Sommige mensen werken!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje, waarom is iedereen zo moe! Ik lig nooit voor 1en op bed.
Jij staat waarschijnlijk ook niet om 5:00 op.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Guanabana het volgende:
alleen jammer dat daar enkel herhalingen zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef bambino het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
dit is via windows media player te streamen
alcoholquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Guanabana het volgende:
Heeeeerlijk, weekje lang uitslapen. Vakantiequote:
Gisteren 3u op bed, 6u wakkerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Guanabana het volgende:
die van mij is al bijna voorbijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heeeeerlijk, weekje lang uitslapen. Vakantie
Ik denk dat de NAVO er van uit is gegaan dat we waren over te halen. Het CDA heeft er nou niet echt een geheim van gemaakt dat ze langer willen blijvenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was toch al jaren bekend dat we dit jaar weg gaan?
Beetje raar dat de Navo niet voor vervanging heeft gezorgd.
Heb je je delta nog kunnen fixen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga TV kijken.
Proost alvast. Fuck de NAVO, fuck de G20!
Ik ook niet, maar ik moet wel opstaan om 6 uur dus later dan 3 moet het echt niet wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Guanabana het volgende:
Twitters 20x herhalenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef remlof het volgende:
Hoe lullen jullie deze topics zo snel vol als er totaal geen nieuws is?![]()
Melden dat er geen nieuws is natuurlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef remlof het volgende:
Perfect, dank je!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef Lars204 het volgende:
[..]
RTLStream vanaf nu:
Allemaal politici in de dop!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef remlof het volgende:
geen nieuws is .... goed?? .. nieuws?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef remlof het volgende:
Kunnen wij niet gewoon een nieuwe NAVO oprichtenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga TV kijken.
Proost alvast. Fuck de NAVO, fuck de G20!
Gewoon, zoals in de kroegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef remlof het volgende:
Hooonger..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:27 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Volop speculaasies op het binnenhof.
Gewoon vriendjes worden met Rusland en China. Mensenrechtenregime overboord in ruil voor Russisch gas en Chinees geldquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Kunnen wij niet gewoon een nieuwe NAVO oprichten![]()
en een nieuwe G20
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef Krambo het volgende:
@jankeesdejager Kan ik een nieuw F-5 knopje aftrekken van de belasting?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:28 schreef remlof het volgende:
remonvdbroek
topics op #fok worden er wel doorheengejaagd zeg #deval
less than a minute ago from web
LOLZquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:28 schreef remlof het volgende:
remonvdbroek
Best wel kansloos idd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef remlof het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:29 schreef patrickpsv het volgende:
Voel langzamerhand toch een erg grote anti-climax aankomen.
http://stream.rtl.nl/rtl_insc_1quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:24 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat vind jij van de NOS?quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:28 schreef remlof het volgende:
remonvdbroek
dat kan morgen ook wel, het kabinet valt maar om de 3 jaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Best wel kansloos idd.We horen in het café te zitten allemaal.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:29 schreef JAM het volgende:
Als ik zo die beelden zie dan denk ik toch altijd, Den Haag is een mooie stad hoor..
Binnenhof is wel apart ja, was er vanmiddag nog. Mooie oude bouwstijl.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:29 schreef JAM het volgende:
Als ik zo die beelden zie dan denk ik toch altijd, Den Haag is een mooie stad hoor..
Iddquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:30 schreef Jojogirl het volgende:
NOS nu gedwongen door RTL ook weer live
http://twitter.com/kabinetscrisis/eerstehandquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:30 schreef Orbis het volgende:
De inhoud van RTL is eigenlijk ook pure armoede. Helaas het beste dat er is. Kan iemand mij overigens die link geven van de Eerste Hand twitters>?
http://twitter.com/kabinetscrisis/eerstehandquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:30 schreef Orbis het volgende:
De inhoud van RTL is eigenlijk ook pure armoede. Helaas het beste dat er is. Kan iemand mij overigens die link geven van de Eerste Hand twitters>?
Trustenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:30 schreef eQuaL het volgende:
Half 1 en nog zijn we niet veel verder dan 3 uur geleden.
Ik ga naar bed, trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |