quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Bianca kan er een hele hand in.
Frits Wester heeft een partijdigheidsprobleempje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Dynd het volgende:
Hoe Frits het zegt is PVDA gewoon de lul. links om rechts om.
Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef ikweethetzeker het volgende:
NEE. INMIDDELS NACHT. BOZE TONGEN BEWEREN DAT BOS PAS NAAR BUITEN KOMT ALS DE NOS WEER LIVE IS. ONEINDIGE CIRKEL DUS.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Bianca kan er een hele hand in.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef larry91 het volgende:
http://www.ishetkabinetalgevallen.nl
Dan wil ik al mijn verloren vrije tijd terugquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Guanabana het volgende:
Als het kabinet niet valt ga ik een schadevergoeding vragen.
Colaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoeveel pallets RedBull zijn de Trèveszaal al binnengereden?
Ik heb toch liever dat ze gewoon nieuws brengen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind dat RTL dit erg goed doet hoor. Duiding, context, mensen aan het woord laten, Wester met goede ingangen, kortom: klasse.
Ja dan klagen we ze aan wegens geleden psychische schade.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Guanabana het volgende:
Als het kabinet niet valt ga ik een schadevergoeding vragen.
Godver!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef picodealion het volgende:
http://bit.ly/asd4gq2 niet veel nieuws maar toch
Het CDA weet het altijd wel zo te brengen ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Dynd het volgende:
Ja, doe maar alsof dat niet belangrijk is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Bierie het volgende:
En dan liggen we uit de G20. Who cares
Van Hammelburg zegt op BNR precies het omgekeerdequote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Dynd het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel grappig vinden om Bos en Balkenende helemaal lam uit een cafe te zien komenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Equites het volgende:
Laat vallen en daarna met z'n alle de kroeg in jongens. Ff stoom afblazen. Balkie en Bos helemaal knetter lam naar huis
Moet dat er wel zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat ze gewoon nieuws brengen.
En een miljard lichter.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Bierie het volgende:
En dan liggen we uit de G20. Who cares
Er is geen RTLstream, en de NOS heeft herhalingen. Kunt het beste hier kijken, hier worden ook de tweets geplaatst.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef TeringHenkie het volgende:
Waar kan ik nou het beste meekijken? Welke stream?
Ze zijn er ten minste bij i.t.t.t de NOS.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind dat RTL dit erg goed doet hoor. Duiding, context, mensen aan het woord laten, Wester met goede ingangen, kortom: klasse.
Dank, maar moet ik GvD eerst Parallels weer opstartenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Lars204 het volgende:
stream doet het
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insc.xml
RTLStream vanaf nu:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef Orbis het volgende:
[..]
Er is geen RTLstream, en de NOS heeft herhalingen. Kunt het beste hier kijken, hier worden ook de tweets geplaatst.
Alsof we zoveel voorstellenquote:
Omdat holmaat Balkenende altijd zo lekker toegeeflijk was, denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
Waarom vindt de Navo en aanverwante vriendjes het zo vreemd dat we weggaan uit Uruzgan?
Ze verwachten dat iedereen naar de pijpen danst van de VSquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
Waarom vindt de Navo en aanverwante vriendjes het zo vreemd dat we weggaan uit Uruzgan?
topquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Lars204 het volgende:
stream doet het
Serieus wat bieden de NAVO en de G20 ons nu echt. Feitelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, doe maar alsof dat niet belangrijk is.
Omdat ze puntjes willen scoren bij Obama.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
Lama, werkt in Silverlightquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank, maar moet ik GvD eerst Parallels weer opstarten
Ze doen pas een verzoek als het zeker is dat het wordt ingewilligt. Dus als het wordt afgewezen zijn ze niet zo blijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
gekliktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef picodealion het volgende:
http://bit.ly/asd4gq2 niet veel nieuws maar toch
Had ik alquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef AchJa het volgende:
ajboekestijn Ik snap niet dat breken zo veel tijd kost. Mijn 26 meisjes hadden aan paar uur genoeg om mijn huisraad te breken. Mazzel dat geen zoons heb 1 minutes ago from Twitterrific
Dat vinden ze niet maar ze doen heel goed alsof om braafste jongetje uit de klas Nederland om te kletsen bij gebrek aan andere landen die hun vingers eraan willen branden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
Tis pas 0.30 hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef leukvoorlater het volgende:
Mijn dag- en nachtritme is nu wel fucked up.
We zijn daar goed bezig. Onze soldaten hebben daar gewoon een positieve invloed, op hoe kleine schaal dan ook. Niet meer dan logisch dat de NAVO liever heeft dat de Nederlanders blijven. Sowieso hebben de Nederlanders een expertise mbt Uruzgan...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
heeft mijn klacht dus toch geholpenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Lars204 het volgende:
stream doet het
Sinds wanneer pompt de NAVO ergens geld inquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef Bierie het volgende:
[..]
Serieus wat bieden de NAVO en de G20 ons nu echt. Feitelijk.
Je kan er ook zo erg in geloven dat het vanzelf waar gaat worden. Maar naar mijn idee heeft NL meer geld erin gepompt dan omgekeerd.
Wat een falers.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef Erasmo het volgende:
MichielAptroot NOS in dubio. Buiten wachten of naar binnen. Een van de camera's is bijna leeg. #kabinetscrisis #deval http://moby.to/vag4fl
Crisis bij de NOS
Het was toch al jaren bekend dat we dit jaar weg gaan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze doen pas een verzoek als het zeker is dat het wordt ingewilligt. Dus als het wordt afgewezen zijn ze niet zo blijPlus dat ze geen vervanging hebben voor NL
Andere landen breiden hun troepen aantallen juist uit...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:22 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat vinden ze niet maar ze doen heel goed alsof om braafste jongetje uit de klas Nederland om te kletsen bij gebrek aan andere landen die hun vingers eraan willen branden.
Dat is waar iddquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is de hele week al raak hoor. Met sport en crises.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is de hele week al raak hoor. Met sport en crises.
Ja want zij zijn de oorzaak van deze crisisquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef ikweethetzeker het volgende:
pauw en witterman sowieso verschrikkelijk links, wordt tijd dat zij een een keer op blaren zitten.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef Robbiej het volgende:
krijg pijn in mn hand van het f5en...
Ze zijn wel veel te laat met die streamquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
heeft mijn klacht dus toch geholpen
Waar slaat deze flauwekul nu weer op?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef ikweethetzeker het volgende:
pauw en witterman sowieso verschrikkelijk links, wordt tijd dat zij een een keer op blaren zitten.
Heb je geen autorefreshquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef Robbiej het volgende:
krijg pijn in mn hand van het f5en...
Ja, en toch wil niemand het stokje genaamd Uruzgan overnemen. Zal niet voor niets zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Andere landen breiden hun troepen aantallen juist uit...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:22 schreef Krambo het volgende:
Wat zullen Pauw en Witteman balen nu zeg
Zo werkt internationale politiek niet lieverd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was toch al jaren bekend dat we dit jaar weg gaan?
silverlight volgens mijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:24 schreef Kwaliteit het volgende:
kan iemand snel achterhalen wat WINDOWS MEDIA PLAYER stream voor dit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |