Omdat ze puntjes willen scoren bij Obama.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
Waarom vindt de Navo en aanverwante vriendjes het zo vreemd dat we weggaan uit Uruzgan?
Lama, werkt in Silverlightquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank, maar moet ik GvD eerst Parallels weer opstarten
Ze doen pas een verzoek als het zeker is dat het wordt ingewilligt. Dus als het wordt afgewezen zijn ze niet zo blijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
Waarom vindt de Navo en aanverwante vriendjes het zo vreemd dat we weggaan uit Uruzgan?
gekliktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef picodealion het volgende:
http://bit.ly/asd4gq2 niet veel nieuws maar toch
Had ik alquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef AchJa het volgende:
ajboekestijn Ik snap niet dat breken zo veel tijd kost. Mijn 26 meisjes hadden aan paar uur genoeg om mijn huisraad te breken. Mazzel dat geen zoons heb 1 minutes ago from Twitterrific
Dat vinden ze niet maar ze doen heel goed alsof om braafste jongetje uit de klas Nederland om te kletsen bij gebrek aan andere landen die hun vingers eraan willen branden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
Tis pas 0.30 hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef leukvoorlater het volgende:
Mijn dag- en nachtritme is nu wel fucked up.
We zijn daar goed bezig. Onze soldaten hebben daar gewoon een positieve invloed, op hoe kleine schaal dan ook. Niet meer dan logisch dat de NAVO liever heeft dat de Nederlanders blijven. Sowieso hebben de Nederlanders een expertise mbt Uruzgan...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
heeft mijn klacht dus toch geholpenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Lars204 het volgende:
stream doet het
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insc.xml
Sinds wanneer pompt de NAVO ergens geld inquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef Bierie het volgende:
[..]
Serieus wat bieden de NAVO en de G20 ons nu echt. Feitelijk.
Je kan er ook zo erg in geloven dat het vanzelf waar gaat worden. Maar naar mijn idee heeft NL meer geld erin gepompt dan omgekeerd.
Wat een falers.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef Erasmo het volgende:
MichielAptroot NOS in dubio. Buiten wachten of naar binnen. Een van de camera's is bijna leeg. #kabinetscrisis #deval http://moby.to/vag4fl
Crisis bij de NOS
Het was toch al jaren bekend dat we dit jaar weg gaan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze doen pas een verzoek als het zeker is dat het wordt ingewilligt. Dus als het wordt afgewezen zijn ze niet zo blijPlus dat ze geen vervanging hebben voor NL
Andere landen breiden hun troepen aantallen juist uit...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:22 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat vinden ze niet maar ze doen heel goed alsof om braafste jongetje uit de klas Nederland om te kletsen bij gebrek aan andere landen die hun vingers eraan willen branden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |