Van Hammelburg zegt op BNR precies het omgekeerdequote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Dynd het volgende:
Hoe Frits het zegt is PVDA gewoon de lul. links om rechts om.
Ik zou het eigenlijk wel grappig vinden om Bos en Balkenende helemaal lam uit een cafe te zien komenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Equites het volgende:
Laat vallen en daarna met z'n alle de kroeg in jongens. Ff stoom afblazen. Balkie en Bos helemaal knetter lam naar huis
Moet dat er wel zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat ze gewoon nieuws brengen.
En een miljard lichter.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Bierie het volgende:
En dan liggen we uit de G20. Who cares
Er is geen RTLstream, en de NOS heeft herhalingen. Kunt het beste hier kijken, hier worden ook de tweets geplaatst.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef TeringHenkie het volgende:
Waar kan ik nou het beste meekijken? Welke stream?
Ze zijn er ten minste bij i.t.t.t de NOS.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind dat RTL dit erg goed doet hoor. Duiding, context, mensen aan het woord laten, Wester met goede ingangen, kortom: klasse.
Dank, maar moet ik GvD eerst Parallels weer opstartenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Lars204 het volgende:
stream doet het
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insc.xml
RTLStream vanaf nu:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef Orbis het volgende:
[..]
Er is geen RTLstream, en de NOS heeft herhalingen. Kunt het beste hier kijken, hier worden ook de tweets geplaatst.
Alsof we zoveel voorstellenquote:
Omdat holmaat Balkenende altijd zo lekker toegeeflijk was, denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
Waarom vindt de Navo en aanverwante vriendjes het zo vreemd dat we weggaan uit Uruzgan?
Ze verwachten dat iedereen naar de pijpen danst van de VSquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
Waarom vindt de Navo en aanverwante vriendjes het zo vreemd dat we weggaan uit Uruzgan?
topquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Lars204 het volgende:
stream doet het
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insc.xml
Serieus wat bieden de NAVO en de G20 ons nu echt. Feitelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, doe maar alsof dat niet belangrijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |