Gisteren 3u op bed, 6u wakkerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje, waarom is iedereen zo moe! Ik lig nooit voor 1en op bed.
die van mij is al bijna voorbijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heeeeerlijk, weekje lang uitslapen. Vakantie
Ik denk dat de NAVO er van uit is gegaan dat we waren over te halen. Het CDA heeft er nou niet echt een geheim van gemaakt dat ze langer willen blijvenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was toch al jaren bekend dat we dit jaar weg gaan?
Beetje raar dat de Navo niet voor vervanging heeft gezorgd.
Heb je je delta nog kunnen fixen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga TV kijken.
Proost alvast. Fuck de NAVO, fuck de G20!
Ik ook niet, maar ik moet wel opstaan om 6 uur dus later dan 3 moet het echt niet wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje, waarom is iedereen zo moe! Ik lig nooit voor 1en op bed.
Twitters 20x herhalenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef remlof het volgende:
Hoe lullen jullie deze topics zo snel vol als er totaal geen nieuws is?![]()
Melden dat er geen nieuws is natuurlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef remlof het volgende:
Perfect, dank je!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef Lars204 het volgende:
[..]
RTLStream vanaf nu:
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insc.xml
Allemaal politici in de dop!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef remlof het volgende:
geen nieuws is .... goed?? .. nieuws?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef remlof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |