abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:06:21 #1
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_78176192
Iemand waarvan je houdt dus

Zal zelf mijn reactie ook nog posten
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_78176229
Eerst jij!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_78176255
Mij een half jaar lang bedriegen en dat eigenlijk ook weten,.. hij bleef stug doorliegen.. meh
pi_78176263
Ik van niemand. Komt dat even goed uit!
pi_78176306
Het uitmaken terwijl ik nog zo verliefd was!!
Ook leeg
pi_78176383
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat inderdaad.
pi_78176429
Constant mishandelen, opsluiten in kasten en me doen geloven dat ik niets waard/dom ben. (waar ik tot vandaag de dag nog last van heb)

Bedankt pa.

En nee dit is geen grap het is een lang verhaal die ik hier niet ga vertellen. (hoewel ooit al eens gedaan volgens mij maar dat was lang geleden)
pi_78176435
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef Liquidist het volgende:
Iemand waarvan je houdt dus

Zal zelf mijn reactie ook nog posten
Mag je ook gewoon meteen doen. Of ben je na 12 woorden uitgeput?
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:14:30 #9
102973 Liquidist
pi_78176532
okeej

Ooit mijn toenmalige vriendin zwanger gemaakt. Daar was zij eerst heel blij mee, maar ik had mijn twijfels. Op een gegeven moment had ik geaccepteerd dat ik vader zou worden, en toen begon zij door te draaien. Ik moest alvast 400 euro overschrijven voor een kinderwagen, ik moest met mijn studie stoppen om te gaan werken, etc. etc. Toen ik hier niet direct mee instemde, heeft ze een week alle contact verbroken. Paar keer aan de deur geweest maar de schoonfamilie liet mij niet binnen. Na die week kreeg ik via een smsje te horen dat ze een miskraam had gehad, omdat ik haar teveel stress had bezorgd. Later hoorde ik via d'r moeder dat ze abortus had laten plegen

goed ziek van geweest
pi_78176551
Vreemdgaan
Edit; als je te horen krijgt dat je partner vreemd is gegaan dan hé.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:16:18 #11
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_78176617
Gedumpt worden na jaren
Maar ja, geforceerd bij elkaar blijven is ook geen alternatief, ook al doet het pijn...
censuur :O
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:22:53 #12
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78176881
In het ziekenhuis belanden en mij niets laten weten. Moest het een paar dagen later toevallig horen van een vriendin van haar

Ben ook wel eens gedumpt omdat ze me niet vertrouwde. Ze geloofde gewoon niet dat ik niet was vreemdgegaan; later bleek dat ze een andere jongen op het oog had.
Je moeder is een hamster
pi_78176916
Mij vragen te trouwen en vervolgens vreemd gaan op zakenreis, en geen slippertje nee, de hele maand van allerlei soorten vrouwen neuken. Daarbij kwam dat hij het ook nog met zijn ex deed. Wat was ik blind zeg.

En het allerergste houd ik voor mijzelf ben blij dat ik daar nu wel min of meer overheen ben.
Haters gonna hate.
pi_78177225
Haha al die vreemdgaan verhalen . Krijg er bijna een schuldgevoel van
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_78178481
DIe OP
Mensen die me bewust veel pijn doen bestaan niet meer
Hield is dus beter op zn plaats
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78180052
quote:
Zuigt idd enorm.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_78180904
Geestelijke en lichamelijke mishandeling.
Een ex vriend die me jarenlang (ja liefde maakt echt blind) vertelde dat ik niks waard was, niks kon, lelijk was en blij mocht zijn dat hij me aandacht gaf omdat ik verder toch nooit iemand kon krijgen. Nadat na jaren eindelijk het hoogtepunt bereikt was bij mij het toch uitgemaakt. Paar weken daarna wilde ik mijn spullen die hij had terug halen (o.a. een laptop) en kreeg aan de telefoon al allemaal dreigementen dat ik het niet in mijn hoofd moest halen om langs te komen want dan zou ik wel merken wat er zou gebeuren.
Met een vriendin erbij toch ernaartoe gegaan. Dit resulteerde in nog meer dreigementen, scheldpartijen, in de grond boren en als hoogtepunt duw partijen, bijna van de trap goiien en poging tot wurging (gelukkig was zijn broertje erbij en die trok hem uiteindelijk van me af waardoor ik dit nog na kan vertellen). Die dag mijn spullen dus niet meegekregen, paar weken later kreeg ik ze wel terug.
Dit gebeuren heeft nog steeds invloed op relaties al is het inde jaren gelukkig wel een stuk minder geworden.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:29:21 #18
102973 Liquidist
pi_78182180
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Winner_Taco het volgende:
DIe OP
Mensen die me bewust veel pijn doen bestaan niet meer
Hield is dus beter op zn plaats
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:30:09 #19
102973 Liquidist
pi_78182212
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:56 schreef rats het volgende:
Geestelijke en lichamelijke mishandeling.
Een ex vriend die me jarenlang (ja liefde maakt echt blind) vertelde dat ik niks waard was, niks kon, lelijk was en blij mocht zijn dat hij me aandacht gaf omdat ik verder toch nooit iemand kon krijgen. Nadat na jaren eindelijk het hoogtepunt bereikt was bij mij het toch uitgemaakt. Paar weken daarna wilde ik mijn spullen die hij had terug halen (o.a. een laptop) en kreeg aan de telefoon al allemaal dreigementen dat ik het niet in mijn hoofd moest halen om langs te komen want dan zou ik wel merken wat er zou gebeuren.
Met een vriendin erbij toch ernaartoe gegaan. Dit resulteerde in nog meer dreigementen, scheldpartijen, in de grond boren en als hoogtepunt duw partijen, bijna van de trap goiien en poging tot wurging (gelukkig was zijn broertje erbij en die trok hem uiteindelijk van me af waardoor ik dit nog na kan vertellen). Die dag mijn spullen dus niet meegekregen, paar weken later kreeg ik ze wel terug.
Dit gebeuren heeft nog steeds invloed op relaties al is het inde jaren gelukkig wel een stuk minder geworden.
En geen aangifte gedaan?
pi_78184185
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:29 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Nouja zo klinkt het allemaal erg stoer enzo.
Maar neem aan dat jij niet van iemand kunt houden die je ontzettend veel pijn heeft gedaan?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78184384
Vreemdgaan met de man die MIJN getuige was op ons huwelijk.
quote:
Because I used to love her,
but that´s all over now...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_78185364
Mn jarenlange beste vriendin heeft jarenlang met mn voeten gespeeld omdat haar lief me niet afkon en ik gewoon gemakkelijk geld/bromfietsgebruik/ wat weet ik veel was. Uiteindelijk heb ik haar laten vallen en nu 10 jaar later wil ze terug contact: no way

Mn lief heeft me een jaar aan een stuk bedrogen, heb het hem vergeven, maakt hij het een jaar later dan toch nog gedaan omdat em nog met andere vrouwen wil neuken. Maar hij wil wel mij nog als beste vriendin. Ook no way

Wat ben ik toch te vergevingsgezind...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_78185773
Me verliefd laten worden, niet een beetje ook. Een jaar lang flirten,flikflooien,ik helemaal gestoooord op hem.

En dan vertellen dat hij vriendin heeft + kind.

still not over it.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:03:20 #24
118585 Crutch
pi_78185871
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Me verliefd laten worden, niet een beetje ook. Een jaar lang flirten,flikflooien,ik helemaal gestoooord op hem.

En dan vertellen dat hij vriendin heeft + kind.

still not over it.
John Fucking Mayer in tha house!!!
Je moeder is een hamster
pi_78185975
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:03 schreef Crutch het volgende:

[..]

John Fucking Mayer in tha house!!!
JEWAITET!

maar seriously,guys suck.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:07:13 #26
118585 Crutch
pi_78186031
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

JEWAITET!

maar seriously,guys suck.
Vast, zuig jij ook?
Je moeder is een hamster
pi_78186083
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:07 schreef Crutch het volgende:

[..]

Vast, zuig jij ook?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:11:33 #28
118585 Crutch
pi_78186208
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging er vanuit dat je een vrouw bent
Je moeder is een hamster
pi_78186237
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:11 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik ging er vanuit dat je een vrouw bent
ik vertel net een heel verhaal over een gast die een vriendin heeft en dat ik HEM leuk vind
en dan antwoordt je dit.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:14:08 #30
118585 Crutch
pi_78186297
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

ik vertel net een heel verhaal over een gast die een vriendin heeft en dat ik HEM leuk vind
en dan antwoordt je dit.
Nou, fucking fail van mij dan
Je moeder is een hamster
pi_78186396
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:14 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nou, fucking fail van mij dan
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:43:01 #32
102973 Liquidist
pi_78187482
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nouja zo klinkt het allemaal erg stoer enzo.
Maar neem aan dat jij niet van iemand kunt houden die je ontzettend veel pijn heeft gedaan?
zit wat in beetje ongelukkige woordkeuze inderdaad
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:44:46 #33
102973 Liquidist
pi_78187550
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:51 schreef Keios het volgende:
Mn jarenlange beste vriendin heeft jarenlang met mn voeten gespeeld omdat haar lief me niet afkon en ik gewoon gemakkelijk geld/bromfietsgebruik/ wat weet ik veel was. Uiteindelijk heb ik haar laten vallen en nu 10 jaar later wil ze terug contact: no way
Ik begrijp dit niet? Heb het een paar keer gelezen maar kom er eerlijkgezegd niet uit?
pi_78189859
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:30 schreef Liquidist het volgende:

[..]

En geen aangifte gedaan?
Die vriendin had op dat moment de politie gebeld en die weigerden zelfs te komen. Ik moest maar bellen om afspraak te maken voor aangifte. Dit heb ik uiteindelijk niet gedaan vanwege de agressie van die gast en ik doodsbang was voor hem (heeft ook te maken met eerdere agressieve buien die ik bij hem gezien had en waar die toe in staat was).
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:51:21 #35
102973 Liquidist
pi_78190199
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:41 schreef rats het volgende:

[..]

Die vriendin had op dat moment de politie gebeld en die weigerden zelfs te komen. Ik moest maar bellen om afspraak te maken voor aangifte. Dit heb ik uiteindelijk niet gedaan vanwege de agressie van die gast en ik doodsbang was voor hem (heeft ook te maken met eerdere agressieve buien die ik bij hem gezien had en waar die toe in staat was).
Mjah ik kan me voorstellen dat je geen aangifte hebt gedaan. Waardeloos optreden weer van de blauwe hermandad, maar goed. Klote voor je zeg. Geen spijt van nu, dat je er verder niks mee hebt gedaan?
pi_78190219
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Ik begrijp dit niet? Heb het een paar keer gelezen maar kom er eerlijkgezegd niet uit?
Ik had n beste vriendin van mn 3 jaar tot mn 18, de hele schooltijd lang. Rond ons 15de kreeg ze een vriend. n Marginaal geval maar ze vond hem stoer want hij verkocht weed (in belgië zijn geen koffieshops) maar hij legde altijd iedereen erop. Als em 5gram verkocht was het in wezen maar 4.2 of zo, de rest pafte hij zelf op. En zoveel meer... dus had hij altijd geld te kort. Dat geld leenden ze van mij (of van een andere vriendin) en kregen we het nooit terug, als ze ergens naar toe wouden, vroegen ze altijd of ik ze wou voeren met mn bromfiets of reden zelf en crashten er dan mee, als ze geen zin hadden om af te spreken, logen ze... Dat en zoveel meer. Ik wist dat allemaal wel maar ze was mn beste vriendin dus ik vergaf het haar.

Totdat ik hen open en duidelijk over de telefoon hoorde spreken over mij (de speaker stond op). Toen was alles zo klaar en duidelijk luidop gezegd dat ik weg gegaan ben en nooit meer met hen gesproken heb.

Duidelijker?
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_78190443
Keihard voorgelogen worden over bepaalde zaken, waar je zelf achter moet komen.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:23:06 #38
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_78191308
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

en dan antwoordt je dit.
Ik heb nog steeds geen idee of je een heteroseksuele vrouw of een homoseksuele vent bent? Dat kan ik echt niet uit die posts halen, en in je profiel staat ook geen geslacht. Ik snap niet waar we moeten lezen/snappen wat jij bent?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:32:19 #39
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_78191633
Het uitmaken en de volgende dag weer een ander hebben.

Of vragen of ik langskom (30-40 km ver) alleen om het uit te maken.

zijn wel mensen van wie ik niet meer houd hoor

Gelukkig heb ik nu een hele lieve vriendin die dat soort dingen niet doet

[ Bericht 19% gewijzigd door crazy987 op 19-02-2010 18:18:26 ]
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_78192395
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:51 schreef Keios het volgende:

Mn lief heeft me een jaar aan een stuk bedrogen, heb het hem vergeven, maakt hij het een jaar later dan toch nog gedaan omdat em nog met andere vrouwen wil neuken. Maar hij wil wel mij nog als beste vriendin. Ook no way

Wat ben ik toch te vergevingsgezind...
Kan je de eerste alinea nog even uitleggen, ik vat de eerste zin maar half
Beneath the gold, bitter steel
pi_78192410
Slaan, krijsen, bedreigen, met dingen gooien, voor leugenaar uitmaken, kleineren, zeggen dat ik dik en lelijk was en dat ik nooit vrienden zou krijgen en al helemaal geen relatie... borderliners en alcoholisten horen geen kinderen te krijgen
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_78192495
Bedriegen, leugens en door fok! (ja door fok ) achter de waarheid komen.
Zeggen dat diegene van me hield en het dan ineens uit maken, (terwijl ik al dacht dat er wat mis was want die persoon deed nogal kortaf toen.)
geweld enzo.

Deze dingen zijn gebeurd met verschillende personen, niet allemaal op fok dus
-
pi_78192883
In een relatie te maken krijgen met lichamelijk en vooral mentaal geweld. Toen ik eindelijk zelf de moed had gevonden om er een punt achter te zetten, me nog zo de grond in weten te trappen dat ik mezelf compleet waardeloos voelde. Het heeft me heel wat tijd gekost om dat weer te boven te komen..
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:36:00 #44
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78193692
de enige die ik blind vertrouwde vond het nodig om een hele tijd vreemd te gaan en als ik er naar vroeg (omdat ik wel wat door had) doen alsof ik gek was en spoken zag, totdat ik echt niet meer wist wat wel en niet echt waar was en ik echt dat dat ik gek was
pi_78194449
Mentaal worden mishandeld door mijn beste vriend die beweerde dat ik zijn soulmate en zijn zusje was...
Ammehoela
pi_78195264
Mishandeld door mijn moeder. Fysiek en mentaal.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_78196394
Contact verbreken, nadat ik haar over mijn gevoelens voor haar had verteld.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_78197643
Mij 4 uur lang in de regen laten wachten en zeggen dat hij er zo aan zou komen, elke keer dat ik belde. Me zo hard slaan dat mijn gezicht blauw is, me opsluiten in zijn huis.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:31:56 #49
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78204990
Na herhaaldelijk nee zeggen, toch niet van me afblijven
Doorlopend dreigen met uitmaken omdat ik niet te vertrouwen zou zijn, terwijl hij uiteindelijk vreemd is gegaan.

Wat ben ik blij dat die eikel uit m'n leven is
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:35:32 #50
118585 Crutch
pi_78205186
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:56 schreef Disavowed het volgende:
Dit is een les die wij als mannen leren, wees blij dat je nu beter weet.
Je moeder is een hamster
pi_78205533
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:35 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dit is een les die wij als mannen leren, wees blij dat je nu beter weet.
.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_78206667
M'n vader gaf me pas een NES toen mijn 2 buurjongentjes er allang 1 hadden!

Echt mensen zoals dit:
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef PinkCake het volgende:
Mij 4 uur lang in de regen laten wachten en zeggen dat hij er zo aan zou komen, elke keer dat ik belde. Me zo hard slaan dat mijn gezicht blauw is, me opsluiten in zijn huis.
Waar haal je ze vandaan.
pi_78215355
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:59 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Mentaal worden mishandeld door mijn beste vriend die beweerde dat ik zijn soulmate en zijn zusje was...
Ammehoela
WTF dat klinkt als die gozer van me... waar woon je?
pi_78215382
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 02:03 schreef esandwizz het volgende:

[..]

WTF dat klinkt als die gozer van me... waar woon je?
Dat zusje gedoe bedoel ik. En soulmate.
pi_78223893
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:23 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen idee of je een heteroseksuele vrouw of een homoseksuele vent bent? Dat kan ik echt niet uit die posts halen, en in je profiel staat ook geen geslacht. Ik snap niet waar we moeten lezen/snappen wat jij bent?
Vrouw.

was vergeten toe te voegen; mentaal mishandelen,fysiek mishandelen,misbruik maken and on..
pi_78227158
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:51 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Mjah ik kan me voorstellen dat je geen aangifte hebt gedaan. Waardeloos optreden weer van de blauwe hermandad, maar goed. Klote voor je zeg. Geen spijt van nu, dat je er verder niks mee hebt gedaan?
Nee spijt heb ik niet, het is inmiddels ook al vrij lang geleden (jaartje of 8 / 9). Ik heb het inmiddels vrij goed verwerkt en kan er daardoor ook vrij normaal over praten, alsof het eigenlijk iemand anders overkomen is. Al heb ik dat met meer dingen, denk dat ik vrij nuchter ben erin.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 14:00:36 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78228055
Even denken.

Het allerergste: ik had ooit eens een vriendje, heeft 2 maandjes geduurd. Een maandje nadat het uit was kwam ik erachter dat ik overtijd was. Dus mijn beste vriendin verteld, zwangerschapstest gehaald. Weekje later ging ik het hem vertellen, zegt hij dat hij me niet geloofde en dat mijn beste vriendin nu zijn vriendin was. Had zij hem allang wijsgemaakt dat ik het verzonnen had én ze heeft niet verzuimd om alles te vertellen aan jan en alleman waardoor er wildvreemden naar mij toe kwamen om te vragen of ik die zwangere hoer was. Ook mijn familie heeft hier onder te lijden gehad. Mijn reputatie hecht ik weinig waarde aan dus de gevolgen daarvoor interesseren me niet zo. Wat me wel interesseert is de directe gevolgen die het had en die bepalend waren: uit huis gegaan etc.

Jaren samengewoond, ik steeds fulltime werken en hij bezig met allerlei opleidingen via werk enzo (SPW, opleiding voor de Marechaussee etc. etc.). Hij heeft me elke dag lopen bekritiseren over dat ik zogezegd te weinig deed in het huishouden, hij was belachelijk veeleisend. Toen ik eindelijk zover was dat ik via een 21+ toets met een deeltijd opleiding kon beginnen ging hij er vandoor. Hij was verliefd geworden op een collega, vond ik niet zo'n big deal want ik wist allang dat het over was. Wat wel kut was is dat hij 2 weken voor vertrek nog even duizenden euro's bij mijn ouders geleend heeft terwijl hij al met haar lag te rommelen. Ik heb uiteindelijk de helft van die auto af moeten betalen, lang gehoopt dat hij die total loss zou rijden. Hoe dan ook, dit heeft nog steeds wel invloed, hoewel we langer uit elkaar zijn dan dat we bij elkaar waren.

Verder een klootzak die probeerde mij te wurgen maar daar heb ik mezelf uit weten te redden. Dan nog een vage kennis die mij heeft aangerand in mijn slaap. Hij stopte toen bleek dat ik het niet mee eens was met die vinger in mijn kruis. Die dwaas probeerde mij laatst nog toe te voegen op Facebook trouwens .
Resistance is futile.
pi_78228307
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:00 schreef Seven. het volgende:
Even denken.

Het allerergste: ik had ooit eens een vriendje, heeft 2 maandjes geduurd. Een maandje nadat het uit was kwam ik erachter dat ik overtijd was. Dus mijn beste vriendin verteld, zwangerschapstest gehaald. Weekje later ging ik het hem vertellen, zegt hij dat hij me niet geloofde en dat mijn beste vriendin nu zijn vriendin was. Had zij hem allang wijsgemaakt dat ik het verzonnen had én ze heeft niet verzuimd om alles te vertellen aan jan en alleman waardoor er wildvreemden naar mij toe kwamen om te vragen of ik die zwangere hoer was. Ook mijn familie heeft hier onder te lijden gehad. Mijn reputatie hecht ik weinig waarde aan dus de gevolgen daarvoor interesseren me niet zo. Wat me wel interesseert is de directe gevolgen die het had en die bepalend waren: uit huis gegaan etc.

Jaren samengewoond, ik steeds fulltime werken en hij bezig met allerlei opleidingen via werk enzo (SPW, opleiding voor de Marechaussee etc. etc.). Hij heeft me elke dag lopen bekritiseren over dat ik zogezegd te weinig deed in het huishouden, hij was belachelijk veeleisend. Toen ik eindelijk zover was dat ik via een 21+ toets met een deeltijd opleiding kon beginnen ging hij er vandoor. Hij was verliefd geworden op een collega, vond ik niet zo'n big deal want ik wist allang dat het over was. Wat wel kut was is dat hij 2 weken voor vertrek nog even duizenden euro's bij mijn ouders geleend heeft terwijl hij al met haar lag te rommelen. Ik heb uiteindelijk de helft van die auto af moeten betalen, lang gehoopt dat hij die total loss zou rijden. Hoe dan ook, dit heeft nog steeds wel invloed, hoewel we langer uit elkaar zijn dan dat we bij elkaar waren.

Verder een klootzak die probeerde mij te wurgen maar daar heb ik mezelf uit weten te redden. Dan nog een vage kennis die mij heeft aangerand in mijn slaap. Hij stopte toen bleek dat ik het niet mee eens was met die vinger in mijn kruis. Die dwaas probeerde mij laatst nog toe te voegen op Facebook trouwens .
Jij hebt wel een voorkeur voor charmante mannen zeg,
pi_78230992
(emotioneel) Vreemdgaan
-
  zaterdag 20 februari 2010 @ 15:47:25 #60
118585 Crutch
pi_78231074
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:07 schreef solaire het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daarom op vrouwen over is gegaan
Je moeder is een hamster
pi_78231578
Het ergste wat mensen mij geflikt hebben:
Emotionele en lichamelijke mishandeling door een volwassene.

Ex die me behandelde alsof ik niets waard was: ik mocht niet mee uit ( je vindt het toch niet leuk), op mijn verjaardag kreeg ik een armbandje van 3 euro en toen die al meteen stuk ging niks nieuws ( we waren 17, geen 12). Achteraf bleek dat zijn ex, dat een meisje was waar ik vroeger ruzie mee had op de basisschool, liep te stoken en hij dat geloofde. Kansloos.

Jongen die me bijkans dwong seks te hebben door me emotioneel te chanteren, en toen ik niet toestemde met penetratie moest ik 's nachts naar huis lopen... het was echt 4 uur ofzo en het was 1,5 uur lopen.

Ex die mijn geheimen 'besprak' met zijn 'beste vriendin'. terwijl ik herhaaldelijk zei dat het niemand wat aanging. Hij deed het ook bij zijn vrienden trouwens. Exit.

En dan die rare gozer van internet die me liep te mindfucken. Maar dat had nog erger uit de hand kunnen lopen.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:19:05 #62
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78231839
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:07 schreef solaire het volgende:

[..]

Ik heb 2 echte klootzakken meegemaakt. Die kerel die mij probeerde te wurgen was een wildvreemde, de kerel die mij aanrandde was op een feestje waar allerlei mensen bleven slapen, ik heb een kwartiertje met hem gepraat of zo . En die jongen van wie ik zwanger was.. tja, die werd enorm gemanipuleerd door mijnn beste vriendin.
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:47 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daarom op vrouwen over is gegaan
Hmm, deels. Het ligt aan mijzelf dat ik die sukkels toeliet in mijn leven en dat ik toch zo lang probeerde met zulke mensen.
Resistance is futile.
pi_78233199
waar zal ik beginnen...
mishandelt tot me 15e door eigen vader (heeft me paar keren geprobeerd te vermoorden)
Me moeder die ging scheiden en 2 dagen erna een nieuwe vriend had
Mijn beste vriendin die erop kickte om met exen van mij probereerde te gaan, of huidige vriend
Mijn andere beste vriendin waar ik altijd voor klaar stond en in huis heb genomen, en toen
ik het moeilijk had was ze nergens te bekennen..
En het allerergste mijn ex tegenkomen na 1 jaar die mij vervolgens in zijn auto sleurde en verkrachtte..

Al met al..ik mag hopen dat dit er niet iets nog ergers komt..want dat zou ik niet kunnen trekken..
pi_78233764
Het ergste:
Hoorde een jaar geleden een geruchtje dat ik iemand zou hebben verkracht, Dus ik dacht.. ooh, Ik weet al van wie dat af komt dus ik laat het maar varen.......
Die geruchten werden steeds hardnekkiger en het kwam er zelfs van dat die meid zei dat ik haar zwanger gemaakt zou hebben..

Ze maakte door dit gerucht zo`n beetje mijn hele leven kapot(Ze had het op haar school aan iedereen verteld, En in de wijk waar mijn vader woont ook), Kon niet meer normaal naar buiten toe of ik werd wel vies aangekeken of uitgescholden voor pedofiel of vieze verkrachter....

Ze heeft het er zelf naar gemaakt dat ik nu al 3 maanden geen contact meer met haar heb, En dat ook NOOIT MEER WIL!, Nu loopt ze zelf steeds contact op te zoeken, En van die smeek berichtjes te sturen dat het haar spijt dat ze had gezegd dat ik haar verkracht zou hebben, Riiiiight!!

Ook ooit iemand die zei dat ik aan diegene haar dochtertje had gezeten(Meisje was 3!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Mijn pa moest daar een auto repareren, En ik kwam daar uiteraard met mijn vader over de vloer!....

Die ouders belde ons op met de mededeling dat hun dochtertje dat zou hebben gezegd en of ze langs konden komen, Wij stonden op het punt om weg te gaan..... Dus we hadden de afspraak verzet naar de dag erna, Hebben er niks meer van gehoord en ik word nu ook door hun zwart gemaakt bij zo`n beetje elke kennis/Famillie lid die ze hebben...
Getuigen het feit dat:
De moeder van een vriend van me, heeft een vriendje, Die heeft met de vader van dat dochtertje gewerkt, En die vroeg zich af wie die Bradley was die toch aan dat dochtertje had gezeten...... Ik heb gezegd dat IK dat was, En dat ik met geen vinger in de buurt van dat 3 jarige meisje geweest ben...

Beetje sick om zoiets te bedenken vind je ook niet"???

2 verhalen in nog geen 5 jaar tijd! en ze kosten me al een lange tijd(Vooral die over dat zwanger/verkrachten) mijn sociale leven lijkt wel..

Beetje lang verhaal dit, Maar het moest er uit, Lucht wel op
pi_78234141
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:15 schreef Braddie het volgende:
Het ergste:
Hoorde een jaar geleden een geruchtje dat ik iemand zou hebben verkracht, Dus ik dacht.. ooh, Ik weet al van wie dat af komt dus ik laat het maar varen.......
Die geruchten werden steeds hardnekkiger en het kwam er zelfs van dat die meid zei dat ik haar zwanger gemaakt zou hebben..

Ze maakte door dit gerucht zo`n beetje mijn hele leven kapot(Ze had het op haar school aan iedereen verteld, En in de wijk waar mijn vader woont ook), Kon niet meer normaal naar buiten toe of ik werd wel vies aangekeken of uitgescholden voor pedofiel of vieze verkrachter....

Ze heeft het er zelf naar gemaakt dat ik nu al 3 maanden geen contact meer met haar heb, En dat ook NOOIT MEER WIL!, Nu loopt ze zelf steeds contact op te zoeken, En van die smeek berichtjes te sturen dat het haar spijt dat ze had gezegd dat ik haar verkracht zou hebben, Riiiiight!!

Ook ooit iemand die zei dat ik aan diegene haar dochtertje had gezeten(Meisje was 3!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Mijn pa moest daar een auto repareren, En ik kwam daar uiteraard met mijn vader over de vloer!....

Die ouders belde ons op met de mededeling dat hun dochtertje dat zou hebben gezegd en of ze langs konden komen, Wij stonden op het punt om weg te gaan..... Dus we hadden de afspraak verzet naar de dag erna, Hebben er niks meer van gehoord en ik word nu ook door hun zwart gemaakt bij zo`n beetje elke kennis/Famillie lid die ze hebben...
Getuigen het feit dat:
De moeder van een vriend van me, heeft een vriendje, Die heeft met de vader van dat dochtertje gewerkt, En die vroeg zich af wie die Bradley was die toch aan dat dochtertje had gezeten...... Ik heb gezegd dat IK dat was, En dat ik met geen vinger in de buurt van dat 3 jarige meisje geweest ben...

Beetje sick om zoiets te bedenken vind je ook niet"???

2 verhalen in nog geen 5 jaar tijd! en ze kosten me al een lange tijd(Vooral die over dat zwanger/verkrachten) mijn sociale leven lijkt wel..

Beetje lang verhaal dit, Maar het moest er uit, Lucht wel op
Allemachtig zeg. Waarom worden er van die verhalen over jou verspreid? Rancuneuze exen ofzo?
pi_78234403
Die ene meid die zei dat ik haar verkracht zou hebben DACHT dat wij een relatie hadden, Even voor de duidelijkheid ik ben 19 zei was op dat moment 13!!!!, En toen ik zei dat we NIKS hadden en ook NOOIT iets kunnen beginnen ging ze dat maar even vertellen op school....
pi_78234489
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:32 schreef Braddie het volgende:
Die ene meid die zei dat ik haar verkracht zou hebben DACHT dat wij een relatie hadden, Even voor de duidelijkheid ik ben 19 zei was op dat moment 13!!!!, En toen ik zei dat we NIKS hadden en ook NOOIT iets kunnen beginnen ging ze dat maar even vertellen op school....
Oh zo. Rancuneuze wil-graag-vriendin-zijn die er niet tegen kon om afgewezen te worden. Trieste figuren.
pi_78234670
Erg zielig persoon ja.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:20:57 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78235879
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:41 schreef Braddie het volgende:
Erg zielig persoon ja.
Nou ja, niet lullig bedoeld maar jij bent zelf ook verre van normaal. Dus je bent ook een makkelijk slachtoffer omdat je amper geloofwaardigheid hebt.
Resistance is futile.
pi_78236341
hoezo niet geloofwaardig seven??
Ik neem aan dat hij zoiets niet verzint, is toch echt beschamend om zoiets te vertellen hier op fok dat mensen denken dat je een verkrachter bent..
pi_78236375
ik bedoel niet beschamend...aangezien het niet zijn schuld was, maar toch wel lef dat je dit durft te delen
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:40:47 #72
118585 Crutch
pi_78236410
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:37 schreef _Bella_ het volgende:
Ik neem aan dat hij zoiets niet verzint, is toch echt beschamend om zoiets te vertellen hier op fok dat mensen denken dat je een verkrachter bent..
Als je al wat langer meedraait op FOK! dan weet je wat Seven. bedoelt. Braddie is niet een van de meest snuggere users.
Je moeder is een hamster
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:41:47 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78236433
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:37 schreef _Bella_ het volgende:
Zie ook zijn postgeschiedenis. Braddie is gewoon geen normaal persoon. Niks mis mee, maar niet normaal zijn betekent automatisch dat dingen anders in elkaar steken wat betreft geloofwaardigheid. Ik ken ook doodnormale mensen die van zoiets beschuldigd zijn en die verhalen werden steevast afgedaan als onzin.
Resistance is futile.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:41:53 #74
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78236437
me introduceren op FOK!... is inmiddels mijn ex
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_78236460
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou ja, niet lullig bedoeld maar jij bent zelf ook verre van normaal. Dus je bent ook een makkelijk slachtoffer omdat je amper geloofwaardigheid hebt.
Pardon, maar dit vind ik nu nergens op slaan. Waarom zou het niet waar kunnen zijn?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:44:18 #76
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78236500
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:42 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Pardon, maar dit vind ik nu nergens op slaan. Waarom zou het niet waar kunnen zijn?
Wat bedoel je precies? Ik impliceer in ieder geval nérgens dat hij het wel gedaan zou hebben.
Resistance is futile.
pi_78236528
lijkt me stug dat iemand die weet dat hij zulke walgelijke dingen heeft gedaan zoiets gaat posten en verzinnen dat hij het niet heeft gedaan, maar misschien ben ik goedgelovig ik weet het ook niet
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:46:49 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78236554
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:45 schreef _Bella_ het volgende:
lijkt me stug dat iemand die weet dat hij zulke walgelijke dingen heeft gedaan zoiets gaat posten en verzinnen dat hij het niet heeft gedaan, maar misschien ben ik goedgelovig ik weet het ook niet
Mensen hebben wel ergere dingen uit hun duim gezogen op fok.
Resistance is futile.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:47:23 #79
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78236569
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:56 schreef Disavowed het volgende:
goeie ja
pi_78236570
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Ik impliceer in ieder geval nérgens dat hij het wel gedaan zou hebben.
Dat bedoel ik er ook niet mee; ik vond alleen dat je zijn geloofwaardigheid nogal bot betwistte. Maar gezien de postgeschiedenis kan ik je geen ongelijk geven in dat je twijfelt.
pi_78236586
hey maarre seven je zegt wel dat hij abnormaal is, en niet geloofwaardig?
Waar baseer je dat op? Kennen jullie elkaar persoonlijk ofzo?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:49:42 #82
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78236626
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:47 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat bedoel ik er ook niet mee; ik vond alleen dat je zijn geloofwaardigheid nogal bot betwistte. Maar gezien de postgeschiedenis kan ik je geen ongelijk geven in dat je twijfelt.
Ik twijfel niet aan zijn onschuld, ik zeg alleen op basis van zijn postgeschiedenis dat hij voor dergelijke verhalen misschien een makkelijk slachtoffer is.
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:47 schreef _Bella_ het volgende:
hey maarre seven je zegt wel dat hij abnormaal is, en niet geloofwaardig?
Waar baseer je dat op? Kennen jullie elkaar persoonlijk ofzo?
Postgeschiedenis en een groepsgesprek op skype met een aantal fokkers waarin hij krampachtig overkwam.
Resistance is futile.
pi_78236679
Ow ahaa I get it
pi_78236699
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik twijfel niet aan zijn onschuld, ik zeg alleen op basis van zijn postgeschiedenis dat hij voor dergelijke verhalen misschien een makkelijk slachtoffer is.
Dat kan ik me voorstellen .
pi_78237281
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben verre van normaal?
Kent u mij persoonlijk soms???, ga niet over mij oordelen als je me niet persoonlijk kent, Een postgeschiedenig kan wel wat zeggen, maar om gelijk te zeggen dat ik verre van normaal ben is ook zoiets...
pi_78237333
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

[..]

Postgeschiedenis en een groepsgesprek op skype met een aantal fokkers waarin hij krampachtig overkwam.
Krampachtig?
Hoe bedoelt u dat?
Het was mijn eerste keer skypen in een groepsgesprek met vreemde dusja....
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:13:43 #87
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78237400
Braddie, het is OK, maar normaal ben je gewoon niet. En dat hóéf je ook niet te zijn.
Resistance is futile.
pi_78237542
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:13 schreef Seven. het volgende:
Braddie, het is OK, maar normaal ben je gewoon niet. En dat hóéf je ook niet te zijn.
Wtf is dat nu weer voor opmerking.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_78237581
Eigenlijk is niemand normaal, Iedereen is uniek, Maar dat terzijde.....

Ik vind het echt kut dat ik hier mijn hart lucht over wat er in het verleden heeft plaatsgevonden, En dat er dan zo word gereageerd, Alsof ik lieg, En dat ik niet normaal ben, En niet geloofwaardig..........
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:20:39 #90
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78237657
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:17 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Wtf is dat nu weer voor opmerking.
Bot gezegd misschien maar hij is niet normaal en dat hoeft hij ook niet te zijn wat mij betreft. Verder: 'het is maar fok!' en 'waar maak je je druk om'.
Resistance is futile.
pi_78237725
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Bot gezegd misschien maar hij is niet normaal en dat hoeft hij ook niet te zijn wat mij betreft. Verder: 'het is maar fok!' en 'waar maak je je druk om'.
Tjonge, goed excuus om iemand nodeloos te kwetsen hoor.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:23:20 #92
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78237748
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:18 schreef Braddie het volgende:
Eigenlijk is niemand normaal, Iedereen is uniek, Maar dat terzijde.....

Ik vind het echt kut dat ik hier mijn hart lucht over wat er in het verleden heeft plaatsgevonden, En dat er dan zo word gereageerd, Alsof ik lieg, En dat ik niet normaal ben, En niet geloofwaardig..........
Nou ja, het zal ook wel aan mijn manier van uitdrukken liggen dan. Maar lees het nog eens terug. Ik heb nergens gezegd dat je liegt en dat geloof ik ook niet. Maar je bent in de ogen van de maatschappij afwijkend en dan ben je een makkelijk slachtoffer omdat je minder geloofwaardigheid hebt. Heeft niks met jou te maken op zich, de maatschappij houdt gewoon niet zo van mensen die anders zijn. Wees jezelf en maak je niet druk om zulke verhalen.
Resistance is futile.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:23:50 #93
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78237760
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:22 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Tjonge, goed excuus om iemand nodeloos te kwetsen hoor.
Resistance is futile.
pi_78237810
Ik zou ook niet bepaald veel zeggen in een skype gesprek met vreemde
Maar los van dat, ik weet niet hoor..hoe je reageert is wel echt vaag van braddie het is ok, je bent niet normaal hahaha alsof het een monster is??
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:26:36 #95
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78237868
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:25 schreef _Bella_ het volgende:
Ik zou ook niet bepaald veel zeggen in een skype gesprek met vreemde
Maar los van dat, ik weet niet hoor..hoe je reageert is wel echt vaag van braddie het is ok, je bent niet normaal hahaha alsof het een monster is??
My bad. Verkeerde woordkeuze, blijkbaar ben je niet de enige die erover valt.
Resistance is futile.
pi_78238128
Ik maak me er juist druk om, Ik word al zo`n beetje sinds ik mij kan herinneren(al een jaar of 14-15) door veel mensen belachelijk gemaakt en uitgescholden, En er word gezegd dat ik niet helemaal 100% ben en autist en homo en dik en een mongooltje en ik had nooit geboren mogen worden etc etc etc......
pi_78238494
quote:
gvd. helaas is dat heel herkenbaar

Net als je denkt van heujjj deze blijft wat langer , uit.
pi_78238531
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:33 schreef Braddie het volgende:
Ik maak me er juist druk om, Ik word al zo`n beetje sinds ik mij kan herinneren(al een jaar of 14-15) door veel mensen belachelijk gemaakt en uitgescholden, En er word gezegd dat ik niet helemaal 100% ben en autist en homo en dik en een mongooltje en ik had nooit geboren mogen worden etc etc etc......
Nou, lekker gezellig dan...
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:21:23 #99
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78239927
quote:
OK, nu voel ik me (terecht) schuldig. Sorry voor mijn slechte woordkeuze.
Resistance is futile.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:24:25 #100
118585 Crutch
pi_78240037
quote:
Daar zal wel een reden voor zijn dan he?
Buiten dit topic gedraag je je als een mongool en hier neem je ineens een slachtofferrol aan.
Je moeder is een hamster
pi_78241326
Waar gaat dit gebitch over?

Ik zal mijn lijstje wel ff aanvullen:

- Gepest middelbare school..
- geslagen
- vertrouwen verneukt
-
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:23:45 #102
290311 Your_honor
Greed was good, now its legal!
pi_78242200
Iemand heeft me behoorlijk inelkaar gebeukt toen ik een jaar of 14 was. Zonder aanleiding. Begreep er toen destijds geen reet van. Fietste gewoon, plots van fiets afgetrapt door voetganger en paar beuken gekregen.

Voor de rest, dat nadat iemand liegt, vol blijft houden dat het geen leugen is.
Never change a winning formula
pi_78242483
Na al deze drama verhalen vraag ik me af: Heb ik geluk gehad of heb ik het afgedwongen?

Niemand heeft me iets mentaals/emotioneels geflikt.

Wel financieel. Ben daardoor argwanend met dit soort zaken.
pi_78242587
Ik vond het al erg dat ik een half jaar lang mijn leven, al mijn kansen, heb opgegeven voor de leugen van iemand anders.

Als ik dit zo lees, moet ik niet zo zeuren.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78243010
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:34 schreef Xanthas het volgende:
Ik vond het al erg dat ik een half jaar lang mijn leven, al mijn kansen, heb opgegeven voor de leugen van iemand anders.

Als ik dit zo lees, moet ik niet zo zeuren.
Je hoeft het niet te bagatelliseren hoor; iedereen heeft zijn eigen bagage - hoe 'licht' of 'zwaar' die ook is.
pi_78247605
Een psychoot die terwijl ik voor studie in het buitenland zat mij vertelde dat hij een ongeluk had gehad en in het ziekenhuis lag, dat hij hersenbeschadiging/geheugenverlies had daardoor en ook nog eens kanker waardoor hij snel dood zou gaan. Een hersenbeschadiging had hij in elk geval, ja. Het was natuurlijk allemaal niet waar. Heb het direct uitgemaakt en als ik zijn naam zo eens google zie ik dat hij zeker nog niet dood is. Kneus.

Dan was er nog die man waar ik heel gek op was, en hij ook op mij leek het, maar ineens liet hij het contact verwateren en kwam ik er via wederzijdse vrienden achter dat hij een maand na onze "relatie" ineens getrouwd was, wtf hij was dus al al die tijd verloofd.

Gelukkig kijk ik nu terug op deze gebeurtenissen zonder rancune of zo, al lang blij dat ik die losers achter me heb gelaten.

Vind mensen in dit topic met mishandeling door ouders wel echt zielig, verschrikkelijk zeg
  zondag 21 februari 2010 @ 00:22:49 #107
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78248582
horen dat het uit is als vrienden, een dag later horen dat ze met de andere jongen in de auto naar huis ging, nog een dag later horen dat ze elkaar de hele dag door bellen, weer een dag later horen dat ze 2 weken van te voren overplaatsing aan had gevraagd, dezelfde avond horen dat het al een tijdje aan gang was

maar daardoor is het wel in 1 keer van me afgegaan. was er minder verdrietig om dan toen mn eerste relatie over was
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78248826
of jullie zijn allemaal tokkies, of ik leef in een beschermde omgeving

ik kan met zekerheid stellen dat ik nog nooit genaaid/bedrogen/bedreigd ben door iemand die ik ken of waar ik een (vriendschappelijke) relatie mee heb of heb gehad

toen ik na 3,5 jaar gedumpt werd door mijn vriendin deed dat pijn, maar dat is allemaal op een normale en goede manier afgesloten
pi_78249165
M'n vriendin heeft een tijd geleden es vruchtenyoghurt gekocht in plaats van vanilleyoghurt, terwijl ze weet dat ik liever vanilleyoghurt heb.
pi_78249311
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:40 schreef Haushofer het volgende:
M'n vriendin heeft een tijd geleden es vruchtenyoghurt gekocht in plaats van vanilleyoghurt, terwijl ze weet dat ik liever vanilleyoghurt heb.

ik vind het een vermakelijke reactie
  zondag 21 februari 2010 @ 01:00:08 #111
118585 Crutch
pi_78249817
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:40 schreef Haushofer het volgende:
Schande
Je moeder is een hamster
  zondag 21 februari 2010 @ 01:07:35 #112
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_78250107
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:30 schreef JoPiDo het volgende:

ik kan met zekerheid stellen dat ik nog nooit genaaid/bedrogen/bedreigd ben door iemand die ik ken of waar ik een (vriendschappelijke) relatie mee heb of heb gehad

toen ik na 3,5 jaar gedumpt werd door mijn vriendin deed dat pijn, maar dat is allemaal op een normale en goede manier afgesloten
Dan zal jij wel gewoon een geluksvogel zijn. Snap de opmerking 'of jullie zijn allemaal tokkies' niet zo, alsof je een tokkie moet zijn om besodemieterd/mishandeld/misbruikt te worden..

OT:
een jaar lang vernederd, misbruikt op elk front, en gekleineerd te worden toen ik 13 jaar was en met een foute jongen van 19 ging.
Die gast was echt verknipt. Had (figuurlijk) een regelement waar ik me aan moest houden. Moest 5 uur online komen. Mocht nog maar 1x per week naar mijn 'hangplek' waar al me vrienden altijd waren. Mocht niet bij mijn beste vriendin in een tweepersoonsbed slapen (dus ik ging toen op de grond liggen). Sneed zijn armen los en gaf mij daar de schuld van, want ik maakte hem kapot. Gooide allerlei shit op mijn computer, dodenlijsten, neo-nazi shit, dingen die verboden zijn iig en waar een man die de computer moest maken achter kwam, en mijn ouders vrolijk vertelde dat ze daarvoor de bak in konden draaien.
Die me geestelijk dwong sex te hebben. Die me uitschold voor gore kankerhoer en kankerslet als ik een te 'bloot' shirtje aan had. Die me verbood mijn 'mannelijke' vrienden nog te zien, maar zelf met onbekende wijfen liep te webcammen en te sjansen als ik er naast zat. Die me altijd beschuldigde van vreemdgaan, terwijl ik het nadat ik het eindelijk uitmaakte met die freak er achter kwam dat híj was vreemdgegaan. Enz. enz. enz. (bespaard jullie de overige 100 zieke voorbeelden).
Dit heeft mijn vertrouwen echt geschaad en mijn karakter in negatieve zin veranderd. Loop nu wel bij een therapeut waarbij ik hoop mijn gedrag weer een beetje normaal te krijgen..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 21 februari 2010 @ 01:09:39 #113
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78250163
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dan zal jij wel gewoon een geluksvogel zijn. Snap de opmerking 'of jullie zijn allemaal tokkies' niet zo, alsof je een tokkie moet zijn om besodemieterd/mishandeld/misbruikt te worden..

OT:
een jaar lang vernederd, misbruikt op elk front, en gekleineerd te worden toen ik 13 jaar was en met een foute jongen van 19 ging.
Die gast was echt verknipt. Had (figuurlijk) een regelement waar ik me aan moest houden. Moest 5 uur online komen. Mocht nog maar 1x per week naar mijn 'hangplek' waar al me vrienden altijd waren. Mocht niet bij mijn beste vriendin in een tweepersoonsbed slapen (dus ik ging toen op de grond liggen). Sneed zijn armen los en gaf mij daar de schuld van, want ik maakte hem kapot. Gooide allerlei shit op mijn computer, dodenlijsten, neo-nazi shit, dingen die verboden zijn iig en waar een man die de computer moest maken achter kwam, en mijn ouders vrolijk vertelde dat ze daarvoor de bak in konden draaien.
Die me geestelijk dwong sex te hebben. Die me uitschold voor gore kankerhoer en kankerslet als ik een te 'bloot' shirtje aan had. Die me verbood mijn 'mannelijke' vrienden nog te zien, maar zelf met onbekende wijfen liep te webcammen en te sjansen als ik er naast zat. Die me altijd beschuldigde van vreemdgaan, terwijl ik het nadat ik het eindelijk uitmaakte met die freak er achter kwam dat híj was vreemdgegaan. Enz. enz. enz. (bespaard jullie de overige 100 zieke voorbeelden).
Dit heeft mijn vertrouwen echt geschaad en mijn karakter in negatieve zin veranderd. Loop nu wel bij een therapeut waarbij ik hoop mijn gedrag weer een beetje normaal te krijgen..
sterkte mop, een meisje als jij verdiend zo'n tokkie niet
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78250720
In een relatie te maken krijgen met lichamelijk en vooral mentaal geweld. Toen ik eindelijk zelf de moed had gevonden om er een punt achter te zetten, bleef hij mij bedreigen en nu dreigementen uitvoeren,en nu na 9 jaar mijn kinderen tegen mij opzetten.
Hij is is de enige in mijn leven die ik zo erg haat dat ik je hem zou kunnen .........
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  zondag 21 februari 2010 @ 01:29:28 #115
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78250744
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:28 schreef candygirl het volgende:
In een relatie te maken krijgen met lichamelijk en vooral mentaal geweld. Toen ik eindelijk zelf de moed had gevonden om er een punt achter te zetten, bleef hij mij bedreigen en nu dreigementen uitvoeren,en nu na 9 jaar mijn kinderen tegen mij opzetten.
Hij is is de enige in mijn leven die ik zo erg haat dat ik je hem zou kunnen .........
neem aan dat je al aangifte heb gedaan
pi_78250825
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:29 schreef i10TD het volgende:

[..]

neem aan dat je al aangifte heb gedaan
ja heel vaak maar ooit heeft hij een nachtje vastgezeten nadat we hebben betrapt hadden nadat hij de woonruit van mijn nieuwe huis ingooide, dat was wel al de 6 de keer toen al ,en olie over auto, auto in elkaar rammen) maar nee zonder bewijs kan je niks he!
  zondag 21 februari 2010 @ 01:36:32 #117
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78250953
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:32 schreef candygirl het volgende:

[..]

ja heel vaak maar ooit heeft hij een nachtje vastgezeten nadat we hebben betrapt hadden nadat hij de woonruit van mijn nieuwe huis ingooide, dat was wel al de 6 de keer toen al ,en olie over auto, auto in elkaar rammen) maar nee zonder bewijs kan je niks he!
nederland he. je zou zelfs met moord weg kunnen komen hier
pi_78251010
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK, nu voel ik me (terecht) schuldig. Sorry voor mijn slechte woordkeuze.
Grappig eigenlijk.

Zonder er zelf erg in te hebben meerdere posts schrijven die door meerdere mensen op een verkeerde manier begrepen worden. Doe je nog zo je best om vooral niet kwetsend over te komen en dan alsnog komt het verkeerd over. Heel herkenbaar . Ik las er overigens niets slechts in.

Zelf heb ik eigenlijk niet echt situaties meegemaakt die hier op zijn plek zijn. Het gaat mij vooralsnog behoorlijk goed af. Het valt me toch weer op dat er enorm veel mensen rondlopen met een naar verleden.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_78251128
Wat een verhalen zeg!

Ik heb nooit iets noemenswaardigs meegemaakt, ja een vriendin maakte uit uit per sms.
Maar dat was voor mij eigenlijk ook een opluchting
pi_78251130
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:36 schreef i10TD het volgende:

[..]

nederland he. je zou zelfs met moord weg kunnen komen hier
ja idd!

maar dus na jarenlange vernielingen na mijn scheiding nog en ik nooit wat terug gedaan had, is er ooit een punt gekomen dat ik me niet kon beheersen.
Ik kreeg mijn kinderen niet te zien want het was ZIJN weekend!!!
ik liep boos weg en was zo opgefokt dat ik tegen zijn auto 1 trap gaf, komt er een vriend van hem naar buiten en zegt.......euhhh die auto heb ik gisteren van je ex man over gekocht!!!!

Weet je wat het is, en tijdje kun je met zo'n dingen omgaan maar 9 jaar lang,pfffffffff
ik haat hem ook nu pas echt, vooral omdat hij het nu echt via de kinderen speelt
dat is zo laag
  zondag 21 februari 2010 @ 01:45:25 #121
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78251198
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:43 schreef candygirl het volgende:

[..]

ja idd!

maar dus na jarenlange vernielingen na mijn scheiding nog en ik nooit wat terug gedaan had, is er ooit een punt gekomen dat ik me niet kon beheersen.
Ik kreeg mijn kinderen niet te zien want het was ZIJN weekend!!!
ik liep boos weg en was zo opgefokt dat ik tegen zijn auto 1 trap gaf, komt er een vriend van hem naar buiten en zegt.......euhhh die auto heb ik gisteren van je ex man over gekocht!!!!

Weet je wat het is, en tijdje kun je met zo'n dingen omgaan maar 9 jaar lang,pfffffffff
ik haat hem ook nu pas echt, vooral omdat hij het nu echt via de kinderen speelt
dat is zo laag
zo'n kerel had het (als ik een vrouw was dan) het niet eens 9 jaar overleefd bij mij. sneue man, hopelijk kan je iets regelen dat ze niet naar hem hoeven, hier krijg je alleen maar gezeik mee.
  zondag 21 februari 2010 @ 01:47:07 #122
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_78251277
Nou als ik dat dikke dagboek hier ga plaatsen ben ik morgen nog niet klaar!
Schei uit zeg
Snollebolt
pi_78251313
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:45 schreef i10TD het volgende:

[..]

zo'n kerel had het (als ik een vrouw was dan) het niet eens 9 jaar overleefd bij mij. sneue man, hopelijk kan je iets regelen dat ze niet naar hem hoeven, hier krijg je alleen maar gezeik mee.
geloof me daar heb ik echt wel vaker aan gedacht, maar ja ik heb ook nog kinderen waar ik wel aan moet denken in allebei de opzichten
  zondag 21 februari 2010 @ 01:49:44 #124
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78251337
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:48 schreef candygirl het volgende:

[..]

geloof me daar heb ik echt wel vaker aan gedacht, maar ja ik heb ook nog kinderen waar ik wel aan moet denken in allebei de opzichten
hoe bedoel je, dat ze een vader nodig hebben?
pi_78252180
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:49 schreef i10TD het volgende:

[..]

hoe bedoel je, dat ze een vader nodig hebben?
ja ik ode hun ook verdriet als er geen vader meer in het spel is
  zondag 21 februari 2010 @ 11:50:32 #126
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78258160
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:19 schreef candygirl het volgende:

[..]

ja ik ode hun ook verdriet als er geen vader meer in het spel is
zo'n gozer verdiend het niet om vader te worden genoemd. Denk dat een stiefpapa die wel normaal in z'n hoofd is meer vader is dan die kerel die jouw 9 jaar lang verziekt heeft.

denk dat als ze ouder zijn (weet niet hoe oud ze zijn) en je verteld het hun, ze het ook wel zouden begrijpen.
pi_78258761
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Mishandeling etc. kan uit het niks komen maar vaak is het toch wel te merken aan het persoon of deze er toe in staat zijn. Tenminste de meer serieuze vormen. Je kiest zelf welke mensen je om je heen hebt.

[ Bericht 27% gewijzigd door Fortitude op 21-02-2010 13:08:57 ]
pi_78259210
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:28 schreef candygirl het volgende:
Misschien moeten vrouwen eens hun verstand gebruiken bij het uitkiezen van een man. Het lijkt mij onmogelijk dat je zoiets niet van tevoren aan ziet komen.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:18:51 #129
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_78260759
quote:
Dat, maar vergeleken bij de meeste verhalen is dit echt peanuts
  zondag 21 februari 2010 @ 13:22:43 #130
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78260897
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:18 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Dat, maar vergeleken bij de meeste verhalen is dit echt peanuts
zo moet je niet denken. volgens mij zijn er meer lurkers hier geweest die dachten "oh, mijn verhaal is niet zo erg als di van hun, dus ik reageer maar niet".

Elk probleem wat je is overkomen is voor jou erg. je hebt alleen "meer geluk" gehad dan sommigen hier.

Tuurlijk vind ik het erg dat mensen hier werden/worden bedreigd, mishandeld, verkracht enz. Maar daarom had het geval dat mijn ex vreemdging voor mij ook een impact. Dat wordt niet verzacht omdat ik "maar" ben gedumpt ipv mishandeld.
pi_78261501
Jemig wat een rotte appels leven er op deze wereld! Als ik dit allemaal lees vallen die paar dingetjes van mij reuze mee.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:39:19 #132
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78261528
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:38 schreef PinkCake het volgende:
Jemig wat een rotte appels leven er op deze wereld! Als ik dit allemaal lees vallen die paar dingetjes van mij reuze mee.
lees mn post boven de jouwe eens. je moet je eigen dingen niet met die van een ander vergelijken, er is altijd baas over baas..
pi_78261571
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef Liquidist het volgende:

[..]

ik snap er ook geen zak van.
pi_78261629
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:39 schreef i10TD het volgende:

[..]

lees mn post boven de jouwe eens. je moet je eigen dingen niet met die van een ander vergelijken, er is altijd baas over baas..
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. En op het moment dat iets gebeurt, zal het voor iedereen even erg zijn. Ongeacht wat het was. Hoe je er achteraf naar kijkt zal veranderen per geval.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78261637
Gepest van groep 8 tot het derde jaar van de middelbare school en een opleiding verder was ik weer de lul.

Een "vriend"die wist dat ik een meisje leuk vond en die haar leterlijk voor mijn neus weg kaapte.

Maar goed, dat is niets vergeleken bij de rest hier.
pi_78261783
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:39 schreef i10TD het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.
Besides, ik weet dat dat soort dingen dagelijks gebeuren, maar ik schrik er steeds van, misschien omdat ik te naief ben ofzo.
pi_78261813
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Misschien moeten vrouwen eens hun verstand gebruiken bij het uitkiezen van een man. Het lijkt mij onmogelijk dat je zoiets niet van tevoren aan ziet komen.
Dan zou je je toch eens kunnen inleven in zoiets; je post komt op mij over alsof je geen idee hebt .
pi_78261849
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:42 schreef RealZeus het volgende:

Maar goed, dat is niets vergeleken bij de rest hier.
Doet dat ertoe dan? Voor jou was het erg, punt.
pi_78261874
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:45 schreef PinkCake het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.
Besides, ik weet dat dat soort dingen dagelijks gebeuren, maar ik schrik er steeds van, misschien omdat ik te naief ben ofzo.
Of types als jij (en ik) zijn gewoon niet zo 'hard' aangelegd qua karakter. Alhoewel ik je verder niet ken natuurlijk.
pi_78261918
Vreselijk wat sommigen hier hebben meegemaakt zeg.

Mijn lijstje is gelukkig niet zo lang en extreem;

(Bijna) aangerand terwijl ik al thuis aankwam bij mijn schuur. Heb weg kunnen komen maar ik ga nu dus nooit meer alleen over straat.

"Vriendinnen'' die proberen je vent te versieren. Maar ook destijds een aantal toen het uit was terwijl ze wisten dat ik er nog niet overheen was. Echt sneu maar ja, je leert weer een hele hoop over mensen
pi_78262275
quote:
Oh dude, je fokleven is voorbij.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_78262308
quote:

[..]

dit vind in een rare opmerking,
ik was 19 toen ik wat met hem kreeg ,en mensen kunnen echt nog wel veranderen in 16 jaar hoor,
dus als je toen op iemand kunt bouwen wil niet zeggen dat het de rest van het leven ook zo is,
iedereen veranderd toch in de loop van de jaren
pi_78262757
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:59 schreef candygirl het volgende:

[..]

ik was 19 toen ik wat met hem kreeg ,en mensen kunnen echt nog wel veranderen in 16 jaar hoor,
dus als je toen op iemand kunt bouwen wil niet zeggen dat het de rest van het leven ook zo is,
Dit zegt volgens mij wel genoeg:
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:30 schreef JoPiDo het volgende:

Lijkt mij een gebrek aan inlevingsvermogen.
  zondag 21 februari 2010 @ 14:19:20 #144
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78263030
Misbruikt en geestelijk mishandeld door mijn biologische vader.

Wat vriendjes betreft eigenlijk nooit echt heel erg gekwetst, gelukkig maar.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_78264213
quote:

Dan is die wel extreem veranderd. Van een goede man naar iemand die je 9 jaar lang het leven zuur maakt. Noem me maar naïef en gebrek aan inlevingsvermogen maar ik kan moeilijk geloven dat hij helemaal geen nare eigenschappen had toen je hem leerde kennen.

Maar inderdaad je had nooit kunnen zien aankomen dat hij zo zou veranderen.
pi_78266913
Dat een 'vriendin' m`n toemalige vriend geprobeerd heeft te versieren en het haar min of meer gelukt is.
Dat m`n toemalige vriend me bedrogen heeft met een ander.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_78271282
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dit zegt volgens mij wel genoeg:
[..]

Lijkt mij een gebrek aan inlevingsvermogen.

'ik ben jarenlang misbruikt en mishandeld door mijn vriend' (of woorden/verhalen met gelijke strekking)

ik kan mij onmogelijk voorstellen dat je zo lang bij iemand blijft die je op wat voor manier ook mishandeld/vernederd/misbruikt, dat is een teken dat je een situatie niet met verstand maar met gevoel benaderd want met een beetje verstand was je allang afgehaakt

en die vriend is niet van de één op de andere dag in een monster veranderd, dat moet er al ingezeten hebben toen je een relatie kreeg dus ben je heel naïef of eenzaam of verliefd om met zo iemand een relatie te beginnen

maar nu weer ontopic, dit is hoe ik er over denk
pi_78271787
Mijn moeder, voor het kiezen van een foute partner, en niet snappen dat dat in vloed heeft op de opvoeding van je kind, voor het denken dat zolang je je kind alle materiele dingen van de wereld geeft het gelukkig is, voor het niet kunnen aannemen wat je kind zegt omdat je zelf anders denkt.
Mijn vader, voor een lul zijn, niet te vertrouwen zijn, voor nooit vriendinnetjes thuis te durven uitnodigen omdat hij er was, voor mij altijd bang te laten zijn dat ik hem tegenkwam en dat hij me iets aan zou doen (toen hij uiteindelijk uit mijn leven was). Bonusje, voor het indirect vermoorden van mijn hondje .
Mijn ouders, voor mij maken en voor mij een rotjeugd bezorgen.
Mijn zussen, voor mij niet snappen, voor het vinden dat ik me aanstel, voor het vinden dat ik normaal moet doen dat ik me aanstel, voor het wel gelukkig zijn en niet begrijpen dat het niet altijd zo loopt.

Mijn 'vrienden', voor het laten vallen van mij toen ik ze het meest nodig had.
Mijn 'vriend', voor mij alleen gebruiken voor seks en zeggen dat je om me geeft/liegen.

Mijzelf, voor alles wat me overkomt zo zwaar tillen, voor niet normaal blij en gelukkig te zijn, voor altijd paranoid te zijn, voor niemand te kunnen vertrouwen, voor geen vriendschappen kunnen hebben.

De rest van de wereld, voor het wel gelukkig kunnen zijn.
pi_78271900
Wat is er met je hondje gebeurt? Verder sterkte met al die ellende waar je mee te maken hebt...
pi_78272021
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:40 schreef Tegan het volgende:
Mijn moeder, voor het kiezen van een foute partner, en niet snappen dat dat in vloed heeft op de opvoeding van je kind, voor het denken dat zolang je je kind alle materiele dingen van de wereld geeft het gelukkig is, voor het niet kunnen aannemen wat je kind zegt omdat je zelf anders denkt.
Mijn vader, voor een lul zijn, niet te vertrouwen zijn, voor nooit vriendinnetjes thuis te durven uitnodigen omdat hij er was, voor mij altijd bang te laten zijn dat ik hem tegenkwam en dat hij me iets aan zou doen (toen hij uiteindelijk uit mijn leven was). Bonusje, voor het indirect vermoorden van mijn hondje .
Mijn ouders, voor mij maken en voor mij een rotjeugd bezorgen.
Mijn zussen, voor mij niet snappen, voor het vinden dat ik me aanstel, voor het vinden dat ik normaal moet doen dat ik me aanstel, voor het wel gelukkig zijn en niet begrijpen dat het niet altijd zo loopt.

Mijn 'vrienden', voor het laten vallen van mij toen ik ze het meest nodig had.
Mijn 'vriend', voor mij alleen gebruiken voor seks en zeggen dat je om me geeft/liegen.

Mijzelf, voor alles wat me overkomt zo zwaar tillen, voor niet normaal blij en gelukkig te zijn, voor altijd paranoid te zijn, voor niemand te kunnen vertrouwen, voor geen vriendschappen kunnen hebben.

De rest van de wereld, voor het wel gelukkig kunnen zijn.
Voor wat je hebt meegemaakt zou je trots op jezelf moeten zijn! Je bent er nog steeds. Het lijkt me echt zo zwaar om mee te maken, maar je bent er nog steeds. Daarvoor kan je trots op jezelf zijn. Ook jij zal ooit gelukkig zijn. Echt waar!
pi_78272273
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:44 schreef gifkwal het volgende:
Wat is er met je hondje gebeurt? Verder sterkte met al die ellende waar je mee te maken hebt...
Mijn ouders waren toen net uit elkaar en toen heeft mijn vader haar gewoon een keer meegenomen toen mijn zus haar ging uitlaten riep hij haar en toen is hij weggereden met haar in de auto. Volgende keer dat ik haar zag was ze dood. Waarschijnlijk door eenzaamheid omdat hij allemaal werkte enzo. En een bekende reden dat dit ras dood gaat .
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:49 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Voor wat je hebt meegemaakt zou je trots op jezelf moeten zijn! Je bent er nog steeds. Het lijkt me echt zo zwaar om mee te maken, maar je bent er nog steeds. Daarvoor kan je trots op jezelf zijn. Ook jij zal ooit gelukkig zijn. Echt waar!
Dat ik mezelf niets aandoe, vind ik ook niet echt iets om trots op te zijn, eerder normaal. Maar thanks voor de goede bedoeling .
pi_78272398
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:57 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat ik mezelf niets aandoe, vind ik ook niet echt iets om trots op te zijn, eerder normaal. Maar thanks voor de goede bedoeling .
That which does not kill us only makes us stronger. Sterkte ermee in ieder geval.
pi_78272793
Jeetje, wat een verhalen Ben blij nog nooit mishandeld te zijn oid. Wel bedrogen. Meerdere keren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78272991
quote:
Mijn ouders waren toen net uit elkaar en toen heeft mijn vader haar gewoon een keer meegenomen toen mijn zus haar ging uitlaten riep hij haar en toen is hij weggereden met haar in de auto. Volgende keer dat ik haar zag was ze dood. Waarschijnlijk door eenzaamheid omdat hij allemaal werkte enzo. En een bekende reden dat dit ras dood gaat .

Oh, lullig zeg
  zondag 21 februari 2010 @ 19:23:15 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78273051
Tegan
Resistance is futile.
pi_78273227
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:21 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Oh, lullig zeg
Toen dat gebeurde was ik 13/14 ofzo, heb ook tot nu toe nog nooit irl tegen iemand gezegd, of beter, kunnen zeggen wat er werkelijk is gebeurd dat ze weg was ineens. Gewoon dat we haar aan mijn vader hadden gegeven ofzo. Op Fok ook pas tijdje terug, maar dat is lekker anoniem, pffffff.
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:23 schreef Seven. het volgende:
Tegan
I'm having a bad bad day en mijn vaste zeurplekken op Fok hebben genoeg daarvan, goed topic dus!
pi_78273279
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, wat een verhalen Ben blij nog nooit mishandeld te zijn oid. Wel bedrogen. Meerdere keren.
Ik ken (een deel van) jouw verhaal van een ander topic en daar ben ik ook best wel flink van geschrokken .
pi_78273490
quote:
Jeetje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78274039
Gruwelijk voor de gek gehouden. Kapot geleerd voor een vod dat niks waard is. Kom er nooit meer overheen.
pi_78296737
Mijn huidige vriend die paar keer vreemd is gegaan , ook met mijn beste vriendin van toen, en dan dood leuk alles blijven ontkennen, terwijl iedereen al wist wat er speelde.

ex van me moeder die heel het gezin paar jaar lang terroriseerde, waardoor hij mijn zus en moeder mishandelde, en mijn moeder weer mij en me zus. later toen we gingen verhuizen en mijn moeder weer een nieuwe vriend had, ging het nog zo'n 2 jaar door.

tja en ook uitmaken terwijl ik nog van hem hield , maar dat is iets waar je wel over heen komt.
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_78297399
mijn ex vrouw

toen wij een bloemenwinkelltje op gestart hadden
want dat wou mijn toenmalige vrouw graag
dus ik had zoiets van als jij dat wilt dan moet je dat doen
na 1 jaar is het tussen op uit gegaan (we kwamen in scheiding te liggen)

op zich is daar nog nix verkeerd aan, kan iedereen overkomen.
maar we waren in gemeenschap van goederen getrouwd, en dat was net de pest

nou waren wij toendertijd als vrienden uit elkaar gegaan, en dat verliep de eerste maanden gewoon goed,
ik heb haar nog geholpen om een huur huisje te vinden.

maar na een maand of 3 begonnen de problemen
ik werd op een zondag morgen opgebald door haar broer, met de vraag wat ik met mijn ex gedaan had ?
dus ik vroeg hoezo?
nou ik had haar schijnbaar die avond van te voren mishandeld. ik zou bij haar langsgegaan zijn en haar in mekaar gerost hebben.
maar ik had had ZEKER niet gedaan want ik was de avond van te voren bij vrienden aan het pilzen.
ik vond het al raar want ze had alleen een melding gemaakt bij de pliesie en GEEN aangifte

volgend probleem
ik kreeg in eens te horen dat ze uit het huur huisje moest
dus ik bel de Verhuurder op en wat bleek ze had al 4 maanden dr huur niet betaald
en dat was dus het huisje waar ik haar dus aangeholpen had en wat bleek
ik was daar ook verantwoordelijk voor dus dat was 3.600 euro huur achterstand
incusief alle rompslomp die daar nog bijkwam was het bedrag 5.000
en IK moest het huisje ook nog schoonmaken en somigge dingen repareren
want anders was het NOG hoger geworden.

nou zij gaat bij iemand anders wonen en toen kreeg ik weer via via te horen dat ze ook der winkel uit moest .
en wat denk je ook daar 4 maanden geen huur overbetaald
huur achterstand was toen 4.000 euro, maar ze had een 3 jarig huurcontract getekend
dus dat kwam/komt er nog steeds bij.

weer een paar weken verder gingen we rond de tafel zitten om de spullen te verdelen.
en wat blijkt bij die vant waar ze bij was gaan wonen had ze ook nog dood leuk even 13.000 euro geleend
pi_78297480
en ze had ondertussen bij de bank haar starters kapitaal opgevoerd van 20.000 naar 35.000 euro

en daar kwam het stukje gemeenschap van goederen om de hoek kijken ik ban dus ook voor alles 50% aanspreek baar

dus ik ben voor behoorlijk wat geld het schip in gegaan.

ben weer terug bij mijn ouders moeten gaan wonen. omdat ik had ander bijna niet afbetaald zou gaan krijgen.
en heb 2 van de 3 honden weg moeten doen.

dus al met al ben ik behoorlijk genaait geweest
door die K*THO*ER
pi_78297663
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef kawa3 het volgende:
en ze had ondertussen bij de bank haar starters kapitaal opgevoerd van 20.000 naar 35.000 euro

en daar kwam het stukje gemeenschap van goederen om de hoek kijken ik ban dus ook voor alles 50% aanspreek baar

dus ik ben voor behoorlijk wat geld het schip in gegaan.

ben weer terug bij mijn ouders moeten gaan wonen. omdat ik had ander bijna niet afbetaald zou gaan krijgen.
en heb 2 van de 3 honden weg moeten doen.

dus al met al ben ik behoorlijk genaait geweest
door die K*THO*ER
Ooit wel is juridische acties overwogen?
pi_78297745
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ooit wel is juridische acties overwogen?
ja heb eigen advocaat en daar zijn we nog mee bezig maar de kans dat is groot dat ik voor 50 % mee moet gaan betalen
wat ik nou al behoorlijk aan het doen ben
heb al 15.000 afgelost
  maandag 22 februari 2010 @ 11:58:55 #165
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78297992
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:22 schreef monikanyc het volgende:
Mijn huidige vriend die paar keer vreemd is gegaan , ook met mijn beste vriendin van toen, en dan dood leuk alles blijven ontkennen, terwijl iedereen al wist wat er speelde.

maar je blijft wel bij hem..?
pi_78299006
Liefde maakt blind hé. In het geval van huiselijk geweld zelfs letterlijk.
pi_78300046
quote:

ex van me moeder die heel het gezin paar jaar lang terroriseerde, waardoor hij mijn zus en moeder mishandelde, en mijn moeder weer mij en me zus. later toen we gingen verhuizen en mijn moeder weer een nieuwe vriend had, ging het nog zo'n 2 jaar door.

tja en ook uitmaken terwijl ik nog van hem hield , maar dat is iets waar je wel over heen komt.

sommige vrouwen houden van turbulente relaties, stel je voor dat je een man hebt die niet vreemd gaat/mishandeld/bedreigt, dat is toch saai?
pi_78301155
quote:
Hey, dat is mij ook overkomen. Mijn vriend ging vreemd met mijn beste vriendin en ik kwam daar zo'n 2-3 jaar later pas achter en in die tussentijd had ik altijd heel veel plezier en lol en diepgaande gesprekken met betreffende vriendin gehad. Het voelt verschrikkelijk als je ineens ontdekt dat niet een, maar twee mensen je al die tijd zo bedrogen hebben. Je doet zelf niets, maar voor je gevoel ben je in 1 klap 2 mensen kwijt. Wat ik wel frappant vind is dat je het je huidige vriend noemt. Ik kon er echt niet mee omgaan en die relatie is dan ook kapot gegaan. Waarom pik je dat soort gedrag? Hij heeft het al een paar keer gedaan, je kan er donder op zeggen dat hij het ook in de toekomst gaat doen.
pi_78304399
ik vermoed dat mijn ex is vreemd gegaan, ze zat iig wel te flirten met jongens zelfs waar ik bij was op het laatst...
en ik weet dat ze vrijwel direct na de breuk zich door al die lui heeft laten palen.

dat vond ik nog niet zo erg, het ergste vond ik dat ik en zij wisten dat ze overspannen was en emotioneel/psychisch hulp nodig had.
ondanks alles wat ik zei of probeerde heeft ze me nooit de kans gegeven om haar te helpen.
toen ik een relatie met haar begon wist ik dat ze veel problemen had die ze had weg gestopt, die opeens weer omhoog konden komen als ze getriggerd werden.

en helaas kwamen ze boven op een moment dat ik ook niet 100% in orde was.

daar sta je dan...je ziet het meisje waarvan je zielsveel houdt onder je ogen aftakelen en ze wil niet geholpen worden, ontkend signalen. En dan word je de laatste maanden ook nog keihard de grond in getrapt.

na de breuk gebeurde wat ik verwachte...drugs, alcohol, sex.
en een paar maanden geleden hoorde ik via via dat ze helemaal ingestort is, overspannen, studie tijdelijk stop, werk stop.

Naja, mijn burden is dat ik nog steeds van haar hou en ergens me afvraag of we niet gewoon bij elkaar horen.

ondertussen wantrouw ik elke vrouw, kan geen relatie met nieuwe mensen meer aangaan en ben behoorlijk vrouwonvriendelijk geworden (wat dus de kans op een relatie met een heel lief meisje heeft verknalt)
pi_78315215
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef i10TD het volgende:

[..]

ja het is stom ik weet het , maar ik hou van hem , en heb het hem vergeven. ben zelf ook niet de braafste geweest.
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  maandag 22 februari 2010 @ 20:15:43 #171
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_78317136
Pff, lastige vraag. Denk nu niet iets specifieks in mijn leven o.i.d., maar neem mijn ouders het wel kwalijk dat ze mij ooit geboren hebben laten worden.

Maarja net als alle andere ouders zien ze toch alleen wat een kind voor henzelf betekent.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_78317213
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef IceBeach het volgende:
Pff, lastige vraag. Denk nu niet iets specifieks in mijn leven o.i.d., maar neem mijn ouders het wel kwalijk dat ze mij ooit geboren hebben laten worden.

Maarja net als alle andere ouders zien ze toch alleen wat een kind voor henzelf betekent.
Dat is jammer idd.
pi_78317377
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef IceBeach het volgende:

Jemig, dat klinkt wel heel erg... Hoe moet ik het zeggen, alsof je een hekel aan jezelf hebt .
pi_78329203
Me dumpen, op een festival een stuk of drie meiden neuken, bij terugkomst me weer terug nemen voor drie weken want hij had zich vergist etc en me vervolgens weer dumpen. Vervolgens drie jaar na dato het bovenstaande toegeven. Ik wist dus eerst nergens wat van. Dat was wel ff rot, voelde me behoorlijk gebruikt. Inmiddels wat wijzer.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
pi_78330478
quote:

[..]

Jij bent er zeker ook zo eentje die slachtoffers van loverboys de deur zou wijzen met een: "eigen schuld, dikke bult, laterrrrr! "?
pi_78330541
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:21 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

'ik ben jarenlang misbruikt en mishandeld door mijn vriend' (of woorden/verhalen met gelijke strekking)

ik kan mij onmogelijk voorstellen dat je zo lang bij iemand blijft die je op wat voor manier ook mishandeld/vernederd/misbruikt, dat is een teken dat je een situatie niet met verstand maar met gevoel benaderd want met een beetje verstand was je allang afgehaakt
D'oh. Maar dat is nu dus het probleem, rationeel handelen kán niet meer in zo'n situatie omdat de verhouding daar al te sterk voor is. Slachtoffers van verbale, fysieke of seksuele mishandeling voelen juist vaak een sterke band met 'de dader' en zijn niet snel in staat om zich hier uit eigen beweging aan te onttrekken.
quote:
en die vriend is niet van de één op de andere dag in een monster veranderd, dat moet er al ingezeten hebben toen je een relatie kreeg dus ben je heel naïef of eenzaam of verliefd om met zo iemand een relatie te beginnen
Dat monster is er niet altijd, dat laat zich pas zien op het moment dat er sprake is van een machtsverhouding. Het bizarre is dat 'dit monster' vrijwel altijd feilloos weet tot hoever het kan gaan.
pi_78330710
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 02:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij bent er zeker ook zo eentje die slachtoffers van loverboys de deur zou wijzen met een: "eigen schuld, dikke bult, laterrrrr! "?
Ergens heeft ie wel gelijk. Vooral als vrouwen voor klootzakken vallen, en dat is vaak al te merken tijdens het prille begin van de relatie. Maar goed, zal er wel iets mee te maken hebben dat veel vrouwen denken dat dat soort mannen wel willen veranderen voor hun.
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 00:39 schreef 11_Dreams het volgende:
Me dumpen, op een festival een stuk of drie meiden neuken, bij terugkomst me weer terug nemen voor drie weken want hij had zich vergist etc en me vervolgens weer dumpen. Vervolgens drie jaar na dato het bovenstaande toegeven. Ik wist dus eerst nergens wat van. Dat was wel ff rot, voelde me behoorlijk gebruikt. Inmiddels wat wijzer.
Niet alleen zijn schuld (ook al is het een lul), want jij nam hem terug.
pi_78330734
Ik zit even diep te graven, maar verder dan leugenachtige en relatieverbrekende meisjes kom ik niet. Bij deze verhalen valt dat behoorlijk in het niets.

Nu dat ik eraan denk moet ik wel even terugdenken aan een nicht van me. Een paar jaar geleden verhuisden mijn ouders en daarbij hielp ik ze uiteraard. Twee zussen van mijn vader (plus aanhang) waren er ook om te helpen, waarbij de nicht in kwestie de dochter is van één van deze twee zussen. Blijkbaar hadden die zussen (mijn tantes dus) zich nogal gestoord aan de houding van mijn zus die zich nogal puberaal kan uitlaten af en toe. Afijn, zij dus mooi met elkaar roddelen en na een kort tijdje kwam dit ook bij mijn nicht terecht (die we trouwens een dik jaar niet meer hadden gezien, geen hechte band oid). Die had het op één of andere debiele manier in haar hoofd gehaald om via Hyves (!!!) een bericht te sturen met claims als 'wat ben jij arrogant', 'jij beseft niet hoe moeilijk je ouders het hebben' en 'jij en je broer geven niks om je ouders en hadden nooit geboren mogen worden'. Toen ik het las was ik alleen maar met stomheid geslagen, aangezien ik nooit zoveel domheid in één mail geconcentreerd heb meegemaakt (en dan tel ik de vreselijke taalfouten nog geeneens mee). Sindsdien spreek ik haar nooit meer en mag ze doodvallen. Zit er ook totaal niet mee verder, dus erg is het niet.
pi_78330763
Wel frappant trouwens dat veel vrouwen hier blijkbaar vallen op vreemdgangers. Nemen we even mee naar achteren.
pi_78330929
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 02:38 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ergens heeft ie wel gelijk. Vooral als vrouwen voor klootzakken vallen, en dat is vaak al te merken tijdens het prille begin van de relatie. Maar goed, zal er wel iets mee te maken hebben dat veel vrouwen denken dat dat soort mannen wel willen veranderen voor hun.
Mwah, weet ik niet. 'Aanhankelijke' vrouwen zullen wellicht sneller een zwak hebben voor klootzakken, maar de echte klootzak openbaart zich pas op het moment dat ze genoeg 'macht' gecreëerd hebben om de klootzak uit te hangen.
SPOILER
pi_78333544
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 02:45 schreef Friek_ het volgende:
Wel frappant trouwens dat veel vrouwen hier blijkbaar vallen op vreemdgangers. Nemen we even mee naar achteren.

Ik weet niet of dat nou zoveel zegt over de vrouwen of dan wel over de mannen hoor .....
pi_78336838
Ik ben het eens met Xa1pt; sommigen hier hebben wel erg snel hun oordeel klaar.
pi_78344016
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:31 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik ben het eens met Xa1pt; sommigen hier hebben wel erg snel hun oordeel klaar.
Jij wordt de nieuwe moraalridder voor R&P?
pi_78345208
wat raar dat het merendeel van de reacties hier afkomstig is van vrouwen.. is het nou echt zo moeilijk om een normale vriend te vinden die geen fysiek geweld en andere vormen van geweld gebruikt ?

het ergste wat mensen mij hebben aangedaan, ik werd op de basisschool erg vaak gepest ( vooral door meisjes, omdat ik blijkbaar anders was ) heeft nog steeds effect op mijn omgaan met meiden, ik kan totaal geen meid versieren ( als ik ze eenmaal ken heb ik geen enkel probleem met omgaan met meiden, maar leer ze maar eens kennen als je er bijna nooit geen contact mee hebt )
pi_78345298
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
wat raar dat het merendeel van de reacties hier afkomstig is van vrouwen...
Waarom denk je dat het merendeel van de kijkers naar soaps vrouw is?

Juist, ze kicken gewoon op drama. Alles om die emotionele rollercoaster eens een flinke zwengel te geven.
pi_78345522
En jij bent de vrouwenexpert van R&P?
pi_78345786
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef Tegan het volgende:
En jij bent de vrouwenexpert van R&P?
Jazeker.
pi_78346140
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

wat raar dat het merendeel van de reacties hier afkomstig is van vrouwen..
Het zou me ook niks verbazen als sommige hier overdrijven. In de zoveelste hysterische bui stevig vast pakken kan als fysiek geweld gelabeld worden. Of 3x zeggen dat ze niet zoveel chocolade moet eten kan gezien worden als herhaaldelijk zeggen dat ze dik is (en dan dus ook gelijk lelijk in hun optiek).

En misschien is voor die stille gast gaan, in plek van degene met de grootste verhalen. Maarja die is dan weer te saai ofzo.
pi_78346275
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:05 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het merendeel van de kijkers naar soaps vrouw is?

Juist, ze kicken gewoon op drama. Alles om die emotionele rollercoaster eens een flinke zwengel te geven.
Dat is het! Die trauma's en dergelijke zijn er alleen maar om het soap-gehalte naar een hoger level te tillen! En al die blijf-van-m'n-lijf-huizen, maatschappelijk werkers en therapieën spelen daar, zo naiëf als de mensheid is, nog op in ook.

Wat moeten die vrouwen zich zo nu en dan nog eens verkneuteren bij het aanzien van zoveel naiëviteit. Maar gelukkig hebben we Friek nog die daar genadeloos door heen weet te prikken!1!! Bedankt voor deze openbaring.
pi_78346540
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is het! Die trauma's en dergelijke zijn er alleen maar om het soap-gehalte naar een hoger level te tillen! En al die blijf-van-m'n-lijf-huizen, maatschappelijk werkers en therapieën spelen daar, zo naiëf als de mensheid is, nog op in ook.

Wat moeten die vrouwen zich zo nu en dan nog eens verkneuteren bij het aanzien van zoveel naiëviteit. Maar gelukkig hebben we Friek nog die daar genadeloos door heen weet te prikken!1!! Bedankt voor deze openbaring.
Je kan er zo sarcastisch op ingaan als je wil, maar als er soms iets blijkt, dan is het wel hoe nare ervaringen overdreven worden, in hun straatje gepast worden en gebruikt worden als wapen om aandacht te krijgen. Daarnaast wordt andermans emotioneel leed als een vorm van vermaak beschouwd; precies waar het grote soap-gehalte vandaan komt. Soort zelfgenoegzaam sadisme.

Maar goed, als jij hier alle verhalen maar gelooft - zonder ook maar enige mate van scepcisme of cynisme te overwegen - dan mag dat hoor.
pi_78347430
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je kan er zo sarcastisch op ingaan als je wil, maar als er soms iets blijkt, dan is het wel hoe nare ervaringen overdreven worden, in hun straatje gepast worden en gebruikt worden als wapen om aandacht te krijgen. Daarnaast wordt andermans emotioneel leed als een vorm van vermaak beschouwd; precies waar het grote soap-gehalte vandaan komt. Soort zelfgenoegzaam sadisme.

Maar goed, als jij hier alle verhalen maar gelooft - zonder ook maar enige mate van scepcisme of cynisme te overwegen - dan mag dat hoor.
Dat laatste doe ik niet en stond ook niet op de agenda voor vandaag, maar sommige verhalen worden nogal eens makkelijk weggezet omdat het 'toch allemaal dramaqueens zijn'. Dat zal voor een aantal verhalen op gaan, maar alle nare ervaringen zien als een soort kwaadaardig wapen om aandacht te vergaren gaat voorbij aan het feit dat er voor the beholder hoe dan ook een probleem in schuilt.

Vandaar de, overdreven sarcastische, nuance.
pi_78348811
Ik vind het wel raar dat sommigen doen alsof de vrouwen/meisjes hier alleen maar op foute kerels vallen, omdat ze eens mee hebben gemaakt dat ze door hun ex zijn mishandeld/verkracht whatever.
Je hoeft zoiets helemaal niet aan te zien komen, zeker in het begin van een relatie is het allemaal nog peace en vree, na een tijdje raak je aan elkaar gehecht, zelf ben je nog jong en onzeker en naief en geloof je het wel als hij je met bambi-ogen belooft het noooit meer te doen.
Om zoiets eens mee te hebben gemaakt hoef je echt niet een tokkie te zijn of steeds op de verkeerde mannen te vallen.
Sterker nog, ik ben nu uiteindelijk voor een man gevallen die verre van macho is. Zo zie je dat je toch wel lessen kunt trekken uit het verleden, en dat zullen vast veel meer meiden/vrouwen hebben.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:49:15 #193
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_78349437
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Jemig, dat klinkt wel heel erg... Hoe moet ik het zeggen, alsof je een hekel aan jezelf hebt .
Een beetje ook wel. Voor het grootste gedeelte een hekel aan 'het leven'.
quote:
Vrouwen vallen op mannen die spannend en uitdagend zijn. Meeste 'nice guys' die een vrouw overladen met kadootjes zijn dat absoluut niet.
pi_78349539
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:49 schreef IceBeach het volgende:

Vrouwen vallen op mannen die spannend en uitdagend zijn. Meeste 'nice guys' die een vrouw overladen met kadootjes zijn dat absoluut niet.
Misschien jonge en naieve meiden.
Maar doorgaans trouwen vrouwen uiteindelijk met redelijk betrouwbare en rustige mannen. Is toch het beste in verband met kinderen opvoeden.

Wat een gegeneraliseer trouwens.
pi_78349975
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

Ik vind het wel raar dat sommigen doen alsof de vrouwen/meisjes hier alleen maar op foute kerels vallen, omdat ze eens mee hebben gemaakt dat ze door hun ex zijn mishandeld/verkracht whatever.
Ik ga niet terug lezen maar volgens mij zeg niemand dat.
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

Je hoeft zoiets helemaal niet aan te zien komen, zeker in het begin van een relatie is het allemaal nog peace en vree, na een tijdje raak je aan elkaar gehecht, zelf ben je nog jong en onzeker en naief en geloof je het wel als hij je met bambi-ogen belooft het noooit meer te doen.
Meer dat.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:19:35 #196
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_78350698
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar doorgaans trouwen vrouwen uiteindelijk met redelijk betrouwbare en rustige mannen. Is toch het beste in verband met kinderen opvoeden.

Wat een gegeneraliseer trouwens.
Als jij denkt dat een spannende/uitdagende man niet betrouwbaar kan zijn en altijd druk/aanwezig is, generaliseer je zelf net zo hard.
pi_78362503
Heh, gelukkig heb ik nu een nice guy. Dat van die dude was echt een foutje inderdaad, maar ik wist niet dat hij dergelijke dingen had gedaan en hij zei dat hij had nagedacht. Ah well Het zal me nu echt roesten
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:53:30 #198
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_78370009
quote:
Ja hoor, heel frappant dat in een topic 'wat is het ergste wat iemand jou heeft aangedaan' veel vrouwen vertellen dat ze besodemieterd zijn.
Komop, de verhalen van alle vriendjes die NIET vreemd zijn gegaan komen hier natuurlijk niet te staan hé. Dus is het niet zo gek dat je hier veel 'vreemdganger-verhalen' krijgt te horen.
En hoezo 'val' je op een vreemdgaande man? Een hoop mensen (dus niet alleen kerels ) zijn nou eenmaal niet te vertrouwen en hebben schijt aan hun vriend/vriendin en geen respect. Dat is niet de fout van degene die ooit voor hun is gevallen, maar de fout van degene die het doet.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_78378191
Ongegrond minachting richting mij (door wie dan ook)
pi_78381514
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:01 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ik ga niet terug lezen maar volgens mij zeg niemand dat.
Misschien moet je dat dus wel even doen.
pi_78381531
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:19 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Als jij denkt dat een spannende/uitdagende man niet betrouwbaar kan zijn en altijd druk/aanwezig is, generaliseer je zelf net zo hard.
We hebben het dus uiteindelijk over de vreemdgangers en onbetrouwbare mannen he.
Waarom generaliseer ik? Het schijnt uiteindelijk zo te zijn dat vrouwen als ze trouwen toch liever voor een meer betrouwbare partner kiezen.
pi_78382388
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef i10TD het volgende:

[..]

Dan kan ik er ook echt geen medelijden mee hebben. Typisch eigen schuld gevalletje.
pi_78382805
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 08:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

We hebben het dus uiteindelijk over de vreemdgangers en onbetrouwbare mannen he.
Waarom generaliseer ik? Het schijnt uiteindelijk zo te zijn dat vrouwen als ze trouwen toch liever voor een meer betrouwbare partner kiezen.
Maar betrouwbare mannen willen ook wel rondneuken ipv rond hun 30e als veilige vluchthaven gebruikt te worden.
Beneath the gold, bitter steel
pi_78382922
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:49 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Een beetje ook wel. Voor het grootste gedeelte een hekel aan 'het leven'.
[..]

wat is er dan zo erg aan je leven dat je er een hekel aan hebt ... als je er zo'n hekel aan hebt waarom gooi dan niet het roer volledig om en begin je een nieuw leven?

als vrouwen vallen op mannen die spannend en uitdagend waarom heb ik dan op het vmbo nooit veel aandacht gehad van meiden....
pi_78383640
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:01 schreef _Bella_ het volgende:
waar zal ik beginnen...
mishandelt tot me 15e door eigen vader (heeft me paar keren geprobeerd te vermoorden)
Me moeder die ging scheiden en 2 dagen erna een nieuwe vriend had
Mijn beste vriendin die erop kickte om met exen van mij probereerde te gaan, of huidige vriend
Mijn andere beste vriendin waar ik altijd voor klaar stond en in huis heb genomen, en toen
ik het moeilijk had was ze nergens te bekennen..
En het allerergste mijn ex tegenkomen na 1 jaar die mij vervolgens in zijn auto sleurde en verkrachtte..

Al met al..ik mag hopen dat dit er niet iets nog ergers komt..want dat zou ik niet kunnen trekken..
aangifte gedaan?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_78383669
Er was ooit een vrouw waar ik een maand of 4 wat mee dacht te hebben, en net op het moment dat ik dacht echt verliefd te worden, vertelde ze dat ze een huis had gekocht met haar echte vriend.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_78384091
Behalve beschuldigd worden van verkrachting, liegen dat ze kanker heeft, liegen dat haar moeder kanker heeft, liegen dat haar moeder in coma ligt, liegen dat ze geadopteerd is, mij van vage sexclubs lid heeft gemaakt nadat ik de relatie verbrak, bestellingen op mijn naam gemaakt heeft, geld van mij gestolen heeft valt het best wel mee.

Maar nooit meer een relatie met een borderliner....
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_78385340
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:36 schreef zwaaibaai het volgende:
Maar nooit meer een relatie met een borderliner....
Nog fijner: beschuldigd worden van het zijn van een borderliner..... Daar ben ik echt bijna aan onderdoor gegaan, want ik ging het zelf ook nog geloven.
pi_78385467
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:45 schreef Fingon het volgende:

[..]

Maar betrouwbare mannen willen ook wel rondneuken ipv rond hun 30e als veilige vluchthaven gebruikt te worden.
Iets willen en het daadwerkelijk doen is wat anders.
Denk dat iedereen zo z'n fantasieen heeft.
pi_78389438
Collega die chips op mijn bed had neergegooit en mij een heerlijk verdiende nachtrust ontnam
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:14:00 #211
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78389604
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:08 schreef kingg het volgende:
Collega die chips op mijn bed had neergegooit en mij een heerlijk verdiende nachtrust ontnam
Wat deed je collega bij je bed?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78389691
vakantie werk in buitenland, waarbij appartement werd gedeeld
pi_78454859
quote:

[..]

Jopido weet vast niet beter

Maar hoe gaat het nu ondertussen met jou? Toch best naar als je dat hoort, aangifte gedaan?
pi_78458905
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:46 schreef datditkan het volgende:

[..]

Jopido weet vast niet beter

Maar hoe gaat het nu ondertussen met jou? Toch best naar als je dat hoort, aangifte gedaan?

ik ging niet in op iemands verhaal, ik zei alleen 'als vrouwen met verstand een man zouden kiezen, zou dit nooit gebeuren'

ik denk dat weinig mensen dit kunnen ontkennen
pi_78459019
Tuurlijk, want mensen veranderen nooit, en mensen laten ook altijd al hun kanten zien...
pi_78459052
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

ik ging niet in op iemands verhaal, ik zei alleen 'als vrouwen met verstand een man zouden kiezen, zou dit nooit gebeuren'

Ik denk eigenlijk dat iedereen dat ontkent behalve jij; Kan je niet zo makkelijk aan zien komen.
pi_78459115
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat iedereen dat ontkent behalve jij; Kan je niet zo makkelijk aan zien komen.
Relaties doen mensen veranderen.
pi_78459276
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef Fortitude het volgende:

[..]

dus jarenlang misbruik/mishandeling/... is een gevolg van verstandig nadenken over je relatie?

doorgaan met een relatie als de ander vreemd gaat is een gevolg van verstandig nadenken?

verder wil ik er niet over discussiëren, daar is dit topic niet voor bedoeld
pi_78459284
quote:

[..]

Theoretisch is het leuk wat je zegt, maar in de praktijk gaat het toch echt vaak anders.
pi_78459347
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Theoretisch is het leuk wat je zegt, maar in de praktijk gaat het toch echt vaak anders.

je bedoelt: het klopt wat je zegt, maar het werkt helaas niet zo?
pi_78459387
Nee, wat jij zegt zou zo moeten zijn in de perfecte wereld, maar dat is het niet.
pi_78459442
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:03 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Ik bedoel puur wat ik heb geschreven. Ik weet alleen, op basis van jouw posts, dat je er veel te makkelijk over denkt.
pi_78459473
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

dus jarenlang misbruik/mishandeling/... is een gevolg van verstandig nadenken over je relatie?

doorgaan met een relatie als de ander vreemd gaat is een gevolg van verstandig nadenken?

verder wil ik er niet over discussiëren, daar is dit topic niet voor bedoeld
Jij hebt het hier over blijven bij iemand. Dat is iets anders als het aan zien kunnen komen.
pi_78467521
Jullie dachten dat jullie een harde leven hebben gehad?? Dat is niets vergeleken met mijn leven. Voordat ik 13 werd heeft mijn moeder mij uit het huis geschopt. Mijn eigen vader heb ik nooit gekend. Mijn enige vriend tot mijn tiende was een pestkop die in de buurt woonde en me elke in elkaar sloeg en zei dat ik geen ene fuck waard was. Het was niet alsof ik veel keuze had, ik woonde in een fucking boerendorp bestaande uit een paar gezinnen. Ik zweer het je. Mijn gehele jeugd ben ik van plaats naar plaats gegaan en heb ik geprobeerd om met mensen op te schieten die me helemaal niet eens mochten.

En je dacht dat dit het ergst was?? Mijn enige vriend was een donkere bruine Aziaat van ergens in de dertig. Hij ging alleen maar met mij om omdat hij dacht dat ik hem aan chickies kon helpen om te neuken. kansloze viezerik!! Het enige positieve was dat ik ook nog mocht hangen met een cute ginger chick. Ze was wel zo plat als een strijkplank, maar damn, zeker wel hot... Volgens mij was ze een soort sadist ofzo, want ze had er altijd een plezier in om mij te slaan en ze vertelde mij ook hoe graag ze "nat" werd.

Maar mijn hemel, dan was er nog zo'n volwassen koppel die ik mijn gehele leven maar NIET kon vermijden. Of zo leek het tenminste. Je weet wel, die ziekelijk kleffe types met matching outfits en die elkaars zinnen afmaken. Jaja, echte freaks, en ze hebben zelfs een freaking kat. Die kat was zeker wel dubbel zo irritant als dat stel. Ik zweer het je, die kat hield echt nooit zijn bek!

Dus zoals ik al eerder zei, vertrok ik dus van streek naar streek, waarbij ik in allerlei gevechten en problemen belanden met leeftijdsgenoten en zo nu en dan zelfs volwassenen.

Het enige wat me eigenlijk echt op been hield, was mijn droom om ooit pokemon meester te worden. Yeah bitches
pi_78467522
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 05:18 schreef shibal het volgende:
Jullie dachten dat jullie een harde leven hebben gehad?? Dat is niets vergeleken met mijn leven. Voordat ik 13 werd heeft mijn moeder mij uit het huis geschopt. Mijn eigen vader heb ik nooit gekend. Mijn enige vriend tot mijn tiende was een pestkop die in de buurt woonde en me elke in elkaar sloeg en zei dat ik geen ene fuck waard was. Het was niet alsof ik veel keuze had, ik woonde in een fucking boerendorp bestaande uit een paar gezinnen. Ik zweer het je. Mijn gehele jeugd ben ik van plaats naar plaats gegaan en heb ik geprobeerd om met mensen op te schieten die me helemaal niet eens mochten.

En je dacht dat dit het ergst was?? Mijn enige vriend was een donkere bruine Aziaat van ergens in de dertig. Hij ging alleen maar met mij om omdat hij dacht dat ik hem aan chickies kon helpen om te neuken. kansloze viezerik!! Het enige positieve was dat ik ook nog mocht hangen met een cute ginger chick. Ze was wel zo plat als een strijkplank, maar damn, zeker wel hot... Volgens mij was ze een soort sadist ofzo, want ze had er altijd een plezier in om mij te slaan en ze vertelde mij ook hoe graag ze "nat" werd.

Maar mijn hemel, dan was er nog zo'n volwassen koppel die ik mijn gehele leven maar NIET kon vermijden. Of zo leek het tenminste. Je weet wel, die ziekelijk kleffe types met matching outfits en die elkaars zinnen afmaken. Jaja, echte freaks, en ze hebben zelfs een freaking kat. Die kat was zeker wel dubbel zo irritant als dat stel. Ik zweer het je, die kat hield echt nooit zijn bek!

Dus zoals ik al eerder zei, vertrok ik dus van streek naar streek, waarbij ik in allerlei gevechten en problemen belanden met leeftijdsgenoten en zo nu en dan zelfs volwassenen.

Het enige wat me eigenlijk echt op been hield, was mijn droom om ooit pokemon meester te worden. Yeah bitches
Pssh, mijn moeder schreef mijn naam verkeerd op de kaart voor mijn 26e verjaardag. Hoe vind je dat!?
pi_78467540
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 05:21 schreef Gray het volgende:

[..]

Pssh, mijn moeder schreef mijn naam verkeerd op de kaart voor mijn 26e verjaardag. Hoe vind je dat!?
fak, baas boven baas.
pi_78467880
quote:

Huh? Hoe kan het dan dat jij je eigen vader nooit hebt gekend? en waarom schopte je moeder je het huis uit? dat zal dan toch niet zonder reden zijn?
pi_78468320
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:03 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Je bedoelt: Ik wil perse gelijk hebben?

Je inlevingsvermogen is die van een pas geboren naaktslak. Niet erg, maar je kan het op zijn minst toegeven.
burgerweeshuis
pi_78468484
quote:

mensen die 'de beste' willen zijn in het hebben van een kutleven

doe niet zo achterlijk en gun ieder zijn/haar eigen sores.. zelfs de mensen die naar de buitenwereld een perfect leven schijnen te hebben kunnen zich nog steeds doodongelukkig voelen... het is onmogelijk om het leed van een ander te kwalificeren als 'meer of minder' dan het jouwe
Ja doei.
pi_78468847
quote:

Nice
pi_78468856
oh, verder lezen dan de eerste zin helpt
Ja doei.
pi_78470635
quote:

Maar ben je nu wel Pokemon meester of niet?
pi_78472754
quote:
Mijn enige vriend was een donkere bruine Aziaat van ergens in de dertig. Hij ging alleen maar met mij om omdat hij dacht dat ik hem aan chickies kon helpen om te neuken. kansloze viezerik!!
Was jij vrienden met Schenkstroop?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:18:28 #234
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78472827
iets met troll en do not feed was het geloof ik...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 26 februari 2010 @ 11:29:26 #235
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_78473275
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ahaha, Daar dacht ook aan.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_78473573
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 08:30 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Je bedoelt: Ik wil perse gelijk hebben?

Je inlevingsvermogen is die van een pas geboren naaktslak. Niet erg, maar je kan het op zijn minst toegeven.

pi_78492166
bah
pi_78492238
.
pi_78493766
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 08:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mensen die 'de beste' willen zijn in het hebben van een kutleven

doe niet zo achterlijk en gun ieder zijn/haar eigen sores.. zelfs de mensen die naar de buitenwereld een perfect leven schijnen te hebben kunnen zich nog steeds doodongelukkig voelen... het is onmogelijk om het leed van een ander te kwalificeren als 'meer of minder' dan het jouwe
Nah, is om te relativeren. Eigen problemen in perspectief zien enzo. Jeweetzz
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 08:57 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nice
Jeugd sentiment
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Maar ben je nu wel Pokemon meester of niet?
Ik weet niet. Ben nog altijd bezig. Inmiddels al meer dan 10jaar......
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

ik weet niet, Is hij een donkere bruine Aziaat van ergens in de 30 en kansloos bij meisjes .
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:18 schreef Re het volgende:
iets met troll en do not feed was het geloof ik...
Gedegradeerd tot troll . Ik spill mijn levensverhaal en dan word ik niet eens serieus genomen. Ach, ben wel meer gewend. Gotta catch'em all bitches!
pi_78499563
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:41 schreef rats het volgende:

[..]

Wat een bananenrepubliek is het hier toch ook geworden..
Je betaalt je wel een ongeluk aan belasting, net zoveel als in skandinavië .. Maar je krijgt er geen fuck voor terug..
pi_78504464
Mijn medeleven trouwens, aan iedereen die toch wel hele heftige dingen heeft meegemaakt.. en ik dacht dat mijn avontuur met mijn borderliner-ex uitzonderlijk was. Maar extreme dingen komen dus veel vaker voor..
pi_78506050
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:33 schreef shibal het volgende:

[..]

[..]

ik weet niet, Is hij een donkere bruine Aziaat van ergens in de 30 en kansloos bij meisjes .
[..]
Ja hoor, pluis zijn posthistory maar eens na.

Of in dit geval liever posthysterie.
pi_78511820
Ach ik heb altijd geleerd je verleden zorgt ervoor dat je in het heden een kans hebt om je toekomst te maken.

Ondanks mijn kut jeugd kan ik zeggen dat ik een enorm fijn leven heb. Dat ik pas van mijn leven kon genieten na mijn 20e is dan weer een kleine bijzaak.

Een paar dingetjes dan uit mijn jeugd ook al is dat lang niet alles
Ik ben dus opgegroeid met:
1) een vader die zijn handen niet kon thuishouden. En op geen enkele manier. Ondanks mijn jonge leeftijd zorgde ik er voor dat ik vaak het slachtoffer van zijn taferelen werd zodat mijn zusje en mijn moeder zo min mogelijk overkwam. Hij verdween gelukkig vanaf mijn 8/9e uit mijn leven ook al was toen allang de schade gedaan en vertrouwde ik daardoor niemand meer.
2) een moeder die mijn vader voor mijn 9e vaker terug in huis genomen had. Zelfs voor hem getuigd heeft toen hij voor de rechter stond wegens verkrachting van mijn oudste halfzus. Toen mijn vader uit huis gehaald was door agenten en niet meer terug dorst te komen (omdat ik te oud werd) vond zij het een enorm leuk idee om mij nog even tot mijn 18e dagelijks te laten weten hoe enorm ik op mijn vader leek. Dat ik absoluut hetzelfde als mijn vader zou worden en dat er niks van mij terecht zou komen. En mij ook nog eens de schuld geven dat mijn vader zo was geworden nadat ik geboren was. Dit terwijl zij met hem trouwde terwijl ze wist dat mijn vader haar ex vrouw mishandelde en mijn oudste half zus meermalens verkracht had.
3) een nieuwe vriend van mijn moeder waarmee ze trouwde toen ik 15 was die vond dat zijn jongste zoon (ook 15) alles mocht. Van in bed schijten tot alles stelen wat los en vast zat. Terwijl de rest al gezeik kreeg als ze een keer iets op een boze manier tegen dat kut kind zeiden.

Uiteindelijk ben ik gewoon blij dat ik mijn zusje zo goed als mogelijk uit de handen van mijn vader gered hebt en haar niks overkomen is. Ikzelf ben er alleen maar sterker door geworden. Juist omdat iedereen zo enorm negatief is geweest tegen mij was ik juist de enige die wel veel vertrouwen in mijzelf had. Daardoor heb ik zo enorm veel dingen kunnen bereiken wat ik anders nooit had gekund.

Ook al zitten er wel negatieve dingen aan. Zo zou ik nooit kinderen willen want ik zou het mijzelf nooit vergeven als ik ook maar 10% van mijn ouders zou zijn. Ik wil een kind nooit aan doen wat ik heb mee moeten maken. Daardoor wil ik dus ook niet het risico lopen. Want er is natuurlijk een grote kans dat ik het wel beter zou doen. Maar toch blijft er een kans dat ik toch ook trekjes van mijn ouders heb en dat risico wil ik niet lopen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_78511958
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:07 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja hoor, pluis zijn posthistory maar eens na.

Of in dit geval liever posthysterie.
Haha, ik heb een paar posts gelezen van hem. Hij komt redelijk gefrustreerd over. Ik zou hem haast willen aanraden om hier zijn levensverhaal te posten. Zal hem goed doen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 06:54:47 #245
213821 pistoletsopzondag
Professioneel lurker
pi_78512139
quote:

[..]

Eens.
Tevens blij dat ik dergelijke toestanden niet begrijp
De fanfare van honger en dorst.
pi_78512147
Weinig, maar ik laat het me dan ook niet gebeuren
pi_78513852
Mmmm... de secretaresse van mijn vader die na zijn dementie de huwelijkse voorwaarden tussen hem & haar zo heeft veranderd dat we hemel en aarde hebben moeten bewegen om later nog iets van de erfenis te kunnen zien.. Mijn eerste samenwoonvriendin die op de sosjale akkedemie zat en me na een paar maanden uit ging leggen hoe moeilijk het voor haar was om mij te moeten vertellen dat ze allang vreemdging met een gast waarvan ik dacht dat het mijn vriend was omdat hij zovaak bij ons langskwam... Een ex die niets meer om me gaf maar het pas uitmaakte nadat ik haar MAscriptie voor haar afgerond had.. Gewoon, het rijtje egocentrische loeders dat we allemaal wel kennen.

Maar ja, hoe HERKEN je ze vantevoren..
pi_78513950
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:55 schreef ArchEnemy het volgende:
Mmmm... de secretaresse van mijn vader die na zijn dementie de huwelijkse voorwaarden tussen hem & haar zo heeft veranderd dat we hemel en aarde hebben moeten bewegen om later nog iets van de erfenis te kunnen zien.. Mijn eerste samenwoonvriendin die op de sosjale akkedemie zat en me na een paar maanden uit ging leggen hoe moeilijk het voor haar was om mij te moeten vertellen dat ze allang vreemdging met een gast waarvan ik dacht dat het mijn vriend was omdat hij zovaak bij ons langskwam... Een ex die niets meer om me gaf maar het pas uitmaakte nadat ik haar MAscriptie voor haar afgerond had.. Gewoon, het rijtje egocentrische loeders dat we allemaal wel kennen.

Please tell me. Die wil ik ook voortaan vermijden. Genoeg van gezien nu.
pi_78513976
quote:

waarom in godsnaam, schrijf je voor iemand anders een MA scriptie? da's fraude !
Ja doei.
pi_78514017
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

waarom in godsnaam, schrijf je voor iemand anders een MA scriptie? da's fraude !
Liefde maakt blind.
pi_78514038
quote:
Een ex die niets meer om me gaf maar het pas uitmaakte nadat ik haar MAscriptie voor haar afgerond had.. Gewoon, het rijtje egocentrische loeders dat we allemaal wel kennen.

Op het moment dat je de complete inleiding van zo'n scriptie voor d'r op papier zet, bijvoorbeeld? Allemachtig zeg
pi_78514063
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:04 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Liefde maakt blind.
Je ziet dingen door de vingers, maar volgens mij is er grondig wat mis met je als je het zo ver laat komen, sorry dat ik het zeg.
pi_78514165
Iemand heeft mij gezegd dat ze vrienden wilde blijven, maar ondertussen gewoon het contact verbreken en doen alsof ze er niet is (terwijl het voorjaarsvakantie is).
pi_78514169
quote:

[..]

Liefde maakt blind.
Ga weg joh dat heeft er niks mee te maken.
pi_78514341
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

...ze had het zo moeilijk op haar werk (lesgeven op een middelbare school met leerlingen die niet altijd lief en gezellig waren), en met een MA kon ze leuker werk krijgen, dus hielp ik haar. (Was ook wel plezierig om uit te kunnen kijken naar een vriendin die vrolijk terugkwam van haar werk ipv zuchtend en klagend aan de eettafel elke dag zat te vertellen hoe onaardig iedereen tegen haar deed.)

Anyway, ze heeft de master en (meteen) een nieuwe vriend en nog steeds amper tot geen werk, iemand anders mag nu voor haar zorgen. Toen het liefdesverdriet eenmaal over was (laatste restje met de feestdagen) kwam er een vrij stevige opluchting voor in de plaats. Noggal.

Uiteindelijk hoor je dan gewoon niet bijelkaar, simpel. Ik heb nu weer tijd voor m'n eigen werk, en dat gaat vrij lekker.
pi_78514345
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:06 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Je ziet dingen door de vingers, maar volgens mij is er grondig wat mis met je als je het zo ver laat komen, sorry dat ik het zeg.
Ach, ik wist al dat er iets mis met mij was. Bij mij hield het op bij meer tijd in haar studie stoppen dan in de mijne. Maar achteraf hou ik mezelf maar voor dat ik het deed omdat ik verliefd was.
pi_78514369
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:19 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Ach, ik wist al dat er iets mis met mij was. Bij mij hield het op bij meer tijd in haar studie stoppen dan in de mijne. Maar achteraf hou ik mezelf maar voor dat ik het deed omdat ik verliefd was.
Nou, leermomentje zullen we dan maar zeggen
pi_78514394
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:19 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

...ze had het zo moeilijk op haar werk (lesgeven op een middelbare school met leerlingen die niet altijd lief en gezellig waren), en met een MA kon ze leuker werk krijgen, dus hielp ik haar. (Was ook wel plezierig om uit te kunnen kijken naar een vriendin die vrolijk terugkwam van haar werk ipv zuchtend en klagend aan de eettafel elke dag zat te vertellen hoe onaardig iedereen tegen haar deed.)

Anyway, ze heeft de master en (meteen) een nieuwe vriend en nog steeds amper tot geen werk, iemand anders mag nu voor haar zorgen. Toen het liefdesverdriet eenmaal over was (laatste restje met de feestdagen) kwam er een vrij stevige opluchting voor in de plaats. Noggal.

Uiteindelijk hoor je dan gewoon niet bijelkaar, simpel. Ik heb nu weer tijd voor m'n eigen werk, en dat gaat vrij lekker.
Laat haar nog maar tijdje werkloos zijn, dat zal ze leren
Ze deed het alleen maar om het geld.
pi_78514406
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:20 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nou, leermomentje zullen we dan maar zeggen
Moet bekennen dat ik de fout nog een keer gemaakt had bij haar. Maar nu heb ik er echt van geleerd. Hoop ik
pi_78514440
quote:

[..]

Liefde maakt blind.
Moa, hondstrouw in mijn geval. Ik zou wel eens een vrouw tegen willen komen die zich op dezelfde manier durft te binden. En je helpt elkaar toch als er problemen zijn? Zorgen voorelkaar enzo...
pi_78514505
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:23 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Moa, hondstrouw in mijn geval. Ik zou wel eens een vrouw tegen willen komen die zich op dezelfde manier durft te binden. En je helpt elkaar toch als er problemen zijn? Zorgen voorelkaar enzo...
Dat zou wel zo moeten zijn. Ach, niet iedereen verwacht hetzelfde van een relatie. Helaas.
pi_78514629
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:21 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Laat haar nog maar tijdje werkloos zijn, dat zal ze leren
Ze deed het alleen maar om het geld.
Neuh, daar ging het niet om. Ze durft niet met verantwoordelijkheden om te gaan, iemand moet uiteindelijk altijd haar beslissingen voor haar invullen. Echt letterlijk, ze heeft het ook uitgemaakt door raad te gaan vragen bij iemand waarvan ze wist dat die zou adviseren om bij me weg te gaan. Hier hadden we ook steeds ruzie over, pardon, probeerde ik ook steeds ruzie over te maken. En dat vond ze niet fijn meer.

Maf. Zoveel met elkaar gemeen hebben maar op cruciale zaken twee aparte werelden.. Iedereweg, ze heeft nu een jongen die al lang verliefd op haar was, daar is ze bij ingetrokken. Het gaat goed met haar, ze heeft gemotiveerde sex -eindelijk-, en elke avond lekker te eten en te drinken. Ik hoop alleen dat ze tegenwoordig wat meer in het huishouden doet dan 1 x per week stofzuigen en afwassen.

Ben wel even aan het nagaan waarom ik me zo graag beschikbaar stel als iemand die het allemaal wel even opknapt, daar trek je toch een bepaald slag vrouwen mee aan. En het is natuurlijk ook gewoon onzin, je leven delen betekent ook letterlijk delen.
pi_78521869
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:19 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Volgens mij had je beter tegen haar kunnen zeggen dat ze ander werk moest zoeken, harder moest optreden tegen leerlingen of weet ik veel wat, maar niet doodleuk een MA-scriptie voor haar schrijven.

Als jij denkt een relatie (of liefde überhaupt over het algemeen) vooral draait om het lief zijn voor de ander, dan moet ik je toch even uit een droom helpen.
pi_78522843
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 15:58 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Volgens mij had je beter tegen haar kunnen zeggen dat ze ander werk moest zoeken, harder moest optreden tegen leerlingen of weet ik veel wat, maar niet doodleuk een MA-scriptie voor haar schrijven.
Ja, wat denk jij. Maar ze bleef uiteindelijk ongelukkig (en zeurend) thuiskomen, en ik dacht dat we die MA gewoon samen deden zodat zij echt leuk werk kon scoren. Niks mis mee, leek me. Ze heeft ook aardig wat werk verzet natuurlijk, het is niet zo dat ze op mijn werk is afgestudeerd ofzo. Het is wel zo dat ze na dat afstuderen vrij vlot vertrokken was richting nieuwe relatie. $#!@!
quote:
Als jij denkt een relatie (of liefde überhaupt over het algemeen) vooral draait om het lief zijn voor de ander, dan moet ik je toch even uit een droom helpen.
Erm, zo zit ik echt niet inelkaar. Bepaaald niet. Dat was meer haar probleem. Alles moest lief, knus en warm blijven, en vooral geen confrontaties opzoeken/uitpraten en/of standpunten innemen. Doodmoe werd je drvan. Haar klacht na afloop was dat ik me niet het schompes voor haar had moeten werken, maar steeds een arm om haar heen had moeten slaan als ze weer een zuchtend klaagkwartiertje had. Met 'gossie, wat rot voor je' enzo. [ril]

In het bijzijn van kleine kinderen en diertjes smelt je weg als je haar in actie ziet, maar de grotemensenwereld was maar vervelend want dat ging niet vanzelf (typje hoogbegaafd uit een trots blue-collar nest).

Maar goed, iemand anders mag haar kar nu trekken de komende jaren. Ik mis het samenleven, maar haar niet meer. En voordat ik weer ga samenwonen moet het echt met een wijf zijn waar ik minstens twintig keer de slappe lach mee heb gehad.
pi_78539454
Uitgescholden worden door pa, ruzies eindigend in schreeuwpartijen en dreiging met uit huis gooien (en dan niet een enkele keer uit wanhoop oid), vanaf een jaar of 13. Waarbij ik nog wel kan zeggen dat ik absoluut geen rebelse puber was, ik was erg braaf juist. Wel eens dingen gezegd of gedaan om op mijn kop te krijgen natuurlijk, maar de reacties van pa waren ver buiten proportie. En je kind uitschelden is gewoon not done.

Dat wat betreft iemand die van mij houdt ..

Voor de rest is pesten ook een goede. Zag dat een ander dit ook wel noemde. Merk er nu nog de gevolgen van in het dagelijks leven, waar uiteindelijk toch hulp van een prof bij nodig is. Mensen beseffen niet wat ze een ander daarmee aan kunnen doen! Walgelijk vind ik dergelijke praktijken
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_78541824
quote:

Stop smoking weed.
pi_78541961
quote:

Het is: van tevoren.
pi_78547079
quote:
Op zondag 28 februari 2010 01:18 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Het is: van tevoren.
Ah. Daar ging het fout.
pi_78548648
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:50 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Ah. Daar ging het fout.
pi_78548753
quote:
Op zondag 28 februari 2010 00:01 schreef VixenFromHell het volgende:

Voor de rest is pesten ook een goede. Zag dat een ander dit ook wel noemde. Merk er nu nog de gevolgen van in het dagelijks leven, waar uiteindelijk toch hulp van een prof bij nodig is. Mensen beseffen niet wat ze een ander daarmee aan kunnen doen! Walgelijk vind ik dergelijke praktijken
Heel erg mee eens.
pi_78645714
quote:
[b]Op zondag 28 februari 2010 00:01
pesten is inderdaad ook een goede!

ik heb ook nog altijd last van het feit dat ik vroeger werd gepest, het vervelende is dat ik er ook zelf aan deed tegenover bepaalde mensen ( iets waar ik gigantisch veel spijt van heb als jezelf in de gaten hebt wat pesten doet met een mens )
pi_78683413
1e ex, mishandeling, heb het dan ook meteen uitgemaakt (was 16 of 17), gebeurde na een anderhalfjaar.

2e ex, vreemdgaan met zijn beste vriendin, meteen gedumpt (korte relatie 3 maanden ofzo).

3e ex, hield zielsveel van die jongen, wist dat er iets aan de hand was met hem (hij was vaak down en praatte zichzelf naar beneden), maar voor mij was hij alles. Hadden het over samenwonen (na 3 jaar relatie) en 2 weken naderhand maakt hij het uit omdat die niet meer van me hield. Dat was een klap in het gezicht en duurde zeker 2 jaar om daar overheen te komen. Blijkt nu een depressie te hebben en ik maak me nog steeds zorgen om hem. Sporadisch contact, maar heb het idee dat hij me liever kwijt dan rijk is in zijn leven. Geef nog steeds om hem, maar wil hem niet in de weg lopen. Dus geen contact op het moment.

Mensen waar ik niet van hield, gepest op de middelbare school. Door een of ander uit de hoogte gevallen tuthola. Die een versterking had van ongeveer 4 a 5 man. Was een nare tijd en dat is denk ik een van de redenen dat ik niet heel veel vrienden heb omdat ik mensen gewoon niet vertrouw :/.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:16:41 #273
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_78742140
Goed topic dit zeg haha wat een verhalen soms..
Minds are like parachutes. They only function when open.
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:26:07 #274
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_78742640
quote:
Even denken.

THAT THIS CAN IN THE NETHERLANDSSTS
Minds are like parachutes. They only function when open.
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:30:50 #275
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78742868
quote:
pi_78837553
Knuffel aan iedereen
  maandag 8 maart 2010 @ 18:28:33 #277
282269 RdamBerend
Verrekte koekwous!
pi_78899610
Dat me vriendin (niet helemaal maar bijna wel) met een oude vriend naar bed ging, die gast dwingde haar dingen te doen, zij in het ziekenhuis belandden doordat er iets mis was gegaan, heel erg, maar opzich ook wel weer blij mee want anders was ik er nooit achter gekomen....
Kheb het haar "vergeven" maar die oude vriend zou ik zo kapot wille slaan

[ Bericht 4% gewijzigd door RdamBerend op 08-03-2010 18:39:47 ]
Ja ik ben Rotterdammer, heb je er wat tegen?;)
pi_78900039
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:28 schreef RdamBerend het volgende:
Dat me vriendin (niet helemaal maar bijna wel) met een oude vriend naar bed ging, in het ziekenhuis belandden doordat er iets mis was gegaan, heel erg, maar opzich ook wel weer blij mee want anders was ik er nooit achter gekomen....
Kheb het haar "vergeven" maar die oude vriend zou ik zo kapot wille slaan
I don't get it.
  maandag 8 maart 2010 @ 18:39:07 #279
282269 RdamBerend
Verrekte koekwous!
pi_78900095
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef Tegan het volgende:

[..]

I don't get it.
wat niet?
pi_78900251
Hoe kan je iemand vergeven waarvan je niet zeker weet dat ze het zou vertellen als je er niet achter was gekomen? En hoe kan je die vriend wel in elkaar willen slaan maar dus niet boos zijn op haar, zij was in principe erger bezig want zij ging vreemd en hij niet...
pi_78900364
En waarom beland ze in het ziekenhuis naar bijna vreemd te gaan?
pi_78900388
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:43 schreef Tegan het volgende:
Hoe kan je iemand vergeven waarvan je niet zeker weet dat ze het zou vertellen als je er niet achter was gekomen? En hoe kan je die vriend wel in elkaar willen slaan maar dus niet boos zijn op haar, zij was in principe erger bezig want zij ging vreemd en hij niet...
Wat ik er uit op maak dwong die "vriend" haar allerlei dingen te doen.
pi_78900433
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:46 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als ze gedwongen werd wat valt er dan te vergeven. Gedwongen om handelingen uit te voeren die ze niet wou ofzo?
pi_78900519
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:46 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat maak ik er zelf totaal niet uit op, maar zou kunnen...
  maandag 8 maart 2010 @ 18:57:37 #285
282269 RdamBerend
Verrekte koekwous!
pi_78900907
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:47 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Als ze gedwongen werd wat valt er dan te vergeven. Gedwongen om handelingen uit te voeren die ze niet wou ofzo?
Tis ook moeilijk en ik heb vergeven tussen haakjes gezet he:P Uiteindelijk had zij het er het meeste pijn van, en ik ben nog steeds wel beetje boos maar niet echt kk boos ofso.....
Wat er mis was gegaan is nog steeds beetje onduidelijk, ze was jong en werd ontmaagd en er ging gwn iets niet goed, meer hoef ik niet te weten alleen dat ik die jongen gwn wil slaan omdat je geen vriendin gaat balle terwijl een oude vriend van je haar leuk vind.
Ze heeft er ook dik spijt van en heeft kk veel gehuild en sws beloofd om nooit meer tegen mij te liegen, of zoiets te doen.
En ik zal ff over die jongen vertellen: Hij ging niet mee in de ambulance, hij is haar niet op komen zoeken, het enige wat hij belangrijk vond is dat zijn naam niet genoemd werd.. hij heeft haar erna nooit meer willen spreken en lult nu allemaal shit over mij, daarom wil ik hem kk hard slaan
pi_78901005
Oh, jullie hadden geen relatie op dat moment?
  maandag 8 maart 2010 @ 19:01:15 #287
282269 RdamBerend
Verrekte koekwous!
pi_78901086
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:59 schreef Tegan het volgende:
Oh, jullie hadden geen relatie op dat moment?
Nog niet maar we hadden wel allebei gezegd dat we van elkaar hielden en elkaar leuk vonden
pi_78901161
Ok. Ik snap dat je dit ziet als het ergste wat iemand je aandeed.
pi_78904861
mijn hart breken
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_78907330
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef RdamBerend het volgende:

[..]

Tis ook moeilijk en ik heb vergeven tussen haakjes gezet he:P Uiteindelijk had zij het er het meeste pijn van, en ik ben nog steeds wel beetje boos maar niet echt kk boos ofso.....
Wat er mis was gegaan is nog steeds beetje onduidelijk, ze was jong en werd ontmaagd en er ging gwn iets niet goed, meer hoef ik niet te weten alleen dat ik die jongen gwn wil slaan omdat je geen vriendin gaat balle terwijl een oude vriend van je haar leuk vind.
Ze heeft er ook dik spijt van en heeft kk veel gehuild en sws beloofd om nooit meer tegen mij te liegen, of zoiets te doen.
En ik zal ff over die jongen vertellen: Hij ging niet mee in de ambulance, hij is haar niet op komen zoeken, het enige wat hij belangrijk vond is dat zijn naam niet genoemd werd.. hij heeft haar erna nooit meer willen spreken en lult nu allemaal shit over mij, daarom wil ik hem kk hard slaan
leer nederlands en probeer het weer opnieuw.

Ook iets met punten en komma's.
burgerweeshuis
  maandag 8 maart 2010 @ 21:02:25 #291
282269 RdamBerend
Verrekte koekwous!
pi_78907624
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:57 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

leer nederlands en probeer het weer opnieuw.

Ook iets met punten en komma's.
Of je houdt gwn je kkrbek dicht en heb niet zo'n commentaar op mensen
pi_78912774
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:02 schreef RdamBerend het volgende:

[..]

Jij bent wel het ergste dat iemand ooit Fok! Heeft aangedaan...
pi_78912966
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:37 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Jij bent wel het ergste dat iemand ooit Fok! Heeft aangedaan...
Epic fail!
pi_78913708
tvp. ik denk me laten stikken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 8 maart 2010 @ 23:58:56 #295
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_78915935
Basisschool - middelbare school.
Gepest maar dat is niet zo erg, hoewel ik het toen erg vond. Het heeft me gemaakt tot wat ik ben en het feit dat bijna mensen die me gepest hebben of tienermoeder werden, in een slechte relatie zitten of gewoonweg in de goot zijn beland maakt dat ik me wat beter voel.

Zussen
1tje die me gewoonweg pestte omdat ik dik ben.
die andere tripte helemaal en probeerde me te vermoorden ( gelukkig kon ik wegkomen en hielden mijn broertje+neef haar tegen)

Moeder
Heeft me een aantal keer flink vernedert en nog vaker geslagen. Pijnlijkst was de achterkant van een kapmes lastigst was de keer dat ze maar bleef slaan en ik niet kon wegkomen. Gelukkig waren me zussen er om haar weg te sleuren maar niet voor ze me het gevoel gaven dat het mijn eigen schuld was. Van de klappen ben ik genezen, de vernederingen doen nog pijn. Eigenlijk denk ik dat de pesterijen op de basisschool voorkomen hadden kunnen worden als zij mijn hele zelfvertrouwen enzo niet had verneukt, ook als ze toen ik jonger was me op een gezonde manier met eten om had leren gaan was mijn leven een stuk makkelijker geweest. Nu verpestte ze het binnenhuis voor me maar buitenhuis had ik dus niemand vanwege mijn omvang. O how have i longed voor een vriendinnetje waar ik kon chillen. Nu heb ik vrienden, maar elke keer als ze iets doen om te laten zien dat ze om me geven ben ik weer helemaal verbaast.

Vriend
SPOILER
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_78920550
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:58 schreef sweetlady-o het volgende:
Gepest maar dat is niet zo erg, hoewel ik het toen erg vond. Het heeft me gemaakt tot wat ik ben en het feit dat bijna mensen die me gepest hebben of tienermoeder werden, in een slechte relatie zitten of gewoonweg in de goot zijn beland maakt dat ik me wat beter voel.

Zussen
die andere tripte helemaal en probeerde me te vermoorden ( gelukkig kon ik wegkomen en hielden mijn broertje+neef haar tegen)

Moeder
Heeft me een aantal keer flink vernedert en nog vaker geslagen. Pijnlijkst was de achterkant van een kapmes lastigst was de keer dat ze maar bleef slaan en ik niet kon wegkomen. Gelukkig waren me zussen er om haar weg te sleuren maar niet voor ze me het gevoel gaven dat het mijn eigen schuld was. Van de klappen ben ik genezen, de vernederingen doen nog pijn. Eigenlijk denk ik dat de pesterijen op de basisschool voorkomen hadden kunnen worden als zij mijn hele zelfvertrouwen enzo niet had verneukt, ook als ze toen ik jonger was me op een gezonde manier met eten om had leren gaan was mijn leven een stuk makkelijker geweest. Nu verpestte ze het binnenhuis voor me maar buitenhuis had ik dus niemand vanwege mijn omvang. O how have i longed voor een vriendinnetje waar ik kon chillen. Nu heb ik vrienden, maar elke keer als ze iets doen om te laten zien dat ze om me geven ben ik weer helemaal verbaast.

Vriend
SPOILER
Wat een lekker verhaal zeg, not. Had jouw moeder zelf problemen ofzo?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:49:55 #297
102973 Liquidist
pi_78920849
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:02 schreef RdamBerend het volgende:

[..]

gwn? kkrbek?

pi_78920885
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:49 schreef Liquidist het volgende:

[..]

gwn? kkrbek?

Ach ja, sommige mensen kunnen niet anders dan zich infantiel gedragen als er iets gezegd wordt waar ze niet tegen kunnen...
pi_78920886
Bizarre verhalen hiero !
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:31:37 #300
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_78922132
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Wat een lekker verhaal zeg, not. Had jouw moeder zelf problemen ofzo?
Denk het wel.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_78923474
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:58 schreef sweetlady-o het volgende:

Zussen

Moeder

Vriend
SPOILER
Te-ring

Linkje naar deel 2: Wat is het ergste dat iemand jou heeft aangedaan? #2

[ Bericht 3% gewijzigd door RealZeus op 09-03-2010 12:02:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')