abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78923557
De TT zegt het al: wat is het ergste dat iemand jou heeft aangedaan?

En om het wat breder te maken: heeft dat, denk je, nog invloed op je huidige leven?

Linkje naar het vorige topic: Wat is het ergste wat iemand jou heeft aangedaan

[ Bericht 32% gewijzigd door Mordreth op 09-03-2010 11:30:32 ]
pi_78925101
En omdat de TS begint:
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:42 schreef RealZeus het volgende:
Gepest van groep 8 tot het derde jaar van de middelbare school en een opleiding verder was ik weer de lul.

Een "vriend"die wist dat ik een meisje leuk vond en die haar leterlijk voor mijn neus weg kaapte.
En ja, dat eerste heeft nog steeds invloed. Ik heb er faalangst aan over gehouden
pi_78925272
Teeveepee. Ik denk toch dat mijn moeder hier een grote factor in is, maar hoe of wat kan ik niet precies vertellen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:09:32 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78927126
hmz.. terwijl we trouwplannen hadden met m'n beste vriend in de huiskamer liggen te krikken terwijl ik boven ziek in bed lag te slapen hakte er wel in....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_78929580
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef teamlead het volgende:
hmz.. terwijl we trouwplannen hadden met m'n beste vriend in de huiskamer liggen te krikken terwijl ik boven ziek in bed lag te slapen hakte er wel in....
Hoe kwam je daar dan achter?
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78936851
tvp en hoe quote ik een bericht vanuit het vorige topic?
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:22:39 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78936966
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:20 schreef candygirl het volgende:
tvp en hoe quote ik een bericht vanuit het vorige topic?
In het vorige bericht alsnog op quote drukken en dan knippen/plakken.
Resistance is futile.
pi_78940200
quote:
Jezus dat is wel heeeeel erg hard.
pi_78944725
quote:
Toen heb je ze allebei het ziekenhuis in geslagen hoop ik?
Lambo of Rekt
pi_78965568
Aan drugs beginnen terwijl ie het beloofd had niet te doen.
En daarna doodleuk verkondigen dat ik de slechtste relatie ooit was XD
Love is the slowest form of suicide.
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:19:39 #11
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78966297
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:17 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Hoe kwam je daar dan achter?
een verkeerd gestuurd mailtje door hem een paar dagen later
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:59:00 #12
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_78980784
me buitensluiten en altijd wat op me aan te merken hebben en intussen naar buiten tot opscheppen dat ik zo goed was op school (vroegah thuis)

uitmaken, terugkomen rennen, paar weken later weer uitmaken, weer terugkomen rennen van nu ga ik er echt voor en ik hou zoveel van je, en dan een week later weer uitmaken (maar gek genoeg doet het geen pijn want na 2x gedumpt in een maand word je daar immuun voor, haha)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_78981180
quote:
Oke, erger is het bijna niet mogelijk om je vriend te bedriegen.
Hopelijk is je volgende vriendin niet zo'n achterbakse teef.
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:40:37 #14
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_78991066
Denk dat het toch wel vreemdgaan is geweest. M'n beste vriend met mn (nu uiteraard EX) vriendin aangetroffen, nadat ik boodschappen was wezen halen.
Heb ze toen allebei naakt de straat op gesmeten. M'n zogenaamde beste vriend heeft er behoorlijk wat schaafwonden en blauwe plekken bij opgelopen. Goed voor die teringlijer
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
pi_78991293
Godverdomme zeg, hier staan echt erge dingen in.
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:56:45 #16
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78992044
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oke, erger is het bijna niet mogelijk om je vriend te bedriegen.
Hopelijk is je volgende vriendin niet zo'n achterbakse teef.
inmiddels 2 exen verder iemand gevonden waar ik volgende maand dus wél mee ga trouwen. En deez' deugt wel
pi_78992148
Maar zit je er nog mee of ben je er helemaal overheen?
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:02:24 #18
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78992359
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Maar zit je er nog mee of ben je er helemaal overheen?
totaal overheen Heeft wel impact gehad natuurlijk, maar ik ben inmiddels niet meer zo overdreven jaloers als ik vlak na dat incident was. (best lullig voor de vriendin na haar )
Spreek haar zelfs nog regelmatig. Inmiddels is ze moeder van 2 koters en dolgelukkig met een andere vent.
Tis goed zo

Hem heb ik nooit meer gesproken en ook totaal geen behoefte aan. (hielp ook niet dat ie vond dat ik z'n privacy geschonden had door een mail te lezen die niet voor mij bedoeld was en dat ie vond dat ik (en ik citeer) "een drama-queen" was. Volgens hem kon zoiets nou eenmaal gebeuren
pi_78992449
Dat is dan wel positief.
pi_78992636
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:02 schreef teamlead het volgende:

Hem heb ik nooit meer gesproken en ook totaal geen behoefte aan. (hielp ook niet dat ie vond dat ik z'n privacy geschonden had door een mail te lezen die niet voor mij bedoeld was en dat ie vond dat ik (en ik citeer) "een drama-queen" was. Volgens hem kon zoiets nou eenmaal gebeuren

Sommige types

Veel plezier met je aankomende vrouw
pi_78993647
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:28 schreef candygirl het volgende:
In een relatie te maken krijgen met lichamelijk en vooral mentaal geweld. Toen ik eindelijk zelf de moed had gevonden om er een punt achter te zetten, bleef hij mij bedreigen en nu dreigementen uitvoeren,en nu na 9 jaar mijn kinderen tegen mij opzetten.
Hij is is de enige in mijn leven die ik zo erg haat dat ik je hem zou kunnen .........
dat dus..............en hij gaat nu zover met de kinderen dat hij ze zonder mijn medeweten op zijn woonadres heeft laten inschrijven en dat er een onderzoek komt van de kinderbescherming.
Gelukkig staat iedereen achter mij maar boh wat haat ik die man

van de week nog in een overleg gesprek over en met de kinderen, vraagt hij ,hejb je promotie gemaakt op je werk,ik ja... hoe heb je dat gedaan vraagt hij,je omhoog geneukt?

waar de kinderen dus bij zitten
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:16:58 #22
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_79047959
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:56 schreef teamlead het volgende:

[..]

inmiddels 2 exen verder iemand gevonden waar ik volgende maand dus wél mee ga trouwen. En deez' deugt wel
Dat is altijd mooi om te horen, een happy end fijne bruiloft
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_79049739
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:26 schreef candygirl het volgende:

[..]

dat dus..............en hij gaat nu zover met de kinderen dat hij ze zonder mijn medeweten op zijn woonadres heeft laten inschrijven en dat er een onderzoek komt van de kinderbescherming.

van de week nog in een overleg gesprek over en met de kinderen, vraagt hij ,hejb je promotie gemaakt op je werk,ik ja... hoe heb je dat gedaan vraagt hij,je omhoog geneukt?

ouch wat een kut opmerking...

Zelf:
- gepest van groep 5 of 6 t/m 2e van de MAVO. Ook 1e half jaar op MBO..(daarna gewisseld van opleiding, niet vanwege het pesten)
- Genaaid door een collega door een fout van hem op mijn bordje (proberen) te schuiven...
pi_79049798
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:26 schreef candygirl het volgende:

[..]

En dan zeggen ze dat moeders meestal gemeen zijn en hun kind(eren) gebruiken voor een scheiding; nou, aan jouw verhaal te lezen kunnen mannen er ook wat van! Wat een klootzak zeg .
pi_79081673
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:15 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

En dan zeggen ze dat moeders meestal gemeen zijn en hun kind(eren) gebruiken voor een scheiding; nou, aan jouw verhaal te lezen kunnen mannen er ook wat van! Wat een klootzak zeg .
Dat is idd ook zo wat! Ik heb nooit de kinderen bij hem weggehouden,wat hij mij ook allemaal aandeed tijdens de scheiding en erna
niet eens aan de opgelegde bezoekregeling gehouden,gewoon de kinderen laten gaat wanneer hij of de kinderen dat wilde
Dat vrienden zeiden ik liet de kinderen niet gaan als hij zo tegen jou doet.
Maar ik vond dat de kinderen er buiten moesten blijven.
En nu dus na zoveel jaar flikt hij dit. Vanmorgen zelfs een dreigement uitgesproken naar mij toe waar ons kind bij zat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')