En ja, dat eerste heeft nog steeds invloed.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:42 schreef RealZeus het volgende:
Gepest van groep 8 tot het derde jaar van de middelbare school en een opleiding verder was ik weer de lul.
Een "vriend"die wist dat ik een meisje leuk vond en die haar leterlijk voor mijn neus weg kaapte.
Hoe kwam je daar dan achter?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef teamlead het volgende:
hmz.. terwijl we trouwplannen hadden met m'n beste vriend in de huiskamer liggen te krikken terwijl ik boven ziek in bed lag te slapen hakte er wel in....
In het vorige bericht alsnog op quote drukken en dan knippen/plakken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:20 schreef candygirl het volgende:
tvp en hoe quote ik een bericht vanuit het vorige topic?
Jezus dat is wel heeeeel erg hard.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef teamlead het volgende:
hmz.. terwijl we trouwplannen hadden met m'n beste vriend in de huiskamer liggen te krikken terwijl ik boven ziek in bed lag te slapen hakte er wel in....
Toen heb je ze allebei het ziekenhuis in geslagen hoop ik?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef teamlead het volgende:
een verkeerd gestuurd mailtje door hem een paar dagen laterquote:
Oke, erger is het bijna niet mogelijk om je vriend te bedriegen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef teamlead het volgende:
inmiddels 2 exen verder iemand gevonden waar ik volgende maand dus wél mee ga trouwen. En deez' deugt welquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke, erger is het bijna niet mogelijk om je vriend te bedriegen.
Hopelijk is je volgende vriendin niet zo'n achterbakse teef.
totaal overheenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Maar zit je er nog mee of ben je er helemaal overheen?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:02 schreef teamlead het volgende:
Hem heb ik nooit meer gesproken en ook totaal geen behoefte aan. (hielp ook niet dat ie vond dat ik z'n privacy geschonden had door een mail te lezen die niet voor mij bedoeld was en dat ie vond dat ik (en ik citeer) "een drama-queen" was. Volgens hem kon zoiets nou eenmaal gebeuren
dat dus..............en hij gaat nu zover met de kinderen dat hij ze zonder mijn medeweten op zijn woonadres heeft laten inschrijven en dat er een onderzoek komt van de kinderbescherming.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:28 schreef candygirl het volgende:
In een relatie te maken krijgen met lichamelijk en vooral mentaal geweld. Toen ik eindelijk zelf de moed had gevonden om er een punt achter te zetten, bleef hij mij bedreigen en nu dreigementen uitvoeren,en nu na 9 jaar mijn kinderen tegen mij opzetten.
Hij is is de enige in mijn leven die ik zo erg haat dat ik je hem zou kunnen .........
Dat is altijd mooi om te horen, een happy endquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
inmiddels 2 exen verder iemand gevonden waar ik volgende maand dus wél mee ga trouwen. En deez' deugt wel
ouch wat een kut opmerking...quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:26 schreef candygirl het volgende:
[..]
dat dus..............en hij gaat nu zover met de kinderen dat hij ze zonder mijn medeweten op zijn woonadres heeft laten inschrijven en dat er een onderzoek komt van de kinderbescherming.
Gelukkig staat iedereen achter mij maar boh wat haat ik die man
van de week nog in een overleg gesprek over en met de kinderen, vraagt hij ,hejb je promotie gemaakt op je werk,ik ja... hoe heb je dat gedaan vraagt hij,je omhoog geneukt?
![]()
![]()
![]()
waar de kinderen dus bij zitten![]()
En dan zeggen ze dat moeders meestal gemeen zijn en hun kind(eren) gebruiken voor een scheiding; nou, aan jouw verhaal te lezen kunnen mannen er ook wat van! Wat een klootzak zegquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:26 schreef candygirl het volgende:
[..]
dat dus..............en hij gaat nu zover met de kinderen dat hij ze zonder mijn medeweten op zijn woonadres heeft laten inschrijven en dat er een onderzoek komt van de kinderbescherming.
Gelukkig staat iedereen achter mij maar boh wat haat ik die man
van de week nog in een overleg gesprek over en met de kinderen, vraagt hij ,hejb je promotie gemaakt op je werk,ik ja... hoe heb je dat gedaan vraagt hij,je omhoog geneukt?
![]()
![]()
![]()
waar de kinderen dus bij zitten![]()
Dat is idd ook zo wat! Ik heb nooit de kinderen bij hem weggehouden,wat hij mij ook allemaal aandeed tijdens de scheiding en ernaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:15 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat moeders meestal gemeen zijn en hun kind(eren) gebruiken voor een scheiding; nou, aan jouw verhaal te lezen kunnen mannen er ook wat van! Wat een klootzak zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |