abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78241326
Waar gaat dit gebitch over?

Ik zal mijn lijstje wel ff aanvullen:

- Gepest middelbare school..
- geslagen
- vertrouwen verneukt
-
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:23:45 #102
290311 Your_honor
Greed was good, now its legal!
pi_78242200
Iemand heeft me behoorlijk inelkaar gebeukt toen ik een jaar of 14 was. Zonder aanleiding. Begreep er toen destijds geen reet van. Fietste gewoon, plots van fiets afgetrapt door voetganger en paar beuken gekregen.

Voor de rest, dat nadat iemand liegt, vol blijft houden dat het geen leugen is.
Never change a winning formula
pi_78242483
Na al deze drama verhalen vraag ik me af: Heb ik geluk gehad of heb ik het afgedwongen?

Niemand heeft me iets mentaals/emotioneels geflikt.

Wel financieel. Ben daardoor argwanend met dit soort zaken.
pi_78242587
Ik vond het al erg dat ik een half jaar lang mijn leven, al mijn kansen, heb opgegeven voor de leugen van iemand anders.

Als ik dit zo lees, moet ik niet zo zeuren.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78243010
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:34 schreef Xanthas het volgende:
Ik vond het al erg dat ik een half jaar lang mijn leven, al mijn kansen, heb opgegeven voor de leugen van iemand anders.

Als ik dit zo lees, moet ik niet zo zeuren.
Je hoeft het niet te bagatelliseren hoor; iedereen heeft zijn eigen bagage - hoe 'licht' of 'zwaar' die ook is.
pi_78247605
Een psychoot die terwijl ik voor studie in het buitenland zat mij vertelde dat hij een ongeluk had gehad en in het ziekenhuis lag, dat hij hersenbeschadiging/geheugenverlies had daardoor en ook nog eens kanker waardoor hij snel dood zou gaan. Een hersenbeschadiging had hij in elk geval, ja. Het was natuurlijk allemaal niet waar. Heb het direct uitgemaakt en als ik zijn naam zo eens google zie ik dat hij zeker nog niet dood is. Kneus.

Dan was er nog die man waar ik heel gek op was, en hij ook op mij leek het, maar ineens liet hij het contact verwateren en kwam ik er via wederzijdse vrienden achter dat hij een maand na onze "relatie" ineens getrouwd was, wtf hij was dus al al die tijd verloofd.

Gelukkig kijk ik nu terug op deze gebeurtenissen zonder rancune of zo, al lang blij dat ik die losers achter me heb gelaten.

Vind mensen in dit topic met mishandeling door ouders wel echt zielig, verschrikkelijk zeg
  zondag 21 februari 2010 @ 00:22:49 #107
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78248582
horen dat het uit is als vrienden, een dag later horen dat ze met de andere jongen in de auto naar huis ging, nog een dag later horen dat ze elkaar de hele dag door bellen, weer een dag later horen dat ze 2 weken van te voren overplaatsing aan had gevraagd, dezelfde avond horen dat het al een tijdje aan gang was

maar daardoor is het wel in 1 keer van me afgegaan. was er minder verdrietig om dan toen mn eerste relatie over was
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78248826
of jullie zijn allemaal tokkies, of ik leef in een beschermde omgeving

ik kan met zekerheid stellen dat ik nog nooit genaaid/bedrogen/bedreigd ben door iemand die ik ken of waar ik een (vriendschappelijke) relatie mee heb of heb gehad

toen ik na 3,5 jaar gedumpt werd door mijn vriendin deed dat pijn, maar dat is allemaal op een normale en goede manier afgesloten
pi_78249165
M'n vriendin heeft een tijd geleden es vruchtenyoghurt gekocht in plaats van vanilleyoghurt, terwijl ze weet dat ik liever vanilleyoghurt heb.
pi_78249311
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:40 schreef Haushofer het volgende:
M'n vriendin heeft een tijd geleden es vruchtenyoghurt gekocht in plaats van vanilleyoghurt, terwijl ze weet dat ik liever vanilleyoghurt heb.

ik vind het een vermakelijke reactie
  zondag 21 februari 2010 @ 01:00:08 #111
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78249817
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:40 schreef Haushofer het volgende:
Schande
Je moeder is een hamster
  zondag 21 februari 2010 @ 01:07:35 #112
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_78250107
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:30 schreef JoPiDo het volgende:
of jullie zijn allemaal tokkies, of ik leef in een beschermde omgeving

ik kan met zekerheid stellen dat ik nog nooit genaaid/bedrogen/bedreigd ben door iemand die ik ken of waar ik een (vriendschappelijke) relatie mee heb of heb gehad

toen ik na 3,5 jaar gedumpt werd door mijn vriendin deed dat pijn, maar dat is allemaal op een normale en goede manier afgesloten
Dan zal jij wel gewoon een geluksvogel zijn. Snap de opmerking 'of jullie zijn allemaal tokkies' niet zo, alsof je een tokkie moet zijn om besodemieterd/mishandeld/misbruikt te worden..

OT:
een jaar lang vernederd, misbruikt op elk front, en gekleineerd te worden toen ik 13 jaar was en met een foute jongen van 19 ging.
Die gast was echt verknipt. Had (figuurlijk) een regelement waar ik me aan moest houden. Moest 5 uur online komen. Mocht nog maar 1x per week naar mijn 'hangplek' waar al me vrienden altijd waren. Mocht niet bij mijn beste vriendin in een tweepersoonsbed slapen (dus ik ging toen op de grond liggen). Sneed zijn armen los en gaf mij daar de schuld van, want ik maakte hem kapot. Gooide allerlei shit op mijn computer, dodenlijsten, neo-nazi shit, dingen die verboden zijn iig en waar een man die de computer moest maken achter kwam, en mijn ouders vrolijk vertelde dat ze daarvoor de bak in konden draaien.
Die me geestelijk dwong sex te hebben. Die me uitschold voor gore kankerhoer en kankerslet als ik een te 'bloot' shirtje aan had. Die me verbood mijn 'mannelijke' vrienden nog te zien, maar zelf met onbekende wijfen liep te webcammen en te sjansen als ik er naast zat. Die me altijd beschuldigde van vreemdgaan, terwijl ik het nadat ik het eindelijk uitmaakte met die freak er achter kwam dat híj was vreemdgegaan. Enz. enz. enz. (bespaard jullie de overige 100 zieke voorbeelden).
Dit heeft mijn vertrouwen echt geschaad en mijn karakter in negatieve zin veranderd. Loop nu wel bij een therapeut waarbij ik hoop mijn gedrag weer een beetje normaal te krijgen..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 21 februari 2010 @ 01:09:39 #113
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78250163
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dan zal jij wel gewoon een geluksvogel zijn. Snap de opmerking 'of jullie zijn allemaal tokkies' niet zo, alsof je een tokkie moet zijn om besodemieterd/mishandeld/misbruikt te worden..

OT:
een jaar lang vernederd, misbruikt op elk front, en gekleineerd te worden toen ik 13 jaar was en met een foute jongen van 19 ging.
Die gast was echt verknipt. Had (figuurlijk) een regelement waar ik me aan moest houden. Moest 5 uur online komen. Mocht nog maar 1x per week naar mijn 'hangplek' waar al me vrienden altijd waren. Mocht niet bij mijn beste vriendin in een tweepersoonsbed slapen (dus ik ging toen op de grond liggen). Sneed zijn armen los en gaf mij daar de schuld van, want ik maakte hem kapot. Gooide allerlei shit op mijn computer, dodenlijsten, neo-nazi shit, dingen die verboden zijn iig en waar een man die de computer moest maken achter kwam, en mijn ouders vrolijk vertelde dat ze daarvoor de bak in konden draaien.
Die me geestelijk dwong sex te hebben. Die me uitschold voor gore kankerhoer en kankerslet als ik een te 'bloot' shirtje aan had. Die me verbood mijn 'mannelijke' vrienden nog te zien, maar zelf met onbekende wijfen liep te webcammen en te sjansen als ik er naast zat. Die me altijd beschuldigde van vreemdgaan, terwijl ik het nadat ik het eindelijk uitmaakte met die freak er achter kwam dat híj was vreemdgegaan. Enz. enz. enz. (bespaard jullie de overige 100 zieke voorbeelden).
Dit heeft mijn vertrouwen echt geschaad en mijn karakter in negatieve zin veranderd. Loop nu wel bij een therapeut waarbij ik hoop mijn gedrag weer een beetje normaal te krijgen..
sterkte mop, een meisje als jij verdiend zo'n tokkie niet
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78250720
In een relatie te maken krijgen met lichamelijk en vooral mentaal geweld. Toen ik eindelijk zelf de moed had gevonden om er een punt achter te zetten, bleef hij mij bedreigen en nu dreigementen uitvoeren,en nu na 9 jaar mijn kinderen tegen mij opzetten.
Hij is is de enige in mijn leven die ik zo erg haat dat ik je hem zou kunnen .........
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  zondag 21 februari 2010 @ 01:29:28 #115
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78250744
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:28 schreef candygirl het volgende:
In een relatie te maken krijgen met lichamelijk en vooral mentaal geweld. Toen ik eindelijk zelf de moed had gevonden om er een punt achter te zetten, bleef hij mij bedreigen en nu dreigementen uitvoeren,en nu na 9 jaar mijn kinderen tegen mij opzetten.
Hij is is de enige in mijn leven die ik zo erg haat dat ik je hem zou kunnen .........
neem aan dat je al aangifte heb gedaan
pi_78250825
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:29 schreef i10TD het volgende:

[..]

neem aan dat je al aangifte heb gedaan
ja heel vaak maar ooit heeft hij een nachtje vastgezeten nadat we hebben betrapt hadden nadat hij de woonruit van mijn nieuwe huis ingooide, dat was wel al de 6 de keer toen al ,en olie over auto, auto in elkaar rammen) maar nee zonder bewijs kan je niks he!
  zondag 21 februari 2010 @ 01:36:32 #117
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78250953
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:32 schreef candygirl het volgende:

[..]

ja heel vaak maar ooit heeft hij een nachtje vastgezeten nadat we hebben betrapt hadden nadat hij de woonruit van mijn nieuwe huis ingooide, dat was wel al de 6 de keer toen al ,en olie over auto, auto in elkaar rammen) maar nee zonder bewijs kan je niks he!
nederland he. je zou zelfs met moord weg kunnen komen hier
pi_78251010
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK, nu voel ik me (terecht) schuldig. Sorry voor mijn slechte woordkeuze.
Grappig eigenlijk.

Zonder er zelf erg in te hebben meerdere posts schrijven die door meerdere mensen op een verkeerde manier begrepen worden. Doe je nog zo je best om vooral niet kwetsend over te komen en dan alsnog komt het verkeerd over. Heel herkenbaar . Ik las er overigens niets slechts in.

Zelf heb ik eigenlijk niet echt situaties meegemaakt die hier op zijn plek zijn. Het gaat mij vooralsnog behoorlijk goed af. Het valt me toch weer op dat er enorm veel mensen rondlopen met een naar verleden.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_78251128
Wat een verhalen zeg!

Ik heb nooit iets noemenswaardigs meegemaakt, ja een vriendin maakte uit uit per sms.
Maar dat was voor mij eigenlijk ook een opluchting
pi_78251130
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:36 schreef i10TD het volgende:

[..]

nederland he. je zou zelfs met moord weg kunnen komen hier
ja idd!

maar dus na jarenlange vernielingen na mijn scheiding nog en ik nooit wat terug gedaan had, is er ooit een punt gekomen dat ik me niet kon beheersen.
Ik kreeg mijn kinderen niet te zien want het was ZIJN weekend!!!
ik liep boos weg en was zo opgefokt dat ik tegen zijn auto 1 trap gaf, komt er een vriend van hem naar buiten en zegt.......euhhh die auto heb ik gisteren van je ex man over gekocht!!!!

Weet je wat het is, en tijdje kun je met zo'n dingen omgaan maar 9 jaar lang,pfffffffff
ik haat hem ook nu pas echt, vooral omdat hij het nu echt via de kinderen speelt
dat is zo laag
  zondag 21 februari 2010 @ 01:45:25 #121
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78251198
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:43 schreef candygirl het volgende:

[..]

ja idd!

maar dus na jarenlange vernielingen na mijn scheiding nog en ik nooit wat terug gedaan had, is er ooit een punt gekomen dat ik me niet kon beheersen.
Ik kreeg mijn kinderen niet te zien want het was ZIJN weekend!!!
ik liep boos weg en was zo opgefokt dat ik tegen zijn auto 1 trap gaf, komt er een vriend van hem naar buiten en zegt.......euhhh die auto heb ik gisteren van je ex man over gekocht!!!!

Weet je wat het is, en tijdje kun je met zo'n dingen omgaan maar 9 jaar lang,pfffffffff
ik haat hem ook nu pas echt, vooral omdat hij het nu echt via de kinderen speelt
dat is zo laag
zo'n kerel had het (als ik een vrouw was dan) het niet eens 9 jaar overleefd bij mij. sneue man, hopelijk kan je iets regelen dat ze niet naar hem hoeven, hier krijg je alleen maar gezeik mee.
  zondag 21 februari 2010 @ 01:47:07 #122
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_78251277
Nou als ik dat dikke dagboek hier ga plaatsen ben ik morgen nog niet klaar!
Schei uit zeg
Snollebolt
pi_78251313
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:45 schreef i10TD het volgende:

[..]

zo'n kerel had het (als ik een vrouw was dan) het niet eens 9 jaar overleefd bij mij. sneue man, hopelijk kan je iets regelen dat ze niet naar hem hoeven, hier krijg je alleen maar gezeik mee.
geloof me daar heb ik echt wel vaker aan gedacht, maar ja ik heb ook nog kinderen waar ik wel aan moet denken in allebei de opzichten
  zondag 21 februari 2010 @ 01:49:44 #124
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78251337
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:48 schreef candygirl het volgende:

[..]

geloof me daar heb ik echt wel vaker aan gedacht, maar ja ik heb ook nog kinderen waar ik wel aan moet denken in allebei de opzichten
hoe bedoel je, dat ze een vader nodig hebben?
pi_78252180
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:49 schreef i10TD het volgende:

[..]

hoe bedoel je, dat ze een vader nodig hebben?
ja ik ode hun ook verdriet als er geen vader meer in het spel is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')