Je hoeft het niet te bagatelliseren hoor; iedereen heeft zijn eigen bagage - hoe 'licht' of 'zwaar' die ook is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:34 schreef Xanthas het volgende:
Ik vond het al erg dat ik een half jaar lang mijn leven, al mijn kansen, heb opgegeven voor de leugen van iemand anders.
Als ik dit zo lees, moet ik niet zo zeuren.
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:40 schreef Haushofer het volgende:
M'n vriendin heeft een tijd geleden es vruchtenyoghurt gekocht in plaats van vanilleyoghurt, terwijl ze weet dat ik liever vanilleyoghurt heb.
Schandequote:Op zondag 21 februari 2010 00:40 schreef Haushofer het volgende:
M'n vriendin heeft een tijd geleden es vruchtenyoghurt gekocht in plaats van vanilleyoghurt, terwijl ze weet dat ik liever vanilleyoghurt heb.
Dan zal jij wel gewoon een geluksvogel zijn. Snap de opmerking 'of jullie zijn allemaal tokkies' niet zo, alsof je een tokkie moet zijn om besodemieterd/mishandeld/misbruikt te worden..quote:Op zondag 21 februari 2010 00:30 schreef JoPiDo het volgende:
of jullie zijn allemaal tokkies, of ik leef in een beschermde omgeving
ik kan met zekerheid stellen dat ik nog nooit genaaid/bedrogen/bedreigd ben door iemand die ik ken of waar ik een (vriendschappelijke) relatie mee heb of heb gehad
toen ik na 3,5 jaar gedumpt werd door mijn vriendin deed dat pijn, maar dat is allemaal op een normale en goede manier afgesloten
sterkte mop, een meisje als jij verdiend zo'n tokkie nietquote:Op zondag 21 februari 2010 01:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan zal jij wel gewoon een geluksvogel zijn. Snap de opmerking 'of jullie zijn allemaal tokkies' niet zo, alsof je een tokkie moet zijn om besodemieterd/mishandeld/misbruikt te worden..
OT:
een jaar lang vernederd, misbruikt op elk front, en gekleineerd te worden toen ik 13 jaar was en met een foute jongen van 19 ging.
Die gast was echt verknipt. Had (figuurlijk) een regelement waar ik me aan moest houden. Moest 5 uur online komen. Mocht nog maar 1x per week naar mijn 'hangplek' waar al me vrienden altijd waren. Mocht niet bij mijn beste vriendin in een tweepersoonsbed slapen (dus ik ging toen op de grond liggen). Sneed zijn armen los en gaf mij daar de schuld van, want ik maakte hem kapot. Gooide allerlei shit op mijn computer, dodenlijsten, neo-nazi shit, dingen die verboden zijn iig en waar een man die de computer moest maken achter kwam, en mijn ouders vrolijk vertelde dat ze daarvoor de bak in konden draaien.
Die me geestelijk dwong sex te hebben. Die me uitschold voor gore kankerhoer en kankerslet als ik een te 'bloot' shirtje aan had. Die me verbood mijn 'mannelijke' vrienden nog te zien, maar zelf met onbekende wijfen liep te webcammen en te sjansen als ik er naast zat. Die me altijd beschuldigde van vreemdgaan, terwijl ik het nadat ik het eindelijk uitmaakte met die freak er achter kwam dat híj was vreemdgegaan. Enz. enz. enz. (bespaard jullie de overige 100 zieke voorbeelden).
Dit heeft mijn vertrouwen echt geschaad en mijn karakter in negatieve zin veranderd. Loop nu wel bij een therapeut waarbij ik hoop mijn gedrag weer een beetje normaal te krijgen..
neem aan dat je al aangifte heb gedaanquote:Op zondag 21 februari 2010 01:28 schreef candygirl het volgende:
In een relatie te maken krijgen met lichamelijk en vooral mentaal geweld. Toen ik eindelijk zelf de moed had gevonden om er een punt achter te zetten, bleef hij mij bedreigen en nu dreigementen uitvoeren,en nu na 9 jaar mijn kinderen tegen mij opzetten.
Hij is is de enige in mijn leven die ik zo erg haat dat ik je hem zou kunnen .........
ja heel vaak maar ooit heeft hij een nachtje vastgezeten nadat we hebben betrapt hadden nadat hij de woonruit van mijn nieuwe huis ingooide, dat was wel al de 6 de keer toen al ,en olie over auto, auto in elkaar rammen) maar nee zonder bewijs kan je niks he!quote:Op zondag 21 februari 2010 01:29 schreef i10TD het volgende:
[..]
neem aan dat je al aangifte heb gedaan
nederland he. je zou zelfs met moord weg kunnen komen hierquote:Op zondag 21 februari 2010 01:32 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja heel vaak maar ooit heeft hij een nachtje vastgezeten nadat we hebben betrapt hadden nadat hij de woonruit van mijn nieuwe huis ingooide, dat was wel al de 6 de keer toen al ,en olie over auto, auto in elkaar rammen) maar nee zonder bewijs kan je niks he!
Grappig eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, nu voel ik me (terecht) schuldig. Sorry voor mijn slechte woordkeuze.
ja idd!quote:Op zondag 21 februari 2010 01:36 schreef i10TD het volgende:
[..]
nederland he. je zou zelfs met moord weg kunnen komen hier
zo'n kerel had het (als ik een vrouw was dan) het niet eens 9 jaar overleefd bij mij. sneue man, hopelijk kan je iets regelen dat ze niet naar hem hoeven, hier krijg je alleen maar gezeik mee.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:43 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja idd!
maar dus na jarenlange vernielingen na mijn scheiding nog en ik nooit wat terug gedaan had, is er ooit een punt gekomen dat ik me niet kon beheersen.
Ik kreeg mijn kinderen niet te zien want het was ZIJN weekend!!!
ik liep boos weg en was zo opgefokt dat ik tegen zijn auto 1 trap gaf, komt er een vriend van hem naar buiten en zegt.......euhhh die auto heb ik gisteren van je ex man over gekocht!!!!![]()
Weet je wat het is, en tijdje kun je met zo'n dingen omgaan maar 9 jaar lang,pfffffffff
ik haat hem ook nu pas echt, vooral omdat hij het nu echt via de kinderen speelt
dat is zo laag
geloof me daar heb ik echt wel vaker aan gedacht, maar ja ik heb ook nog kinderen waar ik wel aan moet denken in allebei de opzichtenquote:Op zondag 21 februari 2010 01:45 schreef i10TD het volgende:
[..]
zo'n kerel had het (als ik een vrouw was dan) het niet eens 9 jaar overleefd bij mij. sneue man, hopelijk kan je iets regelen dat ze niet naar hem hoeven, hier krijg je alleen maar gezeik mee.
hoe bedoel je, dat ze een vader nodig hebben?quote:Op zondag 21 februari 2010 01:48 schreef candygirl het volgende:
[..]
geloof me daar heb ik echt wel vaker aan gedacht, maar ja ik heb ook nog kinderen waar ik wel aan moet denken in allebei de opzichten
ja ik ode hun ook verdriet als er geen vader meer in het spel isquote:Op zondag 21 februari 2010 01:49 schreef i10TD het volgende:
[..]
hoe bedoel je, dat ze een vader nodig hebben?
zo'n gozer verdiend het niet om vader te worden genoemd. Denk dat een stiefpapa die wel normaal in z'n hoofd is meer vader is dan die kerel die jouw 9 jaar lang verziekt heeft.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:19 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja ik ode hun ook verdriet als er geen vader meer in het spel is
Mishandeling etc. kan uit het niks komen maar vaak is het toch wel te merken aan het persoon of deze er toe in staat zijn. Tenminste de meer serieuze vormen. Je kiest zelf welke mensen je om je heen hebt.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan zal jij wel gewoon een geluksvogel zijn. Snap de opmerking 'of jullie zijn allemaal tokkies' niet zo, alsof je een tokkie moet zijn om besodemieterd/mishandeld/misbruikt te worden..
Misschien moeten vrouwen eens hun verstand gebruiken bij het uitkiezen van een man. Het lijkt mij onmogelijk dat je zoiets niet van tevoren aan ziet komen.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:28 schreef candygirl het volgende:
In een relatie te maken krijgen met lichamelijk en vooral mentaal geweld. Toen ik eindelijk zelf de moed had gevonden om er een punt achter te zetten, bleef hij mij bedreigen en nu dreigementen uitvoeren,en nu na 9 jaar mijn kinderen tegen mij opzetten.
Hij is is de enige in mijn leven die ik zo erg haat dat ik je hem zou kunnen .........
Dat, maar vergeleken bij de meeste verhalen is dit echt peanutsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het uitmaken terwijl ik nog zo verliefd was!!
zo moet je niet denken. volgens mij zijn er meer lurkers hier geweest die dachten "oh, mijn verhaal is niet zo erg als di van hun, dus ik reageer maar niet".quote:Op zondag 21 februari 2010 13:18 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat, maar vergeleken bij de meeste verhalen is dit echt peanuts
lees mn post boven de jouwe eens. je moet je eigen dingen niet met die van een ander vergelijken, er is altijd baas over baas..quote:Op zondag 21 februari 2010 13:38 schreef PinkCake het volgende:
Jemig wat een rotte appels leven er op deze wereld! Als ik dit allemaal lees vallen die paar dingetjes van mij reuze mee.
ik snap er ook geen zak van.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Ik begrijp dit niet? Heb het een paar keer gelezen maar kom er eerlijkgezegd niet uit?
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. En op het moment dat iets gebeurt, zal het voor iedereen even erg zijn. Ongeacht wat het was. Hoe je er achteraf naar kijkt zal veranderen per geval.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:39 schreef i10TD het volgende:
[..]
lees mn post boven de jouwe eens. je moet je eigen dingen niet met die van een ander vergelijken, er is altijd baas over baas..
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:39 schreef i10TD het volgende:
[..]
lees mn post boven de jouwe eens. je moet je eigen dingen niet met die van een ander vergelijken, er is altijd baas over baas..
Dan zou je je toch eens kunnen inleven in zoiets; je post komt op mij over alsof je geen idee hebtquote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Misschien moeten vrouwen eens hun verstand gebruiken bij het uitkiezen van een man. Het lijkt mij onmogelijk dat je zoiets niet van tevoren aan ziet komen.
Doet dat ertoe dan? Voor jou was het erg, punt.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:42 schreef RealZeus het volgende:
Maar goed, dat is niets vergeleken bij de rest hier.
Of types als jij (en ik) zijn gewoon niet zo 'hard' aangelegd qua karakter. Alhoewel ik je verder niet ken natuurlijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:45 schreef PinkCake het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Besides, ik weet dat dat soort dingen dagelijks gebeuren, maar ik schrik er steeds van, misschien omdat ik te naief ben ofzo.
Oh dude, je fokleven is voorbij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:33 schreef Braddie het volgende:
Ik maak me er juist druk om, Ik word al zo`n beetje sinds ik mij kan herinneren(al een jaar of 14-15) door veel mensen belachelijk gemaakt en uitgescholden, En er word gezegd dat ik niet helemaal 100% ben en autist en homo en dik en een mongooltje en ik had nooit geboren mogen worden etc etc etc......
dit vind in een rare opmerking,quote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Misschien moeten vrouwen eens hun verstand gebruiken bij het uitkiezen van een man. Het lijkt mij onmogelijk dat je zoiets niet van tevoren aan ziet komen.
Dit zegt volgens mij wel genoeg:quote:Op zondag 21 februari 2010 13:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
dit vind in een rare opmerking,
ik was 19 toen ik wat met hem kreeg ,en mensen kunnen echt nog wel veranderen in 16 jaar hoor,
dus als je toen op iemand kunt bouwen wil niet zeggen dat het de rest van het leven ook zo is,
iedereen veranderd toch in de loop van de jaren
Lijkt mij een gebrek aan inlevingsvermogen.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:30 schreef JoPiDo het volgende:
of jullie zijn allemaal tokkies, of ik leef in een beschermde omgeving
ik kan met zekerheid stellen dat ik nog nooit genaaid/bedrogen/bedreigd ben door iemand die ik ken of waar ik een (vriendschappelijke) relatie mee heb of heb gehad
Dan is die wel extreem veranderd. Van een goede man naar iemand die je 9 jaar lang het leven zuur maakt.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:59 schreef candygirl het volgende:
dit vind in een rare opmerking,
ik was 19 toen ik wat met hem kreeg ,en mensen kunnen echt nog wel veranderen in 16 jaar hoor,
dus als je toen op iemand kunt bouwen wil niet zeggen dat het de rest van het leven ook zo is,
iedereen veranderd toch in de loop van de jaren
quote:Op zondag 21 februari 2010 14:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dit zegt volgens mij wel genoeg:
[..]
Lijkt mij een gebrek aan inlevingsvermogen.
Voor wat je hebt meegemaakt zou je trots op jezelf moeten zijn! Je bent er nog steeds. Het lijkt me echt zo zwaar om mee te maken, maar je bent er nog steeds. Daarvoor kan je trots op jezelf zijn. Ook jij zal ooit gelukkig zijn. Echt waar!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:40 schreef Tegan het volgende:
Mijn moeder, voor het kiezen van een foute partner, en niet snappen dat dat in vloed heeft op de opvoeding van je kind, voor het denken dat zolang je je kind alle materiele dingen van de wereld geeft het gelukkig is, voor het niet kunnen aannemen wat je kind zegt omdat je zelf anders denkt.
Mijn vader, voor een lul zijn, niet te vertrouwen zijn, voor nooit vriendinnetjes thuis te durven uitnodigen omdat hij er was, voor mij altijd bang te laten zijn dat ik hem tegenkwam en dat hij me iets aan zou doen (toen hij uiteindelijk uit mijn leven was). Bonusje, voor het indirect vermoorden van mijn hondje.
Mijn ouders, voor mij maken en voor mij een rotjeugd bezorgen.
Mijn zussen, voor mij niet snappen, voor het vinden dat ik me aanstel, voor het vinden dat ik normaal moet doen dat ik me aanstel, voor het wel gelukkig zijn en niet begrijpen dat het niet altijd zo loopt.
Mijn 'vrienden', voor het laten vallen van mij toen ik ze het meest nodig had.
Mijn 'vriend', voor mij alleen gebruiken voor seks en zeggen dat je om me geeft/liegen.
Mijzelf, voor alles wat me overkomt zo zwaar tillen, voor niet normaal blij en gelukkig te zijn, voor altijd paranoid te zijn, voor niemand te kunnen vertrouwen, voor geen vriendschappen kunnen hebben.
De rest van de wereld, voor het wel gelukkig kunnen zijn.
Mijn ouders waren toen net uit elkaar en toen heeft mijn vader haar gewoon een keer meegenomen toen mijn zus haar ging uitlaten riep hij haar en toen is hij weggereden met haar in de auto. Volgende keer dat ik haar zag was ze dood. Waarschijnlijk door eenzaamheid omdat hij allemaal werkte enzo. En een bekende reden dat dit ras dood gaatquote:Op zondag 21 februari 2010 18:44 schreef gifkwal het volgende:
Wat is er met je hondje gebeurt? Verder sterkte met al die ellende waar je mee te maken hebt...
Dat ik mezelf niets aandoe, vind ik ook niet echt iets om trots op te zijn, eerder normaal. Maar thanks voor de goede bedoelingquote:Op zondag 21 februari 2010 18:49 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Voor wat je hebt meegemaakt zou je trots op jezelf moeten zijn! Je bent er nog steeds. Het lijkt me echt zo zwaar om mee te maken, maar je bent er nog steeds. Daarvoor kan je trots op jezelf zijn. Ook jij zal ooit gelukkig zijn. Echt waar!
That which does not kill us only makes us stronger. Sterkte ermee in ieder geval.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ik mezelf niets aandoe, vind ik ook niet echt iets om trots op te zijn, eerder normaal. Maar thanks voor de goede bedoeling.
Oh, lullig zegquote:Op zondag 21 februari 2010 18:57 schreef Tegan het volgende:
Mijn ouders waren toen net uit elkaar en toen heeft mijn vader haar gewoon een keer meegenomen toen mijn zus haar ging uitlaten riep hij haar en toen is hij weggereden met haar in de auto. Volgende keer dat ik haar zag was ze dood. Waarschijnlijk door eenzaamheid omdat hij allemaal werkte enzo. En een bekende reden dat dit ras dood gaat.
Toen dat gebeurde was ik 13/14 ofzo, heb ook tot nu toe nog nooit irl tegen iemand gezegd, of beter, kunnen zeggen wat er werkelijk is gebeurd dat ze weg was ineens. Gewoon dat we haar aan mijn vader hadden gegeven ofzo. Op Fok ook pas tijdje terug, maar dat is lekker anoniem, pffffff.quote:
I'm having a bad bad day en mijn vaste zeurplekken op Fok hebben genoeg daarvan, goed topic dus!quote:
Ik ken (een deel van) jouw verhaal van een ander topic en daar ben ik ook best wel flink van geschrokkenquote:Op zondag 21 februari 2010 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, wat een verhalenBen blij nog nooit mishandeld te zijn oid. Wel bedrogen. Meerdere keren.
Jeetjequote:Op zondag 21 februari 2010 18:57 schreef Tegan het volgende:
Mijn ouders waren toen net uit elkaar en toen heeft mijn vader haar gewoon een keer meegenomen toen mijn zus haar ging uitlaten riep hij haar en toen is hij weggereden met haar in de auto. Volgende keer dat ik haar zag was ze dood. Waarschijnlijk door eenzaamheid omdat hij allemaal werkte enzo. En een bekende reden dat dit ras dood gaat.
Ooit wel is juridische acties overwogen?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef kawa3 het volgende:
en ze had ondertussen bij de bank haar starters kapitaal opgevoerd van 20.000 naar 35.000 euro
en daar kwam het stukje gemeenschap van goederen om de hoek kijken ik ban dus ook voor alles 50% aanspreek baar
dus ik ben voor behoorlijk wat geld het schip in gegaan.
ben weer terug bij mijn ouders moeten gaan wonen. omdat ik had ander bijna niet afbetaald zou gaan krijgen.
en heb 2 van de 3 honden weg moeten doen.
dus al met al ben ik behoorlijk genaait geweest
door die K*THO*ER
ja heb eigen advocaat en daar zijn we nog mee bezig maar de kans dat is groot dat ik voor 50 % mee moet gaan betalenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ooit wel is juridische acties overwogen?
maar je blijft wel bij hem..?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:22 schreef monikanyc het volgende:
Mijn huidige vriend die paar keer vreemd is gegaan , ook met mijn beste vriendin van toen, en dan dood leuk alles blijven ontkennen, terwijl iedereen al wist wat er speelde.
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:22 schreef monikanyc het volgende:
Mijn huidige vriend die paar keer vreemd is gegaan , ook met mijn beste vriendin van toen, en dan dood leuk alles blijven ontkennen, terwijl iedereen al wist wat er speelde.
ex van me moeder die heel het gezin paar jaar lang terroriseerde, waardoor hij mijn zus en moeder mishandelde, en mijn moeder weer mij en me zus. later toen we gingen verhuizen en mijn moeder weer een nieuwe vriend had, ging het nog zo'n 2 jaar door.
tja en ook uitmaken terwijl ik nog van hem hield , maar dat is iets waar je wel over heen komt.
Hey, dat is mij ook overkomen. Mijn vriend ging vreemd met mijn beste vriendin en ik kwam daar zo'n 2-3 jaar later pas achter en in die tussentijd had ik altijd heel veel plezier en lol en diepgaande gesprekken met betreffende vriendin gehad. Het voelt verschrikkelijk als je ineens ontdekt dat niet een, maar twee mensen je al die tijd zo bedrogen hebben. Je doet zelf niets, maar voor je gevoel ben je in 1 klap 2 mensen kwijt. Wat ik wel frappant vind is dat je het je huidige vriend noemt. Ik kon er echt niet mee omgaan en die relatie is dan ook kapot gegaan. Waarom pik je dat soort gedrag? Hij heeft het al een paar keer gedaan, je kan er donder op zeggen dat hij het ook in de toekomst gaat doen.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:22 schreef monikanyc het volgende:
ja het is stom ik weet het , maar ik hou van hem , en heb het hem vergeven. ben zelf ook niet de braafste geweest.quote:
Dat is jammer idd.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef IceBeach het volgende:
Pff, lastige vraag. Denk nu niet iets specifieks in mijn leven o.i.d., maar neem mijn ouders het wel kwalijk dat ze mij ooit geboren hebben laten worden.
Maarja net als alle andere ouders zien ze toch alleen wat een kind voor henzelf betekent.
Jemig, dat klinkt wel heel erg... Hoe moet ik het zeggen, alsof je een hekel aan jezelf hebtquote:Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef IceBeach het volgende:
Pff, lastige vraag. Denk nu niet iets specifieks in mijn leven o.i.d., maar neem mijn ouders het wel kwalijk dat ze mij ooit geboren hebben laten worden.
Maarja net als alle andere ouders zien ze toch alleen wat een kind voor henzelf betekent.
Jij bent er zeker ook zo eentje die slachtoffers van loverboys de deur zou wijzen met een: "eigen schuld, dikke bult, laterrrrr!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
D'oh. Maar dat is nu dus het probleem, rationeel handelen kán niet meer in zo'n situatie omdat de verhouding daar al te sterk voor is. Slachtoffers van verbale, fysieke of seksuele mishandeling voelen juist vaak een sterke band met 'de dader' en zijn niet snel in staat om zich hier uit eigen beweging aan te onttrekken.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:21 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
'ik ben jarenlang misbruikt en mishandeld door mijn vriend' (of woorden/verhalen met gelijke strekking)
ik kan mij onmogelijk voorstellen dat je zo lang bij iemand blijft die je op wat voor manier ook mishandeld/vernederd/misbruikt, dat is een teken dat je een situatie niet met verstand maar met gevoel benaderd want met een beetje verstand was je allang afgehaakt
Dat monster is er niet altijd, dat laat zich pas zien op het moment dat er sprake is van een machtsverhouding. Het bizarre is dat 'dit monster' vrijwel altijd feilloos weet tot hoever het kan gaan.quote:en die vriend is niet van de één op de andere dag in een monster veranderd, dat moet er al ingezeten hebben toen je een relatie kreeg dus ben je heel naïef of eenzaam of verliefd om met zo iemand een relatie te beginnen
Ergens heeft ie wel gelijk. Vooral als vrouwen voor klootzakken vallen, en dat is vaak al te merken tijdens het prille begin van de relatie. Maar goed, zal er wel iets mee te maken hebben dat veel vrouwen denken dat dat soort mannen wel willen veranderen voor hun.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo eentje die slachtoffers van loverboys de deur zou wijzen met een: "eigen schuld, dikke bult, laterrrrr!"?
Niet alleen zijn schuld (ook al is het een lul), want jij nam hem terug.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:39 schreef 11_Dreams het volgende:
Me dumpen, op een festival een stuk of drie meiden neuken, bij terugkomst me weer terug nemen voor drie weken want hij had zich vergist etc en me vervolgens weer dumpen. Vervolgens drie jaar na dato het bovenstaande toegeven. Ik wist dus eerst nergens wat van. Dat was wel ff rot, voelde me behoorlijk gebruikt. Inmiddels wat wijzer.
Mwah, weet ik niet. 'Aanhankelijke' vrouwen zullen wellicht sneller een zwak hebben voor klootzakken, maar de echte klootzak openbaart zich pas op het moment dat ze genoeg 'macht' gecreëerd hebben om de klootzak uit te hangen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:38 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ergens heeft ie wel gelijk. Vooral als vrouwen voor klootzakken vallen, en dat is vaak al te merken tijdens het prille begin van de relatie. Maar goed, zal er wel iets mee te maken hebben dat veel vrouwen denken dat dat soort mannen wel willen veranderen voor hun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:45 schreef Friek_ het volgende:
Wel frappant trouwens dat veel vrouwen hier blijkbaar vallen op vreemdgangers. Nemen we even mee naar achteren.
Jij wordt de nieuwe moraalridder voor R&P?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:31 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik ben het eens met Xa1pt; sommigen hier hebben wel erg snel hun oordeel klaar.
Waarom denk je dat het merendeel van de kijkers naar soaps vrouw is?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
wat raar dat het merendeel van de reacties hier afkomstig is van vrouwen...
Jazeker.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef Tegan het volgende:
En jij bent de vrouwenexpert van R&P?
Het zou me ook niks verbazen als sommige hier overdrijven. In de zoveelste hysterische bui stevig vast pakken kan als fysiek geweld gelabeld worden. Of 3x zeggen dat ze niet zoveel chocolade moet eten kan gezien worden als herhaaldelijk zeggen dat ze dik is (en dan dus ook gelijk lelijk in hun optiek).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
wat raar dat het merendeel van de reacties hier afkomstig is van vrouwen..
Dat is het! Die trauma's en dergelijke zijn er alleen maar om het soap-gehalte naar een hoger level te tillen! En al die blijf-van-m'n-lijf-huizen, maatschappelijk werkers en therapieën spelen daar, zo naiëf als de mensheid is, nog op in ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het merendeel van de kijkers naar soaps vrouw is?
Juist, ze kicken gewoon op drama. Alles om die emotionele rollercoaster eens een flinke zwengel te geven.
Je kan er zo sarcastisch op ingaan als je wil, maar als er soms iets blijkt, dan is het wel hoe nare ervaringen overdreven worden, in hun straatje gepast worden en gebruikt worden als wapen om aandacht te krijgen. Daarnaast wordt andermans emotioneel leed als een vorm van vermaak beschouwd; precies waar het grote soap-gehalte vandaan komt. Soort zelfgenoegzaam sadisme.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is het! Die trauma's en dergelijke zijn er alleen maar om het soap-gehalte naar een hoger level te tillen! En al die blijf-van-m'n-lijf-huizen, maatschappelijk werkers en therapieën spelen daar, zo naiëf als de mensheid is, nog op in ook.![]()
Wat moeten die vrouwen zich zo nu en dan nog eens verkneuteren bij het aanzien van zoveel naiëviteit. Maar gelukkig hebben we Friek nog die daar genadeloos door heen weet te prikken!1!! Bedankt voor deze openbaring.![]()
Dat laatste doe ik niet en stond ook niet op de agenda voor vandaag, maar sommige verhalen worden nogal eens makkelijk weggezet omdat het 'toch allemaal dramaqueens zijn'. Dat zal voor een aantal verhalen op gaan, maar alle nare ervaringen zien als een soort kwaadaardig wapen om aandacht te vergaren gaat voorbij aan het feit dat er voor the beholder hoe dan ook een probleem in schuilt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je kan er zo sarcastisch op ingaan als je wil, maar als er soms iets blijkt, dan is het wel hoe nare ervaringen overdreven worden, in hun straatje gepast worden en gebruikt worden als wapen om aandacht te krijgen. Daarnaast wordt andermans emotioneel leed als een vorm van vermaak beschouwd; precies waar het grote soap-gehalte vandaan komt. Soort zelfgenoegzaam sadisme.
Maar goed, als jij hier alle verhalen maar gelooft - zonder ook maar enige mate van scepcisme of cynisme te overwegen - dan mag dat hoor.
Een beetje ook wel. Voor het grootste gedeelte een hekel aan 'het leven'.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Jemig, dat klinkt wel heel erg... Hoe moet ik het zeggen, alsof je een hekel aan jezelf hebt.
Vrouwen vallen op mannen die spannend en uitdagend zijn. Meeste 'nice guys' die een vrouw overladen met kadootjes zijn dat absoluut niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:45 schreef Friek_ het volgende:
Wel frappant trouwens dat veel vrouwen hier blijkbaar vallen op vreemdgangers. Nemen we even mee naar achteren.
Misschien jonge en naieve meiden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:49 schreef IceBeach het volgende:
Vrouwen vallen op mannen die spannend en uitdagend zijn. Meeste 'nice guys' die een vrouw overladen met kadootjes zijn dat absoluut niet.
Ik ga niet terug lezen maar volgens mij zeg niemand dat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het wel raar dat sommigen doen alsof de vrouwen/meisjes hier alleen maar op foute kerels vallen, omdat ze eens mee hebben gemaakt dat ze door hun ex zijn mishandeld/verkracht whatever.
Meer dat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je hoeft zoiets helemaal niet aan te zien komen, zeker in het begin van een relatie is het allemaal nog peace en vree, na een tijdje raak je aan elkaar gehecht, zelf ben je nog jong en onzeker en naief en geloof je het wel als hij je met bambi-ogen belooft het noooit meer te doen.
Als jij denkt dat een spannende/uitdagende man niet betrouwbaar kan zijn en altijd druk/aanwezig is, generaliseer je zelf net zo hard.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar doorgaans trouwen vrouwen uiteindelijk met redelijk betrouwbare en rustige mannen. Is toch het beste in verband met kinderen opvoeden.
Wat een gegeneraliseer trouwens.
Ja hoor, heel frappant dat in een topic 'wat is het ergste wat iemand jou heeft aangedaan' veel vrouwen vertellen dat ze besodemieterd zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:45 schreef Friek_ het volgende:
Misschien moet je dat dus wel even doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:01 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik ga niet terug lezen maar volgens mij zeg niemand dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |