abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78241326
Waar gaat dit gebitch over?

Ik zal mijn lijstje wel ff aanvullen:

- Gepest middelbare school..
- geslagen
- vertrouwen verneukt
-
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:23:45 #102
290311 Your_honor
Greed was good, now its legal!
pi_78242200
Iemand heeft me behoorlijk inelkaar gebeukt toen ik een jaar of 14 was. Zonder aanleiding. Begreep er toen destijds geen reet van. Fietste gewoon, plots van fiets afgetrapt door voetganger en paar beuken gekregen.

Voor de rest, dat nadat iemand liegt, vol blijft houden dat het geen leugen is.
Never change a winning formula
pi_78242483
Na al deze drama verhalen vraag ik me af: Heb ik geluk gehad of heb ik het afgedwongen?

Niemand heeft me iets mentaals/emotioneels geflikt.

Wel financieel. Ben daardoor argwanend met dit soort zaken.
pi_78242587
Ik vond het al erg dat ik een half jaar lang mijn leven, al mijn kansen, heb opgegeven voor de leugen van iemand anders.

Als ik dit zo lees, moet ik niet zo zeuren.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78243010
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:34 schreef Xanthas het volgende:
Ik vond het al erg dat ik een half jaar lang mijn leven, al mijn kansen, heb opgegeven voor de leugen van iemand anders.

Als ik dit zo lees, moet ik niet zo zeuren.
Je hoeft het niet te bagatelliseren hoor; iedereen heeft zijn eigen bagage - hoe 'licht' of 'zwaar' die ook is.
pi_78247605
Een psychoot die terwijl ik voor studie in het buitenland zat mij vertelde dat hij een ongeluk had gehad en in het ziekenhuis lag, dat hij hersenbeschadiging/geheugenverlies had daardoor en ook nog eens kanker waardoor hij snel dood zou gaan. Een hersenbeschadiging had hij in elk geval, ja. Het was natuurlijk allemaal niet waar. Heb het direct uitgemaakt en als ik zijn naam zo eens google zie ik dat hij zeker nog niet dood is. Kneus.

Dan was er nog die man waar ik heel gek op was, en hij ook op mij leek het, maar ineens liet hij het contact verwateren en kwam ik er via wederzijdse vrienden achter dat hij een maand na onze "relatie" ineens getrouwd was, wtf hij was dus al al die tijd verloofd.

Gelukkig kijk ik nu terug op deze gebeurtenissen zonder rancune of zo, al lang blij dat ik die losers achter me heb gelaten.

Vind mensen in dit topic met mishandeling door ouders wel echt zielig, verschrikkelijk zeg
  zondag 21 februari 2010 @ 00:22:49 #107
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78248582
horen dat het uit is als vrienden, een dag later horen dat ze met de andere jongen in de auto naar huis ging, nog een dag later horen dat ze elkaar de hele dag door bellen, weer een dag later horen dat ze 2 weken van te voren overplaatsing aan had gevraagd, dezelfde avond horen dat het al een tijdje aan gang was

maar daardoor is het wel in 1 keer van me afgegaan. was er minder verdrietig om dan toen mn eerste relatie over was
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78248826
of jullie zijn allemaal tokkies, of ik leef in een beschermde omgeving

ik kan met zekerheid stellen dat ik nog nooit genaaid/bedrogen/bedreigd ben door iemand die ik ken of waar ik een (vriendschappelijke) relatie mee heb of heb gehad

toen ik na 3,5 jaar gedumpt werd door mijn vriendin deed dat pijn, maar dat is allemaal op een normale en goede manier afgesloten
pi_78249165
M'n vriendin heeft een tijd geleden es vruchtenyoghurt gekocht in plaats van vanilleyoghurt, terwijl ze weet dat ik liever vanilleyoghurt heb.
pi_78249311
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:40 schreef Haushofer het volgende:
M'n vriendin heeft een tijd geleden es vruchtenyoghurt gekocht in plaats van vanilleyoghurt, terwijl ze weet dat ik liever vanilleyoghurt heb.

ik vind het een vermakelijke reactie
  zondag 21 februari 2010 @ 01:00:08 #111
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78249817
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:40 schreef Haushofer het volgende:
Schande
Je moeder is een hamster
  zondag 21 februari 2010 @ 01:07:35 #112
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_78250107
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:30 schreef JoPiDo het volgende:

ik kan met zekerheid stellen dat ik nog nooit genaaid/bedrogen/bedreigd ben door iemand die ik ken of waar ik een (vriendschappelijke) relatie mee heb of heb gehad

toen ik na 3,5 jaar gedumpt werd door mijn vriendin deed dat pijn, maar dat is allemaal op een normale en goede manier afgesloten
Dan zal jij wel gewoon een geluksvogel zijn. Snap de opmerking 'of jullie zijn allemaal tokkies' niet zo, alsof je een tokkie moet zijn om besodemieterd/mishandeld/misbruikt te worden..

OT:
een jaar lang vernederd, misbruikt op elk front, en gekleineerd te worden toen ik 13 jaar was en met een foute jongen van 19 ging.
Die gast was echt verknipt. Had (figuurlijk) een regelement waar ik me aan moest houden. Moest 5 uur online komen. Mocht nog maar 1x per week naar mijn 'hangplek' waar al me vrienden altijd waren. Mocht niet bij mijn beste vriendin in een tweepersoonsbed slapen (dus ik ging toen op de grond liggen). Sneed zijn armen los en gaf mij daar de schuld van, want ik maakte hem kapot. Gooide allerlei shit op mijn computer, dodenlijsten, neo-nazi shit, dingen die verboden zijn iig en waar een man die de computer moest maken achter kwam, en mijn ouders vrolijk vertelde dat ze daarvoor de bak in konden draaien.
Die me geestelijk dwong sex te hebben. Die me uitschold voor gore kankerhoer en kankerslet als ik een te 'bloot' shirtje aan had. Die me verbood mijn 'mannelijke' vrienden nog te zien, maar zelf met onbekende wijfen liep te webcammen en te sjansen als ik er naast zat. Die me altijd beschuldigde van vreemdgaan, terwijl ik het nadat ik het eindelijk uitmaakte met die freak er achter kwam dat híj was vreemdgegaan. Enz. enz. enz. (bespaard jullie de overige 100 zieke voorbeelden).
Dit heeft mijn vertrouwen echt geschaad en mijn karakter in negatieve zin veranderd. Loop nu wel bij een therapeut waarbij ik hoop mijn gedrag weer een beetje normaal te krijgen..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 21 februari 2010 @ 01:09:39 #113
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78250163
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dan zal jij wel gewoon een geluksvogel zijn. Snap de opmerking 'of jullie zijn allemaal tokkies' niet zo, alsof je een tokkie moet zijn om besodemieterd/mishandeld/misbruikt te worden..

OT:
een jaar lang vernederd, misbruikt op elk front, en gekleineerd te worden toen ik 13 jaar was en met een foute jongen van 19 ging.
Die gast was echt verknipt. Had (figuurlijk) een regelement waar ik me aan moest houden. Moest 5 uur online komen. Mocht nog maar 1x per week naar mijn 'hangplek' waar al me vrienden altijd waren. Mocht niet bij mijn beste vriendin in een tweepersoonsbed slapen (dus ik ging toen op de grond liggen). Sneed zijn armen los en gaf mij daar de schuld van, want ik maakte hem kapot. Gooide allerlei shit op mijn computer, dodenlijsten, neo-nazi shit, dingen die verboden zijn iig en waar een man die de computer moest maken achter kwam, en mijn ouders vrolijk vertelde dat ze daarvoor de bak in konden draaien.
Die me geestelijk dwong sex te hebben. Die me uitschold voor gore kankerhoer en kankerslet als ik een te 'bloot' shirtje aan had. Die me verbood mijn 'mannelijke' vrienden nog te zien, maar zelf met onbekende wijfen liep te webcammen en te sjansen als ik er naast zat. Die me altijd beschuldigde van vreemdgaan, terwijl ik het nadat ik het eindelijk uitmaakte met die freak er achter kwam dat híj was vreemdgegaan. Enz. enz. enz. (bespaard jullie de overige 100 zieke voorbeelden).
Dit heeft mijn vertrouwen echt geschaad en mijn karakter in negatieve zin veranderd. Loop nu wel bij een therapeut waarbij ik hoop mijn gedrag weer een beetje normaal te krijgen..
sterkte mop, een meisje als jij verdiend zo'n tokkie niet
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78250720
In een relatie te maken krijgen met lichamelijk en vooral mentaal geweld. Toen ik eindelijk zelf de moed had gevonden om er een punt achter te zetten, bleef hij mij bedreigen en nu dreigementen uitvoeren,en nu na 9 jaar mijn kinderen tegen mij opzetten.
Hij is is de enige in mijn leven die ik zo erg haat dat ik je hem zou kunnen .........
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  zondag 21 februari 2010 @ 01:29:28 #115
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78250744
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:28 schreef candygirl het volgende:
In een relatie te maken krijgen met lichamelijk en vooral mentaal geweld. Toen ik eindelijk zelf de moed had gevonden om er een punt achter te zetten, bleef hij mij bedreigen en nu dreigementen uitvoeren,en nu na 9 jaar mijn kinderen tegen mij opzetten.
Hij is is de enige in mijn leven die ik zo erg haat dat ik je hem zou kunnen .........
neem aan dat je al aangifte heb gedaan
pi_78250825
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:29 schreef i10TD het volgende:

[..]

neem aan dat je al aangifte heb gedaan
ja heel vaak maar ooit heeft hij een nachtje vastgezeten nadat we hebben betrapt hadden nadat hij de woonruit van mijn nieuwe huis ingooide, dat was wel al de 6 de keer toen al ,en olie over auto, auto in elkaar rammen) maar nee zonder bewijs kan je niks he!
  zondag 21 februari 2010 @ 01:36:32 #117
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78250953
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:32 schreef candygirl het volgende:

[..]

ja heel vaak maar ooit heeft hij een nachtje vastgezeten nadat we hebben betrapt hadden nadat hij de woonruit van mijn nieuwe huis ingooide, dat was wel al de 6 de keer toen al ,en olie over auto, auto in elkaar rammen) maar nee zonder bewijs kan je niks he!
nederland he. je zou zelfs met moord weg kunnen komen hier
pi_78251010
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK, nu voel ik me (terecht) schuldig. Sorry voor mijn slechte woordkeuze.
Grappig eigenlijk.

Zonder er zelf erg in te hebben meerdere posts schrijven die door meerdere mensen op een verkeerde manier begrepen worden. Doe je nog zo je best om vooral niet kwetsend over te komen en dan alsnog komt het verkeerd over. Heel herkenbaar . Ik las er overigens niets slechts in.

Zelf heb ik eigenlijk niet echt situaties meegemaakt die hier op zijn plek zijn. Het gaat mij vooralsnog behoorlijk goed af. Het valt me toch weer op dat er enorm veel mensen rondlopen met een naar verleden.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_78251128
Wat een verhalen zeg!

Ik heb nooit iets noemenswaardigs meegemaakt, ja een vriendin maakte uit uit per sms.
Maar dat was voor mij eigenlijk ook een opluchting
pi_78251130
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:36 schreef i10TD het volgende:

[..]

nederland he. je zou zelfs met moord weg kunnen komen hier
ja idd!

maar dus na jarenlange vernielingen na mijn scheiding nog en ik nooit wat terug gedaan had, is er ooit een punt gekomen dat ik me niet kon beheersen.
Ik kreeg mijn kinderen niet te zien want het was ZIJN weekend!!!
ik liep boos weg en was zo opgefokt dat ik tegen zijn auto 1 trap gaf, komt er een vriend van hem naar buiten en zegt.......euhhh die auto heb ik gisteren van je ex man over gekocht!!!!

Weet je wat het is, en tijdje kun je met zo'n dingen omgaan maar 9 jaar lang,pfffffffff
ik haat hem ook nu pas echt, vooral omdat hij het nu echt via de kinderen speelt
dat is zo laag
  zondag 21 februari 2010 @ 01:45:25 #121
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78251198
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:43 schreef candygirl het volgende:

[..]

ja idd!

maar dus na jarenlange vernielingen na mijn scheiding nog en ik nooit wat terug gedaan had, is er ooit een punt gekomen dat ik me niet kon beheersen.
Ik kreeg mijn kinderen niet te zien want het was ZIJN weekend!!!
ik liep boos weg en was zo opgefokt dat ik tegen zijn auto 1 trap gaf, komt er een vriend van hem naar buiten en zegt.......euhhh die auto heb ik gisteren van je ex man over gekocht!!!!

Weet je wat het is, en tijdje kun je met zo'n dingen omgaan maar 9 jaar lang,pfffffffff
ik haat hem ook nu pas echt, vooral omdat hij het nu echt via de kinderen speelt
dat is zo laag
zo'n kerel had het (als ik een vrouw was dan) het niet eens 9 jaar overleefd bij mij. sneue man, hopelijk kan je iets regelen dat ze niet naar hem hoeven, hier krijg je alleen maar gezeik mee.
  zondag 21 februari 2010 @ 01:47:07 #122
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_78251277
Nou als ik dat dikke dagboek hier ga plaatsen ben ik morgen nog niet klaar!
Schei uit zeg
Snollebolt
pi_78251313
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:45 schreef i10TD het volgende:

[..]

zo'n kerel had het (als ik een vrouw was dan) het niet eens 9 jaar overleefd bij mij. sneue man, hopelijk kan je iets regelen dat ze niet naar hem hoeven, hier krijg je alleen maar gezeik mee.
geloof me daar heb ik echt wel vaker aan gedacht, maar ja ik heb ook nog kinderen waar ik wel aan moet denken in allebei de opzichten
  zondag 21 februari 2010 @ 01:49:44 #124
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78251337
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:48 schreef candygirl het volgende:

[..]

geloof me daar heb ik echt wel vaker aan gedacht, maar ja ik heb ook nog kinderen waar ik wel aan moet denken in allebei de opzichten
hoe bedoel je, dat ze een vader nodig hebben?
pi_78252180
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:49 schreef i10TD het volgende:

[..]

hoe bedoel je, dat ze een vader nodig hebben?
ja ik ode hun ook verdriet als er geen vader meer in het spel is
  zondag 21 februari 2010 @ 11:50:32 #126
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78258160
quote:
Op zondag 21 februari 2010 02:19 schreef candygirl het volgende:

[..]

ja ik ode hun ook verdriet als er geen vader meer in het spel is
zo'n gozer verdiend het niet om vader te worden genoemd. Denk dat een stiefpapa die wel normaal in z'n hoofd is meer vader is dan die kerel die jouw 9 jaar lang verziekt heeft.

denk dat als ze ouder zijn (weet niet hoe oud ze zijn) en je verteld het hun, ze het ook wel zouden begrijpen.
pi_78258761
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Mishandeling etc. kan uit het niks komen maar vaak is het toch wel te merken aan het persoon of deze er toe in staat zijn. Tenminste de meer serieuze vormen. Je kiest zelf welke mensen je om je heen hebt.

[ Bericht 27% gewijzigd door Fortitude op 21-02-2010 13:08:57 ]
pi_78259210
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:28 schreef candygirl het volgende:
Misschien moeten vrouwen eens hun verstand gebruiken bij het uitkiezen van een man. Het lijkt mij onmogelijk dat je zoiets niet van tevoren aan ziet komen.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:18:51 #129
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_78260759
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het uitmaken terwijl ik nog zo verliefd was!!
Dat, maar vergeleken bij de meeste verhalen is dit echt peanuts
  zondag 21 februari 2010 @ 13:22:43 #130
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78260897
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:18 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Dat, maar vergeleken bij de meeste verhalen is dit echt peanuts
zo moet je niet denken. volgens mij zijn er meer lurkers hier geweest die dachten "oh, mijn verhaal is niet zo erg als di van hun, dus ik reageer maar niet".

Elk probleem wat je is overkomen is voor jou erg. je hebt alleen "meer geluk" gehad dan sommigen hier.

Tuurlijk vind ik het erg dat mensen hier werden/worden bedreigd, mishandeld, verkracht enz. Maar daarom had het geval dat mijn ex vreemdging voor mij ook een impact. Dat wordt niet verzacht omdat ik "maar" ben gedumpt ipv mishandeld.
pi_78261501
Jemig wat een rotte appels leven er op deze wereld! Als ik dit allemaal lees vallen die paar dingetjes van mij reuze mee.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:39:19 #132
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78261528
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:38 schreef PinkCake het volgende:
Jemig wat een rotte appels leven er op deze wereld! Als ik dit allemaal lees vallen die paar dingetjes van mij reuze mee.
lees mn post boven de jouwe eens. je moet je eigen dingen niet met die van een ander vergelijken, er is altijd baas over baas..
pi_78261571
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Ik begrijp dit niet? Heb het een paar keer gelezen maar kom er eerlijkgezegd niet uit?
ik snap er ook geen zak van.
pi_78261629
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:39 schreef i10TD het volgende:

[..]

lees mn post boven de jouwe eens. je moet je eigen dingen niet met die van een ander vergelijken, er is altijd baas over baas..
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. En op het moment dat iets gebeurt, zal het voor iedereen even erg zijn. Ongeacht wat het was. Hoe je er achteraf naar kijkt zal veranderen per geval.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78261637
Gepest van groep 8 tot het derde jaar van de middelbare school en een opleiding verder was ik weer de lul.

Een "vriend"die wist dat ik een meisje leuk vond en die haar leterlijk voor mijn neus weg kaapte.

Maar goed, dat is niets vergeleken bij de rest hier.
pi_78261783
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:39 schreef i10TD het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.
Besides, ik weet dat dat soort dingen dagelijks gebeuren, maar ik schrik er steeds van, misschien omdat ik te naief ben ofzo.
pi_78261813
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Misschien moeten vrouwen eens hun verstand gebruiken bij het uitkiezen van een man. Het lijkt mij onmogelijk dat je zoiets niet van tevoren aan ziet komen.
Dan zou je je toch eens kunnen inleven in zoiets; je post komt op mij over alsof je geen idee hebt .
pi_78261849
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:42 schreef RealZeus het volgende:

Maar goed, dat is niets vergeleken bij de rest hier.
Doet dat ertoe dan? Voor jou was het erg, punt.
pi_78261874
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:45 schreef PinkCake het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.
Besides, ik weet dat dat soort dingen dagelijks gebeuren, maar ik schrik er steeds van, misschien omdat ik te naief ben ofzo.
Of types als jij (en ik) zijn gewoon niet zo 'hard' aangelegd qua karakter. Alhoewel ik je verder niet ken natuurlijk.
pi_78261918
Vreselijk wat sommigen hier hebben meegemaakt zeg.

Mijn lijstje is gelukkig niet zo lang en extreem;

(Bijna) aangerand terwijl ik al thuis aankwam bij mijn schuur. Heb weg kunnen komen maar ik ga nu dus nooit meer alleen over straat.

"Vriendinnen'' die proberen je vent te versieren. Maar ook destijds een aantal toen het uit was terwijl ze wisten dat ik er nog niet overheen was. Echt sneu maar ja, je leert weer een hele hoop over mensen
pi_78262275
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:33 schreef Braddie het volgende:
Ik maak me er juist druk om, Ik word al zo`n beetje sinds ik mij kan herinneren(al een jaar of 14-15) door veel mensen belachelijk gemaakt en uitgescholden, En er word gezegd dat ik niet helemaal 100% ben en autist en homo en dik en een mongooltje en ik had nooit geboren mogen worden etc etc etc......
Oh dude, je fokleven is voorbij.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_78262308
quote:

[..]

dit vind in een rare opmerking,
ik was 19 toen ik wat met hem kreeg ,en mensen kunnen echt nog wel veranderen in 16 jaar hoor,
dus als je toen op iemand kunt bouwen wil niet zeggen dat het de rest van het leven ook zo is,
iedereen veranderd toch in de loop van de jaren
pi_78262757
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:59 schreef candygirl het volgende:

[..]

ik was 19 toen ik wat met hem kreeg ,en mensen kunnen echt nog wel veranderen in 16 jaar hoor,
dus als je toen op iemand kunt bouwen wil niet zeggen dat het de rest van het leven ook zo is,
Dit zegt volgens mij wel genoeg:
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:30 schreef JoPiDo het volgende:

Lijkt mij een gebrek aan inlevingsvermogen.
  zondag 21 februari 2010 @ 14:19:20 #144
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78263030
Misbruikt en geestelijk mishandeld door mijn biologische vader.

Wat vriendjes betreft eigenlijk nooit echt heel erg gekwetst, gelukkig maar.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_78264213
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:59 schreef candygirl het volgende:

Dan is die wel extreem veranderd. Van een goede man naar iemand die je 9 jaar lang het leven zuur maakt. Noem me maar naïef en gebrek aan inlevingsvermogen maar ik kan moeilijk geloven dat hij helemaal geen nare eigenschappen had toen je hem leerde kennen.

Maar inderdaad je had nooit kunnen zien aankomen dat hij zo zou veranderen.
pi_78266913
Dat een 'vriendin' m`n toemalige vriend geprobeerd heeft te versieren en het haar min of meer gelukt is.
Dat m`n toemalige vriend me bedrogen heeft met een ander.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_78271282
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dit zegt volgens mij wel genoeg:
[..]

Lijkt mij een gebrek aan inlevingsvermogen.

'ik ben jarenlang misbruikt en mishandeld door mijn vriend' (of woorden/verhalen met gelijke strekking)

ik kan mij onmogelijk voorstellen dat je zo lang bij iemand blijft die je op wat voor manier ook mishandeld/vernederd/misbruikt, dat is een teken dat je een situatie niet met verstand maar met gevoel benaderd want met een beetje verstand was je allang afgehaakt

en die vriend is niet van de één op de andere dag in een monster veranderd, dat moet er al ingezeten hebben toen je een relatie kreeg dus ben je heel naïef of eenzaam of verliefd om met zo iemand een relatie te beginnen

maar nu weer ontopic, dit is hoe ik er over denk
pi_78271787
Mijn moeder, voor het kiezen van een foute partner, en niet snappen dat dat in vloed heeft op de opvoeding van je kind, voor het denken dat zolang je je kind alle materiele dingen van de wereld geeft het gelukkig is, voor het niet kunnen aannemen wat je kind zegt omdat je zelf anders denkt.
Mijn vader, voor een lul zijn, niet te vertrouwen zijn, voor nooit vriendinnetjes thuis te durven uitnodigen omdat hij er was, voor mij altijd bang te laten zijn dat ik hem tegenkwam en dat hij me iets aan zou doen (toen hij uiteindelijk uit mijn leven was). Bonusje, voor het indirect vermoorden van mijn hondje .
Mijn ouders, voor mij maken en voor mij een rotjeugd bezorgen.
Mijn zussen, voor mij niet snappen, voor het vinden dat ik me aanstel, voor het vinden dat ik normaal moet doen dat ik me aanstel, voor het wel gelukkig zijn en niet begrijpen dat het niet altijd zo loopt.

Mijn 'vrienden', voor het laten vallen van mij toen ik ze het meest nodig had.
Mijn 'vriend', voor mij alleen gebruiken voor seks en zeggen dat je om me geeft/liegen.

Mijzelf, voor alles wat me overkomt zo zwaar tillen, voor niet normaal blij en gelukkig te zijn, voor altijd paranoid te zijn, voor niemand te kunnen vertrouwen, voor geen vriendschappen kunnen hebben.

De rest van de wereld, voor het wel gelukkig kunnen zijn.
pi_78271900
Wat is er met je hondje gebeurt? Verder sterkte met al die ellende waar je mee te maken hebt...
pi_78272021
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:40 schreef Tegan het volgende:
Mijn moeder, voor het kiezen van een foute partner, en niet snappen dat dat in vloed heeft op de opvoeding van je kind, voor het denken dat zolang je je kind alle materiele dingen van de wereld geeft het gelukkig is, voor het niet kunnen aannemen wat je kind zegt omdat je zelf anders denkt.
Mijn vader, voor een lul zijn, niet te vertrouwen zijn, voor nooit vriendinnetjes thuis te durven uitnodigen omdat hij er was, voor mij altijd bang te laten zijn dat ik hem tegenkwam en dat hij me iets aan zou doen (toen hij uiteindelijk uit mijn leven was). Bonusje, voor het indirect vermoorden van mijn hondje .
Mijn ouders, voor mij maken en voor mij een rotjeugd bezorgen.
Mijn zussen, voor mij niet snappen, voor het vinden dat ik me aanstel, voor het vinden dat ik normaal moet doen dat ik me aanstel, voor het wel gelukkig zijn en niet begrijpen dat het niet altijd zo loopt.

Mijn 'vrienden', voor het laten vallen van mij toen ik ze het meest nodig had.
Mijn 'vriend', voor mij alleen gebruiken voor seks en zeggen dat je om me geeft/liegen.

Mijzelf, voor alles wat me overkomt zo zwaar tillen, voor niet normaal blij en gelukkig te zijn, voor altijd paranoid te zijn, voor niemand te kunnen vertrouwen, voor geen vriendschappen kunnen hebben.

De rest van de wereld, voor het wel gelukkig kunnen zijn.
Voor wat je hebt meegemaakt zou je trots op jezelf moeten zijn! Je bent er nog steeds. Het lijkt me echt zo zwaar om mee te maken, maar je bent er nog steeds. Daarvoor kan je trots op jezelf zijn. Ook jij zal ooit gelukkig zijn. Echt waar!
pi_78272273
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:44 schreef gifkwal het volgende:
Wat is er met je hondje gebeurt? Verder sterkte met al die ellende waar je mee te maken hebt...
Mijn ouders waren toen net uit elkaar en toen heeft mijn vader haar gewoon een keer meegenomen toen mijn zus haar ging uitlaten riep hij haar en toen is hij weggereden met haar in de auto. Volgende keer dat ik haar zag was ze dood. Waarschijnlijk door eenzaamheid omdat hij allemaal werkte enzo. En een bekende reden dat dit ras dood gaat .
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:49 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Voor wat je hebt meegemaakt zou je trots op jezelf moeten zijn! Je bent er nog steeds. Het lijkt me echt zo zwaar om mee te maken, maar je bent er nog steeds. Daarvoor kan je trots op jezelf zijn. Ook jij zal ooit gelukkig zijn. Echt waar!
Dat ik mezelf niets aandoe, vind ik ook niet echt iets om trots op te zijn, eerder normaal. Maar thanks voor de goede bedoeling .
pi_78272398
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:57 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat ik mezelf niets aandoe, vind ik ook niet echt iets om trots op te zijn, eerder normaal. Maar thanks voor de goede bedoeling .
That which does not kill us only makes us stronger. Sterkte ermee in ieder geval.
pi_78272793
Jeetje, wat een verhalen Ben blij nog nooit mishandeld te zijn oid. Wel bedrogen. Meerdere keren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78272991
quote:
Mijn ouders waren toen net uit elkaar en toen heeft mijn vader haar gewoon een keer meegenomen toen mijn zus haar ging uitlaten riep hij haar en toen is hij weggereden met haar in de auto. Volgende keer dat ik haar zag was ze dood. Waarschijnlijk door eenzaamheid omdat hij allemaal werkte enzo. En een bekende reden dat dit ras dood gaat .

Oh, lullig zeg
  zondag 21 februari 2010 @ 19:23:15 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78273051
Tegan
Resistance is futile.
pi_78273227
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:21 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Oh, lullig zeg
Toen dat gebeurde was ik 13/14 ofzo, heb ook tot nu toe nog nooit irl tegen iemand gezegd, of beter, kunnen zeggen wat er werkelijk is gebeurd dat ze weg was ineens. Gewoon dat we haar aan mijn vader hadden gegeven ofzo. Op Fok ook pas tijdje terug, maar dat is lekker anoniem, pffffff.
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:23 schreef Seven. het volgende:
Tegan
I'm having a bad bad day en mijn vaste zeurplekken op Fok hebben genoeg daarvan, goed topic dus!
pi_78273279
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, wat een verhalen Ben blij nog nooit mishandeld te zijn oid. Wel bedrogen. Meerdere keren.
Ik ken (een deel van) jouw verhaal van een ander topic en daar ben ik ook best wel flink van geschrokken .
pi_78273490
quote:
Jeetje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78274039
Gruwelijk voor de gek gehouden. Kapot geleerd voor een vod dat niks waard is. Kom er nooit meer overheen.
pi_78296737
Mijn huidige vriend die paar keer vreemd is gegaan , ook met mijn beste vriendin van toen, en dan dood leuk alles blijven ontkennen, terwijl iedereen al wist wat er speelde.

ex van me moeder die heel het gezin paar jaar lang terroriseerde, waardoor hij mijn zus en moeder mishandelde, en mijn moeder weer mij en me zus. later toen we gingen verhuizen en mijn moeder weer een nieuwe vriend had, ging het nog zo'n 2 jaar door.

tja en ook uitmaken terwijl ik nog van hem hield , maar dat is iets waar je wel over heen komt.
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_78297399
mijn ex vrouw

toen wij een bloemenwinkelltje op gestart hadden
want dat wou mijn toenmalige vrouw graag
dus ik had zoiets van als jij dat wilt dan moet je dat doen
na 1 jaar is het tussen op uit gegaan (we kwamen in scheiding te liggen)

op zich is daar nog nix verkeerd aan, kan iedereen overkomen.
maar we waren in gemeenschap van goederen getrouwd, en dat was net de pest

nou waren wij toendertijd als vrienden uit elkaar gegaan, en dat verliep de eerste maanden gewoon goed,
ik heb haar nog geholpen om een huur huisje te vinden.

maar na een maand of 3 begonnen de problemen
ik werd op een zondag morgen opgebald door haar broer, met de vraag wat ik met mijn ex gedaan had ?
dus ik vroeg hoezo?
nou ik had haar schijnbaar die avond van te voren mishandeld. ik zou bij haar langsgegaan zijn en haar in mekaar gerost hebben.
maar ik had had ZEKER niet gedaan want ik was de avond van te voren bij vrienden aan het pilzen.
ik vond het al raar want ze had alleen een melding gemaakt bij de pliesie en GEEN aangifte

volgend probleem
ik kreeg in eens te horen dat ze uit het huur huisje moest
dus ik bel de Verhuurder op en wat bleek ze had al 4 maanden dr huur niet betaald
en dat was dus het huisje waar ik haar dus aangeholpen had en wat bleek
ik was daar ook verantwoordelijk voor dus dat was 3.600 euro huur achterstand
incusief alle rompslomp die daar nog bijkwam was het bedrag 5.000
en IK moest het huisje ook nog schoonmaken en somigge dingen repareren
want anders was het NOG hoger geworden.

nou zij gaat bij iemand anders wonen en toen kreeg ik weer via via te horen dat ze ook der winkel uit moest .
en wat denk je ook daar 4 maanden geen huur overbetaald
huur achterstand was toen 4.000 euro, maar ze had een 3 jarig huurcontract getekend
dus dat kwam/komt er nog steeds bij.

weer een paar weken verder gingen we rond de tafel zitten om de spullen te verdelen.
en wat blijkt bij die vant waar ze bij was gaan wonen had ze ook nog dood leuk even 13.000 euro geleend
pi_78297480
en ze had ondertussen bij de bank haar starters kapitaal opgevoerd van 20.000 naar 35.000 euro

en daar kwam het stukje gemeenschap van goederen om de hoek kijken ik ban dus ook voor alles 50% aanspreek baar

dus ik ben voor behoorlijk wat geld het schip in gegaan.

ben weer terug bij mijn ouders moeten gaan wonen. omdat ik had ander bijna niet afbetaald zou gaan krijgen.
en heb 2 van de 3 honden weg moeten doen.

dus al met al ben ik behoorlijk genaait geweest
door die K*THO*ER
pi_78297663
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef kawa3 het volgende:
en ze had ondertussen bij de bank haar starters kapitaal opgevoerd van 20.000 naar 35.000 euro

en daar kwam het stukje gemeenschap van goederen om de hoek kijken ik ban dus ook voor alles 50% aanspreek baar

dus ik ben voor behoorlijk wat geld het schip in gegaan.

ben weer terug bij mijn ouders moeten gaan wonen. omdat ik had ander bijna niet afbetaald zou gaan krijgen.
en heb 2 van de 3 honden weg moeten doen.

dus al met al ben ik behoorlijk genaait geweest
door die K*THO*ER
Ooit wel is juridische acties overwogen?
pi_78297745
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ooit wel is juridische acties overwogen?
ja heb eigen advocaat en daar zijn we nog mee bezig maar de kans dat is groot dat ik voor 50 % mee moet gaan betalen
wat ik nou al behoorlijk aan het doen ben
heb al 15.000 afgelost
  maandag 22 februari 2010 @ 11:58:55 #165
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78297992
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:22 schreef monikanyc het volgende:
Mijn huidige vriend die paar keer vreemd is gegaan , ook met mijn beste vriendin van toen, en dan dood leuk alles blijven ontkennen, terwijl iedereen al wist wat er speelde.

maar je blijft wel bij hem..?
pi_78299006
Liefde maakt blind hé. In het geval van huiselijk geweld zelfs letterlijk.
pi_78300046
quote:

ex van me moeder die heel het gezin paar jaar lang terroriseerde, waardoor hij mijn zus en moeder mishandelde, en mijn moeder weer mij en me zus. later toen we gingen verhuizen en mijn moeder weer een nieuwe vriend had, ging het nog zo'n 2 jaar door.

tja en ook uitmaken terwijl ik nog van hem hield , maar dat is iets waar je wel over heen komt.

sommige vrouwen houden van turbulente relaties, stel je voor dat je een man hebt die niet vreemd gaat/mishandeld/bedreigt, dat is toch saai?
pi_78301155
quote:
Hey, dat is mij ook overkomen. Mijn vriend ging vreemd met mijn beste vriendin en ik kwam daar zo'n 2-3 jaar later pas achter en in die tussentijd had ik altijd heel veel plezier en lol en diepgaande gesprekken met betreffende vriendin gehad. Het voelt verschrikkelijk als je ineens ontdekt dat niet een, maar twee mensen je al die tijd zo bedrogen hebben. Je doet zelf niets, maar voor je gevoel ben je in 1 klap 2 mensen kwijt. Wat ik wel frappant vind is dat je het je huidige vriend noemt. Ik kon er echt niet mee omgaan en die relatie is dan ook kapot gegaan. Waarom pik je dat soort gedrag? Hij heeft het al een paar keer gedaan, je kan er donder op zeggen dat hij het ook in de toekomst gaat doen.
pi_78304399
ik vermoed dat mijn ex is vreemd gegaan, ze zat iig wel te flirten met jongens zelfs waar ik bij was op het laatst...
en ik weet dat ze vrijwel direct na de breuk zich door al die lui heeft laten palen.

dat vond ik nog niet zo erg, het ergste vond ik dat ik en zij wisten dat ze overspannen was en emotioneel/psychisch hulp nodig had.
ondanks alles wat ik zei of probeerde heeft ze me nooit de kans gegeven om haar te helpen.
toen ik een relatie met haar begon wist ik dat ze veel problemen had die ze had weg gestopt, die opeens weer omhoog konden komen als ze getriggerd werden.

en helaas kwamen ze boven op een moment dat ik ook niet 100% in orde was.

daar sta je dan...je ziet het meisje waarvan je zielsveel houdt onder je ogen aftakelen en ze wil niet geholpen worden, ontkend signalen. En dan word je de laatste maanden ook nog keihard de grond in getrapt.

na de breuk gebeurde wat ik verwachte...drugs, alcohol, sex.
en een paar maanden geleden hoorde ik via via dat ze helemaal ingestort is, overspannen, studie tijdelijk stop, werk stop.

Naja, mijn burden is dat ik nog steeds van haar hou en ergens me afvraag of we niet gewoon bij elkaar horen.

ondertussen wantrouw ik elke vrouw, kan geen relatie met nieuwe mensen meer aangaan en ben behoorlijk vrouwonvriendelijk geworden (wat dus de kans op een relatie met een heel lief meisje heeft verknalt)
pi_78315215
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef i10TD het volgende:

[..]

maar je blijft wel bij hem..?
ja het is stom ik weet het , maar ik hou van hem , en heb het hem vergeven. ben zelf ook niet de braafste geweest.
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  maandag 22 februari 2010 @ 20:15:43 #171
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_78317136
Pff, lastige vraag. Denk nu niet iets specifieks in mijn leven o.i.d., maar neem mijn ouders het wel kwalijk dat ze mij ooit geboren hebben laten worden.

Maarja net als alle andere ouders zien ze toch alleen wat een kind voor henzelf betekent.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_78317213
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef IceBeach het volgende:
Pff, lastige vraag. Denk nu niet iets specifieks in mijn leven o.i.d., maar neem mijn ouders het wel kwalijk dat ze mij ooit geboren hebben laten worden.

Maarja net als alle andere ouders zien ze toch alleen wat een kind voor henzelf betekent.
Dat is jammer idd.
pi_78317377
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef IceBeach het volgende:

Jemig, dat klinkt wel heel erg... Hoe moet ik het zeggen, alsof je een hekel aan jezelf hebt .
pi_78329203
Me dumpen, op een festival een stuk of drie meiden neuken, bij terugkomst me weer terug nemen voor drie weken want hij had zich vergist etc en me vervolgens weer dumpen. Vervolgens drie jaar na dato het bovenstaande toegeven. Ik wist dus eerst nergens wat van. Dat was wel ff rot, voelde me behoorlijk gebruikt. Inmiddels wat wijzer.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
pi_78330478
quote:

[..]

Jij bent er zeker ook zo eentje die slachtoffers van loverboys de deur zou wijzen met een: "eigen schuld, dikke bult, laterrrrr! "?
pi_78330541
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:21 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

'ik ben jarenlang misbruikt en mishandeld door mijn vriend' (of woorden/verhalen met gelijke strekking)

ik kan mij onmogelijk voorstellen dat je zo lang bij iemand blijft die je op wat voor manier ook mishandeld/vernederd/misbruikt, dat is een teken dat je een situatie niet met verstand maar met gevoel benaderd want met een beetje verstand was je allang afgehaakt
D'oh. Maar dat is nu dus het probleem, rationeel handelen kán niet meer in zo'n situatie omdat de verhouding daar al te sterk voor is. Slachtoffers van verbale, fysieke of seksuele mishandeling voelen juist vaak een sterke band met 'de dader' en zijn niet snel in staat om zich hier uit eigen beweging aan te onttrekken.
quote:
en die vriend is niet van de één op de andere dag in een monster veranderd, dat moet er al ingezeten hebben toen je een relatie kreeg dus ben je heel naïef of eenzaam of verliefd om met zo iemand een relatie te beginnen
Dat monster is er niet altijd, dat laat zich pas zien op het moment dat er sprake is van een machtsverhouding. Het bizarre is dat 'dit monster' vrijwel altijd feilloos weet tot hoever het kan gaan.
pi_78330710
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 02:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij bent er zeker ook zo eentje die slachtoffers van loverboys de deur zou wijzen met een: "eigen schuld, dikke bult, laterrrrr! "?
Ergens heeft ie wel gelijk. Vooral als vrouwen voor klootzakken vallen, en dat is vaak al te merken tijdens het prille begin van de relatie. Maar goed, zal er wel iets mee te maken hebben dat veel vrouwen denken dat dat soort mannen wel willen veranderen voor hun.
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 00:39 schreef 11_Dreams het volgende:
Me dumpen, op een festival een stuk of drie meiden neuken, bij terugkomst me weer terug nemen voor drie weken want hij had zich vergist etc en me vervolgens weer dumpen. Vervolgens drie jaar na dato het bovenstaande toegeven. Ik wist dus eerst nergens wat van. Dat was wel ff rot, voelde me behoorlijk gebruikt. Inmiddels wat wijzer.
Niet alleen zijn schuld (ook al is het een lul), want jij nam hem terug.
pi_78330734
Ik zit even diep te graven, maar verder dan leugenachtige en relatieverbrekende meisjes kom ik niet. Bij deze verhalen valt dat behoorlijk in het niets.

Nu dat ik eraan denk moet ik wel even terugdenken aan een nicht van me. Een paar jaar geleden verhuisden mijn ouders en daarbij hielp ik ze uiteraard. Twee zussen van mijn vader (plus aanhang) waren er ook om te helpen, waarbij de nicht in kwestie de dochter is van één van deze twee zussen. Blijkbaar hadden die zussen (mijn tantes dus) zich nogal gestoord aan de houding van mijn zus die zich nogal puberaal kan uitlaten af en toe. Afijn, zij dus mooi met elkaar roddelen en na een kort tijdje kwam dit ook bij mijn nicht terecht (die we trouwens een dik jaar niet meer hadden gezien, geen hechte band oid). Die had het op één of andere debiele manier in haar hoofd gehaald om via Hyves (!!!) een bericht te sturen met claims als 'wat ben jij arrogant', 'jij beseft niet hoe moeilijk je ouders het hebben' en 'jij en je broer geven niks om je ouders en hadden nooit geboren mogen worden'. Toen ik het las was ik alleen maar met stomheid geslagen, aangezien ik nooit zoveel domheid in één mail geconcentreerd heb meegemaakt (en dan tel ik de vreselijke taalfouten nog geeneens mee). Sindsdien spreek ik haar nooit meer en mag ze doodvallen. Zit er ook totaal niet mee verder, dus erg is het niet.
pi_78330763
Wel frappant trouwens dat veel vrouwen hier blijkbaar vallen op vreemdgangers. Nemen we even mee naar achteren.
pi_78330929
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 02:38 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ergens heeft ie wel gelijk. Vooral als vrouwen voor klootzakken vallen, en dat is vaak al te merken tijdens het prille begin van de relatie. Maar goed, zal er wel iets mee te maken hebben dat veel vrouwen denken dat dat soort mannen wel willen veranderen voor hun.
Mwah, weet ik niet. 'Aanhankelijke' vrouwen zullen wellicht sneller een zwak hebben voor klootzakken, maar de echte klootzak openbaart zich pas op het moment dat ze genoeg 'macht' gecreëerd hebben om de klootzak uit te hangen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78333544
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 02:45 schreef Friek_ het volgende:
Wel frappant trouwens dat veel vrouwen hier blijkbaar vallen op vreemdgangers. Nemen we even mee naar achteren.

Ik weet niet of dat nou zoveel zegt over de vrouwen of dan wel over de mannen hoor .....
pi_78336838
Ik ben het eens met Xa1pt; sommigen hier hebben wel erg snel hun oordeel klaar.
pi_78344016
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:31 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik ben het eens met Xa1pt; sommigen hier hebben wel erg snel hun oordeel klaar.
Jij wordt de nieuwe moraalridder voor R&P?
pi_78345208
wat raar dat het merendeel van de reacties hier afkomstig is van vrouwen.. is het nou echt zo moeilijk om een normale vriend te vinden die geen fysiek geweld en andere vormen van geweld gebruikt ?

het ergste wat mensen mij hebben aangedaan, ik werd op de basisschool erg vaak gepest ( vooral door meisjes, omdat ik blijkbaar anders was ) heeft nog steeds effect op mijn omgaan met meiden, ik kan totaal geen meid versieren ( als ik ze eenmaal ken heb ik geen enkel probleem met omgaan met meiden, maar leer ze maar eens kennen als je er bijna nooit geen contact mee hebt )
pi_78345298
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
wat raar dat het merendeel van de reacties hier afkomstig is van vrouwen...
Waarom denk je dat het merendeel van de kijkers naar soaps vrouw is?

Juist, ze kicken gewoon op drama. Alles om die emotionele rollercoaster eens een flinke zwengel te geven.
pi_78345522
En jij bent de vrouwenexpert van R&P?
pi_78345786
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef Tegan het volgende:
En jij bent de vrouwenexpert van R&P?
Jazeker.
pi_78346140
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

wat raar dat het merendeel van de reacties hier afkomstig is van vrouwen..
Het zou me ook niks verbazen als sommige hier overdrijven. In de zoveelste hysterische bui stevig vast pakken kan als fysiek geweld gelabeld worden. Of 3x zeggen dat ze niet zoveel chocolade moet eten kan gezien worden als herhaaldelijk zeggen dat ze dik is (en dan dus ook gelijk lelijk in hun optiek).

En misschien is voor die stille gast gaan, in plek van degene met de grootste verhalen. Maarja die is dan weer te saai ofzo.
pi_78346275
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:05 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het merendeel van de kijkers naar soaps vrouw is?

Juist, ze kicken gewoon op drama. Alles om die emotionele rollercoaster eens een flinke zwengel te geven.
Dat is het! Die trauma's en dergelijke zijn er alleen maar om het soap-gehalte naar een hoger level te tillen! En al die blijf-van-m'n-lijf-huizen, maatschappelijk werkers en therapieën spelen daar, zo naiëf als de mensheid is, nog op in ook.

Wat moeten die vrouwen zich zo nu en dan nog eens verkneuteren bij het aanzien van zoveel naiëviteit. Maar gelukkig hebben we Friek nog die daar genadeloos door heen weet te prikken!1!! Bedankt voor deze openbaring.
pi_78346540
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is het! Die trauma's en dergelijke zijn er alleen maar om het soap-gehalte naar een hoger level te tillen! En al die blijf-van-m'n-lijf-huizen, maatschappelijk werkers en therapieën spelen daar, zo naiëf als de mensheid is, nog op in ook.

Wat moeten die vrouwen zich zo nu en dan nog eens verkneuteren bij het aanzien van zoveel naiëviteit. Maar gelukkig hebben we Friek nog die daar genadeloos door heen weet te prikken!1!! Bedankt voor deze openbaring.
Je kan er zo sarcastisch op ingaan als je wil, maar als er soms iets blijkt, dan is het wel hoe nare ervaringen overdreven worden, in hun straatje gepast worden en gebruikt worden als wapen om aandacht te krijgen. Daarnaast wordt andermans emotioneel leed als een vorm van vermaak beschouwd; precies waar het grote soap-gehalte vandaan komt. Soort zelfgenoegzaam sadisme.

Maar goed, als jij hier alle verhalen maar gelooft - zonder ook maar enige mate van scepcisme of cynisme te overwegen - dan mag dat hoor.
pi_78347430
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je kan er zo sarcastisch op ingaan als je wil, maar als er soms iets blijkt, dan is het wel hoe nare ervaringen overdreven worden, in hun straatje gepast worden en gebruikt worden als wapen om aandacht te krijgen. Daarnaast wordt andermans emotioneel leed als een vorm van vermaak beschouwd; precies waar het grote soap-gehalte vandaan komt. Soort zelfgenoegzaam sadisme.

Maar goed, als jij hier alle verhalen maar gelooft - zonder ook maar enige mate van scepcisme of cynisme te overwegen - dan mag dat hoor.
Dat laatste doe ik niet en stond ook niet op de agenda voor vandaag, maar sommige verhalen worden nogal eens makkelijk weggezet omdat het 'toch allemaal dramaqueens zijn'. Dat zal voor een aantal verhalen op gaan, maar alle nare ervaringen zien als een soort kwaadaardig wapen om aandacht te vergaren gaat voorbij aan het feit dat er voor the beholder hoe dan ook een probleem in schuilt.

Vandaar de, overdreven sarcastische, nuance.
pi_78348811
Ik vind het wel raar dat sommigen doen alsof de vrouwen/meisjes hier alleen maar op foute kerels vallen, omdat ze eens mee hebben gemaakt dat ze door hun ex zijn mishandeld/verkracht whatever.
Je hoeft zoiets helemaal niet aan te zien komen, zeker in het begin van een relatie is het allemaal nog peace en vree, na een tijdje raak je aan elkaar gehecht, zelf ben je nog jong en onzeker en naief en geloof je het wel als hij je met bambi-ogen belooft het noooit meer te doen.
Om zoiets eens mee te hebben gemaakt hoef je echt niet een tokkie te zijn of steeds op de verkeerde mannen te vallen.
Sterker nog, ik ben nu uiteindelijk voor een man gevallen die verre van macho is. Zo zie je dat je toch wel lessen kunt trekken uit het verleden, en dat zullen vast veel meer meiden/vrouwen hebben.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:49:15 #193
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_78349437
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Jemig, dat klinkt wel heel erg... Hoe moet ik het zeggen, alsof je een hekel aan jezelf hebt .
Een beetje ook wel. Voor het grootste gedeelte een hekel aan 'het leven'.
quote:
Vrouwen vallen op mannen die spannend en uitdagend zijn. Meeste 'nice guys' die een vrouw overladen met kadootjes zijn dat absoluut niet.
pi_78349539
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:49 schreef IceBeach het volgende:

Vrouwen vallen op mannen die spannend en uitdagend zijn. Meeste 'nice guys' die een vrouw overladen met kadootjes zijn dat absoluut niet.
Misschien jonge en naieve meiden.
Maar doorgaans trouwen vrouwen uiteindelijk met redelijk betrouwbare en rustige mannen. Is toch het beste in verband met kinderen opvoeden.

Wat een gegeneraliseer trouwens.
pi_78349975
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

Ik vind het wel raar dat sommigen doen alsof de vrouwen/meisjes hier alleen maar op foute kerels vallen, omdat ze eens mee hebben gemaakt dat ze door hun ex zijn mishandeld/verkracht whatever.
Ik ga niet terug lezen maar volgens mij zeg niemand dat.
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

Je hoeft zoiets helemaal niet aan te zien komen, zeker in het begin van een relatie is het allemaal nog peace en vree, na een tijdje raak je aan elkaar gehecht, zelf ben je nog jong en onzeker en naief en geloof je het wel als hij je met bambi-ogen belooft het noooit meer te doen.
Meer dat.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:19:35 #196
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_78350698
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar doorgaans trouwen vrouwen uiteindelijk met redelijk betrouwbare en rustige mannen. Is toch het beste in verband met kinderen opvoeden.

Wat een gegeneraliseer trouwens.
Als jij denkt dat een spannende/uitdagende man niet betrouwbaar kan zijn en altijd druk/aanwezig is, generaliseer je zelf net zo hard.
pi_78362503
Heh, gelukkig heb ik nu een nice guy. Dat van die dude was echt een foutje inderdaad, maar ik wist niet dat hij dergelijke dingen had gedaan en hij zei dat hij had nagedacht. Ah well Het zal me nu echt roesten
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:53:30 #198
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_78370009
quote:
Ja hoor, heel frappant dat in een topic 'wat is het ergste wat iemand jou heeft aangedaan' veel vrouwen vertellen dat ze besodemieterd zijn.
Komop, de verhalen van alle vriendjes die NIET vreemd zijn gegaan komen hier natuurlijk niet te staan hé. Dus is het niet zo gek dat je hier veel 'vreemdganger-verhalen' krijgt te horen.
En hoezo 'val' je op een vreemdgaande man? Een hoop mensen (dus niet alleen kerels ) zijn nou eenmaal niet te vertrouwen en hebben schijt aan hun vriend/vriendin en geen respect. Dat is niet de fout van degene die ooit voor hun is gevallen, maar de fout van degene die het doet.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_78378191
Ongegrond minachting richting mij (door wie dan ook)
pi_78381514
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:01 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ik ga niet terug lezen maar volgens mij zeg niemand dat.
Misschien moet je dat dus wel even doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')