zo'n gozer verdiend het niet om vader te worden genoemd. Denk dat een stiefpapa die wel normaal in z'n hoofd is meer vader is dan die kerel die jouw 9 jaar lang verziekt heeft.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:19 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja ik ode hun ook verdriet als er geen vader meer in het spel is
Mishandeling etc. kan uit het niks komen maar vaak is het toch wel te merken aan het persoon of deze er toe in staat zijn. Tenminste de meer serieuze vormen. Je kiest zelf welke mensen je om je heen hebt.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan zal jij wel gewoon een geluksvogel zijn. Snap de opmerking 'of jullie zijn allemaal tokkies' niet zo, alsof je een tokkie moet zijn om besodemieterd/mishandeld/misbruikt te worden..
Misschien moeten vrouwen eens hun verstand gebruiken bij het uitkiezen van een man. Het lijkt mij onmogelijk dat je zoiets niet van tevoren aan ziet komen.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:28 schreef candygirl het volgende:
In een relatie te maken krijgen met lichamelijk en vooral mentaal geweld. Toen ik eindelijk zelf de moed had gevonden om er een punt achter te zetten, bleef hij mij bedreigen en nu dreigementen uitvoeren,en nu na 9 jaar mijn kinderen tegen mij opzetten.
Hij is is de enige in mijn leven die ik zo erg haat dat ik je hem zou kunnen .........
Dat, maar vergeleken bij de meeste verhalen is dit echt peanutsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het uitmaken terwijl ik nog zo verliefd was!!
zo moet je niet denken. volgens mij zijn er meer lurkers hier geweest die dachten "oh, mijn verhaal is niet zo erg als di van hun, dus ik reageer maar niet".quote:Op zondag 21 februari 2010 13:18 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat, maar vergeleken bij de meeste verhalen is dit echt peanuts
lees mn post boven de jouwe eens. je moet je eigen dingen niet met die van een ander vergelijken, er is altijd baas over baas..quote:Op zondag 21 februari 2010 13:38 schreef PinkCake het volgende:
Jemig wat een rotte appels leven er op deze wereld! Als ik dit allemaal lees vallen die paar dingetjes van mij reuze mee.
ik snap er ook geen zak van.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Ik begrijp dit niet? Heb het een paar keer gelezen maar kom er eerlijkgezegd niet uit?
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. En op het moment dat iets gebeurt, zal het voor iedereen even erg zijn. Ongeacht wat het was. Hoe je er achteraf naar kijkt zal veranderen per geval.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:39 schreef i10TD het volgende:
[..]
lees mn post boven de jouwe eens. je moet je eigen dingen niet met die van een ander vergelijken, er is altijd baas over baas..
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:39 schreef i10TD het volgende:
[..]
lees mn post boven de jouwe eens. je moet je eigen dingen niet met die van een ander vergelijken, er is altijd baas over baas..
Dan zou je je toch eens kunnen inleven in zoiets; je post komt op mij over alsof je geen idee hebtquote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Misschien moeten vrouwen eens hun verstand gebruiken bij het uitkiezen van een man. Het lijkt mij onmogelijk dat je zoiets niet van tevoren aan ziet komen.
Doet dat ertoe dan? Voor jou was het erg, punt.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:42 schreef RealZeus het volgende:
Maar goed, dat is niets vergeleken bij de rest hier.
Of types als jij (en ik) zijn gewoon niet zo 'hard' aangelegd qua karakter. Alhoewel ik je verder niet ken natuurlijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:45 schreef PinkCake het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Besides, ik weet dat dat soort dingen dagelijks gebeuren, maar ik schrik er steeds van, misschien omdat ik te naief ben ofzo.
Oh dude, je fokleven is voorbij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:33 schreef Braddie het volgende:
Ik maak me er juist druk om, Ik word al zo`n beetje sinds ik mij kan herinneren(al een jaar of 14-15) door veel mensen belachelijk gemaakt en uitgescholden, En er word gezegd dat ik niet helemaal 100% ben en autist en homo en dik en een mongooltje en ik had nooit geboren mogen worden etc etc etc......
dit vind in een rare opmerking,quote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Misschien moeten vrouwen eens hun verstand gebruiken bij het uitkiezen van een man. Het lijkt mij onmogelijk dat je zoiets niet van tevoren aan ziet komen.
Dit zegt volgens mij wel genoeg:quote:Op zondag 21 februari 2010 13:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
dit vind in een rare opmerking,
ik was 19 toen ik wat met hem kreeg ,en mensen kunnen echt nog wel veranderen in 16 jaar hoor,
dus als je toen op iemand kunt bouwen wil niet zeggen dat het de rest van het leven ook zo is,
iedereen veranderd toch in de loop van de jaren
Lijkt mij een gebrek aan inlevingsvermogen.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:30 schreef JoPiDo het volgende:
of jullie zijn allemaal tokkies, of ik leef in een beschermde omgeving
ik kan met zekerheid stellen dat ik nog nooit genaaid/bedrogen/bedreigd ben door iemand die ik ken of waar ik een (vriendschappelijke) relatie mee heb of heb gehad
Dan is die wel extreem veranderd. Van een goede man naar iemand die je 9 jaar lang het leven zuur maakt.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:59 schreef candygirl het volgende:
dit vind in een rare opmerking,
ik was 19 toen ik wat met hem kreeg ,en mensen kunnen echt nog wel veranderen in 16 jaar hoor,
dus als je toen op iemand kunt bouwen wil niet zeggen dat het de rest van het leven ook zo is,
iedereen veranderd toch in de loop van de jaren
quote:Op zondag 21 februari 2010 14:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dit zegt volgens mij wel genoeg:
[..]
Lijkt mij een gebrek aan inlevingsvermogen.
Voor wat je hebt meegemaakt zou je trots op jezelf moeten zijn! Je bent er nog steeds. Het lijkt me echt zo zwaar om mee te maken, maar je bent er nog steeds. Daarvoor kan je trots op jezelf zijn. Ook jij zal ooit gelukkig zijn. Echt waar!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:40 schreef Tegan het volgende:
Mijn moeder, voor het kiezen van een foute partner, en niet snappen dat dat in vloed heeft op de opvoeding van je kind, voor het denken dat zolang je je kind alle materiele dingen van de wereld geeft het gelukkig is, voor het niet kunnen aannemen wat je kind zegt omdat je zelf anders denkt.
Mijn vader, voor een lul zijn, niet te vertrouwen zijn, voor nooit vriendinnetjes thuis te durven uitnodigen omdat hij er was, voor mij altijd bang te laten zijn dat ik hem tegenkwam en dat hij me iets aan zou doen (toen hij uiteindelijk uit mijn leven was). Bonusje, voor het indirect vermoorden van mijn hondje.
Mijn ouders, voor mij maken en voor mij een rotjeugd bezorgen.
Mijn zussen, voor mij niet snappen, voor het vinden dat ik me aanstel, voor het vinden dat ik normaal moet doen dat ik me aanstel, voor het wel gelukkig zijn en niet begrijpen dat het niet altijd zo loopt.
Mijn 'vrienden', voor het laten vallen van mij toen ik ze het meest nodig had.
Mijn 'vriend', voor mij alleen gebruiken voor seks en zeggen dat je om me geeft/liegen.
Mijzelf, voor alles wat me overkomt zo zwaar tillen, voor niet normaal blij en gelukkig te zijn, voor altijd paranoid te zijn, voor niemand te kunnen vertrouwen, voor geen vriendschappen kunnen hebben.
De rest van de wereld, voor het wel gelukkig kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |