Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het uitmaken terwijl ik nog zo verliefd was!!
Mag je ook gewoon meteen doen. Of ben je na 12 woorden uitgeput?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef Liquidist het volgende:
Iemand waarvan je houdt dus![]()
Zal zelf mijn reactie ook nog posten
Zuigt idd enorm.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het uitmaken terwijl ik nog zo verliefd was!!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Winner_Taco het volgende:
DIe OP
Mensen die me bewust veel pijn doen bestaan niet meer
Hield is dus beter op zn plaats
En geen aangifte gedaan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:56 schreef rats het volgende:
Geestelijke en lichamelijke mishandeling.
Een ex vriend die me jarenlang (ja liefde maakt echt blind) vertelde dat ik niks waard was, niks kon, lelijk was en blij mocht zijn dat hij me aandacht gaf omdat ik verder toch nooit iemand kon krijgen. Nadat na jaren eindelijk het hoogtepunt bereikt was bij mij het toch uitgemaakt. Paar weken daarna wilde ik mijn spullen die hij had terug halen (o.a. een laptop) en kreeg aan de telefoon al allemaal dreigementen dat ik het niet in mijn hoofd moest halen om langs te komen want dan zou ik wel merken wat er zou gebeuren.
Met een vriendin erbij toch ernaartoe gegaan. Dit resulteerde in nog meer dreigementen, scheldpartijen, in de grond boren en als hoogtepunt duw partijen, bijna van de trap goiien en poging tot wurging (gelukkig was zijn broertje erbij en die trok hem uiteindelijk van me af waardoor ik dit nog na kan vertellen). Die dag mijn spullen dus niet meegekregen, paar weken later kreeg ik ze wel terug.
Dit gebeuren heeft nog steeds invloed op relaties al is het inde jaren gelukkig wel een stuk minder geworden.
Nouja zo klinkt het allemaal erg stoer enzo.quote:
quote:♫Because I used to love her,
but that´s all over now...♪
John Fucking Mayer in tha house!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Me verliefd laten worden, niet een beetje ook. Een jaar lang flirten,flikflooien,ik helemaal gestoooord op hem.
En dan vertellen dat hij vriendin heeft + kind.
still not over it.
JEWAITET!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
John Fucking Mayer in tha house!!!![]()
Vast, zuig jij ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
JEWAITET!
maar seriously,guys suck.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Ik ging er vanuit dat je een vrouw bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
ik vertel net een heel verhaal over een gast die een vriendin heeft en dat ik HEM leuk vindquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je een vrouw bent
Nou, fucking fail van mij danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik vertel net een heel verhaal over een gast die een vriendin heeft en dat ik HEM leuk vind
en dan antwoordt je dit.
zit wat inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nouja zo klinkt het allemaal erg stoer enzo.
Maar neem aan dat jij niet van iemand kunt houden die je ontzettend veel pijn heeft gedaan?
Ik begrijp dit niet? Heb het een paar keer gelezen maar kom er eerlijkgezegd niet uit?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:51 schreef Keios het volgende:
Mn jarenlange beste vriendin heeft jarenlang met mn voeten gespeeld omdat haar lief me niet afkon en ik gewoon gemakkelijk geld/bromfietsgebruik/ wat weet ik veel was. Uiteindelijk heb ik haar laten vallen en nu 10 jaar later wil ze terug contact: no way
Die vriendin had op dat moment de politie gebeld en die weigerden zelfs te komen. Ik moest maar bellen om afspraak te maken voor aangifte. Dit heb ik uiteindelijk niet gedaan vanwege de agressie van die gast en ik doodsbang was voor hem (heeft ook te maken met eerdere agressieve buien die ik bij hem gezien had en waar die toe in staat was).quote:
Mjah ik kan me voorstellen dat je geen aangifte hebt gedaan. Waardeloos optreden weer van de blauwe hermandad, maar goed. Klote voor je zeg. Geen spijt van nu, dat je er verder niks mee hebt gedaan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:41 schreef rats het volgende:
[..]
Die vriendin had op dat moment de politie gebeld en die weigerden zelfs te komen. Ik moest maar bellen om afspraak te maken voor aangifte. Dit heb ik uiteindelijk niet gedaan vanwege de agressie van die gast en ik doodsbang was voor hem (heeft ook te maken met eerdere agressieve buien die ik bij hem gezien had en waar die toe in staat was).
Ik had n beste vriendin van mn 3 jaar tot mn 18, de hele schooltijd lang. Rond ons 15de kreeg ze een vriend. n Marginaal geval maar ze vond hem stoer want hij verkocht weed (in belgië zijn geen koffieshops) maar hij legde altijd iedereen erop. Als em 5gram verkocht was het in wezen maar 4.2 of zo, de rest pafte hij zelf op. En zoveel meer... dus had hij altijd geld te kort. Dat geld leenden ze van mij (of van een andere vriendin) en kregen we het nooit terug, als ze ergens naar toe wouden, vroegen ze altijd of ik ze wou voeren met mn bromfiets of reden zelf en crashten er dan mee, als ze geen zin hadden om af te spreken, logen ze... Dat en zoveel meer. Ik wist dat allemaal wel maar ze was mn beste vriendin dus ik vergaf het haar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Ik begrijp dit niet? Heb het een paar keer gelezen maar kom er eerlijkgezegd niet uit?
Ik heb nog steeds geen idee of je een heteroseksuele vrouw of een homoseksuele vent bent? Dat kan ik echt niet uit die posts halen, en in je profiel staat ook geen geslacht. Ik snap niet waar we moeten lezen/snappen wat jij bent?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik vertel net een heel verhaal over een gast die een vriendin heeft en dat ik HEM leuk vind
en dan antwoordt je dit.
Kan je de eerste alinea nog even uitleggen, ik vat de eerste zin maar halfquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:51 schreef Keios het volgende:
Mn jarenlange beste vriendin heeft jarenlang met mn voeten gespeeld omdat haar lief me niet afkon en ik gewoon gemakkelijk geld/bromfietsgebruik/ wat weet ik veel was. Uiteindelijk heb ik haar laten vallen en nu 10 jaar later wil ze terug contact: no way
Mn lief heeft me een jaar aan een stuk bedrogen, heb het hem vergeven, maakt hij het een jaar later dan toch nog gedaan omdat em nog met andere vrouwen wil neuken. Maar hij wil wel mij nog als beste vriendin. Ook no way
Wat ben ik toch te vergevingsgezind...
Dit is een les die wij als mannen leren, wees blij dat je nu beter weet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:56 schreef Disavowed het volgende:
Contact verbreken, nadat ik haar over mijn gevoelens voor haar had verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |