abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:06:21 #1
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_78176192
Iemand waarvan je houdt dus

Zal zelf mijn reactie ook nog posten
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_78176229
Eerst jij!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_78176255
Mij een half jaar lang bedriegen en dat eigenlijk ook weten,.. hij bleef stug doorliegen.. meh
pi_78176263
Ik van niemand. Komt dat even goed uit!
pi_78176306
Het uitmaken terwijl ik nog zo verliefd was!!
Ook leeg
pi_78176383
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat inderdaad.
pi_78176429
Constant mishandelen, opsluiten in kasten en me doen geloven dat ik niets waard/dom ben. (waar ik tot vandaag de dag nog last van heb)

Bedankt pa.

En nee dit is geen grap het is een lang verhaal die ik hier niet ga vertellen. (hoewel ooit al eens gedaan volgens mij maar dat was lang geleden)
pi_78176435
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef Liquidist het volgende:
Iemand waarvan je houdt dus

Zal zelf mijn reactie ook nog posten
Mag je ook gewoon meteen doen. Of ben je na 12 woorden uitgeput?
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:14:30 #9
102973 Liquidist
pi_78176532
okeej

Ooit mijn toenmalige vriendin zwanger gemaakt. Daar was zij eerst heel blij mee, maar ik had mijn twijfels. Op een gegeven moment had ik geaccepteerd dat ik vader zou worden, en toen begon zij door te draaien. Ik moest alvast 400 euro overschrijven voor een kinderwagen, ik moest met mijn studie stoppen om te gaan werken, etc. etc. Toen ik hier niet direct mee instemde, heeft ze een week alle contact verbroken. Paar keer aan de deur geweest maar de schoonfamilie liet mij niet binnen. Na die week kreeg ik via een smsje te horen dat ze een miskraam had gehad, omdat ik haar teveel stress had bezorgd. Later hoorde ik via d'r moeder dat ze abortus had laten plegen

goed ziek van geweest
pi_78176551
Vreemdgaan
Edit; als je te horen krijgt dat je partner vreemd is gegaan dan hé.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:16:18 #11
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_78176617
Gedumpt worden na jaren
Maar ja, geforceerd bij elkaar blijven is ook geen alternatief, ook al doet het pijn...
censuur :O
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:22:53 #12
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78176881
In het ziekenhuis belanden en mij niets laten weten. Moest het een paar dagen later toevallig horen van een vriendin van haar

Ben ook wel eens gedumpt omdat ze me niet vertrouwde. Ze geloofde gewoon niet dat ik niet was vreemdgegaan; later bleek dat ze een andere jongen op het oog had.
Je moeder is een hamster
pi_78176916
Mij vragen te trouwen en vervolgens vreemd gaan op zakenreis, en geen slippertje nee, de hele maand van allerlei soorten vrouwen neuken. Daarbij kwam dat hij het ook nog met zijn ex deed. Wat was ik blind zeg.

En het allerergste houd ik voor mijzelf ben blij dat ik daar nu wel min of meer overheen ben.
Haters gonna hate.
pi_78177225
Haha al die vreemdgaan verhalen . Krijg er bijna een schuldgevoel van
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_78178481
DIe OP
Mensen die me bewust veel pijn doen bestaan niet meer
Hield is dus beter op zn plaats
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78180052
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zuigt idd enorm.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_78180904
Geestelijke en lichamelijke mishandeling.
Een ex vriend die me jarenlang (ja liefde maakt echt blind) vertelde dat ik niks waard was, niks kon, lelijk was en blij mocht zijn dat hij me aandacht gaf omdat ik verder toch nooit iemand kon krijgen. Nadat na jaren eindelijk het hoogtepunt bereikt was bij mij het toch uitgemaakt. Paar weken daarna wilde ik mijn spullen die hij had terug halen (o.a. een laptop) en kreeg aan de telefoon al allemaal dreigementen dat ik het niet in mijn hoofd moest halen om langs te komen want dan zou ik wel merken wat er zou gebeuren.
Met een vriendin erbij toch ernaartoe gegaan. Dit resulteerde in nog meer dreigementen, scheldpartijen, in de grond boren en als hoogtepunt duw partijen, bijna van de trap goiien en poging tot wurging (gelukkig was zijn broertje erbij en die trok hem uiteindelijk van me af waardoor ik dit nog na kan vertellen). Die dag mijn spullen dus niet meegekregen, paar weken later kreeg ik ze wel terug.
Dit gebeuren heeft nog steeds invloed op relaties al is het inde jaren gelukkig wel een stuk minder geworden.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:29:21 #18
102973 Liquidist
pi_78182180
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Winner_Taco het volgende:
DIe OP
Mensen die me bewust veel pijn doen bestaan niet meer
Hield is dus beter op zn plaats
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:30:09 #19
102973 Liquidist
pi_78182212
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:56 schreef rats het volgende:
Geestelijke en lichamelijke mishandeling.
Een ex vriend die me jarenlang (ja liefde maakt echt blind) vertelde dat ik niks waard was, niks kon, lelijk was en blij mocht zijn dat hij me aandacht gaf omdat ik verder toch nooit iemand kon krijgen. Nadat na jaren eindelijk het hoogtepunt bereikt was bij mij het toch uitgemaakt. Paar weken daarna wilde ik mijn spullen die hij had terug halen (o.a. een laptop) en kreeg aan de telefoon al allemaal dreigementen dat ik het niet in mijn hoofd moest halen om langs te komen want dan zou ik wel merken wat er zou gebeuren.
Met een vriendin erbij toch ernaartoe gegaan. Dit resulteerde in nog meer dreigementen, scheldpartijen, in de grond boren en als hoogtepunt duw partijen, bijna van de trap goiien en poging tot wurging (gelukkig was zijn broertje erbij en die trok hem uiteindelijk van me af waardoor ik dit nog na kan vertellen). Die dag mijn spullen dus niet meegekregen, paar weken later kreeg ik ze wel terug.
Dit gebeuren heeft nog steeds invloed op relaties al is het inde jaren gelukkig wel een stuk minder geworden.
En geen aangifte gedaan?
pi_78184185
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:29 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Nouja zo klinkt het allemaal erg stoer enzo.
Maar neem aan dat jij niet van iemand kunt houden die je ontzettend veel pijn heeft gedaan?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78184384
Vreemdgaan met de man die MIJN getuige was op ons huwelijk.
quote:
Because I used to love her,
but that´s all over now...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_78185364
Mn jarenlange beste vriendin heeft jarenlang met mn voeten gespeeld omdat haar lief me niet afkon en ik gewoon gemakkelijk geld/bromfietsgebruik/ wat weet ik veel was. Uiteindelijk heb ik haar laten vallen en nu 10 jaar later wil ze terug contact: no way

Mn lief heeft me een jaar aan een stuk bedrogen, heb het hem vergeven, maakt hij het een jaar later dan toch nog gedaan omdat em nog met andere vrouwen wil neuken. Maar hij wil wel mij nog als beste vriendin. Ook no way

Wat ben ik toch te vergevingsgezind...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_78185773
Me verliefd laten worden, niet een beetje ook. Een jaar lang flirten,flikflooien,ik helemaal gestoooord op hem.

En dan vertellen dat hij vriendin heeft + kind.

still not over it.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:03:20 #24
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78185871
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Me verliefd laten worden, niet een beetje ook. Een jaar lang flirten,flikflooien,ik helemaal gestoooord op hem.

En dan vertellen dat hij vriendin heeft + kind.

still not over it.
John Fucking Mayer in tha house!!!
Je moeder is een hamster
pi_78185975
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:03 schreef Crutch het volgende:

[..]

John Fucking Mayer in tha house!!!
JEWAITET!

maar seriously,guys suck.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo