Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het uitmaken terwijl ik nog zo verliefd was!!
Mag je ook gewoon meteen doen. Of ben je na 12 woorden uitgeput?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef Liquidist het volgende:
Iemand waarvan je houdt dus![]()
Zal zelf mijn reactie ook nog posten
Zuigt idd enorm.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het uitmaken terwijl ik nog zo verliefd was!!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Winner_Taco het volgende:
DIe OP
Mensen die me bewust veel pijn doen bestaan niet meer
Hield is dus beter op zn plaats
En geen aangifte gedaan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:56 schreef rats het volgende:
Geestelijke en lichamelijke mishandeling.
Een ex vriend die me jarenlang (ja liefde maakt echt blind) vertelde dat ik niks waard was, niks kon, lelijk was en blij mocht zijn dat hij me aandacht gaf omdat ik verder toch nooit iemand kon krijgen. Nadat na jaren eindelijk het hoogtepunt bereikt was bij mij het toch uitgemaakt. Paar weken daarna wilde ik mijn spullen die hij had terug halen (o.a. een laptop) en kreeg aan de telefoon al allemaal dreigementen dat ik het niet in mijn hoofd moest halen om langs te komen want dan zou ik wel merken wat er zou gebeuren.
Met een vriendin erbij toch ernaartoe gegaan. Dit resulteerde in nog meer dreigementen, scheldpartijen, in de grond boren en als hoogtepunt duw partijen, bijna van de trap goiien en poging tot wurging (gelukkig was zijn broertje erbij en die trok hem uiteindelijk van me af waardoor ik dit nog na kan vertellen). Die dag mijn spullen dus niet meegekregen, paar weken later kreeg ik ze wel terug.
Dit gebeuren heeft nog steeds invloed op relaties al is het inde jaren gelukkig wel een stuk minder geworden.
Nouja zo klinkt het allemaal erg stoer enzo.quote:
quote:♫Because I used to love her,
but that´s all over now...♪
John Fucking Mayer in tha house!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Me verliefd laten worden, niet een beetje ook. Een jaar lang flirten,flikflooien,ik helemaal gestoooord op hem.
En dan vertellen dat hij vriendin heeft + kind.
still not over it.
JEWAITET!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
John Fucking Mayer in tha house!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |