abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:06:21 #1
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_78176192
Iemand waarvan je houdt dus

Zal zelf mijn reactie ook nog posten
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_78176229
Eerst jij!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_78176255
Mij een half jaar lang bedriegen en dat eigenlijk ook weten,.. hij bleef stug doorliegen.. meh
pi_78176263
Ik van niemand. Komt dat even goed uit!
pi_78176306
Het uitmaken terwijl ik nog zo verliefd was!!
Ook leeg
pi_78176383
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat inderdaad.
pi_78176429
Constant mishandelen, opsluiten in kasten en me doen geloven dat ik niets waard/dom ben. (waar ik tot vandaag de dag nog last van heb)

Bedankt pa.

En nee dit is geen grap het is een lang verhaal die ik hier niet ga vertellen. (hoewel ooit al eens gedaan volgens mij maar dat was lang geleden)
pi_78176435
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef Liquidist het volgende:
Iemand waarvan je houdt dus

Zal zelf mijn reactie ook nog posten
Mag je ook gewoon meteen doen. Of ben je na 12 woorden uitgeput?
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:14:30 #9
102973 Liquidist
pi_78176532
okeej

Ooit mijn toenmalige vriendin zwanger gemaakt. Daar was zij eerst heel blij mee, maar ik had mijn twijfels. Op een gegeven moment had ik geaccepteerd dat ik vader zou worden, en toen begon zij door te draaien. Ik moest alvast 400 euro overschrijven voor een kinderwagen, ik moest met mijn studie stoppen om te gaan werken, etc. etc. Toen ik hier niet direct mee instemde, heeft ze een week alle contact verbroken. Paar keer aan de deur geweest maar de schoonfamilie liet mij niet binnen. Na die week kreeg ik via een smsje te horen dat ze een miskraam had gehad, omdat ik haar teveel stress had bezorgd. Later hoorde ik via d'r moeder dat ze abortus had laten plegen

goed ziek van geweest
pi_78176551
Vreemdgaan
Edit; als je te horen krijgt dat je partner vreemd is gegaan dan hé.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:16:18 #11
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_78176617
Gedumpt worden na jaren
Maar ja, geforceerd bij elkaar blijven is ook geen alternatief, ook al doet het pijn...
censuur :O
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:22:53 #12
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78176881
In het ziekenhuis belanden en mij niets laten weten. Moest het een paar dagen later toevallig horen van een vriendin van haar

Ben ook wel eens gedumpt omdat ze me niet vertrouwde. Ze geloofde gewoon niet dat ik niet was vreemdgegaan; later bleek dat ze een andere jongen op het oog had.
Je moeder is een hamster
pi_78176916
Mij vragen te trouwen en vervolgens vreemd gaan op zakenreis, en geen slippertje nee, de hele maand van allerlei soorten vrouwen neuken. Daarbij kwam dat hij het ook nog met zijn ex deed. Wat was ik blind zeg.

En het allerergste houd ik voor mijzelf ben blij dat ik daar nu wel min of meer overheen ben.
Haters gonna hate.
pi_78177225
Haha al die vreemdgaan verhalen . Krijg er bijna een schuldgevoel van
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_78178481
DIe OP
Mensen die me bewust veel pijn doen bestaan niet meer
Hield is dus beter op zn plaats
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78180052
quote:
Zuigt idd enorm.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_78180904
Geestelijke en lichamelijke mishandeling.
Een ex vriend die me jarenlang (ja liefde maakt echt blind) vertelde dat ik niks waard was, niks kon, lelijk was en blij mocht zijn dat hij me aandacht gaf omdat ik verder toch nooit iemand kon krijgen. Nadat na jaren eindelijk het hoogtepunt bereikt was bij mij het toch uitgemaakt. Paar weken daarna wilde ik mijn spullen die hij had terug halen (o.a. een laptop) en kreeg aan de telefoon al allemaal dreigementen dat ik het niet in mijn hoofd moest halen om langs te komen want dan zou ik wel merken wat er zou gebeuren.
Met een vriendin erbij toch ernaartoe gegaan. Dit resulteerde in nog meer dreigementen, scheldpartijen, in de grond boren en als hoogtepunt duw partijen, bijna van de trap goiien en poging tot wurging (gelukkig was zijn broertje erbij en die trok hem uiteindelijk van me af waardoor ik dit nog na kan vertellen). Die dag mijn spullen dus niet meegekregen, paar weken later kreeg ik ze wel terug.
Dit gebeuren heeft nog steeds invloed op relaties al is het inde jaren gelukkig wel een stuk minder geworden.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:29:21 #18
102973 Liquidist
pi_78182180
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Winner_Taco het volgende:
DIe OP
Mensen die me bewust veel pijn doen bestaan niet meer
Hield is dus beter op zn plaats
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:30:09 #19
102973 Liquidist
pi_78182212
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:56 schreef rats het volgende:
Geestelijke en lichamelijke mishandeling.
Een ex vriend die me jarenlang (ja liefde maakt echt blind) vertelde dat ik niks waard was, niks kon, lelijk was en blij mocht zijn dat hij me aandacht gaf omdat ik verder toch nooit iemand kon krijgen. Nadat na jaren eindelijk het hoogtepunt bereikt was bij mij het toch uitgemaakt. Paar weken daarna wilde ik mijn spullen die hij had terug halen (o.a. een laptop) en kreeg aan de telefoon al allemaal dreigementen dat ik het niet in mijn hoofd moest halen om langs te komen want dan zou ik wel merken wat er zou gebeuren.
Met een vriendin erbij toch ernaartoe gegaan. Dit resulteerde in nog meer dreigementen, scheldpartijen, in de grond boren en als hoogtepunt duw partijen, bijna van de trap goiien en poging tot wurging (gelukkig was zijn broertje erbij en die trok hem uiteindelijk van me af waardoor ik dit nog na kan vertellen). Die dag mijn spullen dus niet meegekregen, paar weken later kreeg ik ze wel terug.
Dit gebeuren heeft nog steeds invloed op relaties al is het inde jaren gelukkig wel een stuk minder geworden.
En geen aangifte gedaan?
pi_78184185
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:29 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Nouja zo klinkt het allemaal erg stoer enzo.
Maar neem aan dat jij niet van iemand kunt houden die je ontzettend veel pijn heeft gedaan?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78184384
Vreemdgaan met de man die MIJN getuige was op ons huwelijk.
quote:
Because I used to love her,
but that´s all over now...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_78185364
Mn jarenlange beste vriendin heeft jarenlang met mn voeten gespeeld omdat haar lief me niet afkon en ik gewoon gemakkelijk geld/bromfietsgebruik/ wat weet ik veel was. Uiteindelijk heb ik haar laten vallen en nu 10 jaar later wil ze terug contact: no way

Mn lief heeft me een jaar aan een stuk bedrogen, heb het hem vergeven, maakt hij het een jaar later dan toch nog gedaan omdat em nog met andere vrouwen wil neuken. Maar hij wil wel mij nog als beste vriendin. Ook no way

Wat ben ik toch te vergevingsgezind...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_78185773
Me verliefd laten worden, niet een beetje ook. Een jaar lang flirten,flikflooien,ik helemaal gestoooord op hem.

En dan vertellen dat hij vriendin heeft + kind.

still not over it.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:03:20 #24
118585 Crutch
pi_78185871
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Me verliefd laten worden, niet een beetje ook. Een jaar lang flirten,flikflooien,ik helemaal gestoooord op hem.

En dan vertellen dat hij vriendin heeft + kind.

still not over it.
John Fucking Mayer in tha house!!!
Je moeder is een hamster
pi_78185975
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:03 schreef Crutch het volgende:

[..]

John Fucking Mayer in tha house!!!
JEWAITET!

maar seriously,guys suck.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:07:13 #26
118585 Crutch
pi_78186031
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

JEWAITET!

maar seriously,guys suck.
Vast, zuig jij ook?
Je moeder is een hamster
pi_78186083
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:07 schreef Crutch het volgende:

[..]

Vast, zuig jij ook?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:11:33 #28
118585 Crutch
pi_78186208
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging er vanuit dat je een vrouw bent
Je moeder is een hamster
pi_78186237
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:11 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik ging er vanuit dat je een vrouw bent
ik vertel net een heel verhaal over een gast die een vriendin heeft en dat ik HEM leuk vind
en dan antwoordt je dit.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:14:08 #30
118585 Crutch
pi_78186297
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

ik vertel net een heel verhaal over een gast die een vriendin heeft en dat ik HEM leuk vind
en dan antwoordt je dit.
Nou, fucking fail van mij dan
Je moeder is een hamster
pi_78186396
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:14 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nou, fucking fail van mij dan
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:43:01 #32
102973 Liquidist
pi_78187482
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nouja zo klinkt het allemaal erg stoer enzo.
Maar neem aan dat jij niet van iemand kunt houden die je ontzettend veel pijn heeft gedaan?
zit wat in beetje ongelukkige woordkeuze inderdaad
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:44:46 #33
102973 Liquidist
pi_78187550
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:51 schreef Keios het volgende:
Mn jarenlange beste vriendin heeft jarenlang met mn voeten gespeeld omdat haar lief me niet afkon en ik gewoon gemakkelijk geld/bromfietsgebruik/ wat weet ik veel was. Uiteindelijk heb ik haar laten vallen en nu 10 jaar later wil ze terug contact: no way
Ik begrijp dit niet? Heb het een paar keer gelezen maar kom er eerlijkgezegd niet uit?
pi_78189859
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:30 schreef Liquidist het volgende:

[..]

En geen aangifte gedaan?
Die vriendin had op dat moment de politie gebeld en die weigerden zelfs te komen. Ik moest maar bellen om afspraak te maken voor aangifte. Dit heb ik uiteindelijk niet gedaan vanwege de agressie van die gast en ik doodsbang was voor hem (heeft ook te maken met eerdere agressieve buien die ik bij hem gezien had en waar die toe in staat was).
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:51:21 #35
102973 Liquidist
pi_78190199
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:41 schreef rats het volgende:

[..]

Die vriendin had op dat moment de politie gebeld en die weigerden zelfs te komen. Ik moest maar bellen om afspraak te maken voor aangifte. Dit heb ik uiteindelijk niet gedaan vanwege de agressie van die gast en ik doodsbang was voor hem (heeft ook te maken met eerdere agressieve buien die ik bij hem gezien had en waar die toe in staat was).
Mjah ik kan me voorstellen dat je geen aangifte hebt gedaan. Waardeloos optreden weer van de blauwe hermandad, maar goed. Klote voor je zeg. Geen spijt van nu, dat je er verder niks mee hebt gedaan?
pi_78190219
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Ik begrijp dit niet? Heb het een paar keer gelezen maar kom er eerlijkgezegd niet uit?
Ik had n beste vriendin van mn 3 jaar tot mn 18, de hele schooltijd lang. Rond ons 15de kreeg ze een vriend. n Marginaal geval maar ze vond hem stoer want hij verkocht weed (in belgië zijn geen koffieshops) maar hij legde altijd iedereen erop. Als em 5gram verkocht was het in wezen maar 4.2 of zo, de rest pafte hij zelf op. En zoveel meer... dus had hij altijd geld te kort. Dat geld leenden ze van mij (of van een andere vriendin) en kregen we het nooit terug, als ze ergens naar toe wouden, vroegen ze altijd of ik ze wou voeren met mn bromfiets of reden zelf en crashten er dan mee, als ze geen zin hadden om af te spreken, logen ze... Dat en zoveel meer. Ik wist dat allemaal wel maar ze was mn beste vriendin dus ik vergaf het haar.

Totdat ik hen open en duidelijk over de telefoon hoorde spreken over mij (de speaker stond op). Toen was alles zo klaar en duidelijk luidop gezegd dat ik weg gegaan ben en nooit meer met hen gesproken heb.

Duidelijker?
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_78190443
Keihard voorgelogen worden over bepaalde zaken, waar je zelf achter moet komen.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:23:06 #38
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_78191308
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

en dan antwoordt je dit.
Ik heb nog steeds geen idee of je een heteroseksuele vrouw of een homoseksuele vent bent? Dat kan ik echt niet uit die posts halen, en in je profiel staat ook geen geslacht. Ik snap niet waar we moeten lezen/snappen wat jij bent?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:32:19 #39
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_78191633
Het uitmaken en de volgende dag weer een ander hebben.

Of vragen of ik langskom (30-40 km ver) alleen om het uit te maken.

zijn wel mensen van wie ik niet meer houd hoor

Gelukkig heb ik nu een hele lieve vriendin die dat soort dingen niet doet

[ Bericht 19% gewijzigd door crazy987 op 19-02-2010 18:18:26 ]
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_78192395
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:51 schreef Keios het volgende:

Mn lief heeft me een jaar aan een stuk bedrogen, heb het hem vergeven, maakt hij het een jaar later dan toch nog gedaan omdat em nog met andere vrouwen wil neuken. Maar hij wil wel mij nog als beste vriendin. Ook no way

Wat ben ik toch te vergevingsgezind...
Kan je de eerste alinea nog even uitleggen, ik vat de eerste zin maar half
Beneath the gold, bitter steel
pi_78192410
Slaan, krijsen, bedreigen, met dingen gooien, voor leugenaar uitmaken, kleineren, zeggen dat ik dik en lelijk was en dat ik nooit vrienden zou krijgen en al helemaal geen relatie... borderliners en alcoholisten horen geen kinderen te krijgen
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_78192495
Bedriegen, leugens en door fok! (ja door fok ) achter de waarheid komen.
Zeggen dat diegene van me hield en het dan ineens uit maken, (terwijl ik al dacht dat er wat mis was want die persoon deed nogal kortaf toen.)
geweld enzo.

Deze dingen zijn gebeurd met verschillende personen, niet allemaal op fok dus
-
pi_78192883
In een relatie te maken krijgen met lichamelijk en vooral mentaal geweld. Toen ik eindelijk zelf de moed had gevonden om er een punt achter te zetten, me nog zo de grond in weten te trappen dat ik mezelf compleet waardeloos voelde. Het heeft me heel wat tijd gekost om dat weer te boven te komen..
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:36:00 #44
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78193692
de enige die ik blind vertrouwde vond het nodig om een hele tijd vreemd te gaan en als ik er naar vroeg (omdat ik wel wat door had) doen alsof ik gek was en spoken zag, totdat ik echt niet meer wist wat wel en niet echt waar was en ik echt dat dat ik gek was
pi_78194449
Mentaal worden mishandeld door mijn beste vriend die beweerde dat ik zijn soulmate en zijn zusje was...
Ammehoela
pi_78195264
Mishandeld door mijn moeder. Fysiek en mentaal.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_78196394
Contact verbreken, nadat ik haar over mijn gevoelens voor haar had verteld.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_78197643
Mij 4 uur lang in de regen laten wachten en zeggen dat hij er zo aan zou komen, elke keer dat ik belde. Me zo hard slaan dat mijn gezicht blauw is, me opsluiten in zijn huis.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:31:56 #49
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78204990
Na herhaaldelijk nee zeggen, toch niet van me afblijven
Doorlopend dreigen met uitmaken omdat ik niet te vertrouwen zou zijn, terwijl hij uiteindelijk vreemd is gegaan.

Wat ben ik blij dat die eikel uit m'n leven is
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:35:32 #50
118585 Crutch
pi_78205186
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:56 schreef Disavowed het volgende:
Dit is een les die wij als mannen leren, wees blij dat je nu beter weet.
Je moeder is een hamster
pi_78205533
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:35 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dit is een les die wij als mannen leren, wees blij dat je nu beter weet.
.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_78206667
M'n vader gaf me pas een NES toen mijn 2 buurjongentjes er allang 1 hadden!

Echt mensen zoals dit:
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef PinkCake het volgende:
Mij 4 uur lang in de regen laten wachten en zeggen dat hij er zo aan zou komen, elke keer dat ik belde. Me zo hard slaan dat mijn gezicht blauw is, me opsluiten in zijn huis.
Waar haal je ze vandaan.
pi_78215355
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:59 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Mentaal worden mishandeld door mijn beste vriend die beweerde dat ik zijn soulmate en zijn zusje was...
Ammehoela
WTF dat klinkt als die gozer van me... waar woon je?
pi_78215382
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 02:03 schreef esandwizz het volgende:

[..]

WTF dat klinkt als die gozer van me... waar woon je?
Dat zusje gedoe bedoel ik. En soulmate.
pi_78223893
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:23 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen idee of je een heteroseksuele vrouw of een homoseksuele vent bent? Dat kan ik echt niet uit die posts halen, en in je profiel staat ook geen geslacht. Ik snap niet waar we moeten lezen/snappen wat jij bent?
Vrouw.

was vergeten toe te voegen; mentaal mishandelen,fysiek mishandelen,misbruik maken and on..
pi_78227158
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:51 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Mjah ik kan me voorstellen dat je geen aangifte hebt gedaan. Waardeloos optreden weer van de blauwe hermandad, maar goed. Klote voor je zeg. Geen spijt van nu, dat je er verder niks mee hebt gedaan?
Nee spijt heb ik niet, het is inmiddels ook al vrij lang geleden (jaartje of 8 / 9). Ik heb het inmiddels vrij goed verwerkt en kan er daardoor ook vrij normaal over praten, alsof het eigenlijk iemand anders overkomen is. Al heb ik dat met meer dingen, denk dat ik vrij nuchter ben erin.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 14:00:36 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78228055
Even denken.

Het allerergste: ik had ooit eens een vriendje, heeft 2 maandjes geduurd. Een maandje nadat het uit was kwam ik erachter dat ik overtijd was. Dus mijn beste vriendin verteld, zwangerschapstest gehaald. Weekje later ging ik het hem vertellen, zegt hij dat hij me niet geloofde en dat mijn beste vriendin nu zijn vriendin was. Had zij hem allang wijsgemaakt dat ik het verzonnen had én ze heeft niet verzuimd om alles te vertellen aan jan en alleman waardoor er wildvreemden naar mij toe kwamen om te vragen of ik die zwangere hoer was. Ook mijn familie heeft hier onder te lijden gehad. Mijn reputatie hecht ik weinig waarde aan dus de gevolgen daarvoor interesseren me niet zo. Wat me wel interesseert is de directe gevolgen die het had en die bepalend waren: uit huis gegaan etc.

Jaren samengewoond, ik steeds fulltime werken en hij bezig met allerlei opleidingen via werk enzo (SPW, opleiding voor de Marechaussee etc. etc.). Hij heeft me elke dag lopen bekritiseren over dat ik zogezegd te weinig deed in het huishouden, hij was belachelijk veeleisend. Toen ik eindelijk zover was dat ik via een 21+ toets met een deeltijd opleiding kon beginnen ging hij er vandoor. Hij was verliefd geworden op een collega, vond ik niet zo'n big deal want ik wist allang dat het over was. Wat wel kut was is dat hij 2 weken voor vertrek nog even duizenden euro's bij mijn ouders geleend heeft terwijl hij al met haar lag te rommelen. Ik heb uiteindelijk de helft van die auto af moeten betalen, lang gehoopt dat hij die total loss zou rijden. Hoe dan ook, dit heeft nog steeds wel invloed, hoewel we langer uit elkaar zijn dan dat we bij elkaar waren.

Verder een klootzak die probeerde mij te wurgen maar daar heb ik mezelf uit weten te redden. Dan nog een vage kennis die mij heeft aangerand in mijn slaap. Hij stopte toen bleek dat ik het niet mee eens was met die vinger in mijn kruis. Die dwaas probeerde mij laatst nog toe te voegen op Facebook trouwens .
Resistance is futile.
pi_78228307
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:00 schreef Seven. het volgende:
Even denken.

Het allerergste: ik had ooit eens een vriendje, heeft 2 maandjes geduurd. Een maandje nadat het uit was kwam ik erachter dat ik overtijd was. Dus mijn beste vriendin verteld, zwangerschapstest gehaald. Weekje later ging ik het hem vertellen, zegt hij dat hij me niet geloofde en dat mijn beste vriendin nu zijn vriendin was. Had zij hem allang wijsgemaakt dat ik het verzonnen had én ze heeft niet verzuimd om alles te vertellen aan jan en alleman waardoor er wildvreemden naar mij toe kwamen om te vragen of ik die zwangere hoer was. Ook mijn familie heeft hier onder te lijden gehad. Mijn reputatie hecht ik weinig waarde aan dus de gevolgen daarvoor interesseren me niet zo. Wat me wel interesseert is de directe gevolgen die het had en die bepalend waren: uit huis gegaan etc.

Jaren samengewoond, ik steeds fulltime werken en hij bezig met allerlei opleidingen via werk enzo (SPW, opleiding voor de Marechaussee etc. etc.). Hij heeft me elke dag lopen bekritiseren over dat ik zogezegd te weinig deed in het huishouden, hij was belachelijk veeleisend. Toen ik eindelijk zover was dat ik via een 21+ toets met een deeltijd opleiding kon beginnen ging hij er vandoor. Hij was verliefd geworden op een collega, vond ik niet zo'n big deal want ik wist allang dat het over was. Wat wel kut was is dat hij 2 weken voor vertrek nog even duizenden euro's bij mijn ouders geleend heeft terwijl hij al met haar lag te rommelen. Ik heb uiteindelijk de helft van die auto af moeten betalen, lang gehoopt dat hij die total loss zou rijden. Hoe dan ook, dit heeft nog steeds wel invloed, hoewel we langer uit elkaar zijn dan dat we bij elkaar waren.

Verder een klootzak die probeerde mij te wurgen maar daar heb ik mezelf uit weten te redden. Dan nog een vage kennis die mij heeft aangerand in mijn slaap. Hij stopte toen bleek dat ik het niet mee eens was met die vinger in mijn kruis. Die dwaas probeerde mij laatst nog toe te voegen op Facebook trouwens .
Jij hebt wel een voorkeur voor charmante mannen zeg,
pi_78230992
(emotioneel) Vreemdgaan
-
  zaterdag 20 februari 2010 @ 15:47:25 #60
118585 Crutch
pi_78231074
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:07 schreef solaire het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daarom op vrouwen over is gegaan
Je moeder is een hamster
pi_78231578
Het ergste wat mensen mij geflikt hebben:
Emotionele en lichamelijke mishandeling door een volwassene.

Ex die me behandelde alsof ik niets waard was: ik mocht niet mee uit ( je vindt het toch niet leuk), op mijn verjaardag kreeg ik een armbandje van 3 euro en toen die al meteen stuk ging niks nieuws ( we waren 17, geen 12). Achteraf bleek dat zijn ex, dat een meisje was waar ik vroeger ruzie mee had op de basisschool, liep te stoken en hij dat geloofde. Kansloos.

Jongen die me bijkans dwong seks te hebben door me emotioneel te chanteren, en toen ik niet toestemde met penetratie moest ik 's nachts naar huis lopen... het was echt 4 uur ofzo en het was 1,5 uur lopen.

Ex die mijn geheimen 'besprak' met zijn 'beste vriendin'. terwijl ik herhaaldelijk zei dat het niemand wat aanging. Hij deed het ook bij zijn vrienden trouwens. Exit.

En dan die rare gozer van internet die me liep te mindfucken. Maar dat had nog erger uit de hand kunnen lopen.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:19:05 #62
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78231839
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:07 schreef solaire het volgende:

[..]

Ik heb 2 echte klootzakken meegemaakt. Die kerel die mij probeerde te wurgen was een wildvreemde, de kerel die mij aanrandde was op een feestje waar allerlei mensen bleven slapen, ik heb een kwartiertje met hem gepraat of zo . En die jongen van wie ik zwanger was.. tja, die werd enorm gemanipuleerd door mijnn beste vriendin.
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:47 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daarom op vrouwen over is gegaan
Hmm, deels. Het ligt aan mijzelf dat ik die sukkels toeliet in mijn leven en dat ik toch zo lang probeerde met zulke mensen.
Resistance is futile.
pi_78233199
waar zal ik beginnen...
mishandelt tot me 15e door eigen vader (heeft me paar keren geprobeerd te vermoorden)
Me moeder die ging scheiden en 2 dagen erna een nieuwe vriend had
Mijn beste vriendin die erop kickte om met exen van mij probereerde te gaan, of huidige vriend
Mijn andere beste vriendin waar ik altijd voor klaar stond en in huis heb genomen, en toen
ik het moeilijk had was ze nergens te bekennen..
En het allerergste mijn ex tegenkomen na 1 jaar die mij vervolgens in zijn auto sleurde en verkrachtte..

Al met al..ik mag hopen dat dit er niet iets nog ergers komt..want dat zou ik niet kunnen trekken..
pi_78233764
Het ergste:
Hoorde een jaar geleden een geruchtje dat ik iemand zou hebben verkracht, Dus ik dacht.. ooh, Ik weet al van wie dat af komt dus ik laat het maar varen.......
Die geruchten werden steeds hardnekkiger en het kwam er zelfs van dat die meid zei dat ik haar zwanger gemaakt zou hebben..

Ze maakte door dit gerucht zo`n beetje mijn hele leven kapot(Ze had het op haar school aan iedereen verteld, En in de wijk waar mijn vader woont ook), Kon niet meer normaal naar buiten toe of ik werd wel vies aangekeken of uitgescholden voor pedofiel of vieze verkrachter....

Ze heeft het er zelf naar gemaakt dat ik nu al 3 maanden geen contact meer met haar heb, En dat ook NOOIT MEER WIL!, Nu loopt ze zelf steeds contact op te zoeken, En van die smeek berichtjes te sturen dat het haar spijt dat ze had gezegd dat ik haar verkracht zou hebben, Riiiiight!!

Ook ooit iemand die zei dat ik aan diegene haar dochtertje had gezeten(Meisje was 3!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Mijn pa moest daar een auto repareren, En ik kwam daar uiteraard met mijn vader over de vloer!....

Die ouders belde ons op met de mededeling dat hun dochtertje dat zou hebben gezegd en of ze langs konden komen, Wij stonden op het punt om weg te gaan..... Dus we hadden de afspraak verzet naar de dag erna, Hebben er niks meer van gehoord en ik word nu ook door hun zwart gemaakt bij zo`n beetje elke kennis/Famillie lid die ze hebben...
Getuigen het feit dat:
De moeder van een vriend van me, heeft een vriendje, Die heeft met de vader van dat dochtertje gewerkt, En die vroeg zich af wie die Bradley was die toch aan dat dochtertje had gezeten...... Ik heb gezegd dat IK dat was, En dat ik met geen vinger in de buurt van dat 3 jarige meisje geweest ben...

Beetje sick om zoiets te bedenken vind je ook niet"???

2 verhalen in nog geen 5 jaar tijd! en ze kosten me al een lange tijd(Vooral die over dat zwanger/verkrachten) mijn sociale leven lijkt wel..

Beetje lang verhaal dit, Maar het moest er uit, Lucht wel op
pi_78234141
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:15 schreef Braddie het volgende:
Het ergste:
Hoorde een jaar geleden een geruchtje dat ik iemand zou hebben verkracht, Dus ik dacht.. ooh, Ik weet al van wie dat af komt dus ik laat het maar varen.......
Die geruchten werden steeds hardnekkiger en het kwam er zelfs van dat die meid zei dat ik haar zwanger gemaakt zou hebben..

Ze maakte door dit gerucht zo`n beetje mijn hele leven kapot(Ze had het op haar school aan iedereen verteld, En in de wijk waar mijn vader woont ook), Kon niet meer normaal naar buiten toe of ik werd wel vies aangekeken of uitgescholden voor pedofiel of vieze verkrachter....

Ze heeft het er zelf naar gemaakt dat ik nu al 3 maanden geen contact meer met haar heb, En dat ook NOOIT MEER WIL!, Nu loopt ze zelf steeds contact op te zoeken, En van die smeek berichtjes te sturen dat het haar spijt dat ze had gezegd dat ik haar verkracht zou hebben, Riiiiight!!

Ook ooit iemand die zei dat ik aan diegene haar dochtertje had gezeten(Meisje was 3!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Mijn pa moest daar een auto repareren, En ik kwam daar uiteraard met mijn vader over de vloer!....

Die ouders belde ons op met de mededeling dat hun dochtertje dat zou hebben gezegd en of ze langs konden komen, Wij stonden op het punt om weg te gaan..... Dus we hadden de afspraak verzet naar de dag erna, Hebben er niks meer van gehoord en ik word nu ook door hun zwart gemaakt bij zo`n beetje elke kennis/Famillie lid die ze hebben...
Getuigen het feit dat:
De moeder van een vriend van me, heeft een vriendje, Die heeft met de vader van dat dochtertje gewerkt, En die vroeg zich af wie die Bradley was die toch aan dat dochtertje had gezeten...... Ik heb gezegd dat IK dat was, En dat ik met geen vinger in de buurt van dat 3 jarige meisje geweest ben...

Beetje sick om zoiets te bedenken vind je ook niet"???

2 verhalen in nog geen 5 jaar tijd! en ze kosten me al een lange tijd(Vooral die over dat zwanger/verkrachten) mijn sociale leven lijkt wel..

Beetje lang verhaal dit, Maar het moest er uit, Lucht wel op
Allemachtig zeg. Waarom worden er van die verhalen over jou verspreid? Rancuneuze exen ofzo?
pi_78234403
Die ene meid die zei dat ik haar verkracht zou hebben DACHT dat wij een relatie hadden, Even voor de duidelijkheid ik ben 19 zei was op dat moment 13!!!!, En toen ik zei dat we NIKS hadden en ook NOOIT iets kunnen beginnen ging ze dat maar even vertellen op school....
pi_78234489
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:32 schreef Braddie het volgende:
Die ene meid die zei dat ik haar verkracht zou hebben DACHT dat wij een relatie hadden, Even voor de duidelijkheid ik ben 19 zei was op dat moment 13!!!!, En toen ik zei dat we NIKS hadden en ook NOOIT iets kunnen beginnen ging ze dat maar even vertellen op school....
Oh zo. Rancuneuze wil-graag-vriendin-zijn die er niet tegen kon om afgewezen te worden. Trieste figuren.
pi_78234670
Erg zielig persoon ja.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:20:57 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78235879
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:41 schreef Braddie het volgende:
Erg zielig persoon ja.
Nou ja, niet lullig bedoeld maar jij bent zelf ook verre van normaal. Dus je bent ook een makkelijk slachtoffer omdat je amper geloofwaardigheid hebt.
Resistance is futile.
pi_78236341
hoezo niet geloofwaardig seven??
Ik neem aan dat hij zoiets niet verzint, is toch echt beschamend om zoiets te vertellen hier op fok dat mensen denken dat je een verkrachter bent..
pi_78236375
ik bedoel niet beschamend...aangezien het niet zijn schuld was, maar toch wel lef dat je dit durft te delen
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:40:47 #72
118585 Crutch
pi_78236410
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:37 schreef _Bella_ het volgende:
Ik neem aan dat hij zoiets niet verzint, is toch echt beschamend om zoiets te vertellen hier op fok dat mensen denken dat je een verkrachter bent..
Als je al wat langer meedraait op FOK! dan weet je wat Seven. bedoelt. Braddie is niet een van de meest snuggere users.
Je moeder is een hamster
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:41:47 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78236433
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:37 schreef _Bella_ het volgende:
Zie ook zijn postgeschiedenis. Braddie is gewoon geen normaal persoon. Niks mis mee, maar niet normaal zijn betekent automatisch dat dingen anders in elkaar steken wat betreft geloofwaardigheid. Ik ken ook doodnormale mensen die van zoiets beschuldigd zijn en die verhalen werden steevast afgedaan als onzin.
Resistance is futile.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:41:53 #74
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78236437
me introduceren op FOK!... is inmiddels mijn ex
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_78236460
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou ja, niet lullig bedoeld maar jij bent zelf ook verre van normaal. Dus je bent ook een makkelijk slachtoffer omdat je amper geloofwaardigheid hebt.
Pardon, maar dit vind ik nu nergens op slaan. Waarom zou het niet waar kunnen zijn?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:44:18 #76
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78236500
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:42 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Pardon, maar dit vind ik nu nergens op slaan. Waarom zou het niet waar kunnen zijn?
Wat bedoel je precies? Ik impliceer in ieder geval nérgens dat hij het wel gedaan zou hebben.
Resistance is futile.
pi_78236528
lijkt me stug dat iemand die weet dat hij zulke walgelijke dingen heeft gedaan zoiets gaat posten en verzinnen dat hij het niet heeft gedaan, maar misschien ben ik goedgelovig ik weet het ook niet
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:46:49 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78236554
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:45 schreef _Bella_ het volgende:
lijkt me stug dat iemand die weet dat hij zulke walgelijke dingen heeft gedaan zoiets gaat posten en verzinnen dat hij het niet heeft gedaan, maar misschien ben ik goedgelovig ik weet het ook niet
Mensen hebben wel ergere dingen uit hun duim gezogen op fok.
Resistance is futile.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:47:23 #79
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78236569
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:56 schreef Disavowed het volgende:
goeie ja
pi_78236570
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Ik impliceer in ieder geval nérgens dat hij het wel gedaan zou hebben.
Dat bedoel ik er ook niet mee; ik vond alleen dat je zijn geloofwaardigheid nogal bot betwistte. Maar gezien de postgeschiedenis kan ik je geen ongelijk geven in dat je twijfelt.
pi_78236586
hey maarre seven je zegt wel dat hij abnormaal is, en niet geloofwaardig?
Waar baseer je dat op? Kennen jullie elkaar persoonlijk ofzo?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:49:42 #82
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78236626
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:47 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat bedoel ik er ook niet mee; ik vond alleen dat je zijn geloofwaardigheid nogal bot betwistte. Maar gezien de postgeschiedenis kan ik je geen ongelijk geven in dat je twijfelt.
Ik twijfel niet aan zijn onschuld, ik zeg alleen op basis van zijn postgeschiedenis dat hij voor dergelijke verhalen misschien een makkelijk slachtoffer is.
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:47 schreef _Bella_ het volgende:
hey maarre seven je zegt wel dat hij abnormaal is, en niet geloofwaardig?
Waar baseer je dat op? Kennen jullie elkaar persoonlijk ofzo?
Postgeschiedenis en een groepsgesprek op skype met een aantal fokkers waarin hij krampachtig overkwam.
Resistance is futile.
pi_78236679
Ow ahaa I get it
pi_78236699
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik twijfel niet aan zijn onschuld, ik zeg alleen op basis van zijn postgeschiedenis dat hij voor dergelijke verhalen misschien een makkelijk slachtoffer is.
Dat kan ik me voorstellen .
pi_78237281
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben verre van normaal?
Kent u mij persoonlijk soms???, ga niet over mij oordelen als je me niet persoonlijk kent, Een postgeschiedenig kan wel wat zeggen, maar om gelijk te zeggen dat ik verre van normaal ben is ook zoiets...
pi_78237333
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

[..]

Postgeschiedenis en een groepsgesprek op skype met een aantal fokkers waarin hij krampachtig overkwam.
Krampachtig?
Hoe bedoelt u dat?
Het was mijn eerste keer skypen in een groepsgesprek met vreemde dusja....
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:13:43 #87
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78237400
Braddie, het is OK, maar normaal ben je gewoon niet. En dat hóéf je ook niet te zijn.
Resistance is futile.
pi_78237542
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:13 schreef Seven. het volgende:
Braddie, het is OK, maar normaal ben je gewoon niet. En dat hóéf je ook niet te zijn.
Wtf is dat nu weer voor opmerking.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_78237581
Eigenlijk is niemand normaal, Iedereen is uniek, Maar dat terzijde.....

Ik vind het echt kut dat ik hier mijn hart lucht over wat er in het verleden heeft plaatsgevonden, En dat er dan zo word gereageerd, Alsof ik lieg, En dat ik niet normaal ben, En niet geloofwaardig..........
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:20:39 #90
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78237657
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:17 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Wtf is dat nu weer voor opmerking.
Bot gezegd misschien maar hij is niet normaal en dat hoeft hij ook niet te zijn wat mij betreft. Verder: 'het is maar fok!' en 'waar maak je je druk om'.
Resistance is futile.
pi_78237725
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Bot gezegd misschien maar hij is niet normaal en dat hoeft hij ook niet te zijn wat mij betreft. Verder: 'het is maar fok!' en 'waar maak je je druk om'.
Tjonge, goed excuus om iemand nodeloos te kwetsen hoor.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:23:20 #92
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78237748
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:18 schreef Braddie het volgende:
Eigenlijk is niemand normaal, Iedereen is uniek, Maar dat terzijde.....

Ik vind het echt kut dat ik hier mijn hart lucht over wat er in het verleden heeft plaatsgevonden, En dat er dan zo word gereageerd, Alsof ik lieg, En dat ik niet normaal ben, En niet geloofwaardig..........
Nou ja, het zal ook wel aan mijn manier van uitdrukken liggen dan. Maar lees het nog eens terug. Ik heb nergens gezegd dat je liegt en dat geloof ik ook niet. Maar je bent in de ogen van de maatschappij afwijkend en dan ben je een makkelijk slachtoffer omdat je minder geloofwaardigheid hebt. Heeft niks met jou te maken op zich, de maatschappij houdt gewoon niet zo van mensen die anders zijn. Wees jezelf en maak je niet druk om zulke verhalen.
Resistance is futile.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:23:50 #93
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78237760
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:22 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Tjonge, goed excuus om iemand nodeloos te kwetsen hoor.
Resistance is futile.
pi_78237810
Ik zou ook niet bepaald veel zeggen in een skype gesprek met vreemde
Maar los van dat, ik weet niet hoor..hoe je reageert is wel echt vaag van braddie het is ok, je bent niet normaal hahaha alsof het een monster is??
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:26:36 #95
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78237868
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:25 schreef _Bella_ het volgende:
Ik zou ook niet bepaald veel zeggen in een skype gesprek met vreemde
Maar los van dat, ik weet niet hoor..hoe je reageert is wel echt vaag van braddie het is ok, je bent niet normaal hahaha alsof het een monster is??
My bad. Verkeerde woordkeuze, blijkbaar ben je niet de enige die erover valt.
Resistance is futile.
pi_78238128
Ik maak me er juist druk om, Ik word al zo`n beetje sinds ik mij kan herinneren(al een jaar of 14-15) door veel mensen belachelijk gemaakt en uitgescholden, En er word gezegd dat ik niet helemaal 100% ben en autist en homo en dik en een mongooltje en ik had nooit geboren mogen worden etc etc etc......
pi_78238494
quote:
gvd. helaas is dat heel herkenbaar

Net als je denkt van heujjj deze blijft wat langer , uit.
pi_78238531
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:33 schreef Braddie het volgende:
Ik maak me er juist druk om, Ik word al zo`n beetje sinds ik mij kan herinneren(al een jaar of 14-15) door veel mensen belachelijk gemaakt en uitgescholden, En er word gezegd dat ik niet helemaal 100% ben en autist en homo en dik en een mongooltje en ik had nooit geboren mogen worden etc etc etc......
Nou, lekker gezellig dan...
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:21:23 #99
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78239927
quote:
OK, nu voel ik me (terecht) schuldig. Sorry voor mijn slechte woordkeuze.
Resistance is futile.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:24:25 #100
118585 Crutch
pi_78240037
quote:
Daar zal wel een reden voor zijn dan he?
Buiten dit topic gedraag je je als een mongool en hier neem je ineens een slachtofferrol aan.
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')