abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78205533
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:35 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dit is een les die wij als mannen leren, wees blij dat je nu beter weet.
.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_78206667
M'n vader gaf me pas een NES toen mijn 2 buurjongentjes er allang 1 hadden!

Echt mensen zoals dit:
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef PinkCake het volgende:
Mij 4 uur lang in de regen laten wachten en zeggen dat hij er zo aan zou komen, elke keer dat ik belde. Me zo hard slaan dat mijn gezicht blauw is, me opsluiten in zijn huis.
Waar haal je ze vandaan.
pi_78215355
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:59 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Mentaal worden mishandeld door mijn beste vriend die beweerde dat ik zijn soulmate en zijn zusje was...
Ammehoela
WTF dat klinkt als die gozer van me... waar woon je?
pi_78215382
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 02:03 schreef esandwizz het volgende:

[..]

WTF dat klinkt als die gozer van me... waar woon je?
Dat zusje gedoe bedoel ik. En soulmate.
pi_78223893
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:23 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen idee of je een heteroseksuele vrouw of een homoseksuele vent bent? Dat kan ik echt niet uit die posts halen, en in je profiel staat ook geen geslacht. Ik snap niet waar we moeten lezen/snappen wat jij bent?
Vrouw.

was vergeten toe te voegen; mentaal mishandelen,fysiek mishandelen,misbruik maken and on..
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_78227158
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:51 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Mjah ik kan me voorstellen dat je geen aangifte hebt gedaan. Waardeloos optreden weer van de blauwe hermandad, maar goed. Klote voor je zeg. Geen spijt van nu, dat je er verder niks mee hebt gedaan?
Nee spijt heb ik niet, het is inmiddels ook al vrij lang geleden (jaartje of 8 / 9). Ik heb het inmiddels vrij goed verwerkt en kan er daardoor ook vrij normaal over praten, alsof het eigenlijk iemand anders overkomen is. Al heb ik dat met meer dingen, denk dat ik vrij nuchter ben erin.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 14:00:36 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78228055
Even denken.

Het allerergste: ik had ooit eens een vriendje, heeft 2 maandjes geduurd. Een maandje nadat het uit was kwam ik erachter dat ik overtijd was. Dus mijn beste vriendin verteld, zwangerschapstest gehaald. Weekje later ging ik het hem vertellen, zegt hij dat hij me niet geloofde en dat mijn beste vriendin nu zijn vriendin was. Had zij hem allang wijsgemaakt dat ik het verzonnen had én ze heeft niet verzuimd om alles te vertellen aan jan en alleman waardoor er wildvreemden naar mij toe kwamen om te vragen of ik die zwangere hoer was. Ook mijn familie heeft hier onder te lijden gehad. Mijn reputatie hecht ik weinig waarde aan dus de gevolgen daarvoor interesseren me niet zo. Wat me wel interesseert is de directe gevolgen die het had en die bepalend waren: uit huis gegaan etc.

Jaren samengewoond, ik steeds fulltime werken en hij bezig met allerlei opleidingen via werk enzo (SPW, opleiding voor de Marechaussee etc. etc.). Hij heeft me elke dag lopen bekritiseren over dat ik zogezegd te weinig deed in het huishouden, hij was belachelijk veeleisend. Toen ik eindelijk zover was dat ik via een 21+ toets met een deeltijd opleiding kon beginnen ging hij er vandoor. Hij was verliefd geworden op een collega, vond ik niet zo'n big deal want ik wist allang dat het over was. Wat wel kut was is dat hij 2 weken voor vertrek nog even duizenden euro's bij mijn ouders geleend heeft terwijl hij al met haar lag te rommelen. Ik heb uiteindelijk de helft van die auto af moeten betalen, lang gehoopt dat hij die total loss zou rijden. Hoe dan ook, dit heeft nog steeds wel invloed, hoewel we langer uit elkaar zijn dan dat we bij elkaar waren.

Verder een klootzak die probeerde mij te wurgen maar daar heb ik mezelf uit weten te redden. Dan nog een vage kennis die mij heeft aangerand in mijn slaap. Hij stopte toen bleek dat ik het niet mee eens was met die vinger in mijn kruis. Die dwaas probeerde mij laatst nog toe te voegen op Facebook trouwens .
Resistance is futile.
pi_78228307
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:00 schreef Seven. het volgende:
Even denken.

Het allerergste: ik had ooit eens een vriendje, heeft 2 maandjes geduurd. Een maandje nadat het uit was kwam ik erachter dat ik overtijd was. Dus mijn beste vriendin verteld, zwangerschapstest gehaald. Weekje later ging ik het hem vertellen, zegt hij dat hij me niet geloofde en dat mijn beste vriendin nu zijn vriendin was. Had zij hem allang wijsgemaakt dat ik het verzonnen had én ze heeft niet verzuimd om alles te vertellen aan jan en alleman waardoor er wildvreemden naar mij toe kwamen om te vragen of ik die zwangere hoer was. Ook mijn familie heeft hier onder te lijden gehad. Mijn reputatie hecht ik weinig waarde aan dus de gevolgen daarvoor interesseren me niet zo. Wat me wel interesseert is de directe gevolgen die het had en die bepalend waren: uit huis gegaan etc.

Jaren samengewoond, ik steeds fulltime werken en hij bezig met allerlei opleidingen via werk enzo (SPW, opleiding voor de Marechaussee etc. etc.). Hij heeft me elke dag lopen bekritiseren over dat ik zogezegd te weinig deed in het huishouden, hij was belachelijk veeleisend. Toen ik eindelijk zover was dat ik via een 21+ toets met een deeltijd opleiding kon beginnen ging hij er vandoor. Hij was verliefd geworden op een collega, vond ik niet zo'n big deal want ik wist allang dat het over was. Wat wel kut was is dat hij 2 weken voor vertrek nog even duizenden euro's bij mijn ouders geleend heeft terwijl hij al met haar lag te rommelen. Ik heb uiteindelijk de helft van die auto af moeten betalen, lang gehoopt dat hij die total loss zou rijden. Hoe dan ook, dit heeft nog steeds wel invloed, hoewel we langer uit elkaar zijn dan dat we bij elkaar waren.

Verder een klootzak die probeerde mij te wurgen maar daar heb ik mezelf uit weten te redden. Dan nog een vage kennis die mij heeft aangerand in mijn slaap. Hij stopte toen bleek dat ik het niet mee eens was met die vinger in mijn kruis. Die dwaas probeerde mij laatst nog toe te voegen op Facebook trouwens .
Jij hebt wel een voorkeur voor charmante mannen zeg,
pi_78230992
(emotioneel) Vreemdgaan
-
  zaterdag 20 februari 2010 @ 15:47:25 #60
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78231074
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:07 schreef solaire het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daarom op vrouwen over is gegaan
Je moeder is een hamster
pi_78231578
Het ergste wat mensen mij geflikt hebben:
Emotionele en lichamelijke mishandeling door een volwassene.

Ex die me behandelde alsof ik niets waard was: ik mocht niet mee uit ( je vindt het toch niet leuk), op mijn verjaardag kreeg ik een armbandje van 3 euro en toen die al meteen stuk ging niks nieuws ( we waren 17, geen 12). Achteraf bleek dat zijn ex, dat een meisje was waar ik vroeger ruzie mee had op de basisschool, liep te stoken en hij dat geloofde. Kansloos.

Jongen die me bijkans dwong seks te hebben door me emotioneel te chanteren, en toen ik niet toestemde met penetratie moest ik 's nachts naar huis lopen... het was echt 4 uur ofzo en het was 1,5 uur lopen.

Ex die mijn geheimen 'besprak' met zijn 'beste vriendin'. terwijl ik herhaaldelijk zei dat het niemand wat aanging. Hij deed het ook bij zijn vrienden trouwens. Exit.

En dan die rare gozer van internet die me liep te mindfucken. Maar dat had nog erger uit de hand kunnen lopen.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:19:05 #62
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78231839
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:07 schreef solaire het volgende:

[..]

Ik heb 2 echte klootzakken meegemaakt. Die kerel die mij probeerde te wurgen was een wildvreemde, de kerel die mij aanrandde was op een feestje waar allerlei mensen bleven slapen, ik heb een kwartiertje met hem gepraat of zo . En die jongen van wie ik zwanger was.. tja, die werd enorm gemanipuleerd door mijnn beste vriendin.
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:47 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daarom op vrouwen over is gegaan
Hmm, deels. Het ligt aan mijzelf dat ik die sukkels toeliet in mijn leven en dat ik toch zo lang probeerde met zulke mensen.
Resistance is futile.
pi_78233199
waar zal ik beginnen...
mishandelt tot me 15e door eigen vader (heeft me paar keren geprobeerd te vermoorden)
Me moeder die ging scheiden en 2 dagen erna een nieuwe vriend had
Mijn beste vriendin die erop kickte om met exen van mij probereerde te gaan, of huidige vriend
Mijn andere beste vriendin waar ik altijd voor klaar stond en in huis heb genomen, en toen
ik het moeilijk had was ze nergens te bekennen..
En het allerergste mijn ex tegenkomen na 1 jaar die mij vervolgens in zijn auto sleurde en verkrachtte..

Al met al..ik mag hopen dat dit er niet iets nog ergers komt..want dat zou ik niet kunnen trekken..
pi_78233764
Het ergste:
Hoorde een jaar geleden een geruchtje dat ik iemand zou hebben verkracht, Dus ik dacht.. ooh, Ik weet al van wie dat af komt dus ik laat het maar varen.......
Die geruchten werden steeds hardnekkiger en het kwam er zelfs van dat die meid zei dat ik haar zwanger gemaakt zou hebben..

Ze maakte door dit gerucht zo`n beetje mijn hele leven kapot(Ze had het op haar school aan iedereen verteld, En in de wijk waar mijn vader woont ook), Kon niet meer normaal naar buiten toe of ik werd wel vies aangekeken of uitgescholden voor pedofiel of vieze verkrachter....

Ze heeft het er zelf naar gemaakt dat ik nu al 3 maanden geen contact meer met haar heb, En dat ook NOOIT MEER WIL!, Nu loopt ze zelf steeds contact op te zoeken, En van die smeek berichtjes te sturen dat het haar spijt dat ze had gezegd dat ik haar verkracht zou hebben, Riiiiight!!

Ook ooit iemand die zei dat ik aan diegene haar dochtertje had gezeten(Meisje was 3!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Mijn pa moest daar een auto repareren, En ik kwam daar uiteraard met mijn vader over de vloer!....

Die ouders belde ons op met de mededeling dat hun dochtertje dat zou hebben gezegd en of ze langs konden komen, Wij stonden op het punt om weg te gaan..... Dus we hadden de afspraak verzet naar de dag erna, Hebben er niks meer van gehoord en ik word nu ook door hun zwart gemaakt bij zo`n beetje elke kennis/Famillie lid die ze hebben...
Getuigen het feit dat:
De moeder van een vriend van me, heeft een vriendje, Die heeft met de vader van dat dochtertje gewerkt, En die vroeg zich af wie die Bradley was die toch aan dat dochtertje had gezeten...... Ik heb gezegd dat IK dat was, En dat ik met geen vinger in de buurt van dat 3 jarige meisje geweest ben...

Beetje sick om zoiets te bedenken vind je ook niet"???

2 verhalen in nog geen 5 jaar tijd! en ze kosten me al een lange tijd(Vooral die over dat zwanger/verkrachten) mijn sociale leven lijkt wel..

Beetje lang verhaal dit, Maar het moest er uit, Lucht wel op
pi_78234141
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:15 schreef Braddie het volgende:
Het ergste:
Hoorde een jaar geleden een geruchtje dat ik iemand zou hebben verkracht, Dus ik dacht.. ooh, Ik weet al van wie dat af komt dus ik laat het maar varen.......
Die geruchten werden steeds hardnekkiger en het kwam er zelfs van dat die meid zei dat ik haar zwanger gemaakt zou hebben..

Ze maakte door dit gerucht zo`n beetje mijn hele leven kapot(Ze had het op haar school aan iedereen verteld, En in de wijk waar mijn vader woont ook), Kon niet meer normaal naar buiten toe of ik werd wel vies aangekeken of uitgescholden voor pedofiel of vieze verkrachter....

Ze heeft het er zelf naar gemaakt dat ik nu al 3 maanden geen contact meer met haar heb, En dat ook NOOIT MEER WIL!, Nu loopt ze zelf steeds contact op te zoeken, En van die smeek berichtjes te sturen dat het haar spijt dat ze had gezegd dat ik haar verkracht zou hebben, Riiiiight!!

Ook ooit iemand die zei dat ik aan diegene haar dochtertje had gezeten(Meisje was 3!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Mijn pa moest daar een auto repareren, En ik kwam daar uiteraard met mijn vader over de vloer!....

Die ouders belde ons op met de mededeling dat hun dochtertje dat zou hebben gezegd en of ze langs konden komen, Wij stonden op het punt om weg te gaan..... Dus we hadden de afspraak verzet naar de dag erna, Hebben er niks meer van gehoord en ik word nu ook door hun zwart gemaakt bij zo`n beetje elke kennis/Famillie lid die ze hebben...
Getuigen het feit dat:
De moeder van een vriend van me, heeft een vriendje, Die heeft met de vader van dat dochtertje gewerkt, En die vroeg zich af wie die Bradley was die toch aan dat dochtertje had gezeten...... Ik heb gezegd dat IK dat was, En dat ik met geen vinger in de buurt van dat 3 jarige meisje geweest ben...

Beetje sick om zoiets te bedenken vind je ook niet"???

2 verhalen in nog geen 5 jaar tijd! en ze kosten me al een lange tijd(Vooral die over dat zwanger/verkrachten) mijn sociale leven lijkt wel..

Beetje lang verhaal dit, Maar het moest er uit, Lucht wel op
Allemachtig zeg. Waarom worden er van die verhalen over jou verspreid? Rancuneuze exen ofzo?
pi_78234403
Die ene meid die zei dat ik haar verkracht zou hebben DACHT dat wij een relatie hadden, Even voor de duidelijkheid ik ben 19 zei was op dat moment 13!!!!, En toen ik zei dat we NIKS hadden en ook NOOIT iets kunnen beginnen ging ze dat maar even vertellen op school....
pi_78234489
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:32 schreef Braddie het volgende:
Die ene meid die zei dat ik haar verkracht zou hebben DACHT dat wij een relatie hadden, Even voor de duidelijkheid ik ben 19 zei was op dat moment 13!!!!, En toen ik zei dat we NIKS hadden en ook NOOIT iets kunnen beginnen ging ze dat maar even vertellen op school....
Oh zo. Rancuneuze wil-graag-vriendin-zijn die er niet tegen kon om afgewezen te worden. Trieste figuren.
pi_78234670
Erg zielig persoon ja.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:20:57 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78235879
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:41 schreef Braddie het volgende:
Erg zielig persoon ja.
Nou ja, niet lullig bedoeld maar jij bent zelf ook verre van normaal. Dus je bent ook een makkelijk slachtoffer omdat je amper geloofwaardigheid hebt.
Resistance is futile.
pi_78236341
hoezo niet geloofwaardig seven??
Ik neem aan dat hij zoiets niet verzint, is toch echt beschamend om zoiets te vertellen hier op fok dat mensen denken dat je een verkrachter bent..
pi_78236375
ik bedoel niet beschamend...aangezien het niet zijn schuld was, maar toch wel lef dat je dit durft te delen
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:40:47 #72
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78236410
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:37 schreef _Bella_ het volgende:
Ik neem aan dat hij zoiets niet verzint, is toch echt beschamend om zoiets te vertellen hier op fok dat mensen denken dat je een verkrachter bent..
Als je al wat langer meedraait op FOK! dan weet je wat Seven. bedoelt. Braddie is niet een van de meest snuggere users.
Je moeder is een hamster
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:41:47 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78236433
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:37 schreef _Bella_ het volgende:
Zie ook zijn postgeschiedenis. Braddie is gewoon geen normaal persoon. Niks mis mee, maar niet normaal zijn betekent automatisch dat dingen anders in elkaar steken wat betreft geloofwaardigheid. Ik ken ook doodnormale mensen die van zoiets beschuldigd zijn en die verhalen werden steevast afgedaan als onzin.
Resistance is futile.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:41:53 #74
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78236437
me introduceren op FOK!... is inmiddels mijn ex
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_78236460
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou ja, niet lullig bedoeld maar jij bent zelf ook verre van normaal. Dus je bent ook een makkelijk slachtoffer omdat je amper geloofwaardigheid hebt.
Pardon, maar dit vind ik nu nergens op slaan. Waarom zou het niet waar kunnen zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')