Wat bedoel je precies? Ik impliceer in ieder geval nérgens dat hij het wel gedaan zou hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:42 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Pardon, maar dit vind ik nu nergens op slaan. Waarom zou het niet waar kunnen zijn?
Mensen hebben wel ergere dingen uit hun duim gezogen op fok.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:45 schreef _Bella_ het volgende:
lijkt me stug dat iemand die weet dat hij zulke walgelijke dingen heeft gedaan zoiets gaat posten en verzinnen dat hij het niet heeft gedaan, maar misschien ben ik goedgelovigik weet het ook niet
goeie jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:56 schreef Disavowed het volgende:
Contact verbreken, nadat ik haar over mijn gevoelens voor haar had verteld.
Dat bedoel ik er ook niet mee; ik vond alleen dat je zijn geloofwaardigheid nogal bot betwistte. Maar gezien de postgeschiedenis kan ik je geen ongelijk geven in dat je twijfelt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Ik impliceer in ieder geval nérgens dat hij het wel gedaan zou hebben.
Ik twijfel niet aan zijn onschuld, ik zeg alleen op basis van zijn postgeschiedenis dat hij voor dergelijke verhalen misschien een makkelijk slachtoffer is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:47 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik er ook niet mee; ik vond alleen dat je zijn geloofwaardigheid nogal bot betwistte. Maar gezien de postgeschiedenis kan ik je geen ongelijk geven in dat je twijfelt.
Postgeschiedenis en een groepsgesprek op skype met een aantal fokkers waarin hij krampachtig overkwam.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:47 schreef _Bella_ het volgende:
hey maarre seven je zegt wel dat hij abnormaal is, en niet geloofwaardig?
Waar baseer je dat op? Kennen jullie elkaar persoonlijk ofzo?
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan zijn onschuld, ik zeg alleen op basis van zijn postgeschiedenis dat hij voor dergelijke verhalen misschien een makkelijk slachtoffer is.
Ik ben verre van normaal?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, niet lullig bedoeld maar jij bent zelf ook verre van normaal. Dus je bent ook een makkelijk slachtoffer omdat je amper geloofwaardigheid hebt.
Krampachtig?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan zijn onschuld, ik zeg alleen op basis van zijn postgeschiedenis dat hij voor dergelijke verhalen misschien een makkelijk slachtoffer is.
[..]
Postgeschiedenis en een groepsgesprek op skype met een aantal fokkers waarin hij krampachtig overkwam.
Wtf is dat nu weer voor opmerking.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:13 schreef Seven. het volgende:
Braddie, het is OK, maar normaal ben je gewoon niet. En dat hóéf je ook niet te zijn.
Bot gezegd misschien maar hij is niet normaal en dat hoeft hij ook niet te zijn wat mij betreft. Verder: 'het is maar fok!' en 'waar maak je je druk om'.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wtf is dat nu weer voor opmerking.
Tjonge, goed excuus om iemand nodeloos te kwetsen hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bot gezegd misschien maar hij is niet normaal en dat hoeft hij ook niet te zijn wat mij betreft. Verder: 'het is maar fok!' en 'waar maak je je druk om'.
Nou ja, het zal ook wel aan mijn manier van uitdrukken liggen dan. Maar lees het nog eens terug. Ik heb nergens gezegd dat je liegt en dat geloof ik ook niet. Maar je bent in de ogen van de maatschappij afwijkend en dan ben je een makkelijk slachtoffer omdat je minder geloofwaardigheid hebt. Heeft niks met jou te maken op zich, de maatschappij houdt gewoon niet zo van mensen die anders zijn. Wees jezelf en maak je niet druk om zulke verhalen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:18 schreef Braddie het volgende:
Eigenlijk is niemand normaal, Iedereen is uniek, Maar dat terzijde.....
Ik vind het echt kut dat ik hier mijn hart lucht over wat er in het verleden heeft plaatsgevonden, En dat er dan zo word gereageerd, Alsof ik lieg, En dat ik niet normaal ben, En niet geloofwaardig..........
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tjonge, goed excuus om iemand nodeloos te kwetsen hoor.
My bad. Verkeerde woordkeuze, blijkbaar ben je niet de enige die erover valt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:25 schreef _Bella_ het volgende:
Ik zou ook niet bepaald veel zeggen in een skype gesprek met vreemde
Maar los van dat, ik weet niet hoor..hoe je reageert is wel echt vaag van braddie het is ok, je bent niet normaal hahaha alsof het een monster is??
gvd. helaas is dat heel herkenbaarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het uitmaken terwijl ik nog zo verliefd was!!
Nou, lekker gezellig dan...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:33 schreef Braddie het volgende:
Ik maak me er juist druk om, Ik word al zo`n beetje sinds ik mij kan herinneren(al een jaar of 14-15) door veel mensen belachelijk gemaakt en uitgescholden, En er word gezegd dat ik niet helemaal 100% ben en autist en homo en dik en een mongooltje en ik had nooit geboren mogen worden etc etc etc......
OK, nu voel ik me (terecht) schuldig. Sorry voor mijn slechte woordkeuze.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:33 schreef Braddie het volgende:
Ik maak me er juist druk om, Ik word al zo`n beetje sinds ik mij kan herinneren(al een jaar of 14-15) door veel mensen belachelijk gemaakt en uitgescholden, En er word gezegd dat ik niet helemaal 100% ben en autist en homo en dik en een mongooltje en ik had nooit geboren mogen worden etc etc etc......
Daar zal wel een reden voor zijn dan he?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:33 schreef Braddie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |