abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78381531
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:19 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Als jij denkt dat een spannende/uitdagende man niet betrouwbaar kan zijn en altijd druk/aanwezig is, generaliseer je zelf net zo hard.
We hebben het dus uiteindelijk over de vreemdgangers en onbetrouwbare mannen he.
Waarom generaliseer ik? Het schijnt uiteindelijk zo te zijn dat vrouwen als ze trouwen toch liever voor een meer betrouwbare partner kiezen.
pi_78382388
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef i10TD het volgende:

[..]

maar je blijft wel bij hem..?
Dan kan ik er ook echt geen medelijden mee hebben. Typisch eigen schuld gevalletje.
pi_78382805
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 08:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

We hebben het dus uiteindelijk over de vreemdgangers en onbetrouwbare mannen he.
Waarom generaliseer ik? Het schijnt uiteindelijk zo te zijn dat vrouwen als ze trouwen toch liever voor een meer betrouwbare partner kiezen.
Maar betrouwbare mannen willen ook wel rondneuken ipv rond hun 30e als veilige vluchthaven gebruikt te worden.
Beneath the gold, bitter steel
pi_78382922
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:49 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Een beetje ook wel. Voor het grootste gedeelte een hekel aan 'het leven'.
[..]

Vrouwen vallen op mannen die spannend en uitdagend zijn. Meeste 'nice guys' die een vrouw overladen met kadootjes zijn dat absoluut niet.
wat is er dan zo erg aan je leven dat je er een hekel aan hebt ... als je er zo'n hekel aan hebt waarom gooi dan niet het roer volledig om en begin je een nieuw leven?

als vrouwen vallen op mannen die spannend en uitdagend waarom heb ik dan op het vmbo nooit veel aandacht gehad van meiden....
pi_78383640
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:01 schreef _Bella_ het volgende:
waar zal ik beginnen...
mishandelt tot me 15e door eigen vader (heeft me paar keren geprobeerd te vermoorden)
Me moeder die ging scheiden en 2 dagen erna een nieuwe vriend had
Mijn beste vriendin die erop kickte om met exen van mij probereerde te gaan, of huidige vriend
Mijn andere beste vriendin waar ik altijd voor klaar stond en in huis heb genomen, en toen
ik het moeilijk had was ze nergens te bekennen..
En het allerergste mijn ex tegenkomen na 1 jaar die mij vervolgens in zijn auto sleurde en verkrachtte..

Al met al..ik mag hopen dat dit er niet iets nog ergers komt..want dat zou ik niet kunnen trekken..
aangifte gedaan?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_78383669
Er was ooit een vrouw waar ik een maand of 4 wat mee dacht te hebben, en net op het moment dat ik dacht echt verliefd te worden, vertelde ze dat ze een huis had gekocht met haar echte vriend.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_78384091
Behalve beschuldigd worden van verkrachting, liegen dat ze kanker heeft, liegen dat haar moeder kanker heeft, liegen dat haar moeder in coma ligt, liegen dat ze geadopteerd is, mij van vage sexclubs lid heeft gemaakt nadat ik de relatie verbrak, bestellingen op mijn naam gemaakt heeft, geld van mij gestolen heeft valt het best wel mee.

Maar nooit meer een relatie met een borderliner....
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_78385340
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:36 schreef zwaaibaai het volgende:
Maar nooit meer een relatie met een borderliner....
Nog fijner: beschuldigd worden van het zijn van een borderliner..... Daar ben ik echt bijna aan onderdoor gegaan, want ik ging het zelf ook nog geloven.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78385467
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:45 schreef Fingon het volgende:

[..]

Maar betrouwbare mannen willen ook wel rondneuken ipv rond hun 30e als veilige vluchthaven gebruikt te worden.
Iets willen en het daadwerkelijk doen is wat anders.
Denk dat iedereen zo z'n fantasieen heeft.
pi_78389438
Collega die chips op mijn bed had neergegooit en mij een heerlijk verdiende nachtrust ontnam
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:14:00 #211
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78389604
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:08 schreef kingg het volgende:
Collega die chips op mijn bed had neergegooit en mij een heerlijk verdiende nachtrust ontnam
Wat deed je collega bij je bed?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78389691
vakantie werk in buitenland, waarbij appartement werd gedeeld
pi_78454859
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:59 schreef candygirl het volgende:

[..]

dit vind in een rare opmerking,
ik was 19 toen ik wat met hem kreeg ,en mensen kunnen echt nog wel veranderen in 16 jaar hoor,
dus als je toen op iemand kunt bouwen wil niet zeggen dat het de rest van het leven ook zo is,
iedereen veranderd toch in de loop van de jaren
Jopido weet vast niet beter

Maar hoe gaat het nu ondertussen met jou? Toch best naar als je dat hoort, aangifte gedaan?
pi_78458905
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:46 schreef datditkan het volgende:

[..]

Jopido weet vast niet beter

Maar hoe gaat het nu ondertussen met jou? Toch best naar als je dat hoort, aangifte gedaan?

ik ging niet in op iemands verhaal, ik zei alleen 'als vrouwen met verstand een man zouden kiezen, zou dit nooit gebeuren'

ik denk dat weinig mensen dit kunnen ontkennen
pi_78459019
Tuurlijk, want mensen veranderen nooit, en mensen laten ook altijd al hun kanten zien...
pi_78459052
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

ik ging niet in op iemands verhaal, ik zei alleen 'als vrouwen met verstand een man zouden kiezen, zou dit nooit gebeuren'

Ik denk eigenlijk dat iedereen dat ontkent behalve jij; Kan je niet zo makkelijk aan zien komen.
pi_78459115
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat iedereen dat ontkent behalve jij; Kan je niet zo makkelijk aan zien komen.
Relaties doen mensen veranderen.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78459276
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef Fortitude het volgende:

[..]

dus jarenlang misbruik/mishandeling/... is een gevolg van verstandig nadenken over je relatie?

doorgaan met een relatie als de ander vreemd gaat is een gevolg van verstandig nadenken?

verder wil ik er niet over discussiëren, daar is dit topic niet voor bedoeld
pi_78459284
quote:

[..]

Theoretisch is het leuk wat je zegt, maar in de praktijk gaat het toch echt vaak anders.
pi_78459347
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Theoretisch is het leuk wat je zegt, maar in de praktijk gaat het toch echt vaak anders.

je bedoelt: het klopt wat je zegt, maar het werkt helaas niet zo?
pi_78459387
Nee, wat jij zegt zou zo moeten zijn in de perfecte wereld, maar dat is het niet.
pi_78459442
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:03 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Ik bedoel puur wat ik heb geschreven. Ik weet alleen, op basis van jouw posts, dat je er veel te makkelijk over denkt.
pi_78459473
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

dus jarenlang misbruik/mishandeling/... is een gevolg van verstandig nadenken over je relatie?

doorgaan met een relatie als de ander vreemd gaat is een gevolg van verstandig nadenken?

verder wil ik er niet over discussiëren, daar is dit topic niet voor bedoeld
Jij hebt het hier over blijven bij iemand. Dat is iets anders als het aan zien kunnen komen.
pi_78467521
Jullie dachten dat jullie een harde leven hebben gehad?? Dat is niets vergeleken met mijn leven. Voordat ik 13 werd heeft mijn moeder mij uit het huis geschopt. Mijn eigen vader heb ik nooit gekend. Mijn enige vriend tot mijn tiende was een pestkop die in de buurt woonde en me elke in elkaar sloeg en zei dat ik geen ene fuck waard was. Het was niet alsof ik veel keuze had, ik woonde in een fucking boerendorp bestaande uit een paar gezinnen. Ik zweer het je. Mijn gehele jeugd ben ik van plaats naar plaats gegaan en heb ik geprobeerd om met mensen op te schieten die me helemaal niet eens mochten.

En je dacht dat dit het ergst was?? Mijn enige vriend was een donkere bruine Aziaat van ergens in de dertig. Hij ging alleen maar met mij om omdat hij dacht dat ik hem aan chickies kon helpen om te neuken. kansloze viezerik!! Het enige positieve was dat ik ook nog mocht hangen met een cute ginger chick. Ze was wel zo plat als een strijkplank, maar damn, zeker wel hot... Volgens mij was ze een soort sadist ofzo, want ze had er altijd een plezier in om mij te slaan en ze vertelde mij ook hoe graag ze "nat" werd.

Maar mijn hemel, dan was er nog zo'n volwassen koppel die ik mijn gehele leven maar NIET kon vermijden. Of zo leek het tenminste. Je weet wel, die ziekelijk kleffe types met matching outfits en die elkaars zinnen afmaken. Jaja, echte freaks, en ze hebben zelfs een freaking kat. Die kat was zeker wel dubbel zo irritant als dat stel. Ik zweer het je, die kat hield echt nooit zijn bek!

Dus zoals ik al eerder zei, vertrok ik dus van streek naar streek, waarbij ik in allerlei gevechten en problemen belanden met leeftijdsgenoten en zo nu en dan zelfs volwassenen.

Het enige wat me eigenlijk echt op been hield, was mijn droom om ooit pokemon meester te worden. Yeah bitches
pi_78467522
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 05:18 schreef shibal het volgende:
Jullie dachten dat jullie een harde leven hebben gehad?? Dat is niets vergeleken met mijn leven. Voordat ik 13 werd heeft mijn moeder mij uit het huis geschopt. Mijn eigen vader heb ik nooit gekend. Mijn enige vriend tot mijn tiende was een pestkop die in de buurt woonde en me elke in elkaar sloeg en zei dat ik geen ene fuck waard was. Het was niet alsof ik veel keuze had, ik woonde in een fucking boerendorp bestaande uit een paar gezinnen. Ik zweer het je. Mijn gehele jeugd ben ik van plaats naar plaats gegaan en heb ik geprobeerd om met mensen op te schieten die me helemaal niet eens mochten.

En je dacht dat dit het ergst was?? Mijn enige vriend was een donkere bruine Aziaat van ergens in de dertig. Hij ging alleen maar met mij om omdat hij dacht dat ik hem aan chickies kon helpen om te neuken. kansloze viezerik!! Het enige positieve was dat ik ook nog mocht hangen met een cute ginger chick. Ze was wel zo plat als een strijkplank, maar damn, zeker wel hot... Volgens mij was ze een soort sadist ofzo, want ze had er altijd een plezier in om mij te slaan en ze vertelde mij ook hoe graag ze "nat" werd.

Maar mijn hemel, dan was er nog zo'n volwassen koppel die ik mijn gehele leven maar NIET kon vermijden. Of zo leek het tenminste. Je weet wel, die ziekelijk kleffe types met matching outfits en die elkaars zinnen afmaken. Jaja, echte freaks, en ze hebben zelfs een freaking kat. Die kat was zeker wel dubbel zo irritant als dat stel. Ik zweer het je, die kat hield echt nooit zijn bek!

Dus zoals ik al eerder zei, vertrok ik dus van streek naar streek, waarbij ik in allerlei gevechten en problemen belanden met leeftijdsgenoten en zo nu en dan zelfs volwassenen.

Het enige wat me eigenlijk echt op been hield, was mijn droom om ooit pokemon meester te worden. Yeah bitches
Pssh, mijn moeder schreef mijn naam verkeerd op de kaart voor mijn 26e verjaardag. Hoe vind je dat!?
pi_78467540
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 05:21 schreef Gray het volgende:

[..]

Pssh, mijn moeder schreef mijn naam verkeerd op de kaart voor mijn 26e verjaardag. Hoe vind je dat!?
fak, baas boven baas.
pi_78467880
quote:

Huh? Hoe kan het dan dat jij je eigen vader nooit hebt gekend? en waarom schopte je moeder je het huis uit? dat zal dan toch niet zonder reden zijn?
pi_78468320
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:03 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Je bedoelt: Ik wil perse gelijk hebben?

Je inlevingsvermogen is die van een pas geboren naaktslak. Niet erg, maar je kan het op zijn minst toegeven.
burgerweeshuis
pi_78468484
quote:

mensen die 'de beste' willen zijn in het hebben van een kutleven

doe niet zo achterlijk en gun ieder zijn/haar eigen sores.. zelfs de mensen die naar de buitenwereld een perfect leven schijnen te hebben kunnen zich nog steeds doodongelukkig voelen... het is onmogelijk om het leed van een ander te kwalificeren als 'meer of minder' dan het jouwe
Ja doei.
pi_78468847
quote:

Nice
pi_78468856
oh, verder lezen dan de eerste zin helpt
Ja doei.
pi_78470635
quote:

Maar ben je nu wel Pokemon meester of niet?
pi_78472754
quote:
Mijn enige vriend was een donkere bruine Aziaat van ergens in de dertig. Hij ging alleen maar met mij om omdat hij dacht dat ik hem aan chickies kon helpen om te neuken. kansloze viezerik!!
Was jij vrienden met Schenkstroop?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:18:28 #234
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78472827
iets met troll en do not feed was het geloof ik...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 26 februari 2010 @ 11:29:26 #235
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_78473275
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ahaha, Daar dacht ook aan.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_78473573
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 08:30 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Je bedoelt: Ik wil perse gelijk hebben?

Je inlevingsvermogen is die van een pas geboren naaktslak. Niet erg, maar je kan het op zijn minst toegeven.

pi_78492166
bah
pi_78492238
.
pi_78493766
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 08:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mensen die 'de beste' willen zijn in het hebben van een kutleven

doe niet zo achterlijk en gun ieder zijn/haar eigen sores.. zelfs de mensen die naar de buitenwereld een perfect leven schijnen te hebben kunnen zich nog steeds doodongelukkig voelen... het is onmogelijk om het leed van een ander te kwalificeren als 'meer of minder' dan het jouwe
Nah, is om te relativeren. Eigen problemen in perspectief zien enzo. Jeweetzz
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 08:57 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nice
Jeugd sentiment
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Maar ben je nu wel Pokemon meester of niet?
Ik weet niet. Ben nog altijd bezig. Inmiddels al meer dan 10jaar......
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

ik weet niet, Is hij een donkere bruine Aziaat van ergens in de 30 en kansloos bij meisjes .
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:18 schreef Re het volgende:
iets met troll en do not feed was het geloof ik...
Gedegradeerd tot troll . Ik spill mijn levensverhaal en dan word ik niet eens serieus genomen. Ach, ben wel meer gewend. Gotta catch'em all bitches!
pi_78499563
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:41 schreef rats het volgende:

[..]

Die vriendin had op dat moment de politie gebeld en die weigerden zelfs te komen. Ik moest maar bellen om afspraak te maken voor aangifte. Dit heb ik uiteindelijk niet gedaan vanwege de agressie van die gast en ik doodsbang was voor hem (heeft ook te maken met eerdere agressieve buien die ik bij hem gezien had en waar die toe in staat was).
Wat een bananenrepubliek is het hier toch ook geworden..
Je betaalt je wel een ongeluk aan belasting, net zoveel als in skandinavië .. Maar je krijgt er geen fuck voor terug..
pi_78504464
Mijn medeleven trouwens, aan iedereen die toch wel hele heftige dingen heeft meegemaakt.. en ik dacht dat mijn avontuur met mijn borderliner-ex uitzonderlijk was. Maar extreme dingen komen dus veel vaker voor..
pi_78506050
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:33 schreef shibal het volgende:

[..]

[..]

ik weet niet, Is hij een donkere bruine Aziaat van ergens in de 30 en kansloos bij meisjes .
[..]
Ja hoor, pluis zijn posthistory maar eens na.

Of in dit geval liever posthysterie.
pi_78511820
Ach ik heb altijd geleerd je verleden zorgt ervoor dat je in het heden een kans hebt om je toekomst te maken.

Ondanks mijn kut jeugd kan ik zeggen dat ik een enorm fijn leven heb. Dat ik pas van mijn leven kon genieten na mijn 20e is dan weer een kleine bijzaak.

Een paar dingetjes dan uit mijn jeugd ook al is dat lang niet alles
Ik ben dus opgegroeid met:
1) een vader die zijn handen niet kon thuishouden. En op geen enkele manier. Ondanks mijn jonge leeftijd zorgde ik er voor dat ik vaak het slachtoffer van zijn taferelen werd zodat mijn zusje en mijn moeder zo min mogelijk overkwam. Hij verdween gelukkig vanaf mijn 8/9e uit mijn leven ook al was toen allang de schade gedaan en vertrouwde ik daardoor niemand meer.
2) een moeder die mijn vader voor mijn 9e vaker terug in huis genomen had. Zelfs voor hem getuigd heeft toen hij voor de rechter stond wegens verkrachting van mijn oudste halfzus. Toen mijn vader uit huis gehaald was door agenten en niet meer terug dorst te komen (omdat ik te oud werd) vond zij het een enorm leuk idee om mij nog even tot mijn 18e dagelijks te laten weten hoe enorm ik op mijn vader leek. Dat ik absoluut hetzelfde als mijn vader zou worden en dat er niks van mij terecht zou komen. En mij ook nog eens de schuld geven dat mijn vader zo was geworden nadat ik geboren was. Dit terwijl zij met hem trouwde terwijl ze wist dat mijn vader haar ex vrouw mishandelde en mijn oudste half zus meermalens verkracht had.
3) een nieuwe vriend van mijn moeder waarmee ze trouwde toen ik 15 was die vond dat zijn jongste zoon (ook 15) alles mocht. Van in bed schijten tot alles stelen wat los en vast zat. Terwijl de rest al gezeik kreeg als ze een keer iets op een boze manier tegen dat kut kind zeiden.

Uiteindelijk ben ik gewoon blij dat ik mijn zusje zo goed als mogelijk uit de handen van mijn vader gered hebt en haar niks overkomen is. Ikzelf ben er alleen maar sterker door geworden. Juist omdat iedereen zo enorm negatief is geweest tegen mij was ik juist de enige die wel veel vertrouwen in mijzelf had. Daardoor heb ik zo enorm veel dingen kunnen bereiken wat ik anders nooit had gekund.

Ook al zitten er wel negatieve dingen aan. Zo zou ik nooit kinderen willen want ik zou het mijzelf nooit vergeven als ik ook maar 10% van mijn ouders zou zijn. Ik wil een kind nooit aan doen wat ik heb mee moeten maken. Daardoor wil ik dus ook niet het risico lopen. Want er is natuurlijk een grote kans dat ik het wel beter zou doen. Maar toch blijft er een kans dat ik toch ook trekjes van mijn ouders heb en dat risico wil ik niet lopen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_78511958
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:07 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja hoor, pluis zijn posthistory maar eens na.

Of in dit geval liever posthysterie.
Haha, ik heb een paar posts gelezen van hem. Hij komt redelijk gefrustreerd over. Ik zou hem haast willen aanraden om hier zijn levensverhaal te posten. Zal hem goed doen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 06:54:47 #245
213821 pistoletsopzondag
Professioneel lurker
pi_78512139
quote:

[..]

Eens.
Tevens blij dat ik dergelijke toestanden niet begrijp
De fanfare van honger en dorst.
pi_78512147
Weinig, maar ik laat het me dan ook niet gebeuren
pi_78513852
Mmmm... de secretaresse van mijn vader die na zijn dementie de huwelijkse voorwaarden tussen hem & haar zo heeft veranderd dat we hemel en aarde hebben moeten bewegen om later nog iets van de erfenis te kunnen zien.. Mijn eerste samenwoonvriendin die op de sosjale akkedemie zat en me na een paar maanden uit ging leggen hoe moeilijk het voor haar was om mij te moeten vertellen dat ze allang vreemdging met een gast waarvan ik dacht dat het mijn vriend was omdat hij zovaak bij ons langskwam... Een ex die niets meer om me gaf maar het pas uitmaakte nadat ik haar MAscriptie voor haar afgerond had.. Gewoon, het rijtje egocentrische loeders dat we allemaal wel kennen.

Maar ja, hoe HERKEN je ze vantevoren..
pi_78513950
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:55 schreef ArchEnemy het volgende:
Mmmm... de secretaresse van mijn vader die na zijn dementie de huwelijkse voorwaarden tussen hem & haar zo heeft veranderd dat we hemel en aarde hebben moeten bewegen om later nog iets van de erfenis te kunnen zien.. Mijn eerste samenwoonvriendin die op de sosjale akkedemie zat en me na een paar maanden uit ging leggen hoe moeilijk het voor haar was om mij te moeten vertellen dat ze allang vreemdging met een gast waarvan ik dacht dat het mijn vriend was omdat hij zovaak bij ons langskwam... Een ex die niets meer om me gaf maar het pas uitmaakte nadat ik haar MAscriptie voor haar afgerond had.. Gewoon, het rijtje egocentrische loeders dat we allemaal wel kennen.

Please tell me. Die wil ik ook voortaan vermijden. Genoeg van gezien nu.
pi_78513976
quote:

waarom in godsnaam, schrijf je voor iemand anders een MA scriptie? da's fraude !
Ja doei.
pi_78514017
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

waarom in godsnaam, schrijf je voor iemand anders een MA scriptie? da's fraude !
Liefde maakt blind.
pi_78514038
quote:
Een ex die niets meer om me gaf maar het pas uitmaakte nadat ik haar MAscriptie voor haar afgerond had.. Gewoon, het rijtje egocentrische loeders dat we allemaal wel kennen.

Op het moment dat je de complete inleiding van zo'n scriptie voor d'r op papier zet, bijvoorbeeld? Allemachtig zeg
pi_78514063
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:04 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Liefde maakt blind.
Je ziet dingen door de vingers, maar volgens mij is er grondig wat mis met je als je het zo ver laat komen, sorry dat ik het zeg.
pi_78514165
Iemand heeft mij gezegd dat ze vrienden wilde blijven, maar ondertussen gewoon het contact verbreken en doen alsof ze er niet is (terwijl het voorjaarsvakantie is).
pi_78514169
quote:

[..]

Liefde maakt blind.
Ga weg joh dat heeft er niks mee te maken.
pi_78514341
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

...ze had het zo moeilijk op haar werk (lesgeven op een middelbare school met leerlingen die niet altijd lief en gezellig waren), en met een MA kon ze leuker werk krijgen, dus hielp ik haar. (Was ook wel plezierig om uit te kunnen kijken naar een vriendin die vrolijk terugkwam van haar werk ipv zuchtend en klagend aan de eettafel elke dag zat te vertellen hoe onaardig iedereen tegen haar deed.)

Anyway, ze heeft de master en (meteen) een nieuwe vriend en nog steeds amper tot geen werk, iemand anders mag nu voor haar zorgen. Toen het liefdesverdriet eenmaal over was (laatste restje met de feestdagen) kwam er een vrij stevige opluchting voor in de plaats. Noggal.

Uiteindelijk hoor je dan gewoon niet bijelkaar, simpel. Ik heb nu weer tijd voor m'n eigen werk, en dat gaat vrij lekker.
pi_78514345
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:06 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Je ziet dingen door de vingers, maar volgens mij is er grondig wat mis met je als je het zo ver laat komen, sorry dat ik het zeg.
Ach, ik wist al dat er iets mis met mij was. Bij mij hield het op bij meer tijd in haar studie stoppen dan in de mijne. Maar achteraf hou ik mezelf maar voor dat ik het deed omdat ik verliefd was.
pi_78514369
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:19 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Ach, ik wist al dat er iets mis met mij was. Bij mij hield het op bij meer tijd in haar studie stoppen dan in de mijne. Maar achteraf hou ik mezelf maar voor dat ik het deed omdat ik verliefd was.
Nou, leermomentje zullen we dan maar zeggen
pi_78514394
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:19 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

...ze had het zo moeilijk op haar werk (lesgeven op een middelbare school met leerlingen die niet altijd lief en gezellig waren), en met een MA kon ze leuker werk krijgen, dus hielp ik haar. (Was ook wel plezierig om uit te kunnen kijken naar een vriendin die vrolijk terugkwam van haar werk ipv zuchtend en klagend aan de eettafel elke dag zat te vertellen hoe onaardig iedereen tegen haar deed.)

Anyway, ze heeft de master en (meteen) een nieuwe vriend en nog steeds amper tot geen werk, iemand anders mag nu voor haar zorgen. Toen het liefdesverdriet eenmaal over was (laatste restje met de feestdagen) kwam er een vrij stevige opluchting voor in de plaats. Noggal.

Uiteindelijk hoor je dan gewoon niet bijelkaar, simpel. Ik heb nu weer tijd voor m'n eigen werk, en dat gaat vrij lekker.
Laat haar nog maar tijdje werkloos zijn, dat zal ze leren
Ze deed het alleen maar om het geld.
pi_78514406
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:20 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nou, leermomentje zullen we dan maar zeggen
Moet bekennen dat ik de fout nog een keer gemaakt had bij haar. Maar nu heb ik er echt van geleerd. Hoop ik
pi_78514440
quote:

[..]

Liefde maakt blind.
Moa, hondstrouw in mijn geval. Ik zou wel eens een vrouw tegen willen komen die zich op dezelfde manier durft te binden. En je helpt elkaar toch als er problemen zijn? Zorgen voorelkaar enzo...
pi_78514505
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:23 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Moa, hondstrouw in mijn geval. Ik zou wel eens een vrouw tegen willen komen die zich op dezelfde manier durft te binden. En je helpt elkaar toch als er problemen zijn? Zorgen voorelkaar enzo...
Dat zou wel zo moeten zijn. Ach, niet iedereen verwacht hetzelfde van een relatie. Helaas.
pi_78514629
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:21 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Laat haar nog maar tijdje werkloos zijn, dat zal ze leren
Ze deed het alleen maar om het geld.
Neuh, daar ging het niet om. Ze durft niet met verantwoordelijkheden om te gaan, iemand moet uiteindelijk altijd haar beslissingen voor haar invullen. Echt letterlijk, ze heeft het ook uitgemaakt door raad te gaan vragen bij iemand waarvan ze wist dat die zou adviseren om bij me weg te gaan. Hier hadden we ook steeds ruzie over, pardon, probeerde ik ook steeds ruzie over te maken. En dat vond ze niet fijn meer.

Maf. Zoveel met elkaar gemeen hebben maar op cruciale zaken twee aparte werelden.. Iedereweg, ze heeft nu een jongen die al lang verliefd op haar was, daar is ze bij ingetrokken. Het gaat goed met haar, ze heeft gemotiveerde sex -eindelijk-, en elke avond lekker te eten en te drinken. Ik hoop alleen dat ze tegenwoordig wat meer in het huishouden doet dan 1 x per week stofzuigen en afwassen.

Ben wel even aan het nagaan waarom ik me zo graag beschikbaar stel als iemand die het allemaal wel even opknapt, daar trek je toch een bepaald slag vrouwen mee aan. En het is natuurlijk ook gewoon onzin, je leven delen betekent ook letterlijk delen.
pi_78521869
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:19 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Volgens mij had je beter tegen haar kunnen zeggen dat ze ander werk moest zoeken, harder moest optreden tegen leerlingen of weet ik veel wat, maar niet doodleuk een MA-scriptie voor haar schrijven.

Als jij denkt een relatie (of liefde überhaupt over het algemeen) vooral draait om het lief zijn voor de ander, dan moet ik je toch even uit een droom helpen.
pi_78522843
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 15:58 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Volgens mij had je beter tegen haar kunnen zeggen dat ze ander werk moest zoeken, harder moest optreden tegen leerlingen of weet ik veel wat, maar niet doodleuk een MA-scriptie voor haar schrijven.
Ja, wat denk jij. Maar ze bleef uiteindelijk ongelukkig (en zeurend) thuiskomen, en ik dacht dat we die MA gewoon samen deden zodat zij echt leuk werk kon scoren. Niks mis mee, leek me. Ze heeft ook aardig wat werk verzet natuurlijk, het is niet zo dat ze op mijn werk is afgestudeerd ofzo. Het is wel zo dat ze na dat afstuderen vrij vlot vertrokken was richting nieuwe relatie. $#!@!
quote:
Als jij denkt een relatie (of liefde überhaupt over het algemeen) vooral draait om het lief zijn voor de ander, dan moet ik je toch even uit een droom helpen.
Erm, zo zit ik echt niet inelkaar. Bepaaald niet. Dat was meer haar probleem. Alles moest lief, knus en warm blijven, en vooral geen confrontaties opzoeken/uitpraten en/of standpunten innemen. Doodmoe werd je drvan. Haar klacht na afloop was dat ik me niet het schompes voor haar had moeten werken, maar steeds een arm om haar heen had moeten slaan als ze weer een zuchtend klaagkwartiertje had. Met 'gossie, wat rot voor je' enzo. [ril]

In het bijzijn van kleine kinderen en diertjes smelt je weg als je haar in actie ziet, maar de grotemensenwereld was maar vervelend want dat ging niet vanzelf (typje hoogbegaafd uit een trots blue-collar nest).

Maar goed, iemand anders mag haar kar nu trekken de komende jaren. Ik mis het samenleven, maar haar niet meer. En voordat ik weer ga samenwonen moet het echt met een wijf zijn waar ik minstens twintig keer de slappe lach mee heb gehad.
pi_78539454
Uitgescholden worden door pa, ruzies eindigend in schreeuwpartijen en dreiging met uit huis gooien (en dan niet een enkele keer uit wanhoop oid), vanaf een jaar of 13. Waarbij ik nog wel kan zeggen dat ik absoluut geen rebelse puber was, ik was erg braaf juist. Wel eens dingen gezegd of gedaan om op mijn kop te krijgen natuurlijk, maar de reacties van pa waren ver buiten proportie. En je kind uitschelden is gewoon not done.

Dat wat betreft iemand die van mij houdt ..

Voor de rest is pesten ook een goede. Zag dat een ander dit ook wel noemde. Merk er nu nog de gevolgen van in het dagelijks leven, waar uiteindelijk toch hulp van een prof bij nodig is. Mensen beseffen niet wat ze een ander daarmee aan kunnen doen! Walgelijk vind ik dergelijke praktijken
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_78541824
quote:

Stop smoking weed.
pi_78541961
quote:

Het is: van tevoren.
pi_78547079
quote:
Op zondag 28 februari 2010 01:18 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Het is: van tevoren.
Ah. Daar ging het fout.
pi_78548648
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:50 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Ah. Daar ging het fout.
pi_78548753
quote:
Op zondag 28 februari 2010 00:01 schreef VixenFromHell het volgende:

Voor de rest is pesten ook een goede. Zag dat een ander dit ook wel noemde. Merk er nu nog de gevolgen van in het dagelijks leven, waar uiteindelijk toch hulp van een prof bij nodig is. Mensen beseffen niet wat ze een ander daarmee aan kunnen doen! Walgelijk vind ik dergelijke praktijken
Heel erg mee eens.
pi_78645714
quote:
[b]Op zondag 28 februari 2010 00:01
pesten is inderdaad ook een goede!

ik heb ook nog altijd last van het feit dat ik vroeger werd gepest, het vervelende is dat ik er ook zelf aan deed tegenover bepaalde mensen ( iets waar ik gigantisch veel spijt van heb als jezelf in de gaten hebt wat pesten doet met een mens )
pi_78683413
1e ex, mishandeling, heb het dan ook meteen uitgemaakt (was 16 of 17), gebeurde na een anderhalfjaar.

2e ex, vreemdgaan met zijn beste vriendin, meteen gedumpt (korte relatie 3 maanden ofzo).

3e ex, hield zielsveel van die jongen, wist dat er iets aan de hand was met hem (hij was vaak down en praatte zichzelf naar beneden), maar voor mij was hij alles. Hadden het over samenwonen (na 3 jaar relatie) en 2 weken naderhand maakt hij het uit omdat die niet meer van me hield. Dat was een klap in het gezicht en duurde zeker 2 jaar om daar overheen te komen. Blijkt nu een depressie te hebben en ik maak me nog steeds zorgen om hem. Sporadisch contact, maar heb het idee dat hij me liever kwijt dan rijk is in zijn leven. Geef nog steeds om hem, maar wil hem niet in de weg lopen. Dus geen contact op het moment.

Mensen waar ik niet van hield, gepest op de middelbare school. Door een of ander uit de hoogte gevallen tuthola. Die een versterking had van ongeveer 4 a 5 man. Was een nare tijd en dat is denk ik een van de redenen dat ik niet heel veel vrienden heb omdat ik mensen gewoon niet vertrouw :/.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:16:41 #273
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_78742140
Goed topic dit zeg haha wat een verhalen soms..
Minds are like parachutes. They only function when open.
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:26:07 #274
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_78742640
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:00 schreef Seven. het volgende:
Even denken.

Het allerergste: ik had ooit eens een vriendje, heeft 2 maandjes geduurd. Een maandje nadat het uit was kwam ik erachter dat ik overtijd was. Dus mijn beste vriendin verteld, zwangerschapstest gehaald. Weekje later ging ik het hem vertellen, zegt hij dat hij me niet geloofde en dat mijn beste vriendin nu zijn vriendin was. Had zij hem allang wijsgemaakt dat ik het verzonnen had én ze heeft niet verzuimd om alles te vertellen aan jan en alleman waardoor er wildvreemden naar mij toe kwamen om te vragen of ik die zwangere hoer was. Ook mijn familie heeft hier onder te lijden gehad. Mijn reputatie hecht ik weinig waarde aan dus de gevolgen daarvoor interesseren me niet zo. Wat me wel interesseert is de directe gevolgen die het had en die bepalend waren: uit huis gegaan etc.

Jaren samengewoond, ik steeds fulltime werken en hij bezig met allerlei opleidingen via werk enzo (SPW, opleiding voor de Marechaussee etc. etc.). Hij heeft me elke dag lopen bekritiseren over dat ik zogezegd te weinig deed in het huishouden, hij was belachelijk veeleisend. Toen ik eindelijk zover was dat ik via een 21+ toets met een deeltijd opleiding kon beginnen ging hij er vandoor. Hij was verliefd geworden op een collega, vond ik niet zo'n big deal want ik wist allang dat het over was. Wat wel kut was is dat hij 2 weken voor vertrek nog even duizenden euro's bij mijn ouders geleend heeft terwijl hij al met haar lag te rommelen. Ik heb uiteindelijk de helft van die auto af moeten betalen, lang gehoopt dat hij die total loss zou rijden. Hoe dan ook, dit heeft nog steeds wel invloed, hoewel we langer uit elkaar zijn dan dat we bij elkaar waren.

Verder een klootzak die probeerde mij te wurgen maar daar heb ik mezelf uit weten te redden. Dan nog een vage kennis die mij heeft aangerand in mijn slaap. Hij stopte toen bleek dat ik het niet mee eens was met die vinger in mijn kruis. Die dwaas probeerde mij laatst nog toe te voegen op Facebook trouwens .
THAT THIS CAN IN THE NETHERLANDSSTS
Minds are like parachutes. They only function when open.
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:30:50 #275
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78742868
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:00 schreef Seven. het volgende:
Verder een klootzak die probeerde mij te wurgen maar daar heb ik mezelf uit weten te redden. Dan nog een vage kennis die mij heeft aangerand in mijn slaap. Hij stopte toen bleek dat ik het niet mee eens was met die vinger in mijn kruis. Die dwaas probeerde mij laatst nog toe te voegen op Facebook trouwens .
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78837553
Knuffel aan iedereen
  maandag 8 maart 2010 @ 18:28:33 #277
282269 RdamBerend
Verrekte koekwous!
pi_78899610
Dat me vriendin (niet helemaal maar bijna wel) met een oude vriend naar bed ging, die gast dwingde haar dingen te doen, zij in het ziekenhuis belandden doordat er iets mis was gegaan, heel erg, maar opzich ook wel weer blij mee want anders was ik er nooit achter gekomen....
Kheb het haar "vergeven" maar die oude vriend zou ik zo kapot wille slaan

[ Bericht 4% gewijzigd door RdamBerend op 08-03-2010 18:39:47 ]
Ja ik ben Rotterdammer, heb je er wat tegen?;)
pi_78900039
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:28 schreef RdamBerend het volgende:
Dat me vriendin (niet helemaal maar bijna wel) met een oude vriend naar bed ging, in het ziekenhuis belandden doordat er iets mis was gegaan, heel erg, maar opzich ook wel weer blij mee want anders was ik er nooit achter gekomen....
Kheb het haar "vergeven" maar die oude vriend zou ik zo kapot wille slaan
I don't get it.
  maandag 8 maart 2010 @ 18:39:07 #279
282269 RdamBerend
Verrekte koekwous!
pi_78900095
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef Tegan het volgende:

[..]

I don't get it.
wat niet?
pi_78900251
Hoe kan je iemand vergeven waarvan je niet zeker weet dat ze het zou vertellen als je er niet achter was gekomen? En hoe kan je die vriend wel in elkaar willen slaan maar dus niet boos zijn op haar, zij was in principe erger bezig want zij ging vreemd en hij niet...
pi_78900364
En waarom beland ze in het ziekenhuis naar bijna vreemd te gaan?
pi_78900388
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:43 schreef Tegan het volgende:
Hoe kan je iemand vergeven waarvan je niet zeker weet dat ze het zou vertellen als je er niet achter was gekomen? En hoe kan je die vriend wel in elkaar willen slaan maar dus niet boos zijn op haar, zij was in principe erger bezig want zij ging vreemd en hij niet...
Wat ik er uit op maak dwong die "vriend" haar allerlei dingen te doen.
pi_78900433
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:46 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als ze gedwongen werd wat valt er dan te vergeven. Gedwongen om handelingen uit te voeren die ze niet wou ofzo?
pi_78900519
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:46 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat maak ik er zelf totaal niet uit op, maar zou kunnen...
  maandag 8 maart 2010 @ 18:57:37 #285
282269 RdamBerend
Verrekte koekwous!
pi_78900907
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:47 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Als ze gedwongen werd wat valt er dan te vergeven. Gedwongen om handelingen uit te voeren die ze niet wou ofzo?
Tis ook moeilijk en ik heb vergeven tussen haakjes gezet he:P Uiteindelijk had zij het er het meeste pijn van, en ik ben nog steeds wel beetje boos maar niet echt kk boos ofso.....
Wat er mis was gegaan is nog steeds beetje onduidelijk, ze was jong en werd ontmaagd en er ging gwn iets niet goed, meer hoef ik niet te weten alleen dat ik die jongen gwn wil slaan omdat je geen vriendin gaat balle terwijl een oude vriend van je haar leuk vind.
Ze heeft er ook dik spijt van en heeft kk veel gehuild en sws beloofd om nooit meer tegen mij te liegen, of zoiets te doen.
En ik zal ff over die jongen vertellen: Hij ging niet mee in de ambulance, hij is haar niet op komen zoeken, het enige wat hij belangrijk vond is dat zijn naam niet genoemd werd.. hij heeft haar erna nooit meer willen spreken en lult nu allemaal shit over mij, daarom wil ik hem kk hard slaan
pi_78901005
Oh, jullie hadden geen relatie op dat moment?
  maandag 8 maart 2010 @ 19:01:15 #287
282269 RdamBerend
Verrekte koekwous!
pi_78901086
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:59 schreef Tegan het volgende:
Oh, jullie hadden geen relatie op dat moment?
Nog niet maar we hadden wel allebei gezegd dat we van elkaar hielden en elkaar leuk vonden
pi_78901161
Ok. Ik snap dat je dit ziet als het ergste wat iemand je aandeed.
pi_78904861
mijn hart breken
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_78907330
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef RdamBerend het volgende:

[..]

Tis ook moeilijk en ik heb vergeven tussen haakjes gezet he:P Uiteindelijk had zij het er het meeste pijn van, en ik ben nog steeds wel beetje boos maar niet echt kk boos ofso.....
Wat er mis was gegaan is nog steeds beetje onduidelijk, ze was jong en werd ontmaagd en er ging gwn iets niet goed, meer hoef ik niet te weten alleen dat ik die jongen gwn wil slaan omdat je geen vriendin gaat balle terwijl een oude vriend van je haar leuk vind.
Ze heeft er ook dik spijt van en heeft kk veel gehuild en sws beloofd om nooit meer tegen mij te liegen, of zoiets te doen.
En ik zal ff over die jongen vertellen: Hij ging niet mee in de ambulance, hij is haar niet op komen zoeken, het enige wat hij belangrijk vond is dat zijn naam niet genoemd werd.. hij heeft haar erna nooit meer willen spreken en lult nu allemaal shit over mij, daarom wil ik hem kk hard slaan
leer nederlands en probeer het weer opnieuw.

Ook iets met punten en komma's.
burgerweeshuis
  maandag 8 maart 2010 @ 21:02:25 #291
282269 RdamBerend
Verrekte koekwous!
pi_78907624
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:57 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

leer nederlands en probeer het weer opnieuw.

Ook iets met punten en komma's.
Of je houdt gwn je kkrbek dicht en heb niet zo'n commentaar op mensen
pi_78912774
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:02 schreef RdamBerend het volgende:

[..]

Jij bent wel het ergste dat iemand ooit Fok! Heeft aangedaan...
pi_78912966
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:37 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Jij bent wel het ergste dat iemand ooit Fok! Heeft aangedaan...
Epic fail!
pi_78913708
tvp. ik denk me laten stikken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 8 maart 2010 @ 23:58:56 #295
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_78915935
Basisschool - middelbare school.
Gepest maar dat is niet zo erg, hoewel ik het toen erg vond. Het heeft me gemaakt tot wat ik ben en het feit dat bijna mensen die me gepest hebben of tienermoeder werden, in een slechte relatie zitten of gewoonweg in de goot zijn beland maakt dat ik me wat beter voel.

Zussen
1tje die me gewoonweg pestte omdat ik dik ben.
die andere tripte helemaal en probeerde me te vermoorden ( gelukkig kon ik wegkomen en hielden mijn broertje+neef haar tegen)

Moeder
Heeft me een aantal keer flink vernedert en nog vaker geslagen. Pijnlijkst was de achterkant van een kapmes lastigst was de keer dat ze maar bleef slaan en ik niet kon wegkomen. Gelukkig waren me zussen er om haar weg te sleuren maar niet voor ze me het gevoel gaven dat het mijn eigen schuld was. Van de klappen ben ik genezen, de vernederingen doen nog pijn. Eigenlijk denk ik dat de pesterijen op de basisschool voorkomen hadden kunnen worden als zij mijn hele zelfvertrouwen enzo niet had verneukt, ook als ze toen ik jonger was me op een gezonde manier met eten om had leren gaan was mijn leven een stuk makkelijker geweest. Nu verpestte ze het binnenhuis voor me maar buitenhuis had ik dus niemand vanwege mijn omvang. O how have i longed voor een vriendinnetje waar ik kon chillen. Nu heb ik vrienden, maar elke keer als ze iets doen om te laten zien dat ze om me geven ben ik weer helemaal verbaast.

Vriend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_78920550
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:58 schreef sweetlady-o het volgende:
Basisschool - middelbare school.
Gepest maar dat is niet zo erg, hoewel ik het toen erg vond. Het heeft me gemaakt tot wat ik ben en het feit dat bijna mensen die me gepest hebben of tienermoeder werden, in een slechte relatie zitten of gewoonweg in de goot zijn beland maakt dat ik me wat beter voel.

Zussen
1tje die me gewoonweg pestte omdat ik dik ben.
die andere tripte helemaal en probeerde me te vermoorden ( gelukkig kon ik wegkomen en hielden mijn broertje+neef haar tegen)

Moeder
Heeft me een aantal keer flink vernedert en nog vaker geslagen. Pijnlijkst was de achterkant van een kapmes lastigst was de keer dat ze maar bleef slaan en ik niet kon wegkomen. Gelukkig waren me zussen er om haar weg te sleuren maar niet voor ze me het gevoel gaven dat het mijn eigen schuld was. Van de klappen ben ik genezen, de vernederingen doen nog pijn. Eigenlijk denk ik dat de pesterijen op de basisschool voorkomen hadden kunnen worden als zij mijn hele zelfvertrouwen enzo niet had verneukt, ook als ze toen ik jonger was me op een gezonde manier met eten om had leren gaan was mijn leven een stuk makkelijker geweest. Nu verpestte ze het binnenhuis voor me maar buitenhuis had ik dus niemand vanwege mijn omvang. O how have i longed voor een vriendinnetje waar ik kon chillen. Nu heb ik vrienden, maar elke keer als ze iets doen om te laten zien dat ze om me geven ben ik weer helemaal verbaast.

Vriend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lekker verhaal zeg, not. Had jouw moeder zelf problemen ofzo?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:49:55 #297
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_78920849
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:02 schreef RdamBerend het volgende:

[..]

gwn? kkrbek?

Conformists will be cast away by the tide of history
pi_78920885
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:49 schreef Liquidist het volgende:

[..]

gwn? kkrbek?

Ach ja, sommige mensen kunnen niet anders dan zich infantiel gedragen als er iets gezegd wordt waar ze niet tegen kunnen...
pi_78920886
Bizarre verhalen hiero !
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:31:37 #300
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_78922132
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Wat een lekker verhaal zeg, not. Had jouw moeder zelf problemen ofzo?
Denk het wel.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')