fak, baas boven baas.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 05:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Pssh, mijn moeder schreef mijn naam verkeerd op de kaart voor mijn 26e verjaardag. Hoe vind je dat!?
Huh? Hoe kan het dan dat jij je eigen vader nooit hebt gekend? en waarom schopte je moeder je het huis uit? dat zal dan toch niet zonder reden zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 05:18 schreef shibal het volgende:
Jullie dachten dat jullie een harde leven hebben gehad?? Dat is niets vergeleken met mijn leven. Voordat ik 13 werd heeft mijn moeder mij uit het huis geschopt. Mijn eigen vader heb ik nooit gekend. Mijn enige vriend tot mijn tiende was een pestkop die in de buurt woonde en me elke in elkaar sloeg en zei dat ik geen ene fuck waard was. Het was niet alsof ik veel keuze had, ik woonde in een fucking boerendorp bestaande uit een paar gezinnen. Ik zweer het je. Mijn gehele jeugd ben ik van plaats naar plaats gegaan en heb ik geprobeerd om met mensen op te schieten die me helemaal niet eens mochten.
En je dacht dat dit het ergst was?? Mijn enige vriend was een donkere bruine Aziaat van ergens in de dertig. Hij ging alleen maar met mij om omdat hij dacht dat ik hem aan chickies kon helpen om te neuken. kansloze viezerik!! Het enige positieve was dat ik ook nog mocht hangen met een cute ginger chick. Ze was wel zo plat als een strijkplank, maar damn, zeker wel hot... Volgens mij was ze een soort sadist ofzo, want ze had er altijd een plezier in om mij te slaan en ze vertelde mij ook hoe graag ze "nat" werd.
Maar mijn hemel, dan was er nog zo'n volwassen koppel die ik mijn gehele leven maar NIET kon vermijden. Of zo leek het tenminste. Je weet wel, die ziekelijk kleffe types met matching outfits en die elkaars zinnen afmaken. Jaja, echte freaks, en ze hebben zelfs een freaking kat. Die kat was zeker wel dubbel zo irritant als dat stel. Ik zweer het je, die kat hield echt nooit zijn bek!
Dus zoals ik al eerder zei, vertrok ik dus van streek naar streek, waarbij ik in allerlei gevechten en problemen belanden met leeftijdsgenoten en zo nu en dan zelfs volwassenen.
Het enige wat me eigenlijk echt op been hield, was mijn droom om ooit pokemon meester te worden. Yeah bitches
Je bedoelt: Ik wil perse gelijk hebben?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:03 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
je bedoelt: het klopt wat je zegt, maar het werkt helaas niet zo?
mensen die 'de beste' willen zijn in het hebben van een kutlevenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 05:18 schreef shibal het volgende:
Jullie dachten dat jullie een harde leven hebben gehad?? Dat is niets vergeleken met mijn leven. Voordat ik 13 werd heeft mijn moeder mij uit het huis geschopt. Mijn eigen vader heb ik nooit gekend. Mijn enige vriend tot mijn tiende was een pestkop die in de buurt woonde en me elke in elkaar sloeg en zei dat ik geen ene fuck waard was. Het was niet alsof ik veel keuze had, ik woonde in een fucking boerendorp bestaande uit een paar gezinnen. Ik zweer het je. Mijn gehele jeugd ben ik van plaats naar plaats gegaan en heb ik geprobeerd om met mensen op te schieten die me helemaal niet eens mochten.
En je dacht dat dit het ergst was?? Mijn enige vriend was een donkere bruine Aziaat van ergens in de dertig. Hij ging alleen maar met mij om omdat hij dacht dat ik hem aan chickies kon helpen om te neuken. kansloze viezerik!! Het enige positieve was dat ik ook nog mocht hangen met een cute ginger chick. Ze was wel zo plat als een strijkplank, maar damn, zeker wel hot... Volgens mij was ze een soort sadist ofzo, want ze had er altijd een plezier in om mij te slaan en ze vertelde mij ook hoe graag ze "nat" werd.
Maar mijn hemel, dan was er nog zo'n volwassen koppel die ik mijn gehele leven maar NIET kon vermijden. Of zo leek het tenminste. Je weet wel, die ziekelijk kleffe types met matching outfits en die elkaars zinnen afmaken. Jaja, echte freaks, en ze hebben zelfs een freaking kat. Die kat was zeker wel dubbel zo irritant als dat stel. Ik zweer het je, die kat hield echt nooit zijn bek!
Dus zoals ik al eerder zei, vertrok ik dus van streek naar streek, waarbij ik in allerlei gevechten en problemen belanden met leeftijdsgenoten en zo nu en dan zelfs volwassenen.
Het enige wat me eigenlijk echt op been hield, was mijn droom om ooit pokemon meester te worden. Yeah bitches
Nicequote:Op vrijdag 26 februari 2010 05:18 schreef shibal het volgende:
Maar ben je nu wel Pokemon meester of niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 05:18 schreef shibal het volgende:
Was jij vrienden met Schenkstroop?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 05:18 schreef shibal het volgende:
Mijn enige vriend was een donkere bruine Aziaat van ergens in de dertig. Hij ging alleen maar met mij om omdat hij dacht dat ik hem aan chickies kon helpen om te neuken. kansloze viezerik!!
Ahaha,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Was jij vrienden met Schenkstroop?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:30 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je bedoelt: Ik wil perse gelijk hebben?
Je inlevingsvermogen is die van een pas geboren naaktslak. Niet erg, maar je kan het op zijn minst toegeven.
Nah, is om te relativeren. Eigen problemen in perspectief zien enzo. Jeweetzzquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mensen die 'de beste' willen zijn in het hebben van een kutleven
doe niet zo achterlijk en gun ieder zijn/haar eigen sores.. zelfs de mensen die naar de buitenwereld een perfect leven schijnen te hebben kunnen zich nog steeds doodongelukkig voelen... het is onmogelijk om het leed van een ander te kwalificeren als 'meer of minder' dan het jouwe
Jeugd sentimentquote:
Ik weet niet. Ben nog altijd bezig. Inmiddels al meer dan 10jaar......quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Maar ben je nu wel Pokemon meester of niet?
ik weet niet, Is hij een donkere bruine Aziaat van ergens in de 30 en kansloos bij meisjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Was jij vrienden met Schenkstroop?
Gedegradeerd tot trollquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:18 schreef Re het volgende:
iets met troll en do not feed was het geloof ik...
Wat een bananenrepubliek is het hier toch ook geworden..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:41 schreef rats het volgende:
[..]
Die vriendin had op dat moment de politie gebeld en die weigerden zelfs te komen. Ik moest maar bellen om afspraak te maken voor aangifte. Dit heb ik uiteindelijk niet gedaan vanwege de agressie van die gast en ik doodsbang was voor hem (heeft ook te maken met eerdere agressieve buien die ik bij hem gezien had en waar die toe in staat was).
Ja hoor, pluis zijn posthistory maar eens na.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:33 schreef shibal het volgende:
[..]
[..]
ik weet niet, Is hij een donkere bruine Aziaat van ergens in de 30 en kansloos bij meisjes.
[..]
Haha, ik heb een paar posts gelezen van hem. Hij komt redelijk gefrustreerd over. Ik zou hem haast willen aanraden om hier zijn levensverhaal te posten. Zal hem goed doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoor, pluis zijn posthistory maar eens na.![]()
Of in dit geval liever posthysterie.
Eens.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik ging niet in op iemands verhaal, ik zei alleen 'als vrouwen met verstand een man zouden kiezen, zou dit nooit gebeuren'
ik denk dat weinig mensen dit kunnen ontkennen
Please tell me. Die wil ik ook voortaan vermijden. Genoeg van gezien nu.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:55 schreef ArchEnemy het volgende:
Mmmm... de secretaresse van mijn vader die na zijn dementie de huwelijkse voorwaarden tussen hem & haar zo heeft veranderd dat we hemel en aarde hebben moeten bewegen om later nog iets van de erfenis te kunnen zien.. Mijn eerste samenwoonvriendin die op de sosjale akkedemie zat en me na een paar maanden uit ging leggen hoe moeilijk het voor haar was om mij te moeten vertellen dat ze allang vreemdging met een gast waarvan ik dacht dat het mijn vriend was omdat hij zovaak bij ons langskwam... Een ex die niets meer om me gaf maar het pas uitmaakte nadat ik haar MAscriptie voor haar afgerond had.. Gewoon, het rijtje egocentrische loeders dat we allemaal wel kennen.
Maar ja, hoe HERKEN je ze vantevoren..
waarom in godsnaam, schrijf je voor iemand anders een MA scriptie?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:55 schreef ArchEnemy het volgende:
Mmmm... de secretaresse van mijn vader die na zijn dementie de huwelijkse voorwaarden tussen hem & haar zo heeft veranderd dat we hemel en aarde hebben moeten bewegen om later nog iets van de erfenis te kunnen zien.. Mijn eerste samenwoonvriendin die op de sosjale akkedemie zat en me na een paar maanden uit ging leggen hoe moeilijk het voor haar was om mij te moeten vertellen dat ze allang vreemdging met een gast waarvan ik dacht dat het mijn vriend was omdat hij zovaak bij ons langskwam... Een ex die niets meer om me gaf maar het pas uitmaakte nadat ik haar MAscriptie voor haar afgerond had.. Gewoon, het rijtje egocentrische loeders dat we allemaal wel kennen.
Maar ja, hoe HERKEN je ze vantevoren..
Liefde maakt blind.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom in godsnaam, schrijf je voor iemand anders een MA scriptie?da's fraude
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |