abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78837553
Knuffel aan iedereen
  maandag 8 maart 2010 @ 18:28:33 #277
282269 RdamBerend
Verrekte koekwous!
pi_78899610
Dat me vriendin (niet helemaal maar bijna wel) met een oude vriend naar bed ging, die gast dwingde haar dingen te doen, zij in het ziekenhuis belandden doordat er iets mis was gegaan, heel erg, maar opzich ook wel weer blij mee want anders was ik er nooit achter gekomen....
Kheb het haar "vergeven" maar die oude vriend zou ik zo kapot wille slaan

[ Bericht 4% gewijzigd door RdamBerend op 08-03-2010 18:39:47 ]
Ja ik ben Rotterdammer, heb je er wat tegen?;)
pi_78900039
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:28 schreef RdamBerend het volgende:
Dat me vriendin (niet helemaal maar bijna wel) met een oude vriend naar bed ging, in het ziekenhuis belandden doordat er iets mis was gegaan, heel erg, maar opzich ook wel weer blij mee want anders was ik er nooit achter gekomen....
Kheb het haar "vergeven" maar die oude vriend zou ik zo kapot wille slaan
I don't get it.
  maandag 8 maart 2010 @ 18:39:07 #279
282269 RdamBerend
Verrekte koekwous!
pi_78900095
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef Tegan het volgende:

[..]

I don't get it.
wat niet?
pi_78900251
Hoe kan je iemand vergeven waarvan je niet zeker weet dat ze het zou vertellen als je er niet achter was gekomen? En hoe kan je die vriend wel in elkaar willen slaan maar dus niet boos zijn op haar, zij was in principe erger bezig want zij ging vreemd en hij niet...
pi_78900364
En waarom beland ze in het ziekenhuis naar bijna vreemd te gaan?
pi_78900388
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:43 schreef Tegan het volgende:
Hoe kan je iemand vergeven waarvan je niet zeker weet dat ze het zou vertellen als je er niet achter was gekomen? En hoe kan je die vriend wel in elkaar willen slaan maar dus niet boos zijn op haar, zij was in principe erger bezig want zij ging vreemd en hij niet...
Wat ik er uit op maak dwong die "vriend" haar allerlei dingen te doen.
pi_78900433
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:46 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als ze gedwongen werd wat valt er dan te vergeven. Gedwongen om handelingen uit te voeren die ze niet wou ofzo?
pi_78900519
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:46 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat maak ik er zelf totaal niet uit op, maar zou kunnen...
  maandag 8 maart 2010 @ 18:57:37 #285
282269 RdamBerend
Verrekte koekwous!
pi_78900907
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:47 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Als ze gedwongen werd wat valt er dan te vergeven. Gedwongen om handelingen uit te voeren die ze niet wou ofzo?
Tis ook moeilijk en ik heb vergeven tussen haakjes gezet he:P Uiteindelijk had zij het er het meeste pijn van, en ik ben nog steeds wel beetje boos maar niet echt kk boos ofso.....
Wat er mis was gegaan is nog steeds beetje onduidelijk, ze was jong en werd ontmaagd en er ging gwn iets niet goed, meer hoef ik niet te weten alleen dat ik die jongen gwn wil slaan omdat je geen vriendin gaat balle terwijl een oude vriend van je haar leuk vind.
Ze heeft er ook dik spijt van en heeft kk veel gehuild en sws beloofd om nooit meer tegen mij te liegen, of zoiets te doen.
En ik zal ff over die jongen vertellen: Hij ging niet mee in de ambulance, hij is haar niet op komen zoeken, het enige wat hij belangrijk vond is dat zijn naam niet genoemd werd.. hij heeft haar erna nooit meer willen spreken en lult nu allemaal shit over mij, daarom wil ik hem kk hard slaan
pi_78901005
Oh, jullie hadden geen relatie op dat moment?
  maandag 8 maart 2010 @ 19:01:15 #287
282269 RdamBerend
Verrekte koekwous!
pi_78901086
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:59 schreef Tegan het volgende:
Oh, jullie hadden geen relatie op dat moment?
Nog niet maar we hadden wel allebei gezegd dat we van elkaar hielden en elkaar leuk vonden
pi_78901161
Ok. Ik snap dat je dit ziet als het ergste wat iemand je aandeed.
pi_78904861
mijn hart breken
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_78907330
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef RdamBerend het volgende:

[..]

Tis ook moeilijk en ik heb vergeven tussen haakjes gezet he:P Uiteindelijk had zij het er het meeste pijn van, en ik ben nog steeds wel beetje boos maar niet echt kk boos ofso.....
Wat er mis was gegaan is nog steeds beetje onduidelijk, ze was jong en werd ontmaagd en er ging gwn iets niet goed, meer hoef ik niet te weten alleen dat ik die jongen gwn wil slaan omdat je geen vriendin gaat balle terwijl een oude vriend van je haar leuk vind.
Ze heeft er ook dik spijt van en heeft kk veel gehuild en sws beloofd om nooit meer tegen mij te liegen, of zoiets te doen.
En ik zal ff over die jongen vertellen: Hij ging niet mee in de ambulance, hij is haar niet op komen zoeken, het enige wat hij belangrijk vond is dat zijn naam niet genoemd werd.. hij heeft haar erna nooit meer willen spreken en lult nu allemaal shit over mij, daarom wil ik hem kk hard slaan
leer nederlands en probeer het weer opnieuw.

Ook iets met punten en komma's.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:02:25 #291
282269 RdamBerend
Verrekte koekwous!
pi_78907624
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:57 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

leer nederlands en probeer het weer opnieuw.

Ook iets met punten en komma's.
Of je houdt gwn je kkrbek dicht en heb niet zo'n commentaar op mensen
pi_78912774
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:02 schreef RdamBerend het volgende:

[..]

Jij bent wel het ergste dat iemand ooit Fok! Heeft aangedaan...
pi_78912966
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:37 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Jij bent wel het ergste dat iemand ooit Fok! Heeft aangedaan...
Epic fail!
pi_78913708
tvp. ik denk me laten stikken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 8 maart 2010 @ 23:58:56 #295
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_78915935
Basisschool - middelbare school.
Gepest maar dat is niet zo erg, hoewel ik het toen erg vond. Het heeft me gemaakt tot wat ik ben en het feit dat bijna mensen die me gepest hebben of tienermoeder werden, in een slechte relatie zitten of gewoonweg in de goot zijn beland maakt dat ik me wat beter voel.

Zussen
1tje die me gewoonweg pestte omdat ik dik ben.
die andere tripte helemaal en probeerde me te vermoorden ( gelukkig kon ik wegkomen en hielden mijn broertje+neef haar tegen)

Moeder
Heeft me een aantal keer flink vernedert en nog vaker geslagen. Pijnlijkst was de achterkant van een kapmes lastigst was de keer dat ze maar bleef slaan en ik niet kon wegkomen. Gelukkig waren me zussen er om haar weg te sleuren maar niet voor ze me het gevoel gaven dat het mijn eigen schuld was. Van de klappen ben ik genezen, de vernederingen doen nog pijn. Eigenlijk denk ik dat de pesterijen op de basisschool voorkomen hadden kunnen worden als zij mijn hele zelfvertrouwen enzo niet had verneukt, ook als ze toen ik jonger was me op een gezonde manier met eten om had leren gaan was mijn leven een stuk makkelijker geweest. Nu verpestte ze het binnenhuis voor me maar buitenhuis had ik dus niemand vanwege mijn omvang. O how have i longed voor een vriendinnetje waar ik kon chillen. Nu heb ik vrienden, maar elke keer als ze iets doen om te laten zien dat ze om me geven ben ik weer helemaal verbaast.

Vriend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_78920550
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:58 schreef sweetlady-o het volgende:
Basisschool - middelbare school.
Gepest maar dat is niet zo erg, hoewel ik het toen erg vond. Het heeft me gemaakt tot wat ik ben en het feit dat bijna mensen die me gepest hebben of tienermoeder werden, in een slechte relatie zitten of gewoonweg in de goot zijn beland maakt dat ik me wat beter voel.

Zussen
1tje die me gewoonweg pestte omdat ik dik ben.
die andere tripte helemaal en probeerde me te vermoorden ( gelukkig kon ik wegkomen en hielden mijn broertje+neef haar tegen)

Moeder
Heeft me een aantal keer flink vernedert en nog vaker geslagen. Pijnlijkst was de achterkant van een kapmes lastigst was de keer dat ze maar bleef slaan en ik niet kon wegkomen. Gelukkig waren me zussen er om haar weg te sleuren maar niet voor ze me het gevoel gaven dat het mijn eigen schuld was. Van de klappen ben ik genezen, de vernederingen doen nog pijn. Eigenlijk denk ik dat de pesterijen op de basisschool voorkomen hadden kunnen worden als zij mijn hele zelfvertrouwen enzo niet had verneukt, ook als ze toen ik jonger was me op een gezonde manier met eten om had leren gaan was mijn leven een stuk makkelijker geweest. Nu verpestte ze het binnenhuis voor me maar buitenhuis had ik dus niemand vanwege mijn omvang. O how have i longed voor een vriendinnetje waar ik kon chillen. Nu heb ik vrienden, maar elke keer als ze iets doen om te laten zien dat ze om me geven ben ik weer helemaal verbaast.

Vriend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lekker verhaal zeg, not. Had jouw moeder zelf problemen ofzo?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:49:55 #297
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_78920849
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:02 schreef RdamBerend het volgende:

[..]

gwn? kkrbek?

Conformists will be cast away by the tide of history
pi_78920885
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:49 schreef Liquidist het volgende:

[..]

gwn? kkrbek?

Ach ja, sommige mensen kunnen niet anders dan zich infantiel gedragen als er iets gezegd wordt waar ze niet tegen kunnen...
pi_78920886
Bizarre verhalen hiero !
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:31:37 #300
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_78922132
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Wat een lekker verhaal zeg, not. Had jouw moeder zelf problemen ofzo?
Denk het wel.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')