abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:24:05 #1
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78148916
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Wat is i-legaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_78148923
tvp
pi_78148984
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Why? ?
YE!
pi_78149058
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:25 schreef Easy_genius het volgende:
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Why? ?
'Doei
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_78149102
tvp
pi_78149164
TVP, tevens uit het vorige topic:
quote:
Zijn er meer mensen met een iPood van eBay? Zoja, hoe zetten jullie hem uit? Kan die van mij op 2 manieren uit zetten:
1) Playknop een paar seconden inhouden. Na een tijdje gaat hij uit
2) Knopje op de bovenkant naar rechts schuiven. Hij is meteen uit.

Ik weet niet welke manier normaal is. Of 1 van de 2 is stand-by mode? Dit aangezien hij altijd onthoud bij welk nummer (en tijdstip van het nummer) ik ben. Accu is ook met 2 uur leeg
pi_78149314
J&J vestje binnen
Kwaliteit is gewoon goed, tot nu toe nog geen draadjes ofz. gevonden
Prijs was 22 dollar, vond ik een nette prijs hiervoor.

Klik

Sorry foto's gemaakt met mobiel, kut kwaliteit
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:37:01 #8
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78149493
HOI
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Hoi
pi_78149751
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:25 schreef Easy_genius het volgende:
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Why? ?
Omdat dit topic anders in de google resultaten komt als je op een bepaald merk zoekt. En omdat hier een manier tot nep vinden wordt uitgelegt. Hebben de mods dat liever niet.
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef Semmm het volgende:

[..]

'Doei
Waarom zo onaardig, ik geloof niet dat het in de start post staat?

Ook wil ik nog even zeggen, ik vind dat LAPO gehunt echt debiel. Er zit al zo weinig kwaliteit in dit topic, en dan ga je ook nog zoveel posts aan: NOG 2 Nog 1 blablbla besteden.
pi_78149972
tvp
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:29:12 #11
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78151967
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:42 schreef jopiede het volgende:

[..]

Omdat dit topic anders in de google resultaten komt als je op een bepaald merk zoekt. En omdat hier een manier tot nep vinden wordt uitgelegt. Hebben de mods dat liever niet.
[..]

Waarom zo onaardig, ik geloof niet dat het in de start post staat?

Ook wil ik nog even zeggen, ik vind dat LAPO gehunt echt debiel. Er zit al zo weinig kwaliteit in dit topic, en dan ga je ook nog zoveel posts aan: NOG 2 Nog 1 blablbla besteden.

Ik wou gewoon eens de laatste poster zijn.
pi_78152012
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:13 schreef revpolen het volgende:
jack had toch filmpje online geplaats?
van die box.. toch?
voor Lapo trouwens
Ja, maar zou graag weten hoe de CD's er zelf uitzien en hoe de geluidskwaliteit is. Waarschijnlijk gewoon een 1:1 rip. Maarja het is en blijft China, dus je weet maar nooit .
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:31:46 #13
287456 scull078
Dat dan weer wel !!!
pi_78152102
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:42 schreef jopiede het volgende:

Helemaal mee eens. (tvp)
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:03:53 #14
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78153883
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:30 schreef WLproxy het volgende:

[..]

Ja, maar zou graag weten hoe de CD's er zelf uitzien en hoe de geluidskwaliteit is. Waarschijnlijk gewoon een 1:1 rip. Maarja het is en blijft China, dus je weet maar nooit .
Ik draaide vanmiddag een album, staat er ineens een nummer van Frans Bauer tussen, sterren op de hemel ofzo
pi_78154276
Had je nog mazzel, ik had er een met daarop Inca Marina en en ander stond halfvol met de zangeres zonder naam, daar had ik dus wel mazzel mee, lekker Nederlands meezingen!
pi_78155380
Op die beatles box ?
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:52:49 #17
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_78156140
Hebben jullie nog mazzel. Bij mij stond er een nummer op van zanger bob.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_78157323
Zolang het geen Dries Roelvink is heb je mazzel
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:37:48 #19
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78158187
Of Frans Duijts.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:42:48 #20
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_78158473
of hazes
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_78159331
Dus we gaan voor kwaliteitsposts in deze. Goed idee!
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:56:16 #22
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78159356
Ik durf de dvd eigenlijk niet te bekijken, god mag weten wat voor bonus extra's erop staan
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:57:22 #23
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_78159412
Verkoopt dealextreme geen flashkaarten meer voor de DS?
pi_78159870
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:57 schreef TeleluvR het volgende:
Verkoopt dealextreme geen flashkaarten meer voor de DS?
Gewoon legaal je spellekes kopen man!
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:14:27 #25
98135 TeleluvR
pi_78160478
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gewoon legaal je spellekes kopen man!
Homebrew, aapje!
pi_78160596
Pencamera en een paar aanstekers besteld, schiet niet op

Ze zeggen dat de camera 28 februari verzonden wordt, 2 feb besteld.
Aanstekers zijn wel in stock
"Anne Frank was a fat jew whore, Kyle, just like your mom"
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:17:00 #27
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78160632
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Homebrew, aapje!
Klopt, dealextreme heeft ze niet meer. Jack ( http://popbuying.com ) wel
Hoi
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:20:30 #28
98135 TeleluvR
pi_78160844
Onze vriend Jack is wel te betrouwbaar, toch?
pi_78160916
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn er meer mensen met een iPood van eBay? Zoja, hoe zetten jullie hem uit? Kan die van mij op 2 manieren uit zetten:
1) Playknop een paar seconden inhouden. Na een tijdje gaat hij uit
2) Knopje op de bovenkant naar rechts schuiven. Hij is meteen uit.

Ik weet niet welke manier normaal is. Of 1 van de 2 is stand-by mode? Dit aangezien hij altijd onthoud bij welk nummer (en tijdstip van het nummer) ik ben. Accu is ook met 2 uur leeg
Daar kan ik je antwoord op geven , aangezien ik dit zelf ( althans t vrouwtje hier) ook heb gemerkt..
komtiee ; Het inhouden van het rondje binnen in het scrollwheel is inderdaad de standby modus; hij onthoud waar en bij welk liedje hij is gebleven voor die uitgaat.

Het knopje boven in kun je idd ook gebruiken; dan zul je zien dat hij ook gelijk uitvalt ipv bij de standby modus ; 'Bye bye' te laten zien met het appel logo. ( althans zo is het bij de onze ; komt van Taobao)

Ik heb ook gemerkt dat wanneer je hem standby zet; de accu dan zeer snel leeg is; had hem in het begin eens een keer in de standby modus afgesloten en een uurtje later wou ik hem weer aan zetten; deed niks meer! dacht dat mogelijk dat hij kapot was.. maar nee accu gewoon leeg..

Dus ik kom tot de conlusie; Gewoon uitschakelen via het knopje boven aan; bespaard je accu en dan moet je zelf maar weer even je nummertje opzoeken.. kleine moeite !

PS. ook ik ben nog in afwachting van een Ipotje van Ebay is inmiddels verzonden!
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:28 schreef Kwork het volgende:
Gisteren een 2GB usb stick van eBay binnengekregen, is 'ie 256MB
Hier het zelfde probleem; dacht dat ik voor die 2 GB toch niet in de mist in kon gaan ; met een testje bleek hij 512 mb te zijn.. en gaat me verder niet om de opslag hoor ; dan had ik idd beter hier in NL kunnen halen ; want qua prijs scheelt het niks ; Deze kocht ik voor een een kennis meer als cadeautje( Hello kitty usb haha:))
pi_78161064
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:20 schreef TeleluvR het volgende:
En of die betrouwbaar is ; is denk ik in dit topic nu nummer 1 qua bestellingen van fok users ..( heb altijd mijn bestellingen netjes gekregen ; en zeer goede service ; verschijnde dingen al terug gehad ( geld)
en gratis replacements )
Denk gevolgd door DX en dan Budgetgadgets
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:30:40 #31
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_78161503
mmm.. had bestelling gedaan op tradetang, (de 7e deze maand )
betaald. bevestiging gehad hier van. de 8e daarna
stond hij steeds tussen mijn verzonden pakketten

en nu is de hele order weg
dus ff gecheckt op paypal, wel gewoon 197,- weg
ff mailtje gestuurd anders claim indienen

ff kijken waar me bestelling is gebleven op "my tang"
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_78161690
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef NextTVH het volgende:
J&J vestje binnen
Kwaliteit is gewoon goed, tot nu toe nog geen draadjes ofz. gevonden
Prijs was 22 dollar, vond ik een nette prijs hiervoor.

Klik

[ [url=http://i45.tinypic.com/i1mm4x.jpg[/IMG
[IMG]http://i45.tinypic.com/2hgaam9.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]

Sorry foto's gemaakt met mobiel, kut kwaliteit
En de pasvorm?
pi_78164133
tvptje
pi_78165093
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:21 schreef Downstar het volgende:

[..]

Daar kan ik je antwoord op geven , aangezien ik dit zelf ( althans t vrouwtje hier) ook heb gemerkt..
komtiee ; Het inhouden van het rondje binnen in het scrollwheel is inderdaad de standby modus; hij onthoud waar en bij welk liedje hij is gebleven voor die uitgaat.

Het knopje boven in kun je idd ook gebruiken; dan zul je zien dat hij ook gelijk uitvalt ipv bij de standby modus ; 'Bye bye' te laten zien met het appel logo. ( althans zo is het bij de onze ; komt van Taobao)

Ik heb ook gemerkt dat wanneer je hem standby zet; de accu dan zeer snel leeg is; had hem in het begin eens een keer in de standby modus afgesloten en een uurtje later wou ik hem weer aan zetten; deed niks meer! dacht dat mogelijk dat hij kapot was.. maar nee accu gewoon leeg..

Dus ik kom tot de conlusie; Gewoon uitschakelen via het knopje boven aan; bespaard je accu en dan moet je zelf maar weer even je nummertje opzoeken.. kleine moeite !

PS. ook ik ben nog in afwachting van een Ipotje van Ebay is inmiddels verzonden!
[..]

Hier het zelfde probleem; dacht dat ik voor die 2 GB toch niet in de mist in kon gaan ; met een testje bleek hij 512 mb te zijn.. en gaat me verder niet om de opslag hoor ; dan had ik idd beter hier in NL kunnen halen ; want qua prijs scheelt het niks ; Deze kocht ik voor een een kennis meer als cadeautje( Hello kitty usb haha:))
Thanks
pi_78166559
Nieuw topic nieuwe taobao linkjes, kom op mensen
pi_78169557
tvp
pi_78169705
Meh mijn laptop sleeve is de 5e verzonden van DX. Heb hem nodig voordat ik op wintersport ga volgende week zaterdag.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_78169732
cool man!
pi_78171629
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:46 schreef veda het volgende:
Nieuw topic nieuwe taobao linkjes, kom op mensen
Zou niet weten wat ik zou moeten bestellen....
  vrijdag 19 februari 2010 @ 08:04:51 #40
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78171916
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 01:12 schreef neilpad het volgende:
Meh mijn laptop sleeve is de 5e verzonden van DX. Heb hem nodig voordat ik op wintersport ga volgende week zaterdag.
Die van mij op de 8e en ook nog niet binnen... maar het was toch een cadeautje die al te laat is dus die paar dagen kan ik nog wel wachten.
pi_78172500
Zijn die DS spellen van Jack eigenlijk origineel?
pi_78172654
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:55 schreef Nicap_tm het volgende:
Wat denk je zelf?
pi_78172867
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:55 schreef Nicap_tm het volgende:
Is Jack een Chinees??
pi_78173110
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:20 schreef TeleluvR het volgende:
Hoezo zou iemand nou te betrouwbaar zijn?
Maargoed, ja jack is nog beter dan DX. Dit komt ook door de goede service, omdat het nog niet zo'n massa bedrijf is
pi_78173148
TVP
pi_78173159
Mijn pakje dat een rare status had gekregen heeft vandaag eindelijk een nieuwe status gekregen:
The item (RT...HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 18-Feb-2010.
Ik denk dat ze het ergens tijdelijk waren kwijtgespeeld.

OT... Al dat FiPo en LaPo hunten zorgt ervoor dat de nummering langs geen kanten meer klopt.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Chinese Webshops topic #69 Waar ze nog steeds feesten.    RhytmicalRemedy
Chinese Webshops topic #68 Chinese New Year deel 002   flexoo
Chinese Webshops topic #68 Chinese Lunar New Year }:|   flexoo
Chinese Webshops topic #67 Waar we zelf met Taobao handelen   Unreal88
Chinese Webshops topic #66 waar ze vakantie hebben 12/22-02   flexoo
Chinese Webshops topic #65 - Waar Jack niet meer reageert   Unreal88
Chinese Webshops topic #63 - Waar schoenen 1 kilo wegen      monkeybrain
Chinese Webshops topic #62 -FP is down door de Hacker Friend   Unreal88
Chinese Webshops topic #62 - Taobao nu ook in het Vlaams!   Twizu
jaja, en azo...
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:31:09 #47
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_78173212
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:14 schreef majtje het volgende:

[..]

Is Jack een Chinees??
Jep, Hoelang trouwens ook!

Ik heb voor de Chinese feesten, op dezelfde dag, 2 DS touchscreens besteld, los van elkaar welteverstaan
Heb inmiddels de 1 een week binnen en de ander nog steeds niet. Wat bestellingen een uur van elkaar uit kunnen maken...
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_78177720
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:04 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Die van mij op de 8e en ook nog niet binnen... maar het was toch een cadeautje die al te laat is dus die paar dagen kan ik nog wel wachten.
En ik krijg nog 2 dingen die de 3e shipped zijn, dus als het allemaal een beetje gelijk verloopt dan kunnen jullie nog minimaal 3 dagen wachten, want net zaten ze ook niet bij de post
pi_78177937
Juist jaaa.... een pakketje die 17 feb. hongkong heeft verlaten vandaag binnen gekregen? nu nog wachten op de rest...
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:54:34 #50
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_78178332
tvp voor mij!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:32:56 #51
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_78180051
is er al iemand toevallig 3,5 mm jack mannetje naar 3,5 mm jack mannetje kabels tegen gekomen, Zo kort mogelijk! (ik dacht aan 20 cm!)
pi_78180197
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:32 schreef makkie88 het volgende:
is er al iemand toevallig 3,5 mm jack mannetje naar 3,5 mm jack mannetje kabels tegen gekomen, Zo kort mogelijk! (ik dacht aan 20 cm!)
Daar zoek ik ook naar! Ik vind alleen de lange.

EDIT: heb er eentje van 50cm gevonden.

[ Bericht 14% gewijzigd door thecuriousone op 19-02-2010 12:47:40 (50 cm) ]
jaja, en azo...
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:38:48 #53
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78180270
stuk tussen uit knippen en met een kroonsteentje aan elkaar zetten, zo heb ik het gedaan tenminste.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:08:58 #54
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_78181366
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:37 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Daar zoek ik ook naar! Ik vind alleen de lange.

EDIT: heb er eentje van 50cm gevonden.
ebay heeft iig een halve meter: http://cgi.ebay.nl/3-5-mm(...)?hash=item2ea931eabf
pi_78183046
Paar weken geleden een Br3itling besteld bij dp, de 17 verzonden, vandaag aangekomen
Nieuw record?
pi_78183295
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:49 schreef HerrHenk het volgende:
Paar weken geleden een Br3itling besteld bij dp, de 17 verzonden, vandaag aangekomen
Nieuw record?
Qua verzendtijd denk ik wel, totale levertijd volgens mij niet (hoelang is paar weken)??
pi_78183562
Potver, net gitaar gespeeld met koptelefoon (Kanen ) op. Daardoor de pakjesman niet gehoord en een briefje in de bus Aangetekend pakje, kan hem morgen pas ophalen bij het postkantoor.
Er staat een 3S code op het briefje, maar die werkt niet! Tevens is deze ook de 17e verzonden. Dus ook rap aangekomen!
pi_78183901
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:55 schreef GoodFella275 het volgende:

[..]

Qua verzendtijd denk ik wel, totale levertijd volgens mij niet (hoelang is paar weken)??
Ja ok, qua verzendtijd dan, heb hem 4 februari besteld
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:36:43 #59
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78184817
hoi hoi superhoi
het is nog niet stevig genoeg denk ik zo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:47:43 #60
48067 neo2000
pi_78185221
Ik krijg gewoon al 4 dagen helemaal geen post meer.

Denk dat ik een nieuwe postbesteller heb die brieven en pakjes gewoon in het bos dumpt in plaats van ze te bezorgen!
Mijn MD80, wat doe je..?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:25:34 #61
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78186769
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:47 schreef neo2000 het volgende:
Ik krijg gewoon al 4 dagen helemaal geen post meer.

Denk dat ik een nieuwe postbesteller heb die brieven en pakjes gewoon in het bos dumpt in plaats van ze te bezorgen!
Mijn MD80, wat doe je..?
Komt omdat ik sinds 2 maanden bij de TNT werk hih i
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:25:50 #62
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78189158
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:28 schreef thecuriousone het volgende:
Mijn pakje dat een rare status had gekregen heeft vandaag eindelijk een nieuwe status gekregen:
The item (RT...HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 18-Feb-2010.
Ik denk dat ze het ergens tijdelijk waren kwijtgespeeld.

OT... Al dat FiPo en LaPo hunten zorgt ervoor dat de nummering langs geen kanten meer klopt.
[ code verwijderd ]

Unreal en flexoo verpesten het.
pi_78191698
Mensen, mensen! Vraagje!

Ik heb hier een ontwerp van iets, dat moet worden gemaakt in China, of in Europa, als het maar goedkoop is! Het is de bedoeling een soort logo met knipperende led lampjes eromheen te laten maken, iemand ideeën ervoor? En nee, ik ga niet zelf alles solderen/maken.

Oja: Volgende keer moet dit het cijfer #71 zijn.
GGGG
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:51:40 #64
131319 mickeyD
pi_78192233
ja, en wie had er STUN-GUNS besteld?

De douane in Rotterdam heeft in een postzending uit China vijftig mobiele telefoons onderschept. Het bleken gevaarlijke wapens te zijn. Het vond twee weken geleden plaats en werd vandaag bekendgemaakt door de douane.

De telefoons werden aangetroffen tijdens een controle bij een koeriersbedrijf. Het bleek te gaan om zogeheten stun guns en niet om gewone mobiele telefoons. Met deze wapens kunnen stroomstoten worden toegediend en ze vallen onder de Wet wapens en munitie.

Tegen de ontvanger is proces-verbaal opgemaakt. De spullen worden vernietigd.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:53:40 #65
131319 mickeyD
pi_78192298
damn, postbode geweest, aangetekend, kan hem MAANDAG pas ophalen bij een postkantoor in de buurt :s
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:53:49 #66
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78192301
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:51 schreef mickeyD het volgende:

De douane in Rotterdam heeft in een postzending uit China vijftig mobiele telefoons onderschept. Het bleken gevaarlijke wapens te zijn. Het vond twee weken geleden plaats en werd vandaag bekendgemaakt door de douane.

De telefoons werden aangetroffen tijdens een controle bij een koeriersbedrijf. Het bleek te gaan om zogeheten stun guns en niet om gewone mobiele telefoons. Met deze wapens kunnen stroomstoten worden toegediend en ze vallen onder de Wet wapens en munitie.

Serieus?
pi_78192345
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:51 schreef mickeyD het volgende:

whut je ontkent toch gewoon dat je ze heb besteld ?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_78192367
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Serieus?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ons__gevonden__.html

GGGG
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:55:42 #69
131319 mickeyD
pi_78192370
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:34 schreef einszweiachtung het volgende:
Mensen, mensen! Vraagje!

Ik heb hier een ontwerp van iets, dat moet worden gemaakt in China, of in Europa, als het maar goedkoop is! Het is de bedoeling een soort logo met knipperende led lampjes eromheen te laten maken, iemand ideeën ervoor? En nee, ik ga niet zelf alles solderen/maken.

zoiets?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:55:59 #70
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78192382
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:53 schreef mickeyD het volgende:
damn, postbode geweest, aangetekend, kan hem MAANDAG pas ophalen bij een postkantoor in de buurt :s
Sure we can! TNT Post.
Fijn weekend.
pi_78192408
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Serieus?
Schrik je nu?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:06:11 #72
131319 mickeyD
pi_78192698
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef gers het volgende:

[..]

whut je ontkent toch gewoon dat je ze heb besteld ?
je hebt ze toch betaald met paypal? dat kunnen ze allemaal zien hoor..
dan ben je dus gewoon "de sjaak" of "aan de beurt" zoals ze zeggen
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:07:10 #73
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78192726
quote:
Gast, jesus...
Ik wacht namelijk al 4 weken op een stun gun.

En als mobiel?

Voor als bepaalde mensen dit lezen...
SPOILER
pi_78192807
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:55 schreef mickeyD het volgende:

[..]

zoiets?
[ afbeelding ]
Ik bedoel meer iets kleiners, álá 7x7cm daar een logo op en daar knippere leds omheen, dat moet custom made zijn. Als dat 'm niet word zou het tof zijn shirts o.d. te laten bedrukken met logo's. Of stickers, kun je die ook in China goedkoper laten drukken?
GGGG
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:21:09 #75
131319 mickeyD
pi_78193242
ja, maar daar weet ik dan weer nix van.
(van die flitsende bordjes trouwens ook niet)
pi_78193334
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:06 schreef mickeyD het volgende:

[..]

maar meestal voeren de chinezen de bestelling uit onder de noemer van electronica ofzoiets
tenminste das mijn ervaring
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_78193545
Ja, ik kijk ook vaker naar die Douana programmas op SBS enz. Als er drugs word gevonden in kleine hoeveelheid (huiszoeking niet nodig) word er vaak gezegt 'ik weet hier niks vanaf! word ik er nu bijgenaaid door iemand?', of er moeten harde bewijzen zijn.
GGGG
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:31:55 #78
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78197873
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:06 schreef mickeyD het volgende:

[..]

De Nederlandse coppers kunnen niet bij bijv. Jack zijn gegevens. Daarom moet je zoiets ook altijd buiten het systeem bestellen/regelen onder een andere noemer. Dan gooi je het gewoon op een foute bestelling.

De betaling moet je eigenlijk ook een maand van te voren regelen. Bestel je gewoon 10 kubussen en rotzooi die niet worden opgestuurd. Een maand later gaan je stunguns de deur uit apart verpakt.

Grote kans dat deze Ad gewoon 50 stunguns heeft besteld, met paypal tracking eraan vast, emailtje in zijn inbox met gegevens

Alleen grote sukkels lopen tegen de lamp, is altijd. De grote jongens lachen zich rot....
Je kunt natuurlijk nog verder gaan, gewoon een junk inhuren om zijn adres te gebruiken of via een adres waar jij in de postkamer iemand hebt zitten. Post voor Sjakie Jansen... die werkt hier niet meneer agent

Je kunt ook een "zwarte" paypal maken via een andere IP, via via funds erop krijgen, valt bijna niet te tracen.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:36:57 #79
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_78198162
Lang geleden dat ik hier heb gepost!

Ben nu eigenlijk opzoek naar een goedkoop mp3spelertje. Zijn die van DE aan te raden?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_78198396
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:34 schreef einszweiachtung het volgende:
Mensen, mensen! Vraagje!

Misschien even sjaakie vragen. Via z'n mail, staat in de OP geloof ik.
pi_78200331
Ik lees hier over mensen die hun pakketje ophalen op het postkantoor. Doen jullie dat alleen nadat jullie het briefje gehad hebben dat ze al 2x zijn langs geweest of kan dat ook gewoon als je nog niet zeker weet dat je pakket in NL is?
pi_78200426
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef EdNoolk het volgende:
Ik lees hier over mensen die hun pakketje ophalen op het postkantoor. Doen jullie dat alleen nadat jullie het briefje gehad hebben dat ze al 2x zijn langs geweest of kan dat ook gewoon als je nog niet zeker weet dat je pakket in NL is?
erna,

ervoor ligt ie er niet, want dan is ie eerst op weg naar jou.

pas wanneer jij een melding krijgt dat ie klaarligt op t postkantoor kun je m daar afhalen,
daarvoor zit hij nog in het afleverproces volgens mij.
pi_78200540
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:13 schreef mug89 het volgende:

[..]

erna,

ervoor ligt ie er niet, want dan is ie eerst op weg naar jou.

pas wanneer jij een melding krijgt dat ie klaarligt op t postkantoor kun je m daar afhalen,
daarvoor zit hij nog in het afleverproces volgens mij.
Oh ok.
Maar er is dus ook geen mogelijkheid om zoiets als ipv je eigen adres het adres van het postkantoor in te voeren en dat je 'm daar afhaalt ipv dat hij wordt gebracht?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:46:20 #84
131319 mickeyD
pi_78202506
dan wacht de politie je toch bij t postkantoor op?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:49:49 #85
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78202709
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef monsterd. het volgende:
Lang geleden dat ik hier heb gepost!

Ben nu eigenlijk opzoek naar een goedkoop mp3spelertje. Zijn die van DE aan te raden?

Dx
pi_78202727
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:46 schreef mickeyD het volgende:
dan wacht de politie je toch bij t postkantoor op?
Dit heeft niets te maken met die lading stunguns die bij iemand zijn bezorgd, en ik hoef ook (nog) niets illegaals te bestellen. Tis gewoon dat ik het op kan halen wanneer ik wil en niet op die bezorger hoef te wachten
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:56:21 #87
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78203042
Nog geen politie gezien over die stunguns trouwens.
Misschien betreft het mijn pakketje niet.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:42:07 #88
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_78205512
Ze zijn al 17 dagen bezig mijn pakketje bij elkaar te zoeken
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_78206014
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Nog geen politie gezien over die stunguns trouwens.
Misschien betreft het mijn pakketje niet.
Wat een sukkel ben je dan ook, als je zo'n ding bestelt. Ik zou het niet willen riskeren om een strafblad te krijgen door zoiets nutteloos. Maar goed, ieder z'n eigen ding
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:59:33 #90
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_78206481
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:49 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Dx
ook goed, je begrijpt me toch
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 23:24:59 #91
131319 mickeyD
pi_78207923
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Wat een sukkel ben je dan ook, als je zo'n ding bestelt. Ik zou het niet willen riskeren om een strafblad te krijgen door zoiets nutteloos. Maar goed, ieder z'n eigen ding
huh????
maar agent, ik heb gewoon 50 telefoons besteld!!!
pi_78214872
Zo, weer een shitload zonnebrillen (RB's) besteld voor over een tijdje. Ideale partybrillen voor tien euro
  zaterdag 20 februari 2010 @ 08:20:26 #93
131319 mickeyD
pi_78220042
tsja, en toch ga je met grote pakketten toch sneller over de klink bij de douane lijkt me..
ik had er (bescheiden) maar 4 besteld.
pi_78221948
Hebben ze vakantie tot vandaag of tm vandaag?
pi_78224303
Is er nog steeds vakantie daar na chinees-nieuwjaar?

Zou wel verklaren waarom mn pakketje al anderhalve week aan het wachten is op een 'supplier'.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 12:56:09 #96
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78225894
Wacht hier ook nog steeds op een pakketje die de 10e China verliet
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:10:18 #97
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_78226345
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:56 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Wacht hier ook nog steeds op een pakketje die de 10e China verliet
god, ik wacht nog op pakketjes van vorige maand!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:34:00 #98
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78227173
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:10 schreef makkie88 het volgende:

[..]

De order zelf is van 14 januari, pakketje heeft echter pas de 10e China verlaten. En meestal als ie China verlaat is hij hier meestal wel binnen 4 dagen.
pi_78227839
Net het pakje binnengekregen dat de 3e China verliet
pi_78228481
Net deze ontvangen:

Er zit een kleine CD bij met een driver en het programma Guitar Rig 2. Typische chinezenactie weer Dat programma kost geld en hij herkent het apparaatje als een Behringer (veel duurdere variant).
Effe snel getest en het werkt wel lekker. Moet me alleen nog eens in het programma gaan verdiepen.
pi_78231569
mijn headset is stuk, en nu zit ik te twijfelen om als vervanging de Kanen 780 en 630.
Heeft iemand een van de 2? welke is het beste?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:27:09 #102
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78232106
quote:

[..]

Totdat iemand inbreekt en je zus verkracht, je moeder, je oma, en vervolgens jou
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:45:53 #103
48067 neo2000
pi_78234804
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Net deze ontvangen:

[ link | afbeelding ]

Er zit een kleine CD bij met een driver en het programma Guitar Rig 2. Typische chinezenactie weer Dat programma kost geld en hij herkent het apparaatje als een Behringer (veel duurdere variant).
Effe snel getest en het werkt wel lekker. Moet me alleen nog eens in het programma gaan verdiepen.
Doet mij denken aan de bluetooth dongles van Dx.. Zat bij de eerste lading een cd'tje met software, bluesoleil. Werkte goed, totdat je je pc rebootte. Kreeg je een melding dat de bluesoleil software eigenlijk niet gelicenceerd was voor de dongle.. M.a.w; gewoon een illegale versie. Chinezen en copyright.
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:27 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Totdat iemand inbreekt en je zus verkracht, je moeder, je oma, en vervolgens jou
Zolang ze de hond van de buren maar met rust laten.
pi_78234944
Ben nog op zoek naar een shirt van HSV en van Schalke. Kan ze haast niet (goedkoop) vinden, vooral HSV niet.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:13:58 #105
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78237407
quote:

[..]

Nou mischien als je bent overvallen ofzo. Weet ik veel om je veilig te voelen.

Maar ik probeerde jullie te trollen.
Fail troll is fail.
pi_78245522
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:13 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Nou mischien als je bent overvallen ofzo. Weet ik veel om je veilig te voelen.

Maar ik probeerde jullie te trollen.
Fail troll is fail.
Smoesjes
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:01:56 #107
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78245639
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:59 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Smoesjes
Lol, wat moet ik met een stun gun.
pi_78249167
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:10 schreef makkie88 het volgende:

[..]

Ja ik ook van de 26e

Ik heb geprobeerd contact op te nemen met DealExtreme maar ze geven geen antwoord..
Als er voor vrijdag niks is ga ik contact opnemen met PayPal.
  zondag 21 februari 2010 @ 00:54:02 #110
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78249609
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:40 schreef -Roald- het volgende:

[..]

Ja ik ook van de 26e

Ik heb geprobeerd contact op te nemen met DealExtreme maar ze geven geen antwoord..
doe eens rustig joh, je hebt nog helemaal geen reden om te klagen
Hoi
  zondag 21 februari 2010 @ 03:05:39 #111
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78253913
quote:

[..]

Ja ik ook van de 26e

Doe rustig. Wat heb je liever? Verzend kosten vanuit china betalen of een paar weekjes wachten.
Als je iets dringend nodig hebt lijkt het me sterk dat je het gaat bestellen uit China.
Dus die paar weekjes kunnen wel wachten.

Dx is altijd traag. Ik wacht nu ook al een maand op 2 pakketjes.

Vorig jaar heb ik bijna 2 maanden moeten wachten. tot hij geshipped was.

Nouja die waar ik nu op wacht zijn 4 weken terug al geshipped en zouden 3 dagen geleden aankomen Dus daar kan dx niks aan doen.

Maar alle producten zijn top kwaliteit en goedkoop en goed aangekomen. Dus klaag niet zo.
Als je wilt dat het snel aankomt kan je daar voor kiezen. Maar dat kost je wel weer 18$ ofzo
  zondag 21 februari 2010 @ 09:37:12 #112
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78256311
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:50 schreef thijs1994 het volgende:
Ben nog op zoek naar een shirt van HSV en van Schalke. Kan ze haast niet (goedkoop) vinden, vooral HSV niet.
Kijk is op een van deze 6 pagina's voor een schalke 04 tenue
http://search.taobao.com/search?q=%C9%B3%B6%FB%BF%CB04&sort=price-asc&s=0#J_FilterTabBar
En voor HSV kan ik niks vinden op taobao
Volgende keer gewoon Google translate gebruiken...

Heeft iemand al een keer een tenue met eigen naam besteld via worldclassjersey.com ?
Ben benieuwd naar de kwaliteit van de naam.
pi_78256829
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Maar alle producten zijn top kwaliteit en goedkoop en goed aangekomen.

Dealextreame topkwaliteit?
  zondag 21 februari 2010 @ 10:41:42 #114
48067 neo2000
pi_78256994
quote:

[..]

Ja ik ook van de 26e

In dit topic is bepaald dat jij voor bestellen uit China:

..bent.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:43:08 #115
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78259570
Als je iets stuurt naar een andere persoon via Jack's dropshipping.... komt de billing address dan op de envelop te staan??

Indien ja, dan zet ik er een persoonlijk bericht op ipv een adres
pi_78261747
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:24 schreef caspergf1 het volgende:

[..]

Ik heb nog niks ontvangen, maargoed, de merken die ze verkopen (zoals een flitser voor mn camera) zullen denk ik heus geen afgekeurde uit de vrachtwagen gevallen prutsels zijn.
pi_78262023
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:45 schreef Vultures het volgende:

[..]

Ik heb nog niks ontvangen, maargoed, de merken die ze verkopen (zoals een flitser voor mn camera) zullen denk ik heus geen afgekeurde uit de vrachtwagen gevallen prutsels zijn.
hAhA al die merken zijn namaak... en gaan snel kapot
  zondag 21 februari 2010 @ 14:33:25 #118
48067 neo2000
pi_78263528
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:52 schreef caspergf1 het volgende:

[..]

Post eens even een fototje dat je hebt van al die flitsers en andere camera accessoires van verschillende merken van DX? Want schijnbaar heb je ze allemaal. Anders kan je nml niet zo'n uitspraak doen lijkt mij, als je geen hand on ervaring ermee hebt? Hup hup, foto'tje maken en uploaden!
pi_78263631
Uhuh denk je dat je kwaliteit krijgt uit China?
Alles is namaak daar en zo goedkoop mogelijk
  zondag 21 februari 2010 @ 14:48:57 #120
48067 neo2000
pi_78264033
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:36 schreef caspergf1 het volgende:
Uhuh denk je dat je kwaliteit krijgt uit China?
Alles is namaak daar en zo goedkoop mogelijk
De spullen die ik er vooralsnog besteld heb, zijn nog niet:
* Spontaan ontbrand;
* Uit elkaar gevallen;
* Ontploft.
Aangezien ik er zelf nog geen camera spullen gekocht heb, durf ik daar dus ook niet echt uitspraken over te doen. Als iemand dat wel doet, mag ik er redelijkerwijs van uit gaan dat hij spreekt uit ervaring.

Overigens heeft een collega een lenscover en filter besteld op dealextreme, plus een flits tentje, welke allemaal naar zijn eigen zeggen van goede kwaliteit bleken te zijn. Ook een IR shutter remote voor zijn EOS geloof ik, en die was ook gewoon oké kwa kwaliteit. Aangezien ik de dingen zelf niet vast gehad en geprobeerd heb, durf ik er verder niet te veel over te zeggen (zulke dingen zijn subjectief m.i.) en zal ik op basis van deze info ook niet claimen dat bijvoorbeeld ALLE camera items op bijvoorbeeld DX goed zijn.

Oneliners ("Chinezen zijn goed in massaproductie maar de kwaliteit ervan is kut") kunnen we allemaal wel plaatsen, dat maakt nog geen discussie.
pi_78266877
verdomme zeg, ik vind op dealextreme wel mooi composite splittertjes, maar nergens kabels ervoor.
Wil tegelijkertijd op mijn tv kunnen gamen, en een andere feed doorgeven aan mijn capture card.
heeft iemand heel toevallig deze ergens gezien :

pi_78268614
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:08 schreef lawlhalla het volgende:
verdomme zeg, ik vind op dealextreme wel mooi composite splittertjes, maar nergens kabels ervoor.
Wil tegelijkertijd op mijn tv kunnen gamen, en een andere feed doorgeven aan mijn capture card.
heeft iemand heel toevallig deze ergens gezien :

[ afbeelding ]
Ik heb 'm hier gekocht: http://www.kabelsenco.nl/shop/product_info.php?cPath=24_35_95&products_id=427
pi_78270420
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:50 schreef thijs1994 het volgende:
http://www.thefootballshirt.com/

dit is een goede site voor voetbal shirts met bedrukking
Volgens mij zijn ze nog origineel ook voor 10pond en met bedrukking wat meer

maar op het moment is de site niet online,,
was altijd een tergend trage site, misschien dat ze daarom offline zijn

er zijn verschillende keren dingen besteld en altijd aangekomen

dus site even in de gaten houden wanneer deze weer online is

grtz
pi_78271200
Hoe lang duren pakketjes tegenwoordig? Wacht nu al sinds de 5e, normaal kwam het altijd in 5-7 dagen Zal wel met die vakantie te maken hebben.
  zondag 21 februari 2010 @ 18:38:47 #125
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_78271743
Dealextreme, mooie site, na 2 jaar eindelijk weer wat besteld, wat magneten voor een project en een SONY DS70P namaak microfoon, voor 3 euro boeit het me niet dat ie namaak is en iets slechtere kwaliteit heeft, scheelt 67 euro

Wel zwaar verslavende site, gister 2 uur gezocht naar prullaria wat ik naderhand toch niet nodig bleek te hebben
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_78272056
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:18 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe lang duren pakketjes tegenwoordig? Wacht nu al sinds de 5e, normaal kwam het altijd in 5-7 dagen Zal wel met die vakantie te maken hebben.
ik heb het gevoel dat er weer een vliegtuig fout is gegaan ofzo

Heb een pakketje wat later is verstuurd (left hongkong 17feb) al ontvangen terwijl er 2 die eerder zijn gestuurd ( beide :Left Hong Kong for its destination on 8-Feb-2010) nog niet ontvangen.
&lt;&gt;
pi_78272509
quote:
dat is een mooie prijs, de verzendkosten zijn ook netjes. bedankt !
pi_78272751
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:52 schreef caspergf1 het volgende:

[..]

Leuk ja.

Het originele merk is ook gewoon een goedkoop chinees merk, maar blijft nog wel gewoon werken, en kwaliteit is ook gewoon goed.
Als je een afstandsbediening voor je cam nou daar koopt, of in Nederland (zelfde serienummers), behalve de prijs verschild et volgens mij toch echt niet.
pi_78275843
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:52 schreef montanl het volgende:

[..]

http://www.thefootballshirt.com/

dit is een goede site voor voetbal shirts met bedrukking
Volgens mij zijn ze nog origineel ook voor 10pond en met bedrukking wat meer

maar op het moment is de site niet online,,
was altijd een tergend trage site, misschien dat ze daarom offline zijn

er zijn verschillende keren dingen besteld en altijd aangekomen

dus site even in de gaten houden wanneer deze weer online is

grtz

Dikke vette lol @ origineel
pi_78279271
Heb schoenen en een shirtje besteld op tradertrade.com maar er staat bij '' my orders'' helemaal niks.
Als ik een mailtje wil sturen krijg ik een automatisch mailtje terug van hotmail dat mijn mail niet is aangekomen..
Ben ik nu dus officieel genaaid?
pi_78280299
Ik wacht ook nog op pakketjes die 8 t/m 10 februari verzonden waren naar Nederland, TNT wist mij te vertellen dat ze nog niet in Nederland waren. Dus ik denk dat ze toch door de het Chinees Nieuw Jaar toch wat vertraging zijn opgelopen.
pi_78280463
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:39 schreef stef040 het volgende:
Heb schoenen en een shirtje besteld op tradertrade.com maar er staat bij '' my orders'' helemaal niks.
Als ik een mailtje wil sturen krijg ik een automatisch mailtje terug van hotmail dat mijn mail niet is aangekomen..
Hmmm, vreemde gang van zaken.... Ik weet niet of iemand anders al bij tradertrade.com wat besteld heeft en gekregen, zo niet ben ik bang dat je idd genaaid bent
pi_78281339
Ok ik wacht een week of 2 af en dan kan die site hier wel op de zwarte lijst of iets dergelijks?
  zondag 21 februari 2010 @ 22:26:29 #134
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78282204
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:39 schreef stef040 het volgende:
tradertrade01@hotmail.com is het mailadres he
Hoi
  zondag 21 februari 2010 @ 22:31:41 #135
164283 Luco
Buongiorno!
pi_78282567
quote:
Op zondag 21 februari 2010 09:37 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Kijk is op een van deze 6 pagina's voor een schalke 04 tenue
http://search.taobao.com/search?q=%C9%B3%B6%FB%BF%CB04&sort=price-asc&s=0#J_FilterTabBar
En voor HSV kan ik niks vinden op taobao
Volgende keer gewoon Google translate gebruiken...

Heeft iemand al een keer een tenue met eigen naam besteld via worldclassjersey.com ?
Ben benieuwd naar de kwaliteit van de naam.

Ajaxshirt heb ik nu zo'n 4 maanden, sport er 1 keer in de week in (En was 'm dus ook elke week). Opdruk zit er nog steeds prima op. Hertha shirt is voor een vriend van me, maar ook dat zit er nog prima op .
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_78283262
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:26 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

tradertrade01@hotmail.com is het mailadres he
Weet niet of Tradertrade oplichterij is, maar..
Moet zeggen dat ik sites met een hotmail account altijd zal vermijden.

Alsof een prof. winkel niet even de moeite neemt om een fatsoenlijk mail-adres aan te vragen.
  zondag 21 februari 2010 @ 22:47:07 #137
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78283388
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:44 schreef Vultures het volgende:

[..]

Weet niet of Tradertrade oplichterij is, maar..
Moet zeggen dat ik sites met een hotmail account altijd zal vermijden.

Alsof een prof. winkel niet even de moeite neemt om een fatsoenlijk mail-adres aan te vragen.
Jack heeft ook gewoon Gmail. Maar gmail is dan wel 10000000x beter dan Hotmail, dat klopt.
Hoi
  zondag 21 februari 2010 @ 23:04:12 #138
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78284340
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:24 schreef caspergf1 het volgende:

[..]

Uhm, voor de prijs dat ze dingen verkopen wel.
pi_78286629
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:47 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Jack heeft ook gewoon Gmail. Maar gmail is dan wel 10000000x beter dan Hotmail, dat klopt.
Ging er ook om dat ik dit er niet bepaalde betrouwbaar uit vind zien ofzo.

Maar goed, kan ook gewoon een flut designer voor de site zijn.
  maandag 22 februari 2010 @ 08:41:41 #140
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78293096
Wat zijn de verzendkosten bij worldclassjersey.com?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 22 februari 2010 @ 08:43:25 #141
164283 Luco
Buongiorno!
pi_78293117
quote:
Op maandag 22 februari 2010 08:41 schreef Zapper het volgende:
Wat zijn de verzendkosten bij worldclassjersey.com?
10USD volgens mij.
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  maandag 22 februari 2010 @ 11:37:13 #142
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78297231
Sodetering, wilde 3 shirts bestellen daar, komen dan 35 euro verzendkosten overheen

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_78297602
Voor 1 shirt is het 15 dollar heb ik net even bekeken. Jaa dat vind ik ook teveel dan kan ik ze wel goedkoper krijgen.
  maandag 22 februari 2010 @ 11:52:25 #144
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78297763
Waar?

Net voor ¤ 21,23 een shirt + naam/rugnummer besteld.
pi_78298852
Misschien op Taobao daar zijn ze ook wel te krijgen, verder weet ik zo niet uit m'n hoofd maar TB heeft wel mooie en vaak met broekje. Maar 21 euro is ook nog wel een redelijke prijs.
pi_78299016
hier intussen 2 T-Shirts binnen.
1 van de 2 is qua kwaliteit geweldig.
De andere is qua kwaliteit.. normaal, niet echt geweldig.
Ben er verder wel blij mee.
pi_78299150
Wat zijn dat voor speciale t-shirts dan?? En heb je misschien foto's? En een link ?
  maandag 22 februari 2010 @ 13:20:47 #148
171085 MYM
Mijn nickname staat hoger
pi_78300968
Vandaag mijn Rell en Boss Horloge binnen gekregen. Loopt tot dus ver perfect en zit er goed uit.
pi_78302628
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:38 schreef Drinky het volgende:
Dealextreme, mooie site, na 2 jaar eindelijk weer wat besteld, wat magneten voor een project en een SONie DS70P namaak microfoon, voor 3 euro boeit het me niet dat ie namaak is en iets slechtere kwaliteit heeft, scheelt 67 euro

Wel zwaar verslavende site, gister 2 uur gezocht naar prullaria wat ik naderhand toch niet nodig bleek te hebben
Oej en de merknamen gaan weer over het beeldscherm....zo houd het topic nooit stand..
pi_78305142
Als iemand uit Alkmaar zich afvraagt waar zijn bestelling van Focalprict blijft, ik kreeg vandaag 2 enveloppen van FP op elkaar gebonden, bovenop die van mij en daaronder voor iemand anders. Alleen jammer dat er geen waardevolle bestelling inzat
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_78306043
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:04 schreef mvc het volgende:
Als iemand uit Alkmaar zich afvraagt waar zijn bestelling van Focalprict blijft, ik kreeg vandaag 2 enveloppen van FP op elkaar gebonden, bovenop die van mij en daaronder voor iemand anders. Alleen jammer dat er geen waardevolle bestelling inzat
Heb je 'm opengemaakt ?
Mijn pakketje (3e shipped) vandaag in de bus !
pi_78306479
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Heb je 'm opengemaakt ?
Mijn pakketje (3e shipped) vandaag in de bus !
Wat nou Wat doe jij als je paketjes binnekomen, dan denk je toch ook geen minuut na en open je ze toch ook gelijk ?

by the way, mijn order van Focalprice is op 9-2 verstuurd en vandaag ontvangen.
Ik wacht ook nog op een order via Ebay die op 2-2 is verstuurd, een week eerder dus
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_78306659
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:04 schreef mvc het volgende:
Wat als jouw pakje onderaan was gebonden en de ontvanger was even oneerlijk als jij?Dan zat jij nu zonder pakje. Er is trouwens ook nog het briefgeheim.
Geef dat gewoon af aan de postbode of doe het gewoon weer op de post.
jaja, en azo...
pi_78307379
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:37 schreef mvc het volgende:

[..]

Wat nou Wat doe jij als je paketjes binnekomen, dan denk je toch ook geen minuut na en open je ze toch ook gelijk ?

by the way, mijn order van Focalprice is op 9-2 verstuurd en vandaag ontvangen.
Ik wacht ook nog op een order via Ebay die op 2-2 is verstuurd, een week eerder dus
Je merkt het echt wel op als er een andere naam en een ander adres op staat .

[ Bericht 0% gewijzigd door EdNoolk op 22-02-2010 16:08:01 ]
pi_78308982
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:50 schreef Swindler het volgende:

[..]

ik heb het gevoel dat er weer een vliegtuig fout is gegaan ofzo

Heb een pakketje wat later is verstuurd (left hongkong 17feb) al ontvangen terwijl er 2 die eerder zijn gestuurd ( beide :Left Hong Kong for its destination on 8-Feb-2010) nog niet ontvangen.
Mis hier idd ook pakketje van Jack wat op 9 feb uit Hong Kong vertrokken is. Piloot zal wel een tussenstop op Hawaii gemaakt hebben ofzo.
pi_78310411
Kijk nou! Een Pedobear-pen

maandag 22 februari 2010 @ 18:02:42 #157
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78311810

pi_78312093
Diegene die die raamwas dingen had besteld. Is het wat?
  maandag 22 februari 2010 @ 18:11:56 #159
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78312128
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:11 schreef davo1979 het volgende:
Diegene die die raamwas dingen had besteld. Is het wat?
Nog niet besteld, want jack wist het gewicht niet en de verkoper had vakantie..
Hoi
pi_78312283

Voor de fans!

Tiffany keek raar op toen ik vertelde dat ik nog 5 pakketjes moest ontvangen. Toen vertelde ze me dat veel mensen van hongkongpost op vakantie waren. Begin meer te denken dat die track&trace gewoon een voorafingestelde status geeft.
pi_78313667
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:59 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Je merkt het echt wel op als er een andere naam en een ander adres op staat .
nou, weet ik zo net nog niet..

als je er 2 aan elkaar hebt.. en het zijn geen paketjes die iedereen altijd krijgt, zijn toch een beetje speciale gele enveloppen.. en als je zelf weet dat je je zie kunt verwachten ga je er toch vanuit dat t voor jezelf is..
pi_78315291
Weet iemand of bij Focalprice ook kwalitatief goede (Kanen) full-size over-het-oor koptelefoons zijn te krijgen?
  maandag 22 februari 2010 @ 21:00:28 #163
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78319454
Vandaag mijn xbox headset binnen!

Hij werkt perfect. Speakers zijn zelf nog beter dan de originele.
pi_78320677
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Vandaag mijn xbox headset binnen!

Hij werkt perfect. Speakers zijn zelf nog beter dan de originele.
welke heb je?
pi_78335883
Wat was die ene site ook alweer van Jack waar je bestellingen kan plaatsen van DP enzo?
Goein dag eem'n
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:39:54 #166
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78339397
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:01 schreef vinylhits het volgende:
Wat was die ene site ook alweer van Jack waar je bestellingen kan plaatsen van DP enzo?
pbpurchase
Hoi
pi_78341669
ook ik heb nu het gevoel dat anderen ook wel vaker mee hebben gemaakt;

Zat rustig in de kamer achter me laptopje, totdat ik word geroepen met het volgende bericht; 'hier het TNT busje..'
dus ik zie het busje langs rijden en precies bij mij voor de deur parkeren, de vrouw stapt uit , loopt naar haar de laadruimte toe en haalt daar een wat grotere witte enveloppe uit.

Dus ik zat al helemaal te bedenken wat er nu weer zou worden bezorgt, toen schoot mij te binnen dat er de 16de een ipotje van Ebay was verstuurd. Ik stond met gemak al in de gang om de deur open te doen, zie ik dat ze gewoon mijn huis voorbij loopt.. het pakketje ergens anders aflevert en weer vertrekt..

dinsdag 23 februari 2010 @ 15:06:54 #168
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78345361

Fail
  FOK!fotograaf dinsdag 23 februari 2010 @ 15:49:04 #169
145146 Andyy
pi_78346876
Op 2 feb besteld en nog niet verzonden bij DX, wat een bullshit.
En de producten daar variëren ook, ook al is het hetzelfde product
pi_78347975
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:49 schreef Andyy het volgende:
heb ik hier ook al mee gemaakt; dat producten van de zelfde sku toch onderling nog verschillen ( en nee dan is er niet aan gegeven dat er verschillende kleuren etc zijn )
pi_78348009
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:06 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]

Fail
en dat ze die ook nog in de varaboode( geloof ik) en een Poolse krant hebben geplaatst ook
pi_78348622
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:49 schreef Andyy het volgende:
30 dec 2009 besteld. nog steeds niet verstuurd. zo kan het ook.
  FOK!fotograaf dinsdag 23 februari 2010 @ 16:40:37 #173
145146 Andyy
pi_78349049
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef lawlhalla het volgende:

[..]

30 dec 2009 besteld. nog steeds niet verstuurd. zo kan het ook.

Cancellen die hap en via eBay bestellen.
pi_78349168
Heb net mijn pakketje binnen gehad van DealExtreme met daarin mijn HDMI Splitter/Switch of hoe dat ook heet:')!:

Ziet er goed uit, ik test hem zo snel mogelijk uit (Nu even geen tijd voor!)

[ Bericht 3% gewijzigd door ringomanic op 23-02-2010 16:56:15 ]
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:53:03 #175
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78349607
Ik heb dit ontvangen

pi_78350278
Hebben ze daar 1 of 2 weken vakantie?
Je zou verwachten dat ze in het 1e geval nu wel langzaamaan weer toe komen aan het verwerken van de orders.
pi_78350422
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:08 schreef Vultures het volgende:
Hebben ze daar 1 of 2 weken vakantie?
Je zou verwachten dat ze in het 1e geval nu wel langzaamaan weer toe komen aan het verwerken van de orders.
Vakantie is sinds de 20e over als het goed is Maar er zijn natuurlijk veel bestellingen binnen gekomen! Dus kan even duren lijkt mij!
pi_78350624
29/1 besteld, 9/2 left for the Netherlands en vandaag binnen;

Onvoorstelbaar veel licht voor een zaklampje
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:13:51 #179
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78352865
Laser 150mw + netwerk adapter voor de 360 binnen.

Laatste moeite mee om te installeren dus daar doe ik nog wel een review over.

En de laser ik heb hem 3 seconden gebruikt Nôh wat een licht geeft dat ding. Was midden in de dag, je ziet de straal dus niet als het licht is. Ik ga hem vanavond wat meer uittesten. Had iemand ook om gevraagd.
weet niet of dat hier was?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:23:46 #180
98135 TeleluvR
pi_78353233
Ben wel benieuwd naarde review van de netwerkadapter, welke heb je gekocht?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:15:27 #181
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78355269
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:23 schreef TeleluvR het volgende:
Ben wel benieuwd naarde review van de netwerkadapter, welke heb je gekocht?
Hij is gelukt.

Je klikt hem achter op je xbox haalt eventuele internet kabel eruit en stopt hem in je xbox usb poort boven de internet kabel ingang.
Dan als je je xbox aanzet zegt ie dat er een network adapter is gevonden, en vraagt hij of je het wilt installeren
Als je ja zegt gaat hij naar System settings - Network settings
Dan moet je naar iets van change network ofzo, en dan kies je de eerste, Wireless mode.
Dan kies je het netwerk en vul je de wpa key in. Heel heel simpel.

Ik ga zo spelen en de connectie vergelijken. Het standaard 0,5 seconden dingen later zien is hopelijk weg omdat hij nu niet meer via de pc loopt. Dus als ik iemand knife dat ik hem ook daadwerkelijk knife of als ik iemand schiet en ik ga toch dood, dat ik mijzelf tenminste zie schieten. Wat nu niet het geval is.

Ik had de http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32544
Deze is zonder verpakking die van 50 is met verpakking maar heb daar bewust niet voor gekozen, omdat het dan misschien word onderschept als nep product?

Die laser heb ik geluk mee gehad hoor! Ik had voor het verbergen van het logo en dat er flashlight ipv laser stond gevraagt. Maar het stond gewoon in dik gedrukte tekst op het pakketje GREEN LASERPOINTER

God bless de Nederlandse douane.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:20:49 #182
226677 revpolen
pi_78355499
Jeej eindelijk ( na 29 december... ) bericht terug van gevers over de inbeslag genomen UJJ

Geachte Heer,

Wij bevestigen de goede ontvangst van uw mail van 29 december 2009.

Eerst en vooral wensen wij uw aandacht te vestigen op het feit dat wij optreden als raadgever inzake intellectuele eigendomsrechten voor de vennootschap Deckers Outdoor Corporation.
Bijgaand laten wij u het mandaat geworden waardoor cliënt ons heeft gemachtigd haar te vertegenwoordigen in het kader van hun strijd tegen namaakproducten. (bijlage 1).

Wij veroorloven het ons u eveneens te wijzen op de merkrechten van cliënte. Deckers Outdoor Corporation is titularis van de gemeenschapsmerken UGG AUSTRALIA (beeldmerk) nr. 6335632, UGG (woordmerk) nrs. 4686994 en 1409721 o.a. voor “schoeisel” in klasse 25. Ingesloten vindt u kopieën van de officiële publicaties van deze merken (bijlagen 2 tot 4).

De goederen werden ter analyse voorgelegd aan een expert van cliënte, en werden als namaak geïdentificeerd omwille van één of meerdere van onderstaande redenen:

Ø de zool stemt niet overeen met de authentieke producten
Ø de indicatie ® wordt niet vermeld op de zool
Ø het logo op de zool is niet conform
Ø de label in de schoen is niet conform
Ø de wreef is té groot
Ø de ondersteuning van de hiel is niet aanwezig

Om deze redenen werden de goederen in beslag genomen en zullen vernietigd worden onder het toezicht van de douane en op verzoek van de Procureur des Konings.

Hieronder vindt u een (niet-volledige) lijst van sites die nagemaakte UGG producten te koop aanbieden .

Ø www.511stores.com
Ø www.ebootstore.com
Ø www.myeglobal.com
Ø www.ugg2U.com
Ø www.dhgate.com
Ø www.authenticmerchant.com deze site omvat volgende UGG sites
Ø www.spartoo.com
Ø www.uggbottomprice.com
Ø www.sagone-chaussures.com
Ø www.classic-boot.com
Ø www.voguehappy.com
Ø www.uggbootsmart.com
Ø www.ebay.com
Ø www.uggclassicboots.com
Ø www.marktplaats.nl

De vraag is natuurlijk, “ hoe weet u wanneer het namaak betreft ? “ Een van de belangrijkste indicatoren die de alarmbel moet doen rinkelen is de verkoopprijs. Het argument dat door namakers gebruikt wordt, nl. dat “deze goederen uit dezelfde productielijn afkomstig zouden zijn als de authentieke schoenen of laarzen”, moet u aan het denken zetten.

De niet toegelaten sites laten dikwijls uitschijnen dat het gaat om sites uit ‘’UK’’ of ‘’US ‘’, maar ze gaan steeds uit van georganiseerde criminaliteit. Daarenboven is er zeker nooit sprake van “outlet”-producten.

Wees dus immer op uw hoede wanneer u UGG® producten wenst aan te schaffen. Daarom verwijzen wij u graag naar de enige echte site van cliënte: www.deckers.com.

Rekening houdend met wat voorafgaat, zijn wij bereid om onze gerechtelijke kosten niet in rekening te brengen, op voorwaarde dat u akkoord gaat om de vernietigingskosten, met name 50 Euro, te vereffenen door middel van storting op rekening nr. _______(ING). In ruil verbindt Gevers & Partners er zich toe geen verdere juridische stappen te ondernemen.

Inmiddels, verblijven wij,
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:21:14 #183
226677 revpolen
pi_78355529
reactie

Beste mevr, _____ en/of Heer ____

Hierbij bevestig ik uw antwoord op mijn brief van 29 december 2009
Er zijn echter nog een aantal vragen die mij verontrusten.

Waarom moet ik binnen 10 dagen reageren op uw brief, waarna u er 2 maanden over doet mij een bevestiging terug te sturen!
Ik heb vele malen met uw kantoor gebeld en steeds tevergeefs, elke keer kreeg ik een ander excuus dat ik u niet aan de telefoon kreeg.
Graag zou ik u persoonlijk willen spreken.

Ik heb ter goeder trouw schoenen gekocht via internet. " With certificate and the box" Ik betaalde een reeel bedrag voor een webshop.
Tot plots krijg ik van een voor mij onbekend bedrijf uit een land waar ik niet woon, en ook waar de goederen niet vandaan komen.
maar wat het merk behartigd van (als ik u moet geloven ) Deckers Outdoor Corporation bericht dat ik maar moet betalen en de goederen in beslag worden genomen,
TEVENS zal ik moeten betalen voor het vernietigen van mijn goederen. U begrijpt dan ook dat ik geen afstand doe van de goederen
zonder dat ik deze eerst zelf in mijn handen heb gekregen en kan constateren dat de schoenen namaak blijken te zijn. Mocht het echt namaak betreffen zal ik er
direct afstand van doen. Maar tot die tijd weiger ik afstand te doen zonder ze in bezit te hebben.

Momenteel ben ik niet in het bezit van mijn geld, en niet in bezit van mijn goederen!
Ik verzoek u daarom zo spoedig mogelijk mijn goederen door te sturen naar mij,
zodat ik mijn goederen zelf kan inspecteren op eventuele namaak.
Tevens wijs ik u er op dat uw bedrijf onrechtmatig handelt,
Ik moest u melden van mijn juridisch advieseur , en ik citeer
" De handelwijze van Gevers is om consumenten zo onder druk te zetten zonder te wijzen op hun rechten en ze de kans te geven tot verdediging,
zodat ze de 200-250 euro boete of afkoopsom maar betalen, is in ieder geval laakbaar. Gevers zou u erop moeten wijzen dat een consument zich kan verweren dat de aankoop niet te kwader trouw is. "

Ik hoop u zo voldoende te hebben ingelicht,
en ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken schriftelijk of email te reageren op mijn email
dan wel mijn goederen als nog naar mij toe te versturen.

Met vriendelijke groeten
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:23:29 #184
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78355639
Ik denk dat je kansloos bent tov hun..
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:24:12 #185
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78355678
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef revpolen het volgende:
reactie

Beste mevr, _____ en/of Heer ____

Hierbij bevestig ik uw antwoord op mijn brief van 29 december 2009
Er zijn echter nog een aantal vragen die mij verontrusten.
-knip-

Met vriendelijke groeten

Hoezo ga jij uggs bestellen?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:27:53 #186
226677 revpolen
pi_78355884
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:23 schreef Dionysiou het volgende:
Ik denk dat je kansloos bent tov hun..
boeiend heb het geld al terug
gaat nu puur om de sport
pi_78358089
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:17 schreef SemPai het volgende:
29/1 besteld, 9/2 left for the Netherlands en vandaag binnen;
[ afbeelding ]

Onvoorstelbaar veel licht voor een zaklampje
Dat is inderdaad een mooi zaklampje en gaan normale AA batterijen in of 1 CR2.
pi_78359240
Hoi allemaal ff een vraagje.

Wil voor het eerst wat bestellen op DX. Ik heb een account op DX en een paypal account, dit paypal account heb ik ook gekoppeld aan mijn bankrekening.
Nu wil ik gaan betalen doe ik stap 1 (staat in de OP) log in op paypal maar daar staat:
quote:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Moet ik nu mijn creditcard koppelen aan mijn paypal account of kan ik ook gewoon betalen met mijn gekoppelde bankrekening.

BVD
pi_78359294
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:27 schreef revpolen het volgende:

[..]

boeiend heb het geld al terug
gaat nu puur om de sport
Wel prachtig om te lezen die brieven
pi_78359764
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:20 schreef revpolen het volgende:

[...]

Hieronder vindt u een (niet-volledige) lijst van sites die nagemaakte UGG producten te koop aanbieden .

Ø www.511stores.com
Ø www.ebootstore.com
Ø www.myeglobal.com
Ø www.ugg2U.com
Ø www.dhgate.com
Ø www.authenticmerchant.com deze site omvat volgende UGG sites
Ø www.spartoo.com
Ø www.uggbottomprice.com
Ø www.sagone-chaussures.com
Ø www.classic-boot.com
Ø www.voguehappy.com
Ø www.uggbootsmart.com
Ø www.ebay.com
Ø www.uggclassicboots.com
Ø www.marktplaats.nl

[...]

Je krijgt er zelfs gratis inkoopadvies bij
pi_78359941
Vandaag dit mailtje gekregen van tradertrade:

hello. dear friend .
for your order .one shoes and one piece tshirt .
Dolce Gabbbanna Shoes-80 this pair out of stock ,pls choose other pair .

hehe, komt dus wel goed denk ik.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:55:46 #192
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78360643
Review 150mw laser.

Ik zette hem aan en damn wat fel! Echt pijnlijk fel.
Als je hem schijnt ergens van een afstandje zie je een mooie duidelijke straal. Als je in de lucht schijnt blijft die oneindig lang doorgaan. Echt ziek. Zelfs via 2 spiegels zie je de straal nog duidelijk.
In dag licht zie je de straal niet. zover ik heb getest. Maar dat was 3 seconden dus ik ga daar nog wat onderzoek over doen.

Zover ik heb getest brand hij niet. Ik heb hem alleen nog getest op een lucifer. Maar wel zon grote dikke. En uit ervaring ontbranden die moeilijker door hitte. Ik zal binnenkort plastic and een ballon testen (het zelfde maar je snapt de bedoeling)
Mischien brand hij helemaal niet, die 34.50 is hij zeker waar.

Sku 1988
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:02:02 #193
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_78361050
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:30 schreef icanhascheezburger het volgende:
Hoi allemaal ff een vraagje.

Wil voor het eerst wat bestellen op DX. Ik heb een account op DX en een paypal account, dit paypal account heb ik ook gekoppeld aan mijn bankrekening.
Nu wil ik gaan betalen doe ik stap 1 (staat in de OP) log in op paypal maar daar staat:
[..]

Moet ik nu mijn creditcard koppelen aan mijn paypal account of kan ik ook gewoon betalen met mijn gekoppelde bankrekening.

BVD
je moet je eerste bestelling doen van een tegoed dat je op je paypal account moet storten (duurt enkele dagen tot dit tegoed er op staat).
Later gaan je bestellingen direct van je rekening.

PS mag dit in de OP? ik liep hier ook tegenaan.
  FOK!fotograaf dinsdag 23 februari 2010 @ 21:15:01 #194
145146 Andyy
pi_78361910
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef PedroN het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een mooi zaklampje en gaan normale AA batterijen in of 1 CR2.
Je kan beter oplaadbare (nimh) batterijen gebruiken aangezien die een gereguleerde licht geven (blijft even fel ipv steeds dimmer)
pi_78363131
Is iemand al powerline adapters voor een redelijke prijs tegengekomen op de chinese site? zodat je dus internet via je het stopcontact hebt in het hele huis?
pi_78382019
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef Semmm het volgende:
Is iemand al powerline adapters voor een redelijke prijs tegengekomen op de chinese site? zodat je dus internet via je het stopcontact hebt in het hele huis?
Vandaag, nog tot 12u op 1dayfly
jaja, en azo...
pi_78382110
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef Semmm het volgende:
ik heb er thuis gehad, dure ook nog eens en ik werd het helemaal zat. niet meer dan 80kb p/s door de bekabeling te krijgen bij ons hier. Wireless setje voor 19 euro gehaald en die erin gestopt, en deze werkt perfect.

tip dus voor je, met oude bekabeling zit er zoveel ruis op dat je er nog vrij weinig doorheen krijgt.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:40:35 #198
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78384203
Ik word echt gek van paypal, laatst hadden ze gezegd dat ik weer direct van mijn bank kon betalen, en dat kon ook, 2x, maar nu koop ik rapidshare premium en moet ik wéér met dat eCheck betalen. Zucht.
Hoi
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:24:39 #199
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78385551
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:40 schreef Unreal88 het volgende:
Ik word echt gek van paypal, laatst hadden ze gezegd dat ik weer direct van mijn bank kon betalen, en dat kon ook, 2x, maar nu koop ik rapidshare premium en moet ik wéér met dat eCheck betalen. Zucht.
Had ik eerst ook, gewoon op een stoel zitten als je gaat betalen ipv je bank
pi_78386470
die !@# dealextreme support is ook 10x niks.
had 5 micro sd kaartjes besteld. krijg ik er maar 4
heb dus naar ze gemaild. (week terug ofzo)
nog steeds geen antwoord.
Ik heb een paypal claim aangemaakt nu.
Maar als ik dat geld nu terug claim, dan krijg ik toch alles terug (van alle 5 de micro sd kaarten) en niet van 1tje ofwel?
pi_78386499
je weet dat ze vakantie hebben (gehad) ?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2010 11:48:33 ]
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:48:42 #202
131319 mickeyD
pi_78386541
raay-bans arrived.. zien er erg goed uit, 2 hebben een mapje van plastic "leer", en 1 een mooi zwart (zwaar)metalen doosje dat openklapt.
(ik ga geen fotos plaatsen, want dat gaat niet zonder de merknaam neer te zetten, en de fotos op DP zijn goed genoeg.)
alleen jaques kan niet tellen.. heb er maar 3 gehad van de 4 die ik besteld had.
ben benieuwd wat ie daarover te vertellen heeft.
pi_78386651
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef NMGN23 het volgende:

[..]

je moet je eerste bestelling doen van een tegoed dat je op je paypal account moet storten (duurt enkele dagen tot dit tegoed er op staat).
Later gaan je bestellingen direct van je rekening.

PS mag dit in de OP? ik liep hier ook tegenaan.
dankje ga het proberen
pi_78387654
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:48 schreef mickeyD het volgende:
raay-bans arrived.. zien er erg goed uit, 2 hebben een mapje van plastic "leer", en 1 een mooi zwart (zwaar)metalen doosje dat openklapt.
(ik ga geen fotos plaatsen, want dat gaat niet zonder de merknaam neer te zetten, en de fotos op DP zijn goed genoeg.)
alleen jaques kan niet tellen.. heb er maar 3 gehad van de 4 die ik besteld had.
fuck ouwe, je hebt het in chinese new year besteld en nu al binnen?
pi_78387992
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef Jeffrey_San het volgende:
die !@# dealextreme support is ook 10x niks.
had 5 micro sd kaartjes besteld. krijg ik er maar 4
heb dus naar ze gemaild. (week terug ofzo)
nog steeds geen antwoord.
Ik heb een paypal claim aangemaakt nu.
Maar als ik dat geld nu terug claim, dan krijg ik toch alles terug (van alle 5 de micro sd kaarten) en niet van 1tje ofwel?
Je kan een partial claim doen.
jaja, en azo...
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:15:49 #206
131319 mickeyD
pi_78389665
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:16 schreef GoodFella275 het volgende:

[..]

fuck ouwe, je hebt het in chinese new year besteld en nu al binnen?
nou, niet helemaal nee..
1/29/2010 6:56:15 PM Quotation Created
1/29/2010 6:56:58 PM Instant Order Received
1/30/2010 9:08:25 AM Collecting Products Now
2/10/2010 5:08:59 PM Package Shipped
(chinees nieuwjaar op t postkantoor in hongkong doorgebracht)
17e op t vliegtuig, 19e postbode aan de deur!
pi_78390924
quote:
en ze kwamen gewoon heel aan? weet nog dat andere fokkers hier de brillen binnen kregen die
kapot( glazen eruit) / poten verbogen waren etc.

Hmm als je dan toch geen foto's plaatst..
mag je wel even de sku nummers door geven ; ben toch wel benieuwd
en ook opzoek naar een zonnebrilletje voor de aankomende zomer
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:50:46 #208
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_78391097
Voor het eerst een verkeerd item binnen gekregen van DX(2208 ipv 2028).
Net het wrong item formulier ingediend, ben benieuwd wanneer DX antwoord geeft.
pi_78391284
quote:
En hoezo zou dat niet kunnen zonder de merknaam te plaatsen :p? Google kan (nog) geen afbeeldingen lezen hoor .
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:57:31 #210
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78391384
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

en ze kwamen gewoon heel aan? weet nog dat andere fokkers hier de brillen binnen kregen die

Hij zegt toch dat er een brillendoos (hard) bij zit
Het zijn de brillen die in een flinterdun kartonnen doosje zitten die kapot gaan
pi_78392057
hi all,

na wat zoeken kan ik geen Ralex horloges meer vinden, wie weet ze te vinden?
ICW's zijn ook okay.
pi_78392283
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:14 schreef martijn-85 het volgende:
hi all,

na wat zoeken kan ik geen Ralex horloges meer vinden, wie weet ze te vinden?
ICW's zijn ook okay.
Found it; DP vergeten te checken.
pi_78392403
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:57 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Hij zegt toch dat er een brillendoos (hard) bij zit
Het zijn de brillen die in een flinterdun kartonnen doosje zitten die kapot gaan
lees even na dan..

hij zegt toch dat 2 brillen gewoon in plastic 'leer' kwamen..

voorheen wel vaker gelezen in dit topic , dat mensen die van die zachte hoesjes kregen , de brillen niet heel meer van waren.

je hebt 2 soorten hoesjes ; 1 is hard en die komen dus vast en zeker goed aan;' de andere hoesjes zijn echt slappe meuk..

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 24-02-2010 14:35:14 ]
pi_78392957
Double
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:21:54 #215
226677 revpolen
pi_78394721
Jeej!! nieuwe website, van de chinees die ik heb leren kennen via een bestelling
zelf werkt ze bij

http://www.beltal.com
pi_78394827
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

lees even na dan..

voorheen wel vaker gelezen in dit topic , dat mensen die van die zachte hoesjes kregen , de brillen niet heel meer van waren.

je hebt 2 soorten hoesjes ; 1 is hard en die komen dus vast en zeker goed aan;' de andere hoesjes zijn echt slappe meuk..
Ik heb er al verscheidene besteld, allen nog heel aangekomen.
Als hij iets is verbogen, kan je hem meestal nog wel weer bijstellen, maar de glazen maak je inderdaad zelf niet meer heel
pi_78395318
Had laatst een defect product van DX ontvangen. Na het maken van wat foto's en het invullen van het fomulier heb ik zeer vlot antwoord mogen ontvangen dat er een nieuw exemplaar onderweg is. De vorige exmplaar mag ik houden en ze hoopten dat ik er nog een bestemming voor kon vinden of hem eventueel toch nog kan maken.

Prima
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:43:24 #218
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78395637
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

lees even na dan..

Ik heb zo mijn momenten
Lekker lomp van mij
pi_78396255
Het gaat wel heel slecht in Griekenland als er dit soort topics komen

[TK] Kuikens

pi_78396691
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:21 schreef revpolen het volgende:
http://www.beltal.com
Die site is na 15 min. nog niet geladen (ik vraag me altijd af hoe de servers van chinezen eruit zien).
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:10:00 #222
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78396734
Jack heeft een nieuwe vriendin

Kon je op wachten natuurlijk
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.28330
pi_78396803
whehe
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:15:29 #224
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78396997
quote:
High copied head, hair, eyes, mouth, chest, nipple, vagina and anus hole

Ghehe vagina gat en anus gat, als je niet helemaal snapt hoe het zit bij de dames. Het is gelukkig geen Somalische opblaaspop waar alle gaten zijn dichtgenaaid
pi_78397227
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:10 schreef monkeybrain het volgende:
Jack heeft een nieuwe vriendin

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kon je op wachten natuurlijk
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.28330
Deze kan Jack onder z'n duimpje houden
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:37:20 #226
226677 revpolen
pi_78397919
nog duur ook voor zo'n stuk rubber..
ik had voor me broer zijn vrijgezellendag ook een pop gekocht
meen 25 euro ofzo

ok ok ik had de goedkoopste deze zal wel anders aanvoelen mag ik hopen
pi_78398384
`Jack !
pi_78398430
quote:
Tats verry good gespelled english
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:50:40 #230
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78398517
Jack is een echte pooier

pi_78399266
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:50 schreef monkeybrain het volgende:
Jack is een echte pooier

[ afbeelding ]

Ik wacht al tijden
  woensdag 24 februari 2010 @ 18:58:56 #232
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78403381
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik wacht al tijden
De postbode heeft haar ingepikt
Straks brengt hij haar gebruikt aan de deur
pi_78404399
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De postbode heeft haar ingepikt
Straks brengt hij haar gebruikt aan de deur

Ach bij de hoeren is het niet anders
pi_78404661
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:43 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb zo mijn momenten
Lekker lomp van mij
Ik verwacht minimaal excuses

[ Bericht 17% gewijzigd door Downstar op 24-02-2010 20:34:23 ]
pi_78407483
Door wat foutjes; een paar post te veel aangemaakt! ( zie post hier onder)

drukte steeds op de quote ipv edit :$

sorry
pi_78407502
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:05 schreef Palladium999.5 het volgende:
Iemand hier ervaring mee?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.26537
Voor dat geld ( miss 10-20 $ meer) kun je beter de Pinphone halen; heeft ooit iemand hier een keer opgewezen; en sinds dat ik die heb gezien ; nog geen betere clone gezien!

Eerste result op google:

http://www.fastcardtech.c(...)e+TOUCH+screen+.html

ziet er wel goed uit vind ik zelf
pi_78407510
Tevens is die nieuwe site van Revpolen voor mij gewoon een 2de tradetang ; zie alleen maar wholesale spullen in lots en nog ongeorganiseerd ook.. toch bedankt voor het delen
pi_78409318
Reageert jack al weer op zijn mails?
Heb er nog een paar die onbeantwoord zijn.
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:47:16 #240
48067 neo2000
pi_78411231
quote:
U back.. Great! DX oldbies unite!
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:18 schreef RacerDKB het volgende:
verzendtijden worden met de week kutter. En aangezien ik al even niet meer gejankt hebt over verzendtijden, bij dezen.
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:53 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb dit ontvangen

[ afbeelding ]
Je hebt al zoveel van die wannabe rubics cubes besteld dat ze in China dachten, laten we hem een bouwpakketje sturen, is extra puzzelen voor um.
pi_78411670
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef neo2000 het volgende:

[..]

verzendtijden worden met de week kutter. En aangezien ik al even niet meer gejankt hebt over verzendtijden,
Inmiddels ontvangen, 5 februari verzonden, 23e binnen. Best lang, maar heb erger gehad
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:08:20 #242
48067 neo2000
pi_78412476
I know.

Ik wacht nog steeds op een pakketje dat op 24-1 geshipped is.. Zal heus wel komen (bij PB vandaan) maar dan denk je dat je nog net voor de feestdagen je pakketje verscheept krijgt.. Zit ie per ongeluk in een vliegtuig naar Zwahili.

Dat ze maar weer snel nuchter zijn die Chinezen. Mijn laatste bestelling @ DX is inmiddels na 5 dagen al weer naar status "packaging" gegaan, dus ze doen in ieder geval wel *iets*.
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:09:40 #243
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78412566
Ik moet ook maandag een camera hebben voor mn project, en ik heb hem dus voor de vakantie besteld (11-2) , 12e verstuurd. maar hij is er nog niet. Hoor ik hier allemaal mensen die al dingen vna de 17e hebben, zucht :p
Hoi
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:15:16 #244
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78412938
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Je hebt al zoveel van die wannabe rubics cubes besteld dat ze in China dachten, laten we hem een bouwpakketje sturen, is extra puzzelen voor um.
Dus ik moet ze eigenlijk wat dollars als bonus geven, gelijk even regelen via paypal
pi_78413350
Ik had ff een vraagje....
Normaal bestel ik spul van taoboa gewoon via mail maar aangezien ze nu nogal traag zijn d8 ik het te kunnen doen via pbpurchase..

Dit stoeltje leek me wel wat:
http://item.taobao.com/au(...)25d7b.jhtml?cm_cat=0

Ik heb geen ervaring met het systeem van PBpurchase maar als ik het heb ingevoerd kom ik uit op ¤13.10!
IS dit inclusief verzendkosten? En dan kan ik gewoon via die site bestellen en dan regelt Jack/Rachell dat gewoon verder?
Goein dag eem'n
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:26:08 #246
226677 revpolen
pi_78413701
nee is zonder verzendkosten,
je weet wel dat het een klein stoeltje is he!

of toch niet?
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:27:14 #247
164283 Luco
Buongiorno!
pi_78413805
Ook maar weer eens wat besteld:

Nano Li-Ion Single 3.6V CR123A Charger
Soshine 700mA 3.7V RCR123(A) Batteries Pack with Carrying Case (2-Pack)
Flat to Round Power Plug Convertor
Aluminum Pill Shaped Keychain (Color Assorted)
Stylish Costume Fake Mustache (Assorted 12-Pack)

Hoop dat m'n oordoppen welke ik gebruik bij optredens in die sleutelhanger passen. Qua lengte moet dat makkelijk lukken, breedte kan alleen lastig worden, maar dat gokje wil ik wel wagen voor 1,55USD.
pi_78413862
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:21 schreef vinylhits het volgende:
Ik had ff een vraagje....
Normaal bestel ik spul van taoboa gewoon via mail maar aangezien ze nu nogal traag zijn d8 ik het te kunnen doen via pbpurchase..

Dit stoeltje leek me wel wat:
http://item.taobao.com/au(...)25d7b.jhtml?cm_cat=0

Ik heb geen ervaring met het systeem van PBpurchase maar als ik het heb ingevoerd kom ik uit op ¤13.10!
IS dit inclusief verzendkosten? En dan kan ik gewoon via die site bestellen en dan regelt Jack/Rachell dat gewoon verder?
¤13,10??? Wat denk je zelf man? Dat ding is fucking zwaar en is dus hartstikke duur qua verzendkosten lijkt mij
pi_78415375
eeen bureau stoel uit china halen...

beter koop je gewoon hier een stoel, dan heb je te minste garantie..
heb je het gelijk ; en kom je waarschijnlijk op de zelfde prijs uit als dat je nu van jack krijgt inclusief shipping!

amen.
pi_78416567
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:08 schreef neo2000 het volgende:
I know.

Ik wacht nog steeds op een pakketje dat op 24-1 geshipped is.. Zal heus wel komen (bij PB vandaan) maar dan denk je dat je nog net voor de feestdagen je pakketje verscheept krijgt.. Zit ie per ongeluk in een vliegtuig naar Zwahili.

Dat ze maar weer snel nuchter zijn die Chinezen. Mijn laatste bestelling @ DX is inmiddels na 5 dagen al weer naar status "packaging" gegaan, dus ze doen in ieder geval wel *iets*.
Las ook iets op de site dat veel bedrijven niet leveren voor het einde van de maand oid. Dus dat veel goederen uberhaupt nog niet bij DX binnen zijn voor het einde van de maand.

Ik heb geen haast verder, denk dat het uiteindelijk in totaal wel zo'n maand - anderhalve maand gaat duren ofzo vanaf het moment dat ik mn order plaatste (11/02) totdat ik alles hier binnen heb.
pi_78418691
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:28 schreef Jorwol het volgende:

[..]

¤13,10??? Wat denk je zelf man? Dat ding is fucking zwaar en is dus hartstikke duur qua verzendkosten lijkt mij
Best nice, ik wil die rooie wel als de prijs goed is
pi_78418895
quote:
Die snorren ga je echt mega blij mee zijn

Big bang for your bucks en succesnummer op elk feestje!
  donderdag 25 februari 2010 @ 00:04:57 #253
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78419579
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:49 schreef Starman89 het volgende:

[..]

De feestjes die ik bezoek daar heeft iedereen al een dikke snor

pi_78420172
Jongens jullie zijn toch wel trots dat ik de maker ben van een grap die het hele internet overgaat

donderdag 25 februari 2010 @ 00:21:02 #255
235416 Norbert704
Gisteren, is niet vandaag
pi_78420232
Mensen die zeuren over dat hun pakket te lang onder weg is moeten dood.

BESTEL DAN NIET.

En tevens moeten ze deze topics verbieden
Mijn "serious" handel gaat er op deze manier aan door nieuwelingen die zeuren na 4 dagen dat ze nog niks binnen hebben uit China. Steeds meer mensen die importeren is slecht voor de vraag/aanbod.

Maarja, Gelukkig scheen de zon vandaag een beetje.
  donderdag 25 februari 2010 @ 00:32:44 #256
131319 mickeyD
pi_78420525
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

ja, ze zijn heel, want in een merk-doosje, en een merk-mapje (hoort er bij)
leef je uit: http://www.dealperfect.com/search.dp/TypeID.0~keyword.sunglasses
pi_78420545
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:18 schreef Skiet het volgende:
Jongens jullie zijn toch wel trots dat ik de maker ben van een grap die het hele internet overgaat

[ afbeelding ]
Heb jij die gemaakt?

Ik geloof het niet
pi_78420629
Is er nou iemand die die spy pen camera heeft?
Hij is gisteren verzonden uit HK
  donderdag 25 februari 2010 @ 01:29:00 #259
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_78421532
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

Voor dat geld ( miss 10-20 $ meer) kun je beter de Pinphone halen; heeft ooit iemand hier een keer opgewezen; en sinds dat ik die heb gezien ; nog geen betere clone gezien!

Eerste result op google:

http://www.fastcardtech.c(...)e+TOUCH+screen+.html

ziet er wel goed uit vind ik zelf
Ziet er zeker goed uit, maar ik zou NIET bij fastcardtech kopen...
Google is niet al te blij over deze webshop
YB
  donderdag 25 februari 2010 @ 08:07:45 #260
164283 Luco
Buongiorno!
pi_78423476
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:49 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Ze staan in m'n wishlist, elke bestelling gooi ik ze er weer bij
pi_78425186
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:33 schreef Semmm het volgende:

[..]

Heb jij die gemaakt?

Ik geloof het niet
Je hoeft het niet te geloven hoor, maar het is toch echt zo.
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:47:59 #262
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_78427092
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:46 schreef Skiet het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te geloven hoor, maar het is toch echt zo.
Nou, kudo voor jou dan...
Maar waarom meld je dat hier? Of doe je dat in elk topic?
pi_78428295
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:36 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Is er nou iemand die die spy pen camera heeft?
Hij is gisteren verzonden uit HK
Ja die heb ik, van DX. Prijs/kwaliteit verhouding is echt top, beeld is prima en geluid is wel ok. Jammer dat je zon ding eigenlijk bijna nooit gebruikt, heb 'm daarna maar als cadeau gedaan.
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:54:41 #264
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_78429770
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:19 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Ja die heb ik, van DX. Prijs/kwaliteit verhouding is echt top, beeld is prima en geluid is wel ok. Jammer dat je zon ding eigenlijk bijna nooit gebruikt, heb 'm daarna maar als cadeau gedaan.
Aan het broertje van je jailbait buurmeisje?
pi_78429953
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:54 schreef NMGN23 het volgende:

[..]

Aan het broertje van je jailbait buurmeisje?
Nee, aan een vriend
pi_78431727
-weg, ook hier doen we niet aan op FOK!-

[ Bericht 89% gewijzigd door BrandX op 25-02-2010 13:40:38 ]
pi_78433267
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door BrandX op 25-02-2010 13:40:55 ]
pi_78433798
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door BrandX op 25-02-2010 13:41:02 ]
pi_78436261
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 01:29 schreef YourBuddy het volgende:

[..]

Ziet er zeker goed uit, maar ik zou NIET bij fastcardtech kopen...
Google is niet al te blij over deze webshop
Ik heb geen idee, zelf geen ervaring met die shop dus ...
maar was zoals ik al zei eerste resultaat op google onder de tag ; Pinphone

pi_78438236
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_78438330
WTF?!? Nou moet ik weer opnieuw een CC koppelen aan mijn PP account? Heeft iemand anders dit ook?
pi_78439331
Externe 2,5" HD case van eBay binnen!

besteld: 8 februari
aangekomen: 24 februari

Ondanks Chinees nieuwjaar best netjes toch!

Werkt goed, computer herkend hem meteen!

3,50 inclusief verzendkosten
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:38:02 #273
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_78439372
Fipo!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_78439589
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef g0dz0r het volgende:
WTF?!? Nou moet ik weer opnieuw een CC koppelen aan mijn PP account? Heeft iemand anders dit ook?
Komt wel eens vaker voor, lees maar is wat terug.
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:56:59 #275
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78440050
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:38 schreef Twizu het volgende:
Fipo!
Jack heeft opblaaspoppen te koop en Twizu is gelijk terug

Bij FP een Domo Kun portemonnee besteld Dat is echt een vrouwen magneet
pi_78442856
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:56 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Link? Sowieso, echt veel mooie portemonnees hebben ze niet toch? Valt me tegen, had wel nerdige portemonnees verwacht op DX etc Ze hebben alleen goedkope lelijke dingen.
pi_78444277
Vandaag mijn eaget x6 mediaplayer (vergelijkbaar met de a.c. ryan playonhd!) binnengehad die 8 feb. hongkong had verlaten..
Nu de rest nog,,,
  donderdag 25 februari 2010 @ 18:31:49 #278
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78445821
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Link? Sowieso, echt veel mooie portemonnees hebben ze niet toch? Valt me tegen, had wel nerdige portemonnees verwacht op DX etc Ze hebben alleen goedkope lelijke dingen.
http://www.focalprice.com(...)_Keychain_Brown.html
pi_78445984
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:46 schreef Lizzle360 het volgende:
Vandaag mijn eaget x6 mediaplayer (vergelijkbaar met de a.c. ryan playonhd!) binnengehad die 8 feb. hongkong had verlaten..
Nu de rest nog,,,
Nog wachtende op een pakketje die 10 februari Hongkong heeft verlaten voor z'n eindbestemming (NL).

Gister deze trouwens besteld
Kijken of het wat is ondanks z'n lage prijs.
http://popbuying.com/detail.pb/sku.28313
pi_78446893
waar kan ik het best een adipas ( ) trainingspak kopen?
pi_78447011
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:00 schreef KathrynDodd het volgende:
waar kan ik het best een adipas ( ) trainingspak kopen?
Taobao?
  donderdag 25 februari 2010 @ 19:21:24 #282
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78447719
Yeeaahh, me converter voor de headset binnen voor de 360!
  donderdag 25 februari 2010 @ 19:32:48 #283
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_78448131
heeft iemand inmiddels al iets van jack en/of rachel gehoord?
pi_78448311
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:36 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Gister deze trouwens besteld
Kijken of het wat is ondanks z'n lage prijs.
http://popbuying.com/detail.pb/sku.28313
Laat even weten hoe de kwaliteit is als je 'm binnen hebt. Is misschien wel wat voor mijn
vakantie in juni....leeuwen spotten
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_78448324
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Taobao?
die bestel ik dan direct daar?
pi_78449287
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:32 schreef gizmo_rtd het volgende:
heeft iemand inmiddels al iets van jack en/of rachel gehoord?
ik gisteren al ja
&lt;&gt;
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:34:05 #287
48067 neo2000
pi_78454170
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:21 schreef Norbert704 het volgende:
Mensen die zeuren over dat hun pakket te lang onder weg is moeten dood.

BESTEL DAN NIET.
Mjah, de nederlandse feestdagen/einde van het jaar + het aanhoudende extreem slechte weer daarna in Nederland (en eigenlijk heel europa) + daarop volgend de Chinese feestdagen hebben toch wel langere tijd gezorgd voor redelijk waardeloze bezorgtijden.. Granted, een paar korte periodes van uitzondering tussenin, maar over het algemeen is het al langere tijd janken met de pet op. Als er 1 terechte tijd is geweest om te zeiken over bezorgtijden, was het eigenlijk vanaf ons nieuwjaar wel.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:18 schreef Skiet het volgende:
HOAX. Een echte CW topic'ert had de advertentie wel op TaoBao gezet.
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:54:58 #288
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78455286
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:38 schreef FrankP het volgende:

[..]

Laat even weten hoe de kwaliteit is als je 'm binnen hebt. Is misschien wel wat voor mijn
vakantie in juni....leeuwen spotten
Alsof je naar een ontplofte egel kijkt ipv leeuw.

De beeldkwaliteit van dit soort dingen is echt om te janken. Het lijkt net alsof je door een gaatje kijkt, niet erg scherp en weinig licht.

Gewoon voor een enkele keer misschien leuk maar ik adviseer dan om op de rommelmarkt te kijken naar zo'n model uit opa's tijdperk van hard plastic/bakeliet. Die hebben gewoon echte lenzen en dat was echt goed gemaakt, kosten geen drol of zelfs gratis te vinden.
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:55:27 #289
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_78455319
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:56 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Jack heeft opblaaspoppen te koop en Twizu is gelijk terug

Opblaaspoppen?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:12:55 #290
48067 neo2000
pi_78456292
Cool.. DX, die bepaalde spullen niet meer mag verzenden, heeft net dat verzonden wat ze niet meer mochten verzenden. En ook nog eens naar mij.
En dat terwijl het niet eens meer te bestellen viel toen ik het bestelde.
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:15:48 #291
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78456454
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:12 schreef neo2000 het volgende:
Cool.. DX, die bepaalde spullen niet meer mag verzenden, heeft net dat verzonden wat ze niet meer mochten verzenden. En ook nog eens naar mij.
En dat terwijl het niet eens meer te bestellen viel toen ik het bestelde.
Wat mogen ze niet meer opsturen?
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:20:12 #292
48067 neo2000
pi_78456676
DS fl@shkaartjes. Ze zijn ook allemaal van de site af gehaald. Nou ja, soort van, dan. Op z'n Chinees zeg maar. Zal mij er verder niet te veel over uitweiden, aangezien de topicreeks hierover op fok ook weer eens dichtgegooid is.
pi_78456787
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:20 schreef neo2000 het volgende:
DS fl@shkaartjes. Ze zijn ook allemaal van de site af gehaald. Nou ja, soort van, dan. Op z'n Chinees zeg maar. Zal mij er verder niet te veel over uitweiden, aangezien de topicreeks hierover op fok ook weer eens dichtgegooid is.
Je kan ze nog via het forum bestellen toch?
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:28:17 #294
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78457169
En anders wel bij Jack
Hoi
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:34:53 #295
291552 PlakkieOle
Geen jagers, geen negers.
pi_78457567
Ik heb nog storecredit bij DX, maar als ik iets wil bestellen krijg ik een wit scherm. Wat moet ik doen?
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:41:24 #296
48067 neo2000
pi_78457972
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Je kan ze nog via het forum bestellen toch?
Dat wilde ik dus net niet zeggen.
Maar goed, op de reguliere manier dus niet meer te bestellen, maar wel via de linkjes op forum dus.
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:51:02 #297
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78458575
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dat wilde ik dus net niet zeggen.
Maar goed, op de reguliere manier dus niet meer te bestellen, maar wel via de linkjes op forum dus.
AKA Jack Peng manier..
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:51:34 #298
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78458613
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:52:11 #299
48067 neo2000
pi_78458644
Jups.. De befaamde Chinese "if you can't see it, it ain't there" manier. Ook wel de "we verplaatsen onze handel wel als het te heet onder de voeten wordt"-manier.
pi_78460148
Hallo,

Ik wil graag een zwarte trainingsbroek van Adipas kopen op Taobao. Alleen kan ik hem steeds niet vinden. Heeft iemand misschien een link van een (goedkope) zwarte trainingsbroek van Adipas?
En weten jullie misschien ook de link van een zwart Adipas trainingsjack met witte strepen?
Bedankt
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:27:43 #301
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78463518
lapo maar ik maak geen nieuwe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')