reactie

Beste mevr, _____ en/of Heer ____
Hierbij bevestig ik uw antwoord op mijn brief van 29 december 2009
Er zijn echter nog een aantal vragen die mij verontrusten.
Waarom moet ik binnen 10 dagen reageren op uw brief, waarna u er 2 maanden over doet mij een bevestiging terug te sturen!
Ik heb vele malen met uw kantoor gebeld en steeds tevergeefs, elke keer kreeg ik een ander excuus dat ik u niet aan de telefoon kreeg.
Graag zou ik u persoonlijk willen spreken.
Ik heb ter goeder trouw schoenen gekocht via internet. " With certificate and the box" Ik betaalde een reeel bedrag voor een webshop.
Tot plots krijg ik van een voor mij onbekend bedrijf uit een land waar ik niet woon, en ook waar de goederen niet vandaan komen.
maar wat het merk behartigd van (als ik u moet geloven ) Deckers Outdoor Corporation bericht dat ik maar moet betalen en de goederen in beslag worden genomen,
TEVENS zal ik moeten betalen voor het vernietigen van mijn goederen. U begrijpt dan ook dat ik geen afstand doe van de goederen
zonder dat ik deze eerst zelf in mijn handen heb gekregen en kan constateren dat de schoenen namaak blijken te zijn. Mocht het echt namaak betreffen zal ik er
direct afstand van doen. Maar tot die tijd weiger ik afstand te doen zonder ze in bezit te hebben.
Momenteel ben ik niet in het bezit van mijn geld, en niet in bezit van mijn goederen!
Ik verzoek u daarom zo spoedig mogelijk mijn goederen door te sturen naar mij,
zodat ik mijn goederen zelf kan inspecteren op eventuele namaak.
Tevens wijs ik u er op dat uw bedrijf onrechtmatig handelt,
Ik moest u melden van mijn juridisch advieseur , en ik citeer
" De handelwijze van Gevers is om consumenten zo onder druk te zetten zonder te wijzen op hun rechten en ze de kans te geven tot verdediging,
zodat ze de 200-250 euro boete of afkoopsom maar betalen, is in ieder geval laakbaar. Gevers zou u erop moeten wijzen dat een consument zich kan verweren dat de aankoop niet te kwader trouw is. "
Ik hoop u zo voldoende te hebben ingelicht,
en ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken schriftelijk of email te reageren op mijn email
dan wel mijn goederen als nog naar mij toe te versturen.
Met vriendelijke groeten