abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78350278
Hebben ze daar 1 of 2 weken vakantie?
Je zou verwachten dat ze in het 1e geval nu wel langzaamaan weer toe komen aan het verwerken van de orders.
pi_78350422
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:08 schreef Vultures het volgende:
Hebben ze daar 1 of 2 weken vakantie?
Je zou verwachten dat ze in het 1e geval nu wel langzaamaan weer toe komen aan het verwerken van de orders.
Vakantie is sinds de 20e over als het goed is Maar er zijn natuurlijk veel bestellingen binnen gekomen! Dus kan even duren lijkt mij!
pi_78350624
29/1 besteld, 9/2 left for the Netherlands en vandaag binnen;

Onvoorstelbaar veel licht voor een zaklampje
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:13:51 #179
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78352865
Laser 150mw + netwerk adapter voor de 360 binnen.

Laatste moeite mee om te installeren dus daar doe ik nog wel een review over.

En de laser ik heb hem 3 seconden gebruikt Nôh wat een licht geeft dat ding. Was midden in de dag, je ziet de straal dus niet als het licht is. Ik ga hem vanavond wat meer uittesten. Had iemand ook om gevraagd.
weet niet of dat hier was?
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:23:46 #180
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_78353233
Ben wel benieuwd naarde review van de netwerkadapter, welke heb je gekocht?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:15:27 #181
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78355269
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:23 schreef TeleluvR het volgende:
Ben wel benieuwd naarde review van de netwerkadapter, welke heb je gekocht?
Hij is gelukt.

Je klikt hem achter op je xbox haalt eventuele internet kabel eruit en stopt hem in je xbox usb poort boven de internet kabel ingang.
Dan als je je xbox aanzet zegt ie dat er een network adapter is gevonden, en vraagt hij of je het wilt installeren
Als je ja zegt gaat hij naar System settings - Network settings
Dan moet je naar iets van change network ofzo, en dan kies je de eerste, Wireless mode.
Dan kies je het netwerk en vul je de wpa key in. Heel heel simpel.

Ik ga zo spelen en de connectie vergelijken. Het standaard 0,5 seconden dingen later zien is hopelijk weg omdat hij nu niet meer via de pc loopt. Dus als ik iemand knife dat ik hem ook daadwerkelijk knife of als ik iemand schiet en ik ga toch dood, dat ik mijzelf tenminste zie schieten. Wat nu niet het geval is.

Ik had de http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32544
Deze is zonder verpakking die van 50 is met verpakking maar heb daar bewust niet voor gekozen, omdat het dan misschien word onderschept als nep product?

Die laser heb ik geluk mee gehad hoor! Ik had voor het verbergen van het logo en dat er flashlight ipv laser stond gevraagt. Maar het stond gewoon in dik gedrukte tekst op het pakketje GREEN LASERPOINTER

God bless de Nederlandse douane.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:20:49 #182
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_78355499
Jeej eindelijk ( na 29 december... ) bericht terug van gevers over de inbeslag genomen UJJ

Geachte Heer,

Wij bevestigen de goede ontvangst van uw mail van 29 december 2009.

Eerst en vooral wensen wij uw aandacht te vestigen op het feit dat wij optreden als raadgever inzake intellectuele eigendomsrechten voor de vennootschap Deckers Outdoor Corporation.
Bijgaand laten wij u het mandaat geworden waardoor cliënt ons heeft gemachtigd haar te vertegenwoordigen in het kader van hun strijd tegen namaakproducten. (bijlage 1).

Wij veroorloven het ons u eveneens te wijzen op de merkrechten van cliënte. Deckers Outdoor Corporation is titularis van de gemeenschapsmerken UGG AUSTRALIA (beeldmerk) nr. 6335632, UGG (woordmerk) nrs. 4686994 en 1409721 o.a. voor “schoeisel” in klasse 25. Ingesloten vindt u kopieën van de officiële publicaties van deze merken (bijlagen 2 tot 4).

De goederen werden ter analyse voorgelegd aan een expert van cliënte, en werden als namaak geïdentificeerd omwille van één of meerdere van onderstaande redenen:

Ø de zool stemt niet overeen met de authentieke producten
Ø de indicatie ® wordt niet vermeld op de zool
Ø het logo op de zool is niet conform
Ø de label in de schoen is niet conform
Ø de wreef is té groot
Ø de ondersteuning van de hiel is niet aanwezig

Om deze redenen werden de goederen in beslag genomen en zullen vernietigd worden onder het toezicht van de douane en op verzoek van de Procureur des Konings.

Hieronder vindt u een (niet-volledige) lijst van sites die nagemaakte UGG producten te koop aanbieden .

Ø www.511stores.com
Ø www.ebootstore.com
Ø www.myeglobal.com
Ø www.ugg2U.com
Ø www.dhgate.com
Ø www.authenticmerchant.com deze site omvat volgende UGG sites
Ø www.spartoo.com
Ø www.uggbottomprice.com
Ø www.sagone-chaussures.com
Ø www.classic-boot.com
Ø www.voguehappy.com
Ø www.uggbootsmart.com
Ø www.ebay.com
Ø www.uggclassicboots.com
Ø www.marktplaats.nl

De vraag is natuurlijk, “ hoe weet u wanneer het namaak betreft ? “ Een van de belangrijkste indicatoren die de alarmbel moet doen rinkelen is de verkoopprijs. Het argument dat door namakers gebruikt wordt, nl. dat “deze goederen uit dezelfde productielijn afkomstig zouden zijn als de authentieke schoenen of laarzen”, moet u aan het denken zetten.

De niet toegelaten sites laten dikwijls uitschijnen dat het gaat om sites uit ‘’UK’’ of ‘’US ‘’, maar ze gaan steeds uit van georganiseerde criminaliteit. Daarenboven is er zeker nooit sprake van “outlet”-producten.

Wees dus immer op uw hoede wanneer u UGG® producten wenst aan te schaffen. Daarom verwijzen wij u graag naar de enige echte site van cliënte: www.deckers.com.

Rekening houdend met wat voorafgaat, zijn wij bereid om onze gerechtelijke kosten niet in rekening te brengen, op voorwaarde dat u akkoord gaat om de vernietigingskosten, met name 50 Euro, te vereffenen door middel van storting op rekening nr. _______(ING). In ruil verbindt Gevers & Partners er zich toe geen verdere juridische stappen te ondernemen.

Inmiddels, verblijven wij,
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:21:14 #183
226677 revpolen
pi_78355529
reactie

Beste mevr, _____ en/of Heer ____

Hierbij bevestig ik uw antwoord op mijn brief van 29 december 2009
Er zijn echter nog een aantal vragen die mij verontrusten.

Waarom moet ik binnen 10 dagen reageren op uw brief, waarna u er 2 maanden over doet mij een bevestiging terug te sturen!
Ik heb vele malen met uw kantoor gebeld en steeds tevergeefs, elke keer kreeg ik een ander excuus dat ik u niet aan de telefoon kreeg.
Graag zou ik u persoonlijk willen spreken.

Ik heb ter goeder trouw schoenen gekocht via internet. " With certificate and the box" Ik betaalde een reeel bedrag voor een webshop.
Tot plots krijg ik van een voor mij onbekend bedrijf uit een land waar ik niet woon, en ook waar de goederen niet vandaan komen.
maar wat het merk behartigd van (als ik u moet geloven ) Deckers Outdoor Corporation bericht dat ik maar moet betalen en de goederen in beslag worden genomen,
TEVENS zal ik moeten betalen voor het vernietigen van mijn goederen. U begrijpt dan ook dat ik geen afstand doe van de goederen
zonder dat ik deze eerst zelf in mijn handen heb gekregen en kan constateren dat de schoenen namaak blijken te zijn. Mocht het echt namaak betreffen zal ik er
direct afstand van doen. Maar tot die tijd weiger ik afstand te doen zonder ze in bezit te hebben.

Momenteel ben ik niet in het bezit van mijn geld, en niet in bezit van mijn goederen!
Ik verzoek u daarom zo spoedig mogelijk mijn goederen door te sturen naar mij,
zodat ik mijn goederen zelf kan inspecteren op eventuele namaak.
Tevens wijs ik u er op dat uw bedrijf onrechtmatig handelt,
Ik moest u melden van mijn juridisch advieseur , en ik citeer
" De handelwijze van Gevers is om consumenten zo onder druk te zetten zonder te wijzen op hun rechten en ze de kans te geven tot verdediging,
zodat ze de 200-250 euro boete of afkoopsom maar betalen, is in ieder geval laakbaar. Gevers zou u erop moeten wijzen dat een consument zich kan verweren dat de aankoop niet te kwader trouw is. "

Ik hoop u zo voldoende te hebben ingelicht,
en ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken schriftelijk of email te reageren op mijn email
dan wel mijn goederen als nog naar mij toe te versturen.

Met vriendelijke groeten
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:23:29 #184
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78355639
Ik denk dat je kansloos bent tov hun..
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:24:12 #185
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78355678
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef revpolen het volgende:
reactie

Beste mevr, _____ en/of Heer ____

Hierbij bevestig ik uw antwoord op mijn brief van 29 december 2009
Er zijn echter nog een aantal vragen die mij verontrusten.
-knip-

Met vriendelijke groeten

Hoezo ga jij uggs bestellen?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:27:53 #186
226677 revpolen
pi_78355884
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:23 schreef Dionysiou het volgende:
Ik denk dat je kansloos bent tov hun..
boeiend heb het geld al terug
gaat nu puur om de sport
pi_78358089
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:17 schreef SemPai het volgende:
29/1 besteld, 9/2 left for the Netherlands en vandaag binnen;
[ afbeelding ]

Onvoorstelbaar veel licht voor een zaklampje
Dat is inderdaad een mooi zaklampje en gaan normale AA batterijen in of 1 CR2.
pi_78359240
Hoi allemaal ff een vraagje.

Wil voor het eerst wat bestellen op DX. Ik heb een account op DX en een paypal account, dit paypal account heb ik ook gekoppeld aan mijn bankrekening.
Nu wil ik gaan betalen doe ik stap 1 (staat in de OP) log in op paypal maar daar staat:
quote:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Moet ik nu mijn creditcard koppelen aan mijn paypal account of kan ik ook gewoon betalen met mijn gekoppelde bankrekening.

BVD
pi_78359294
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:27 schreef revpolen het volgende:

[..]

boeiend heb het geld al terug
gaat nu puur om de sport
Wel prachtig om te lezen die brieven
pi_78359764
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:20 schreef revpolen het volgende:

[...]

Hieronder vindt u een (niet-volledige) lijst van sites die nagemaakte UGG producten te koop aanbieden .

Ø www.511stores.com
Ø www.ebootstore.com
Ø www.myeglobal.com
Ø www.ugg2U.com
Ø www.dhgate.com
Ø www.authenticmerchant.com deze site omvat volgende UGG sites
Ø www.spartoo.com
Ø www.uggbottomprice.com
Ø www.sagone-chaussures.com
Ø www.classic-boot.com
Ø www.voguehappy.com
Ø www.uggbootsmart.com
Ø www.ebay.com
Ø www.uggclassicboots.com
Ø www.marktplaats.nl

[...]

Je krijgt er zelfs gratis inkoopadvies bij
pi_78359941
Vandaag dit mailtje gekregen van tradertrade:

hello. dear friend .
for your order .one shoes and one piece tshirt .
Dolce Gabbbanna Shoes-80 this pair out of stock ,pls choose other pair .

hehe, komt dus wel goed denk ik.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:55:46 #192
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_78360643
Review 150mw laser.

Ik zette hem aan en damn wat fel! Echt pijnlijk fel.
Als je hem schijnt ergens van een afstandje zie je een mooie duidelijke straal. Als je in de lucht schijnt blijft die oneindig lang doorgaan. Echt ziek. Zelfs via 2 spiegels zie je de straal nog duidelijk.
In dag licht zie je de straal niet. zover ik heb getest. Maar dat was 3 seconden dus ik ga daar nog wat onderzoek over doen.

Zover ik heb getest brand hij niet. Ik heb hem alleen nog getest op een lucifer. Maar wel zon grote dikke. En uit ervaring ontbranden die moeilijker door hitte. Ik zal binnenkort plastic and een ballon testen (het zelfde maar je snapt de bedoeling)
Mischien brand hij helemaal niet, die 34.50 is hij zeker waar.

Sku 1988
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:02:02 #193
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_78361050
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:30 schreef icanhascheezburger het volgende:
Hoi allemaal ff een vraagje.

Wil voor het eerst wat bestellen op DX. Ik heb een account op DX en een paypal account, dit paypal account heb ik ook gekoppeld aan mijn bankrekening.
Nu wil ik gaan betalen doe ik stap 1 (staat in de OP) log in op paypal maar daar staat:
[..]

Moet ik nu mijn creditcard koppelen aan mijn paypal account of kan ik ook gewoon betalen met mijn gekoppelde bankrekening.

BVD
je moet je eerste bestelling doen van een tegoed dat je op je paypal account moet storten (duurt enkele dagen tot dit tegoed er op staat).
Later gaan je bestellingen direct van je rekening.

PS mag dit in de OP? ik liep hier ook tegenaan.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  FOK!fotograaf dinsdag 23 februari 2010 @ 21:15:01 #194
145146 Andyy
pi_78361910
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef PedroN het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een mooi zaklampje en gaan normale AA batterijen in of 1 CR2.
Je kan beter oplaadbare (nimh) batterijen gebruiken aangezien die een gereguleerde licht geven (blijft even fel ipv steeds dimmer)
pi_78363131
Is iemand al powerline adapters voor een redelijke prijs tegengekomen op de chinese site? zodat je dus internet via je het stopcontact hebt in het hele huis?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_78382019
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef Semmm het volgende:
Is iemand al powerline adapters voor een redelijke prijs tegengekomen op de chinese site? zodat je dus internet via je het stopcontact hebt in het hele huis?
Vandaag, nog tot 12u op 1dayfly
jaja, en azo...
pi_78382110
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef Semmm het volgende:
ik heb er thuis gehad, dure ook nog eens en ik werd het helemaal zat. niet meer dan 80kb p/s door de bekabeling te krijgen bij ons hier. Wireless setje voor 19 euro gehaald en die erin gestopt, en deze werkt perfect.

tip dus voor je, met oude bekabeling zit er zoveel ruis op dat je er nog vrij weinig doorheen krijgt.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:40:35 #198
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78384203
Ik word echt gek van paypal, laatst hadden ze gezegd dat ik weer direct van mijn bank kon betalen, en dat kon ook, 2x, maar nu koop ik rapidshare premium en moet ik wéér met dat eCheck betalen. Zucht.
Hoi
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:24:39 #199
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78385551
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:40 schreef Unreal88 het volgende:
Ik word echt gek van paypal, laatst hadden ze gezegd dat ik weer direct van mijn bank kon betalen, en dat kon ook, 2x, maar nu koop ik rapidshare premium en moet ik wéér met dat eCheck betalen. Zucht.
Had ik eerst ook, gewoon op een stoel zitten als je gaat betalen ipv je bank
pi_78386470
die !@# dealextreme support is ook 10x niks.
had 5 micro sd kaartjes besteld. krijg ik er maar 4
heb dus naar ze gemaild. (week terug ofzo)
nog steeds geen antwoord.
Ik heb een paypal claim aangemaakt nu.
Maar als ik dat geld nu terug claim, dan krijg ik toch alles terug (van alle 5 de micro sd kaarten) en niet van 1tje ofwel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')