Daar zoek ik ook naar! Ik vind alleen de lange.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:32 schreef makkie88 het volgende:
is er al iemand toevallig 3,5 mm jack mannetje naar 3,5 mm jack mannetje kabels tegen gekomen, Zo kort mogelijk! (ik dacht aan 20 cm!)
ebay heeft iig een halve meter: http://cgi.ebay.nl/3-5-mm(...)?hash=item2ea931eabfquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:37 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Daar zoek ik ook naar! Ik vind alleen de lange.
EDIT: heb er eentje van 50cm gevonden.
Qua verzendtijd denk ik wel, totale levertijd volgens mij niet (hoelang is paar weken)??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:49 schreef HerrHenk het volgende:
Paar weken geleden een Br3itling besteld bij dp, de 17 verzonden, vandaag aangekomen![]()
Nieuw record?
Ja ok, qua verzendtijd dan, heb hem 4 februari besteldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:55 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Qua verzendtijd denk ik wel, totale levertijd volgens mij niet (hoelang is paar weken)??
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:47 schreef neo2000 het volgende:
Ik krijg gewoon al 4 dagen helemaal geen post meer.
Denk dat ik een nieuwe postbesteller heb die brieven en pakjes gewoon in het bos dumpt in plaats van ze te bezorgen!![]()
Mijn MD80, wat doe je..?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:28 schreef thecuriousone het volgende:
Mijn pakje dat een rare status had gekregen heeft vandaag eindelijk een nieuwe status gekregen:
The item (RT...HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 18-Feb-2010.
Ik denk dat ze het ergens tijdelijk waren kwijtgespeeld.
OT... Al dat FiPo en LaPo hunten zorgt ervoor dat de nummering langs geen kanten meer klopt.
[ code verwijderd ]
Serieus?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:51 schreef mickeyD het volgende:
ja, en wie had er STUN-GUNS besteld?
De douane in Rotterdam heeft in een postzending uit China vijftig mobiele telefoons onderschept. Het bleken gevaarlijke wapens te zijn. Het vond twee weken geleden plaats en werd vandaag bekendgemaakt door de douane.
De telefoons werden aangetroffen tijdens een controle bij een koeriersbedrijf. Het bleek te gaan om zogeheten stun guns en niet om gewone mobiele telefoons. Met deze wapens kunnen stroomstoten worden toegediend en ze vallen onder de Wet wapens en munitie.
Tegen de ontvanger is proces-verbaal opgemaakt. De spullen worden vernietigd.
whut je ontkent toch gewoon dat je ze heb besteld ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:51 schreef mickeyD het volgende:
ja, en wie had er STUN-GUNS besteld?
De douane in Rotterdam heeft in een postzending uit China vijftig mobiele telefoons onderschept. Het bleken gevaarlijke wapens te zijn. Het vond twee weken geleden plaats en werd vandaag bekendgemaakt door de douane.
De telefoons werden aangetroffen tijdens een controle bij een koeriersbedrijf. Het bleek te gaan om zogeheten stun guns en niet om gewone mobiele telefoons. Met deze wapens kunnen stroomstoten worden toegediend en ze vallen onder de Wet wapens en munitie.
Tegen de ontvanger is proces-verbaal opgemaakt. De spullen worden vernietigd.
zoiets?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:34 schreef einszweiachtung het volgende:
Mensen, mensen! Vraagje!
Ik heb hier een ontwerp van iets, dat moet worden gemaakt in China, of in Europa, als het maar goedkoop is! Het is de bedoeling een soort logo met knipperende led lampjes eromheen te laten maken, iemand ideeën ervoor? En nee, ik ga niet zelf alles solderen/maken.
Oja: Volgende keer moet dit het cijfer #71 zijn.
Sure we can! TNT Post.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:53 schreef mickeyD het volgende:
damn, postbode geweest, aangetekend, kan hem MAANDAG pas ophalen bij een postkantoor in de buurt :s
je hebt ze toch betaald met paypal? dat kunnen ze allemaal zien hoor..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef gers het volgende:
[..]
whut je ontkent toch gewoon dat je ze heb besteld ?
Gast, jesus...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:55 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ons__gevonden__.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Ik bedoel meer iets kleiners, álá 7x7cm daar een logo op en daar knippere leds omheen, dat moet custom made zijn. Als dat 'm niet word zou het tof zijn shirts o.d. te laten bedrukken met logo's. Of stickers, kun je die ook in China goedkoper laten drukken?quote:
maar meestal voeren de chinezen de bestelling uit onder de noemer van electronica ofzoietsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:06 schreef mickeyD het volgende:
[..]
je hebt ze toch betaald met paypal? dat kunnen ze allemaal zien hoor..
dan ben je dus gewoon "de sjaak" of "aan de beurt" zoals ze zeggen
De Nederlandse coppers kunnen niet bij bijv. Jack zijn gegevens. Daarom moet je zoiets ook altijd buiten het systeem bestellen/regelen onder een andere noemer. Dan gooi je het gewoon op een foute bestelling.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:06 schreef mickeyD het volgende:
[..]
je hebt ze toch betaald met paypal? dat kunnen ze allemaal zien hoor..
dan ben je dus gewoon "de sjaak" of "aan de beurt" zoals ze zeggen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:34 schreef einszweiachtung het volgende:
Mensen, mensen! Vraagje!
Ik heb hier een ontwerp van iets, dat moet worden gemaakt in China, of in Europa, als het maar goedkoop is! Het is de bedoeling een soort logo met knipperende led lampjes eromheen te laten maken, iemand ideeën ervoor? En nee, ik ga niet zelf alles solderen/maken.
Oja: Volgende keer moet dit het cijfer #71 zijn.
erna,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef EdNoolk het volgende:
Ik lees hier over mensen die hun pakketje ophalen op het postkantoor. Doen jullie dat alleen nadat jullie het briefje gehad hebben dat ze al 2x zijn langs geweest of kan dat ook gewoon als je nog niet zeker weet dat je pakket in NL is?
Oh ok.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:13 schreef mug89 het volgende:
[..]
erna,
ervoor ligt ie er niet, want dan is ie eerst op weg naar jou.
pas wanneer jij een melding krijgt dat ie klaarligt op t postkantoor kun je m daar afhalen,
daarvoor zit hij nog in het afleverproces volgens mij.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef monsterd. het volgende:
Lang geleden dat ik hier heb gepost!![]()
Ben nu eigenlijk opzoek naar een goedkoop mp3spelertje. Zijn die van DE aan te raden?
Dit heeft niets te maken met die lading stunguns die bij iemand zijn bezorgd, en ik hoef ook (nog) niets illegaals te bestellen. Tis gewoon dat ik het op kan halen wanneer ik wil en niet op die bezorger hoef te wachtenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:46 schreef mickeyD het volgende:
dan wacht de politie je toch bij t postkantoor op?
Wat een sukkel ben je dan ook, als je zo'n ding bestelt. Ik zou het niet willen riskeren om een strafblad te krijgen door zoiets nutteloos. Maar goed, ieder z'n eigen dingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Nog geen politie gezien over die stunguns trouwens.
Misschien betreft het mijn pakketje niet.
ook goed, je begrijpt me tochquote:
huh????quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een sukkel ben je dan ook, als je zo'n ding bestelt. Ik zou het niet willen riskeren om een strafblad te krijgen door zoiets nutteloos. Maar goed, ieder z'n eigen ding
god, ik wacht nog op pakketjes van vorige maand!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:56 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Wacht hier ook nog steeds op een pakketje die de 10e China verliet
De order zelf is van 14 januari, pakketje heeft echter pas de 10e China verlaten. En meestal als ie China verlaat is hij hier meestal wel binnen 4 dagen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:10 schreef makkie88 het volgende:
[..]
god, ik wacht nog op pakketjes van vorige maand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |