quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
'Doeiquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:25 schreef Easy_genius het volgende:
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas
Why??
quote:Zijn er meer mensen met een iPood van eBay? Zoja, hoe zetten jullie hem uit? Kan die van mij op 2 manieren uit zetten:
1) Playknop een paar seconden inhouden. Na een tijdje gaat hij uit
2) Knopje op de bovenkant naar rechts schuiven. Hij is meteen uit.
Ik weet niet welke manier normaal is. Of 1 van de 2 is stand-by mode? Dit aangezien hij altijd onthoud bij welk nummer (en tijdstip van het nummer) ik ben. Accu is ook met 2 uur leeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi![]()
Omdat dit topic anders in de google resultaten komt als je op een bepaald merk zoekt. En omdat hier een manier tot nep vinden wordt uitgelegt. Hebben de mods dat liever niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:25 schreef Easy_genius het volgende:
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas
Why??
Waarom zo onaardig, ik geloof niet dat het in de start post staat?quote:
Ook wil ik nog even zeggen, ik vind dat LAPO gehunt echt debiel. Er zit al zo weinig kwaliteit in dit topic, en dan ga je ook nog zoveel posts aan: NOG 2 Nog 1 blablbla besteden.![]()
Ik wou gewoon eens de laatste poster zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:42 schreef jopiede het volgende:
[..]
Omdat dit topic anders in de google resultaten komt als je op een bepaald merk zoekt. En omdat hier een manier tot nep vinden wordt uitgelegt. Hebben de mods dat liever niet.
[..]
Waarom zo onaardig, ik geloof niet dat het in de start post staat?
Ook wil ik nog even zeggen, ik vind dat LAPO gehunt echt debiel. Er zit al zo weinig kwaliteit in dit topic, en dan ga je ook nog zoveel posts aan: NOG 2 Nog 1 blablbla besteden.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
Ja, maar zou graag weten hoe de CD's er zelf uitzien en hoe de geluidskwaliteit is. Waarschijnlijk gewoon een 1:1 rip. Maarja het is en blijft China, dus je weet maar nooitquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:13 schreef revpolen het volgende:
jack had toch filmpje online geplaats?
van die box.. toch?
voor Lapo trouwens.
![]()
Helemaal mee eens. (tvp)quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:42 schreef jopiede het volgende:
Ook wil ik nog even zeggen, ik vind dat LAPO gehunt echt debiel. Er zit al zo weinig kwaliteit in dit topic, en dan ga je ook nog zoveel posts aan: NOG 2 Nog 1 blablbla besteden.![]()
Ik draaide vanmiddag een album, staat er ineens een nummer van Frans Bauer tussen, sterren op de hemel ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:30 schreef WLproxy het volgende:
[..]
Ja, maar zou graag weten hoe de CD's er zelf uitzien en hoe de geluidskwaliteit is. Waarschijnlijk gewoon een 1:1 rip. Maarja het is en blijft China, dus je weet maar nooit.
![]()
![]()
Had je nog mazzel, ik had er een met daarop Inca Marina en en ander stond halfvol met de zangeres zonder naam, daar had ik dus wel mazzel mee, lekker Nederlands meezingen!![]()
Hebben jullie nog mazzel. Bij mij stond er een nummer op van zanger bob.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Of Frans Duijts.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
of hazesLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Verkoopt dealextreme geen flashkaarten meer voor de DS?Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.![]()
Gewoon legaal je spellekes kopen man!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:57 schreef TeleluvR het volgende:
Verkoopt dealextreme geen flashkaarten meer voor de DS?
![]()
![]()
Homebrew, aapje!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon legaal je spellekes kopen man!Sure 'nuff 'n Yes I Do
Pencamera en een paar aanstekers besteld, schiet niet op
Ze zeggen dat de camera 28 februari verzonden wordt, 2 feb besteld.
Aanstekers zijn wel in stock"Anne Frank was a fat jew whore, Kyle, just like your mom"![]()
Onze vriend Jack is wel te betrouwbaar, toch?Sure 'nuff 'n Yes I Do
Daar kan ik je antwoord op gevenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn er meer mensen met een iPood van eBay? Zoja, hoe zetten jullie hem uit? Kan die van mij op 2 manieren uit zetten:
1) Playknop een paar seconden inhouden. Na een tijdje gaat hij uit
2) Knopje op de bovenkant naar rechts schuiven. Hij is meteen uit.
Ik weet niet welke manier normaal is. Of 1 van de 2 is stand-by mode? Dit aangezien hij altijd onthoud bij welk nummer (en tijdstip van het nummer) ik ben. Accu is ook met 2 uur leeg, aangezien ik dit zelf ( althans t vrouwtje hier) ook heb gemerkt..
komtiee ; Het inhouden van het rondje binnen in het scrollwheel is inderdaad de standby modus; hij onthoud waar en bij welk liedje hij is gebleven voor die uitgaat.
Het knopje boven in kun je idd ook gebruiken; dan zul je zien dat hij ook gelijk uitvalt ipv bij de standby modus ; 'Bye bye' te laten zien met het appel logo. ( althans zo is het bij de onze ; komt van Taobao)
Ik heb ook gemerkt dat wanneer je hem standby zet; de accu dan zeer snel leeg is; had hem in het begin eens een keer in de standby modus afgesloten en een uurtje later wou ik hem weer aan zetten; deed niks meer! dacht dat mogelijk dat hij kapot was.. maar nee accu gewoon leeg..
Dus ik kom tot de conlusie; Gewoon uitschakelen via het knopje boven aan; bespaard je accu en dan moet je zelf maar weer even je nummertje opzoeken.. kleine moeite!
PS. ook ik ben nog in afwachting van een Ipotje van Ebayis inmiddels verzonden!
Hier het zelfde probleem; dacht dat ik voor die 2 GB toch niet in de mist in kon gaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:28 schreef Kwork het volgende:
Gisteren een 2GB usb stick van eBay binnengekregen, is 'ie 256MB; met een testje bleek hij 512 mb te zijn.. en gaat me verder niet om de opslag hoor ; dan had ik idd beter hier in NL kunnen halen ; want qua prijs scheelt het niks ; Deze kocht ik voor een een kennis meer als cadeautje( Hello kitty usb haha:))
![]()
En of die betrouwbaar is ; is denk ik in dit topic nu nummer 1 qua bestellingen van fok users ..( heb altijd mijn bestellingen netjes gekregen ; en zeer goede service ; verschijnde dingen al terug gehad ( geld)quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:20 schreef TeleluvR het volgende:
Onze vriend Jack is wel te betrouwbaar, toch?
en gratis replacements )
Denk gevolgd door DX en dan Budgetgadgets![]()
mmm.. had bestelling gedaan op tradetang, (de 7e deze maand )
betaald. bevestiging gehad hier van. de 8e daarna
stond hij steeds tussen mijn verzonden pakketten
en nu is de hele order weg
dus ff gecheckt op paypal, wel gewoon 197,- weg
ff mailtje gestuurd anders claim indienen
ff kijken waar me bestelling is gebleven op "my tang"Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
En de pasvorm?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef NextTVH het volgende:
J&J vestje binnen![]()
Kwaliteit is gewoon goed, tot nu toe nog geen draadjes ofz. gevonden![]()
Prijs was 22 dollar, vond ik een nette prijs hiervoor.![]()
Klik
[ [url=http://i45.tinypic.com/i1mm4x.jpg[/IMG
[IMG]http://i45.tinypic.com/2hgaam9.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Sorry foto's gemaakt met mobiel, kut kwaliteit![]()
![]()
Thanksquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
Daar kan ik je antwoord op geven, aangezien ik dit zelf ( althans t vrouwtje hier) ook heb gemerkt..
komtiee ; Het inhouden van het rondje binnen in het scrollwheel is inderdaad de standby modus; hij onthoud waar en bij welk liedje hij is gebleven voor die uitgaat.
Het knopje boven in kun je idd ook gebruiken; dan zul je zien dat hij ook gelijk uitvalt ipv bij de standby modus ; 'Bye bye' te laten zien met het appel logo. ( althans zo is het bij de onze ; komt van Taobao)
Ik heb ook gemerkt dat wanneer je hem standby zet; de accu dan zeer snel leeg is; had hem in het begin eens een keer in de standby modus afgesloten en een uurtje later wou ik hem weer aan zetten; deed niks meer! dacht dat mogelijk dat hij kapot was.. maar nee accu gewoon leeg..
Dus ik kom tot de conlusie; Gewoon uitschakelen via het knopje boven aan; bespaard je accu en dan moet je zelf maar weer even je nummertje opzoeken.. kleine moeite!
PS. ook ik ben nog in afwachting van een Ipotje van Ebayis inmiddels verzonden!
[..]
Hier het zelfde probleem; dacht dat ik voor die 2 GB toch niet in de mist in kon gaan; met een testje bleek hij 512 mb te zijn.. en gaat me verder niet om de opslag hoor ; dan had ik idd beter hier in NL kunnen halen ; want qua prijs scheelt het niks ; Deze kocht ik voor een een kennis meer als cadeautje( Hello kitty usb haha:))
![]()
![]()
Meh mijn laptop sleeve is de 5e verzonden van DX. Heb hem nodig voordat ik op wintersport ga volgende week zaterdag.Money won is twice as sweet as money earned.![]()
Zou niet weten wat ik zou moeten bestellen....quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:46 schreef veda het volgende:
Nieuw topic nieuwe taobao linkjes, kom op mensen
![]()
Die van mij op de 8e en ook nog niet binnen... maar het was toch een cadeautje die al te laat is dus die paar dagen kan ik nog wel wachten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:12 schreef neilpad het volgende:
Meh mijn laptop sleeve is de 5e verzonden van DX. Heb hem nodig voordat ik op wintersport ga volgende week zaterdag.
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:55 schreef Nicap_tm het volgende:
Zijn die DS spellen van Jack eigenlijk origineel?
![]()
![]()
Is Jack een Chinees??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:55 schreef Nicap_tm het volgende:
Zijn die DS spellen van Jack eigenlijk origineel?
![]()
Hoezo zou iemand nou te betrouwbaar zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:20 schreef TeleluvR het volgende:
Onze vriend Jack is wel te betrouwbaar, toch?
Maargoed, ja jack is nog beter dan DX. Dit komt ook door de goede service, omdat het nog niet zo'n massa bedrijf is![]()
Mijn pakje dat een rare status had gekregen heeft vandaag eindelijk een nieuwe status gekregen:
The item (RT...HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 18-Feb-2010.
Ik denk dat ze het ergens tijdelijk waren kwijtgespeeld.
OT... Al dat FiPo en LaPo hunten zorgt ervoor dat de nummering langs geen kanten meer klopt.
1
2
3
4
5
6
7
8
9Chinese Webshops topic #69 Waar ze nog steeds feesten. RhytmicalRemedy
Chinese Webshops topic #68 Chinese New Year deel 002 flexoo
Chinese Webshops topic #68 Chinese Lunar New Year }:| flexoo
Chinese Webshops topic #67 Waar we zelf met Taobao handelen Unreal88
Chinese Webshops topic #66 waar ze vakantie hebben 12/22-02 flexoo
Chinese Webshops topic #65 - Waar Jack niet meer reageert Unreal88
Chinese Webshops topic #63 - Waar schoenen 1 kilo wegen monkeybrain
Chinese Webshops topic #62 -FP is down door de Hacker Friend Unreal88
Chinese Webshops topic #62 - Taobao nu ook in het Vlaams! Twizujaja, en azo...![]()
Jep, Hoelang trouwens ook!quote:
Ik heb voor de Chinese feesten, op dezelfde dag, 2 DS touchscreens besteld, los van elkaar welteverstaan![]()
Heb inmiddels de 1 een week binnen en de ander nog steeds niet. Wat bestellingen een uur van elkaar uit kunnen maken...Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.![]()
En ik krijg nog 2 dingen die de 3e shipped zijn, dus als het allemaal een beetje gelijk verloopt dan kunnen jullie nog minimaal 3 dagen wachten, want net zaten ze ook niet bij de postquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:04 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Die van mij op de 8e en ook nog niet binnen... maar het was toch een cadeautje die al te laat is dus die paar dagen kan ik nog wel wachten.
![]()
![]()
Juist jaaa.... een pakketje die 17 feb. hongkong heeft verlaten vandaag binnen gekregen? nu nog wachten op de rest...![]()
is er al iemand toevallig 3,5 mm jack mannetje naar 3,5 mm jack mannetje kabels tegen gekomen, Zo kort mogelijk! (ik dacht aan 20 cm!)![]()
Daar zoek ik ook naar! Ik vind alleen de lange.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:32 schreef makkie88 het volgende:
is er al iemand toevallig 3,5 mm jack mannetje naar 3,5 mm jack mannetje kabels tegen gekomen, Zo kort mogelijk! (ik dacht aan 20 cm!)
EDIT: heb er eentje van 50cm gevonden.
[ Bericht 14% gewijzigd door thecuriousone op 19-02-2010 12:47:40 (50 cm) ]jaja, en azo...![]()
stuk tussen uit knippen en met een kroonsteentje aan elkaar zetten, zo heb ik het gedaan tenminste.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
ebay heeft iig een halve meter: http://cgi.ebay.nl/3-5-mm(...)?hash=item2ea931eabfquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:37 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Daar zoek ik ook naar! Ik vind alleen de lange.
EDIT: heb er eentje van 50cm gevonden.![]()
Qua verzendtijd denk ik wel, totale levertijd volgens mij niet (hoelang is paar weken)??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:49 schreef HerrHenk het volgende:
Paar weken geleden een Br3itling besteld bij dp, de 17 verzonden, vandaag aangekomen![]()
Nieuw record?
![]()
Potver, net gitaar gespeeld met koptelefoon (Kanen) op. Daardoor de pakjesman niet gehoord en een briefje in de bus
Aangetekend pakje, kan hem morgen pas ophalen bij het postkantoor.
Er staat een 3S code op het briefje, maar die werkt niet! Tevens is deze ook de 17e verzonden. Dus ook rap aangekomen!![]()
Ja ok, qua verzendtijd dan, heb hem 4 februari besteldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:55 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Qua verzendtijd denk ik wel, totale levertijd volgens mij niet (hoelang is paar weken)??
![]()
Ik krijg gewoon al 4 dagen helemaal geen post meer.
Denk dat ik een nieuwe postbesteller heb die brieven en pakjes gewoon in het bos dumpt in plaats van ze te bezorgen!![]()
Mijn MD80, wat doe je..?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:47 schreef neo2000 het volgende:
Ik krijg gewoon al 4 dagen helemaal geen post meer.
Denk dat ik een nieuwe postbesteller heb die brieven en pakjes gewoon in het bos dumpt in plaats van ze te bezorgen!![]()
Mijn MD80, wat doe je..?Komt omdat ik sinds 2 maanden bij de TNT werk hih i
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:28 schreef thecuriousone het volgende:
Mijn pakje dat een rare status had gekregen heeft vandaag eindelijk een nieuwe status gekregen:
The item (RT...HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 18-Feb-2010.
Ik denk dat ze het ergens tijdelijk waren kwijtgespeeld.
OT... Al dat FiPo en LaPo hunten zorgt ervoor dat de nummering langs geen kanten meer klopt.
[ code verwijderd ]
Unreal en flexoo verpesten het.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Mensen, mensen! Vraagje!
Ik heb hier een ontwerp van iets, dat moet worden gemaakt in China, of in Europa, als het maar goedkoop is! Het is de bedoeling een soort logo met knipperende led lampjes eromheen te laten maken, iemand ideeën ervoor? En nee, ik ga niet zelf alles solderen/maken.
Oja: Volgende keer moet dit het cijfer #71 zijn.GGGG![]()
ja, en wie had er STUN-GUNS besteld?
De douane in Rotterdam heeft in een postzending uit China vijftig mobiele telefoons onderschept. Het bleken gevaarlijke wapens te zijn. Het vond twee weken geleden plaats en werd vandaag bekendgemaakt door de douane.
De telefoons werden aangetroffen tijdens een controle bij een koeriersbedrijf. Het bleek te gaan om zogeheten stun guns en niet om gewone mobiele telefoons. Met deze wapens kunnen stroomstoten worden toegediend en ze vallen onder de Wet wapens en munitie.
Tegen de ontvanger is proces-verbaal opgemaakt. De spullen worden vernietigd.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
damn, postbode geweest, aangetekend, kan hem MAANDAG pas ophalen bij een postkantoor in de buurt :sLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:51 schreef mickeyD het volgende:
De douane in Rotterdam heeft in een postzending uit China vijftig mobiele telefoons onderschept. Het bleken gevaarlijke wapens te zijn. Het vond twee weken geleden plaats en werd vandaag bekendgemaakt door de douane.
De telefoons werden aangetroffen tijdens een controle bij een koeriersbedrijf. Het bleek te gaan om zogeheten stun guns en niet om gewone mobiele telefoons. Met deze wapens kunnen stroomstoten worden toegediend en ze vallen onder de Wet wapens en munitie.
Tegen de ontvanger is proces-verbaal opgemaakt. De spullen worden vernietigd.
whut je ontkent toch gewoon dat je ze heb besteld ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:51 schreef mickeyD het volgende:
Tegen de ontvanger is proces-verbaal opgemaakt. De spullen worden vernietigd.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
zoiets?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:34 schreef einszweiachtung het volgende:
Mensen, mensen! Vraagje!
Ik heb hier een ontwerp van iets, dat moet worden gemaakt in China, of in Europa, als het maar goedkoop is! Het is de bedoeling een soort logo met knipperende led lampjes eromheen te laten maken, iemand ideeën ervoor? En nee, ik ga niet zelf alles solderen/maken.
Oja: Volgende keer moet dit het cijfer #71 zijn.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Sure we can! TNT Post.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:53 schreef mickeyD het volgende:
damn, postbode geweest, aangetekend, kan hem MAANDAG pas ophalen bij een postkantoor in de buurt :s
Fijn weekend.
je hebt ze toch betaald met paypal? dat kunnen ze allemaal zien hoor..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef gers het volgende:
[..]
whut je ontkent toch gewoon dat je ze heb besteld ?
dan ben je dus gewoon "de sjaak" of "aan de beurt" zoals ze zeggen
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Gast, jesus...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:55 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ons__gevonden__.html
![]()
Ik wacht namelijk al 4 weken op een stun gun.![]()
En als mobiel?
Voor als bepaalde mensen dit lezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Ik bedoel meer iets kleiners, álá 7x7cm daar een logo op en daar knippere leds omheen, dat moet custom made zijn. Als dat 'm niet word zou het tof zijn shirts o.d. te laten bedrukken met logo's. Of stickers, kun je die ook in China goedkoper laten drukken?quote:GGGG![]()
ja, maar daar weet ik dan weer nix van.
(van die flitsende bordjes trouwens ook niet)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
maar meestal voeren de chinezen de bestelling uit onder de noemer van electronica ofzoietsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:06 schreef mickeyD het volgende:
[..]
je hebt ze toch betaald met paypal? dat kunnen ze allemaal zien hoor..
dan ben je dus gewoon "de sjaak" of "aan de beurt" zoals ze zeggen![]()
tenminste das mijn ervaring
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Ja, ik kijk ook vaker naar die Douana programmas op SBS enz. Als er drugs word gevonden in kleine hoeveelheid (huiszoeking niet nodig) word er vaak gezegt 'ik weet hier niks vanaf! word ik er nu bijgenaaid door iemand?', of er moeten harde bewijzen zijn.GGGG![]()
De Nederlandse coppers kunnen niet bij bijv. Jack zijn gegevens. Daarom moet je zoiets ook altijd buiten het systeem bestellen/regelen onder een andere noemer. Dan gooi je het gewoon op een foute bestelling.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:06 schreef mickeyD het volgende:
[..]
je hebt ze toch betaald met paypal? dat kunnen ze allemaal zien hoor..
dan ben je dus gewoon "de sjaak" of "aan de beurt" zoals ze zeggen
De betaling moet je eigenlijk ook een maand van te voren regelen. Bestel je gewoon 10 kubussen en rotzooi die niet worden opgestuurd. Een maand later gaan je stunguns de deur uit apart verpakt.
Grote kans dat deze Ad gewoon 50 stunguns heeft besteld, met paypal tracking eraan vast, emailtje in zijn inbox met gegevens![]()
![]()
![]()
Alleen grote sukkels lopen tegen de lamp, is altijd. De grote jongens lachen zich rot....
Je kunt natuurlijk nog verder gaan, gewoon een junk inhuren om zijn adres te gebruiken of via een adres waar jij in de postkamer iemand hebt zitten. Post voor Sjakie Jansen... die werkt hier niet meneer agent
Je kunt ook een "zwarte" paypal maken via een andere IP, via via funds erop krijgen, valt bijna niet te tracen.![]()
Lang geleden dat ik hier heb gepost!![]()
Ben nu eigenlijk opzoek naar een goedkoop mp3spelertje. Zijn die van DE aan te raden?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:34 schreef einszweiachtung het volgende:
Mensen, mensen! Vraagje!
Oja: Volgende keer moet dit het cijfer #71 zijn.
Misschien even sjaakie vragen. Via z'n mail, staat in de OP geloof ik.![]()
Ik lees hier over mensen die hun pakketje ophalen op het postkantoor. Doen jullie dat alleen nadat jullie het briefje gehad hebben dat ze al 2x zijn langs geweest of kan dat ook gewoon als je nog niet zeker weet dat je pakket in NL is?![]()
erna,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef EdNoolk het volgende:
Ik lees hier over mensen die hun pakketje ophalen op het postkantoor. Doen jullie dat alleen nadat jullie het briefje gehad hebben dat ze al 2x zijn langs geweest of kan dat ook gewoon als je nog niet zeker weet dat je pakket in NL is?
ervoor ligt ie er niet, want dan is ie eerst op weg naar jou.
pas wanneer jij een melding krijgt dat ie klaarligt op t postkantoor kun je m daar afhalen,
daarvoor zit hij nog in het afleverproces volgens mij.![]()
Oh ok.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:13 schreef mug89 het volgende:
[..]
erna,
ervoor ligt ie er niet, want dan is ie eerst op weg naar jou.
pas wanneer jij een melding krijgt dat ie klaarligt op t postkantoor kun je m daar afhalen,
daarvoor zit hij nog in het afleverproces volgens mij.
Maar er is dus ook geen mogelijkheid om zoiets als ipv je eigen adres het adres van het postkantoor in te voeren en dat je 'm daar afhaalt ipv dat hij wordt gebracht?![]()
dan wacht de politie je toch bij t postkantoor op?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef monsterd. het volgende:
Lang geleden dat ik hier heb gepost!![]()
Ben nu eigenlijk opzoek naar een goedkoop mp3spelertje. Zijn die van DE aan te raden?
Dx
Dit heeft niets te maken met die lading stunguns die bij iemand zijn bezorgd, en ik hoef ook (nog) niets illegaals te bestellen. Tis gewoon dat ik het op kan halen wanneer ik wil en niet op die bezorger hoef te wachtenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:46 schreef mickeyD het volgende:
dan wacht de politie je toch bij t postkantoor op?
![]()
![]()
Nog geen politie gezien over die stunguns trouwens.
Misschien betreft het mijn pakketje niet.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Ze zijn al 17 dagen bezig mijn pakketje bij elkaar te zoeken
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Wat een sukkel ben je dan ook, als je zo'n ding bestelt. Ik zou het niet willen riskeren om een strafblad te krijgen door zoiets nutteloos. Maar goed, ieder z'n eigen dingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Nog geen politie gezien over die stunguns trouwens.
Misschien betreft het mijn pakketje niet.
![]()
![]()
ook goed, je begrijpt me tochquote:
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.![]()
huh????quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een sukkel ben je dan ook, als je zo'n ding bestelt. Ik zou het niet willen riskeren om een strafblad te krijgen door zoiets nutteloos. Maar goed, ieder z'n eigen ding
maar agent, ik heb gewoon 50 telefoons besteld!!!
Zo, weer een shitload zonnebrillen (RB's) besteld voor over een tijdje. Ideale partybrillen voor tien euro![]()
![]()
tsja, en toch ga je met grote pakketten toch sneller over de klink bij de douane lijkt me..
ik had er (bescheiden) maar 4 besteld.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Is er nog steeds vakantie daar na chinees-nieuwjaar?
Zou wel verklaren waarom mn pakketje al anderhalve week aan het wachten is op een 'supplier'.![]()
![]()
Wacht hier ook nog steeds op een pakketje die de 10e China verliet
het is nog niet stevig genoeg denk ik zo![]()
god, ik wacht nog op pakketjes van vorige maand!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:56 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Wacht hier ook nog steeds op een pakketje die de 10e China verliet![]()
De order zelf is van 14 januari, pakketje heeft echter pas de 10e China verlaten. En meestal als ie China verlaat is hij hier meestal wel binnen 4 dagen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:10 schreef makkie88 het volgende:
[..]
god, ik wacht nog op pakketjes van vorige maand!
het is nog niet stevig genoeg denk ik zo![]()
Net deze ontvangen:
Er zit een kleine CD bij met een driver en het programma Guitar Rig 2. Typische chinezenactie weerDat programma kost geld en hij herkent het apparaatje als een Behringer (veel duurdere variant).
Effe snel getest en het werkt wel lekker. Moet me alleen nog eens in het programma gaan verdiepen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: