Ik heb zelf nog geen ervaring ,maar als het een beetje goed werkt lijkt het me wel handig voor op vakantie. Als je dan ergens ligt/zit en de batterij is bijna leeg koppel je dat ding gewoon ff aan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:42 schreef Kadooosh het volgende:
Heeft iemand ervaring met de goedkope solar chargers:
http://cgi.ebay.nl/USB-So(...)?hash=item3caa186813
Zal wel niet goed werken maar ach voor het geld wil ik het wel proberen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:18 schreef -Roald- het volgende:
[..]
Ja klopt, dan kan degene aan wie je het geeft niet zien waar je het gekocht hebt. Ik gebruik het om (eventuele) belastingen/importheffingen, etc te vermijden
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:42 schreef Kadooosh het volgende:
Heeft iemand ervaring met de goedkope solar chargers:
http://cgi.ebay.nl/USB-So(...)?hash=item3caa186813
Zal wel niet goed werken maar ach voor het geld wil ik het wel proberen.
volgens mij is er iemand die er besteld heeft, maar dat was een paar dagen terug,quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:18 schreef stef040 het volgende:
Iemand ervaring met kleren/schoenen op tradertrade.com?
revpolen besteld regelmatig kleding van TradeTang PM hem maarquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:39 schreef mug89 het volgende:
[..]
volgens mij is er iemand die er besteld heeft, maar dat was een paar dagen terug,
dus als hij echt heeft besteld, duurt t nog wel ffkes
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:10 schreef knekker het volgende:
Weet iemand nou waar ik bijvoorbeeld deze broek kan vinden op taobao?
http://tinyurl.com/ylg2rt5
Zijn de meeste merkkleren op taobao echt of gewoon allemaal nep?
2GB? Je koopt al een 16GB USB-stick van SanDisk voor 25 euro, dan ga je me niet vertellen dat 2GB de moeite is om uit China te halen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:28 schreef Kwork het volgende:
Gisteren een 2GB usb stick van eBay binnengekregen, is 'ie 256MB
Achja, sommige mensen vinden het nou eenmaal leuk om dingen te bestellen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
2GB? Je koopt al een 16GB USB-stick van SanDisk voor 25 euro, dan ga je me niet vertellen dat 2GB de moeite is om uit China te halen.
ja ik bestel vanaf tradetangquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
revpolen besteld regelmatig kleding van TradeTang PM hem maar
aan de binnenspiegel klemmen met de houdertjes die er bij zitten?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn md80 camera werkt eindelijk! kan iemand mij uitleggen hoe ze die hebben gemonteerd in de auto?
Toevallig had ik die gast een pm gestuurd, maar hij ging hem toch niet kopen (volgens mij)quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:52 schreef WLproxy het volgende:
Hey,
als ik 't me goed herriner had iemand hier die Beatles Remastered Box besteld. Kan diegene als die 'm al binnen heeft gekregen even een reviewtje doen? Zit sterk te twijfelen of ik 'm wil kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |