Dat is juist het vette van dat soort dingen! Een maand geleden mijn Rubiks uit het stof gehaald, na een week verslaafd en er zijn nu 5 nieuwe cubes hier naar toe op weg, haha!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:24 schreef Unreal88 het volgende:
Je ziet hem/haar echt zo van huh WTF dat ding wil niet meer in elkaar hmm
Ja daar kwam ik net achter, bedankt voor je reactiequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:31 schreef scull078 het volgende:
@ Roald
Dat betekent waarschijnlijk dat ze een gedeelte van je bestelling al opgestuurd hebben en het andere gedeelte nog niet op voorraad hebben.
Was het een groot (omvang) pakket? Kan natuurlijk beide zijn. Je kan ze bellen om het te vragen. Beste gewoon afwachten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef -Roald- het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik net achter, bedankt voor je reactie
Ik had 3 producten besteld, 2 flutdingen van 4dollar per stuk en een mobiel twv +/- ¤43,-
Mijn mobiel is verzonden samen met een usb-lamp voor m'n laptop. Op hongkongpost.com staat dat hij op 8 februari 2010 verzonden is. Is hij dan nog onderweg of wellicht bij TNT (of de douane?)
Amerikaanse webshops-topic #1 Beter goed gejat...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:53 schreef PedroN het volgende:
Zit hier momenteel al 29 dagen te wachten op een pakje uit de VS, helaas geen trackingnr.
Geen idee eigenlijk.. Volgens mij is het gewoon een klein pakketje zoals je die krijgt wanneer je in de winkel een telefoon aanschaft. Ik las net dat er meer mensen problemen hebben ivm vertraging bij dealextreme etc. Ik ga morgen even naar m'n lokale TNT kantoor maar ik vrees dat het wachten wordtquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef Skiet het volgende:
[..]
Was het een groot (omvang) pakket? Kan natuurlijk beide zijn. Je kan ze bellen om het te vragen. Beste gewoon afwachten.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:58 schreef Semmm het volgende:
[..]
Amerikaanse webshops-topic #1 Beter goed gejat...
Grote kans dat het bij de douane ligt, die kans ligt bij bestellen uit de VS veel hoger dan uit China, wat was de waarde en grootte van het pakket?
Gewoon alsnog betalen, ze zijn al zo aardig geweest om het geld terug te storten dus vind het niet meer dan normaal dat jij dat dan ook doet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Vreemd dan ; als ik iets willekeurigs aan klik en de code invul
geen enkele reactie
maargoed hoef voorlopig ook niks te halen dus..
PS. Heren wat nu.. vandaag opeens een heel onverwacht pakketje binnen gekregen met een paar mooie postzegels dr op geplakt haha :
[ afbeelding ]
Dus ik maak hem open; blijkt t een pakketje te zijn dat ik begin december geloof ik al heb besteld ..
waarvan ik dus al een claim in heb gediend en full refund heb gekregen..
t ging om 3 euro geloof ik maargoed? wat te doen? gewoon zo laten of ?
inderdaadquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:04 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Gewoon alsnog betalen, ze zijn al zo aardig geweest om het geld terug te storten dus vind het niet meer dan normaal dat jij dat dan ook doet.
Pakketje was niet zo groot maar wel een waarde van $ 100, was een bestelling van een Bosch laser afstandsmeter via Ebayquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:58 schreef Semmm het volgende:
[..]
Amerikaanse webshops-topic #1 Beter goed gejat...
Grote kans dat het bij de douane ligt, die kans ligt bij bestellen uit de VS veel hoger dan uit China, wat was de waarde en grootte van het pakket?
Nou hij reageerde niet op de claims dus ik heb t geld van paypal gekregen niet van hem;quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:04 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Gewoon alsnog betalen, ze zijn al zo aardig geweest om het geld terug te storten dus vind het niet meer dan normaal dat jij dat dan ook doet.
Ik zelf niet, mij maakt het niet uit als er DX opstaat, maar als je het als verjaardagscadeau wil doen ofzo dan is het wel handig volgens mij?quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:55 schreef -Roald- het volgende:
Vraagje, gebruiken jullie ook Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) ?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888
Ja klopt, dan kan degene aan wie je het geeft niet zien waar je het gekocht hebt. Ik gebruik het om (eventuele) belastingen/importheffingen, etc te vermijdenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zelf niet, mij maakt het niet uit als er DX opstaat, maar als je het als verjaardagscadeau wil doen ofzo dan is het wel handig volgens mij?
iemand?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:35 schreef marco_sire het volgende:
hoe kan je je taobao-order geplaatst bij tiffany opvragen? of kan je die status niet te weten komen?
Ik kan ze gewoon met mijn account op Popbuying.com zien, anders even een account aanmaken met je paypal email adres kan 't waarschijnelijk ook. (Inclusief shipping/packing status en tracking nummers)quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:35 schreef marco_sire het volgende:
hoe kan je je taobao-order geplaatst bij tiffany opvragen? of kan je die status niet te weten komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |