Hier ook andere zaken besteld die niet bij dat rijtje sku's stond, dus???quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
LUNANEWYEAR; werkt alleen op bepaalde sku's ( voornamelijk van die rubix cubes..
zie hier verdere coupons en uitleg:
http://www.popbuying.com/Coupons.pb
quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:15 schreef attaxia het volgende:
Op de tracking website van Hong Kong Post staat sinds 17-02-2010 1:00 AM op verzonden (Hong Kong tijd).
Het is daar 7 uur later. Wanneer kan ik het in de brievenbus verwachten denken jullie?
Vreemd dan ; als ik iets willekeurigs aan klik en de code invulquote:Op woensdag 17 februari 2010 07:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hier ook andere zaken besteld die niet bij dat rijtje sku's stond, dus???
Je kunt het iig proberen, en die kubus dingen zijn gevaarlijjkZe zien er zo leuk uit, al die kleurtjes en vormpjes
Had ik laatst ook een keerquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Vreemd dan ; als ik iets willekeurigs aan klik en de code invul
geen enkele reactie
maargoed hoef voorlopig ook niks te halen dus..
PS. Heren wat nu.. vandaag opeens een heel onverwacht pakketje binnen gekregen met een paar mooie postzegels dr op geplakt haha :
[ afbeelding ]
Dus ik maak hem open; blijkt t een pakketje te zijn dat ik begin december geloof ik al heb besteld ..
waarvan ik dus al een claim in heb gediend en full refund heb gekregen..
t ging om 3 euro geloof ik maargoed? wat te doen? gewoon zo laten of ?
Anders wacht je gewoon evenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Babbelvis het volgende:
op de 8e zijn er 2 pakjes vertrokken uit Hong Kong maar 1 daarvan is niet aangekomen hier bij mij.
Het gaat om een Taobao order via Rachel.
Krijg ik dan gewoon vervanging of kan ik dat deel van de order nu wel gewoon vergeten?
Viel me ook op ; maar t zal wel om HK $ gaan ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Had ik laatst ook een keer![]()
Toch vaag? Een pakketje met 3 euro aan inhoud, maar ruim 9 dollar aan postzegels erop?!
vanwaar die kut smileyquote:
Weetje hoeveel vliegtuigen er wel niet opstijgen met pakjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:42 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
vanwaar die kut smiley![]()
als 2 pakjes tegelijk Hong Kong verlaten en de status tegelijk wordt aangepast op de site mag je aanemen dat ze bij elkaar in het vliegtuig gaan en hier dus ook bij elkaar in Nederland aankomen.
Als vervolgens 1 pakje al wel aankomt maar TNT geen gegevens over het andere pakje heeft lijkt het mij duidelijk dat het pakje kwijt is en niet vertraagd.
Ik zie die RB's niet meer op de website. Linkje?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef mickeyD het volgende:
ahhh, mn raay-ban's komen dr (eindelijk) aan. die hebben de feestdagen op t postkantoor geviert in hong kong.
Destination - Netherlands
The item (RB292.....HK) left Hong Kong for its destination on 17-Feb-2010
Heb je er al eerder ervaring mee? Wil ze ook wel bestellen maar om nou gare meuk die uit elkaar valt te bestellen is ook niet alles.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:47 schreef mickeyD het volgende:
staan op dealperfect.com
http://www.dealperfect.com/search.dp/TypeID.0~keyword.sunglasses
Ik moet nog 2 pakketjes krijgen die beide op 4 feb daar weg zijn gegaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:28 schreef Lizzle360 het volgende:
The item (RBfuyonghaiHK) left Hong Kong for its destination on 8-Feb-2010
Zag vandaag een kleine tnt vrachtwagen voor de deur parkeren, Ik dacht JEUJJ mijn pakketten zijn er......
Niet dus bleek het voor me overbuurmeisje te zijn.. |-)
nope, eerste partijtje..quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:10 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Heb je er al eerder ervaring mee? Wil ze ook wel bestellen maar om nou gare meuk die uit elkaar valt te bestellen is ook niet alles.
Weet iemand dit?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:47 schreef JapieGijs het volgende:
Is Tiffany de enige die tot de 21e op vakantie is? Of is de hele club dan pas weer te bereiken?
Outward Registered Letterquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef mickeyD het volgende:
ahhh, mn raay-ban's komen dr (eindelijk) aan. die hebben de feestdagen op t postkantoor geviert in hong kong.
Destination - Netherlands
The item (RB292.....HK) left Hong Kong for its destination on 17-Feb-2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |