Rot op bosmongool.quote:
Niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:36 schreef Gourmetschotel het volgende:
Dieren mogen niet op fok worden verhandeld
Oh, jammer..quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Nope, ik wilde eerst ook mijn schildpaddene verkopen, maar mocht ook niet
Geen ervaring sorry. Maar voor dat soort doeleinden verkoop ik ze niet. ONZ zit overigens een deur verder.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
hoe lang duurt het voordat ze een redelijk formaat zijn voor in de oven? spreek je dan over weken/maanden? en hoeveel voer kost het mij?
Grappigquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
hoe lang duurt het voordat ze een redelijk formaat zijn voor in de oven? spreek je dan over weken/maanden? en hoeveel voer kost het mij?
Vind je ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een poging doen om kuikens te verkopen op fok.. dat is pas grappig
Grappig proberen te doen. Dat is pas triest. Dat jij ze niet kan onderhouden wilt niet zeggen dat je hier hoeft te baggeren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, dat vind ik totaal niet kunnen, en als ik iets totaal niet vind kunnen pas ik mijn reactie daarop aan.. een schildpad tot daar aan toe.. maar kuikens is voor mij een andere slag..quote:
Wie zegt dat het niet lukt, misschien PM't iemand TS wel in de tussentijdquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |