Totdat iemand inbreekt en je zus verkracht, je moeder, je oma, en vervolgens jouquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een sukkel ben je dan ook, als je zo'n ding bestelt. Ik zou het niet willen riskeren om een strafblad te krijgen door zoiets nutteloos. Maar goed, ieder z'n eigen ding
Doet mij denken aan de bluetooth dongles van Dx..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Net deze ontvangen:
[ link | afbeelding ]
Er zit een kleine CD bij met een driver en het programma Guitar Rig 2. Typische chinezenactie weerDat programma kost geld en hij herkent het apparaatje als een Behringer (veel duurdere variant).
Effe snel getest en het werkt wel lekker. Moet me alleen nog eens in het programma gaan verdiepen.
Zolang ze de hond van de buren maar met rust laten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Totdat iemand inbreekt en je zus verkracht, je moeder, je oma, en vervolgens jou
Nou mischien als je bent overvallen ofzo. Weet ik veel om je veilig te voelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een sukkel ben je dan ook, als je zo'n ding bestelt. Ik zou het niet willen riskeren om een strafblad te krijgen door zoiets nutteloos. Maar goed, ieder z'n eigen ding
Smoesjesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:13 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Nou mischien als je bent overvallen ofzo. Weet ik veel om je veilig te voelen.
Maar ik probeerde jullie te trollen.
Fail troll is fail.
Lol, wat moet ik met een stun gun.quote:
Ja ik ook van de 26equote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:10 schreef makkie88 het volgende:
[..]
god, ik wacht nog op pakketjes van vorige maand!
doe eens rustig joh, je hebt nog helemaal geen reden om te klagenquote:Op zondag 21 februari 2010 00:40 schreef -Roald- het volgende:
[..]
Ja ik ook van de 26e![]()
Ik heb geprobeerd contact op te nemen met DealExtreme maar ze geven geen antwoord..
Als er voor vrijdag niks is ga ik contact opnemen met PayPal.
Doe rustig. Wat heb je liever? Verzend kosten vanuit china betalen of een paar weekjes wachten.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:40 schreef -Roald- het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd contact op te nemen met DealExtreme maar ze geven geen antwoord..
Kijk is op een van deze 6 pagina's voor een schalke 04 tenuequote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:50 schreef thijs1994 het volgende:
Ben nog op zoek naar een shirt van HSV en van Schalke. Kan ze haast niet (goedkoop) vinden, vooral HSV niet.
Dealextreame topkwaliteit?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Maar alle producten zijn top kwaliteit en goedkoop en goed aangekomen.
In dit topic is bepaald dat jij voor bestellen uit China:quote:Op zondag 21 februari 2010 00:40 schreef -Roald- het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ontvangen, maargoed, de merken die ze verkopen (zoals een flitser voor mn camera) zullen denk ik heus geen afgekeurde uit de vrachtwagen gevallen prutsels zijn.quote:
hAhA al die merken zijn namaak... en gaan snel kapotquote:Op zondag 21 februari 2010 13:45 schreef Vultures het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ontvangen, maargoed, de merken die ze verkopen (zoals een flitser voor mn camera) zullen denk ik heus geen afgekeurde uit de vrachtwagen gevallen prutsels zijn.
Post eens even een fototje dat je hebt van al die flitsers en andere camera accessoires van verschillende merken van DX? Want schijnbaar heb je ze allemaal. Anders kan je nml niet zo'n uitspraak doen lijkt mij, als je geen hand on ervaring ermee hebt? Hup hup, foto'tje maken en uploaden!quote:Op zondag 21 februari 2010 13:52 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
hAhA al die merken zijn namaak... en gaan snel kapot
De spullen die ik er vooralsnog besteld heb, zijn nog niet:quote:Op zondag 21 februari 2010 14:36 schreef caspergf1 het volgende:
Uhuh denk je dat je kwaliteit krijgt uit China?
Alles is namaak daar en zo goedkoop mogelijk
Ik heb 'm hier gekocht: http://www.kabelsenco.nl/shop/product_info.php?cPath=24_35_95&products_id=427quote:Op zondag 21 februari 2010 16:08 schreef lawlhalla het volgende:
verdomme zeg, ik vind op dealextreme wel mooi composite splittertjes, maar nergens kabels ervoor.
Wil tegelijkertijd op mijn tv kunnen gamen, en een andere feed doorgeven aan mijn capture card.
heeft iemand heel toevallig deze ergens gezien :
[ afbeelding ]
http://www.thefootballshirt.com/quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:50 schreef thijs1994 het volgende:
Ben nog op zoek naar een shirt van HSV en van Schalke. Kan ze haast niet (goedkoop) vinden, vooral HSV niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |