Best nice, ik wil die rooie wel als de prijs goed isquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
¤13,10??? Wat denk je zelf man? Dat ding is fucking zwaar en is dus hartstikke duur qua verzendkosten lijkt mij
Die snorren ga je echt mega blij mee zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef Luco het volgende:
Stylish Costume Fake Mustache (Assorted 12-Pack)
De feestjes die ik bezoek daar heeft iedereen al een dikke snorquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:49 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Die snorren ga je echt mega blij mee zijn![]()
Big bang for your bucks en succesnummer op elk feestje!
ja, ze zijn heel, want in een merk-doosje, en een merk-mapje (hoort er bij)quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
en ze kwamen gewoon heel aan? weet nog dat andere fokkers hier de brillen binnen kregen die
kapot( glazen eruit) / poten verbogen waren etc.
Hmm als je dan toch geen foto's plaatst..
mag je wel even de sku nummers door geven ; ben toch wel benieuwd
en ook opzoek naar een zonnebrilletje voor de aankomende zomer
Heb jij die gemaakt?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:18 schreef Skiet het volgende:
Jongens jullie zijn toch wel trots dat ik de maker ben van een grap die het hele internet overgaat
[ afbeelding ]
Ziet er zeker goed uit, maar ik zou NIET bij fastcardtech kopen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Voor dat geld ( miss 10-20 $ meer) kun je beter de Pinphone halen; heeft ooit iemand hier een keer opgewezen; en sinds dat ik die heb gezien ; nog geen betere clone gezien!
Eerste result op google:
http://www.fastcardtech.c(...)e+TOUCH+screen+.html
ziet er wel goed uit vind ik zelf![]()
Ze staan in m'n wishlist, elke bestelling gooi ik ze er weer bijquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:49 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Die snorren ga je echt mega blij mee zijn![]()
Big bang for your bucks en succesnummer op elk feestje!
Je hoeft het niet te geloven hoor, maar het is toch echt zo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:33 schreef Semmm het volgende:
[..]
Heb jij die gemaakt?![]()
Ik geloof het niet
Nou, kudo voor jou dan...quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:46 schreef Skiet het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven hoor, maar het is toch echt zo.
Ja die heb ik, van DX. Prijs/kwaliteit verhouding is echt top, beeld is prima en geluid is wel ok. Jammer dat je zon ding eigenlijk bijna nooit gebruikt, heb 'm daarna maar als cadeau gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:36 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Is er nou iemand die die spy pen camera heeft?
Hij is gisteren verzonden uit HK
Aan het broertje van je jailbait buurmeisje?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:19 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Ja die heb ik, van DX. Prijs/kwaliteit verhouding is echt top, beeld is prima en geluid is wel ok. Jammer dat je zon ding eigenlijk bijna nooit gebruikt, heb 'm daarna maar als cadeau gedaan.
Nee, aan een vriendquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:54 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Aan het broertje van je jailbait buurmeisje?
Ik heb geen idee, zelf geen ervaring met die shop dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 01:29 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit, maar ik zou NIET bij fastcardtech kopen...
Google is niet al te blij over deze webshop
Komt wel eens vaker voor, lees maar is wat terug.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef g0dz0r het volgende:
WTF?!? Nou moet ik weer opnieuw een CC koppelen aan mijn PP account? Heeft iemand anders dit ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |