Link?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bij FP een Domo Kun portemonnee besteldDat is echt een vrouwen magneet
![]()
http://www.focalprice.com(...)_Keychain_Brown.htmlquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Link?Sowieso, echt veel mooie portemonnees hebben ze niet toch? Valt me tegen, had wel nerdige portemonnees verwacht op DX etc
Ze hebben alleen goedkope lelijke dingen.
Nog wachtende op een pakketje die 10 februari Hongkong heeft verlaten voor z'n eindbestemming (NL).quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:46 schreef Lizzle360 het volgende:
Vandaag mijn eaget x6 mediaplayer (vergelijkbaar met de a.c. ryan playonhd!) binnengehad die 8 feb. hongkong had verlaten..
Nu de rest nog,,,
Taobao?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:00 schreef KathrynDodd het volgende:
waar kan ik het best een adipas () trainingspak kopen?
Laat even weten hoe de kwaliteit is als je 'm binnen hebt. Is misschien wel wat voor mijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Gister deze trouwens besteld![]()
Kijken of het wat is ondanks z'n lage prijs.
http://popbuying.com/detail.pb/sku.28313
ik gisteren al jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:32 schreef gizmo_rtd het volgende:
heeft iemand inmiddels al iets van jack en/of rachel gehoord?
Mjah, de nederlandse feestdagen/einde van het jaar + het aanhoudende extreem slechte weer daarna in Nederland (en eigenlijk heel europa) + daarop volgend de Chinese feestdagen hebben toch wel langere tijd gezorgd voor redelijk waardeloze bezorgtijden.. Granted, een paar korte periodes van uitzondering tussenin, maar over het algemeen is het al langere tijd janken met de pet op. Als er 1 terechte tijd is geweest om te zeiken over bezorgtijden, was het eigenlijk vanaf ons nieuwjaar wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:21 schreef Norbert704 het volgende:
Mensen die zeuren over dat hun pakket te lang onder weg is moeten dood.
BESTEL DAN NIET.
HOAX. Een echte CW topic'ert had de advertentie wel op TaoBao gezet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:18 schreef Skiet het volgende:
Jongens jullie zijn toch wel trots dat ik de maker ben van een grap die het hele internet overgaat
Alsof je naar een ontplofte egel kijkt ipv leeuw.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:38 schreef FrankP het volgende:
[..]
Laat even weten hoe de kwaliteit is als je 'm binnen hebt. Is misschien wel wat voor mijn
vakantie in juni....leeuwen spotten
Opblaaspoppen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jack heeft opblaaspoppen te koop en Twizu is gelijk terug
Bij FP een Domo Kun portemonnee besteldDat is echt een vrouwen magneet
![]()
Wat mogen ze niet meer opsturen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:12 schreef neo2000 het volgende:
Cool.. DX, die bepaalde spullen niet meer mag verzenden, heeft net dat verzonden wat ze niet meer mochten verzenden. En ook nog eens naar mij.
En dat terwijl het niet eens meer te bestellen viel toen ik het bestelde.
Je kan ze nog via het forum bestellen toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:20 schreef neo2000 het volgende:
DS fl@shkaartjes.Ze zijn ook allemaal van de site af gehaald. Nou ja, soort van, dan. Op z'n Chinees zeg maar. Zal mij er verder niet te veel over uitweiden, aangezien de topicreeks hierover op fok ook weer eens dichtgegooid is.
Dat wilde ik dus net niet zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan ze nog via het forum bestellen toch?
AKA Jack Peng manier..quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus net niet zeggen.
Maar goed, op de reguliere manier dus niet meer te bestellen, maar wel via de linkjes op forum dus.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)_Keychain_Brown.html
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |