Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
hoezo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef Fha het volgende:
Ik denk trouwens dat ik een hobbit ben. qua eten.
Laat je voeten eens zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef Fha het volgende:
Ik denk trouwens dat ik een hobbit ben. qua eten.
ben je zo moe dan?quote:
Ontbijt, tweede ontbijt, 11 uurtje, lunch, avond eten, supper, afternoon tea..quote:
GMTAquote:
Huhquote:
Je jat mijn fiposquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daarom zei ik dus ook maar meteen qua etenquote:
whuutquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ontbijt, tweede ontbijt, 11 uurtje, lunch, avond eten, supper, afternoon tea..Mwa ik kan me er wel in vinden
Als hij straks weer aan het dweilen gaat weet je genoeg.quote:
Sta ik er ook in?quote:
ik moet morgen de trein van 11u08 hebben in Noorderkempenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je bent vanmorgen al vroeg gaan slapen![]()
al om 3 uur !!
oew okee vetquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik moet morgen de trein van 11u08 hebben in Noorderkempen
workshop Grafische en Digitale Media
Goed punt!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als hij straks weer aan het dweilen gaat weet je genoeg.
je zou er maar over uitglijdenquote:
weet ik nog niet. ik heb geen diploma secundair onderwijsquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew okee vet
wat zijn je uit eindelijke ambities hierin?
Uitglijden over gf's postdiarree. Nee dank jequote:
Mss heb je dan ineens de sluit postquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitglijden over gf's postdiarree. Nee dank je
als je het echt wilt why notquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
weet ik nog niet. ik heb geen diploma secundair onderwijs![]()
maar hopelijk kan ik die opleiding ooit gaan doen.
dan moet je van de red bull afblijvenquote:
ja baasquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je van de red bull afblijven
aspirine?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:40 schreef Pheno het volgende:
Damn, ik heb echt zo'n stampende koppijn al de hele dag. Stop eens met hameren!
deze had ik al een tijdjequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je jat mijn fiposhaal je eigen fipos
quote:
laters marcquote:
schei eens uitquote:
oew jumjummquote:
Ik slik die troep niet meer sinds:quote:
die heeft hij al 3 op een rij gehadquote:
Als het maar die jpg in de sauna is.quote:
heb je al eens ibuprofen geprobeert ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik slik die troep niet meer sinds:
Pinguïn: "ik heb nog steeds pijn".
Dokter: "Hoeveel paracetamol heb je al op?".
Pinguïn: "8"
Dokter: "Doe er nog maar 6".
Ik heb een immuniteit tegen die pillen ontwikkeld geloof ik.
hmmz okee das niet fijn danquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik slik die troep niet meer sinds:
Pinguïn: "ik heb nog steeds pijn".
Dokter: "Hoeveel paracetamol heb je al op?".
Pinguïn: "8"
Dokter: "Doe er nog maar 6".
Ik heb een immuniteit tegen die pillen ontwikkeld geloof ik.
sletjequote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het maar die jpg in de sauna is.
wat heeft die rar met jou gedaanquote:
word je ook es wakkerquote:
Nou, die rar was eerder verbazingwekkend dan opwindend hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat heeft die rar met jou gedaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, die rar was eerder verbazingwekkend dan opwindend hoorIk ben van nature zo
![]()
Ik was al wakker, tenminste, ik doe alsofquote:
waar was je daarvoor dan?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig!quote:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
* Giertje geeft red bull aan marijkezwollequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was al wakker, tenminste, ik doe alsof
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:54 schreef friemelaar het volgende:
Goed dat ik toetsenborden op voorraad heb ....
wij ookquote:
Vreemd, ik draag nooit een slipjas in de sauna. Dat watjesgedoe. We zijn naakt geboren hoorquote:
Mag ik er ook een?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
* Giertje geeft red bull aan marijkezwolle
mja ik ga zo effe naar beneden verkassen
effe koken
moet toch wat eten heb er alleen geen ene ruk zin aan
die hangt toch in de hoekquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd, ik draag nooit een slipjas in de sauna. Dat watjesgedoe. We zijn naakt geboren hoor
tuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:55 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Mag ik er ook een?
Val haast in slaap, zelfs na een kop koffie. En ik moet nog zeker 4 uur werken
Die troep moet ik ook niet. Ik weet niet waarom, maar zelfs bij morfine in het ziekenhuis had ik nog pijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz okee das niet fijn dan
indd ibuprofen?
Merciquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
tuurlijk
* Giertje geeft FFsletop ook red bull
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:54 schreef friemelaar het volgende:
Goed dat ik toetsenborden op voorraad heb ....
Dankje, maar die lussik nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
* Giertje geeft red bull aan marijkezwolle
mja ik ga zo effe naar beneden verkassen
effe koken
moet toch wat eten heb er alleen geen ene ruk zin aan
Wanneer gaan wij naar de sauna?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd, ik draag nooit een slipjas in de sauna. Dat watjesgedoe. We zijn naakt geboren hoor
mja ik ga zo naar de keukenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:58 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Merci
Aan de Natuurkunde maar weer
dat is vervelend, als je zo slecht op pijn medicatie reageertquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die troep moet ik ook niet. Ik weet niet waarom, maar zelfs bij morfine in het ziekenhuis had ik nog pijnToen heb ik maar gezegd dat het hielp, voordat ze nog meer troep in je gaan pompen....Vier nachten niet geslapen
Toen was ik zo moe en duf dat het de vijfde nacht wel ging
Welke rar?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, die rar was eerder verbazingwekkend dan opwindend hoorIk ben van nature zo
![]()
Ik was al blij dat ik niet te vroeg uit narcose kwam tijdens de operatiequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is vervelend, als je zo slecht op pijn medicatie reageert
Wanneer schikt je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wanneer gaan wij naar de sauna?
Die ene. je weet wel.quote:
Een Fok rarquote:
Wat voor operatie heb je gehad dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik niet te vroeg uit narcose kwam tijdens de operatieGelukkig houden ze je dan wel goed in de gaten. Lijkt me echt horror om dan opeens wakker te worden.
Volgend weekend?quote:
valt wel meequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik niet te vroeg uit narcose kwam tijdens de operatieGelukkig houden ze je dan wel goed in de gaten. Lijkt me echt horror om dan opeens wakker te worden.
en dit weekend kwam je naar hier toequote:
Koffie over het toetsenbordquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
friemel de netwerkkabel die ik hier al heb liggen is ook een solid kern
Het is Fok..quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef sararaats het volgende:
nondedomme, is dat puberaal gedrag over die .rar nu nog niet gedaan
sta jij daar ook inquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef sararaats het volgende:
nondedomme, is dat puberaal gedrag over die .rar nu nog niet gedaan
yepquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je die gewoon gebruiken
* GF gaat meteen de foto's terug kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja weet ik wel maar het gaat steeds over mijn grote FOK! fout ooit
Hahahaha, you wish!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dit weekend kwam je naar hier toe
Just checkingquote:
Jupquote:
Maar dat is niet hier he maar in PUB en daar kun je het verwachtenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja weet ik wel maar het gaat steeds over mijn grote FOK! fout ooit
No shit.quote:
Pas maar op, pinguïns eten vis.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef sararaats het volgende:
*blub*
Ik heb walvis opquote:
en de fabeltjes krantquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb walvis op
*snel , roep de partij van de dieren, groen links en greenpeace!
Het is geen fabel, in Japan zeiken ze niet zoquote:
Over walvissen niet neequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen fabel, in Japan zeiken ze niet zo
Gandalf was toen al wat vergeetachtig. Later, als de Witte, gaat hij pas echt p0wnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:17 schreef Fha het volgende:
Wel dom dat Gandalf na zoveel keer nog niet snapt dat hij gewoon het dwergse (??) woord voor vriend moet zeggen om de deuren open te krijgen
Wel over die jankballen die ook op zee varenquote:
Joah! Of vissticksquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:14 schreef Fha het volgende:
VisIk heb ook wel in in kibbeling eigenlijk.
Dat is zeer zeker waarquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gandalf was toen al wat vergeetachtig. Later, als de Witte, gaat hij pas echt p0wnen.
Ja, die zijn trouwens echt achterlijk, de manier waarop ze de walvisvaart proberen te stoppenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel over die jankballen die ook op zee varen
Was niet neg. bedoeld,quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen fabel, in Japan zeiken ze niet zo
Dat klinkt echt te smerig voor woorden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:21 schreef sararaats het volgende:
ik maak straks een lekker fruitpapje
Mja, ik ben het niet eens met de vaart zoals ie nu gaat hoor. En als je walvis op hebt . Mja, zo briljant is het niet. Dolfijn is ook niet zo lekker dat je zegt van, wow, dat moet ik vaker nemen, ik kan niet meer zonder!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die zijn trouwens echt achterlijk, de manier waarop ze de walvisvaart proberen te stoppenPiraten zijn er niets bij!
Dat is het ook, iets met banaan en appel en koek!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat klinkt echt te smerig voor woorden.
In combinatie met die rar wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:22 schreef Fha het volgende:
[..]
banaantje, appel en een koekske door de blender. net zoals bij de kleine kindjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook hoor, maar de manier waarop er actie gevoerd wordt is bijna net zo ergquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik ben het niet eens met de vaart zoals ie nu gaat hoor. En als je walvis op hebt . Mja, zo briljant is het niet. Dolfijn is ook niet zo lekker dat je zegt van, wow, dat moet ik vaker nemen, ik kan niet meer zonder!
Wat ik echt mis, is de verse (neem deze heel letterlijk, heeeeeel letterlijk) pijlstaartinktvis en die verse (maar dan wel echt dood) tonijn. Je mag me er voor wakker maken.
Heb je geen tanden meer?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
banaantje, appel en een koekske door de blender. net zoals bij de kleine kindjes
verse tonijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik ben het niet eens met de vaart zoals ie nu gaat hoor. En als je walvis op hebt . Mja, zo briljant is het niet. Dolfijn is ook niet zo lekker dat je zegt van, wow, dat moet ik vaker nemen, ik kan niet meer zonder!
Wat ik echt mis, is de verse (neem deze heel letterlijk, heeeeeel letterlijk) pijlstaartinktvis en die verse (maar dan wel echt dood) tonijn. Je mag me er voor wakker maken.
quote:
mijne eet gewoon een appeltje uit het vuistje hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
banaantje, appel en een koekske door de blender. net zoals bij de kleine kindjes
baaaahquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is het ook, iets met banaan en appel en koek!![]()
Mijn vuistjes zijn allergisch voor fruitquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne eet gewoon een appeltje uit het vuistje hoor
Mijn buikspieren wat doe je?quote:
jawel. ik kan zelfs heel hard bijten als ik kwaad ben maar vind fruitpap overheerlijkquote:
Ojaaa, vorkje doettie ook wel eensquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn vuistjes zijn allergisch voor fruitDus ik eet het met een vork
Of ik word gevoerd
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn vuistjes zijn allergisch voor fruitDus ik eet het met een vork
Of ik word gevoerd
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Door mijn vriendjequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Door wie word jij gevoerd?
Dat wil ik ook
De enige keer dat ik in walhalla wasquote:
alsof er een engeltje op je tong piestquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige keer dat ik in walhalla wasHet vetste gedeelte van de tonijn, sashimi-stijl. Godskolere, ik was bijna aan het janken van geluk
wat heeft iedereen toch met walhalla?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige keer dat ik in walhalla wasHet vetste gedeelte van de tonijn, sashimi-stijl. Godskolere, ik was bijna aan het janken van geluk
De tweede keer in Tokio ben ik ook weer terug gegaan naar dat tentje, voor ontbijt en avondetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind ik geiler klinken dan hemel. En ik ben een man, dus....quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heeft iedereen toch met walhalla?
koekje erbij?quote:
Volgens mij een fruitpapje, als ik me niet vergis.quote:
wel met een koekske erdoor!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij een fruitpapje, als ik me niet vergis.
ja maar ja maar een koekje hoort tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
eet smakelijk dan maarquote:
Ja hoor. Net is er ook al even een collega langs geweestquote:
Nou krijg ik zin in een monchoutaart met lange vingers.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel met een koekske erdoor!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou krijg ik zin in een monchoutaart met lange vingers.
lekkerquote:
Die gaan we nu halen in de supermarktquote:
Gezelligquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Net is er ook al even een collega langs geweest
Dan moet ik het recept even van een kennis gaan lenenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat zeg je? Worden we uitgenodigd bij jou om monchoutaart te eten?
Ja bij Pheno! Sushi en monchoutaart! Wanneer kun jij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef Fha het volgende:
Worden we uitgenodigd om ergens te eten?
Voor eten kan ik altijdquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja bij Pheno! Sushi en monchoutaart! Wanneer kun jij?
welke pizza word het?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die gaan we nu halen in de supermarkt![]()
quote:
Weet ik nog nietquote:
Wahahah helemaal goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]JEUJ!
Laten we gaan als ik een auto heb, dan haal ik je op
En dan mag je mij voeren onderweg
![]()
dat vind ik dus ook niet te eten sushiquote:
pizza margharita en dan extra kaas erover heen strooienquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik nog nietIets met veel kaas
Ja, misschien een pizza hawaii ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
pizza margharita en dan extra kaas erover heen strooien
das zo lekker
jummm ik krijg alweer hongerquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, misschien een pizza hawaii ofzo
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog niet begonnen aan m'n fruitpapje. ik zal dat wel doen als ik verga van de goesting.
Yes dearquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke liefje.....ga je meeeheeeee?
dat geloof ik echtquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
jij hebt geen smaakquote:
Zin hebben inquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat is goesting?
Goesting is een Nederlands woord dat voornamelijk in Vlaanderen gebruikt wordt. Het betekent 'zin', 'lust' of 'trek', als in "ik heb goesting in frieten", "ik heb zin in frieten".quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat is goesting?
quatro formaggioquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik nog nietIets met veel kaas
zin hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat is goesting?
Iets zegt mij dat jij daar een ander woord voor gebruiktquote:
Hij is dan ook geen belgquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij daar een ander woord voor gebruikt
Je lust geen vis, vindt nori vies of iemand kon geen rijst koken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook niet te eten sushi
Dankjequote:
quote:
Sushiquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je lust geen vis, vindt nori vies of iemand kon geen rijst koken?
ook naar Jackass gekeken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
en oh, wasabi in je neus voelt niet lekker
wasabi is zowiezo niet lekkerquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vind het gezellig dat je er bent!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef Giertje het volgende:
ik weet ook niet wat de rest van mijn posten hier vind dat maakt et soms ook wel lastig
En geeft op zich niets, alleen kun je dan volgens mij beter meepraten met de restquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:20 schreef sararaats het volgende:
ik heb weer zo'n stiltemoment. *zucht*
en sorry voor de oneliners. ik weet soms niet wat posten
Lekker gegeten?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
aah dank jequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het gezellig dat je er bent!
Ten eerste is het sowieso en ten tweede heul wel!quote:
aaah okee sowieso danquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ten eerste is het sowieso en ten tweede heul wel!
das waarquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef sararaats het volgende:
zolang ik me hier thuisvoel is alles goed
Was ook een grapje liefjequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah okee sowieso dan
ik hou niet van scherp eten ben meer een zoetekauw wat dat betreft
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef sararaats het volgende:
zolang ik me hier thuisvoel is alles goed
Dat gaat vanzelf 1 of 2 keer tijdens de sushiquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker gegeten?
[..]Je moet het ook niet in je neus stoppen gekkie!
sorry mijn gevoel voor humor is vandaag wat afwezigquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ook een grapje liefjeHihihi, over smaak valt immers niet te twisten
En ik laat de wasabi soms ook gewoon weg
Is net waar ik zin in heb
[..]
Dan moet ik jou zien sushi eten, het is mij namelijk nog nooit overkomenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf 1 of 2 keer tijdens de sushi
Ik heb altijd nogal veel wasabi in de soja sausquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet ik jou zien sushi eten, het is mij namelijk nog nooit overkomen
Allen vandaag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
sorry mijn gevoel voor humor is vandaag wat afwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Patat!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
Goesting is een Nederlands woord dat voornamelijk in Vlaanderen gebruikt wordt. Het betekent 'zin', 'lust' of 'trek', als in "ik heb goesting in frieten", "ik heb zin in frieten".
Goesting werd in december 2004 door de luisteraars van Radio 1 voor Vlaanderen als mooiste woord van de Nederlandse taal verkozen. Dit in navolging van Nederland, waar het liefde werd, Duitsland met Habseligkeiten (dat zoveel betekent als hebbedingetjes) en het Verenigd Koninkrijk met mother.
Goesting komt via het Oudfranse goust (modern Frans goût) van het Latijnse gustus ("smaak"). De oe-klank lijkt in ieder geval in de smaak te zijn gevallen, want op de tweede plaats eindigde geroezemoes.
Behalve goesting waren de volgende woorden genomineerd: geroezemoes, reutemeteut, oelewapper, verdonkeremanen, kittelorig, ledikant, klootjesdrogerij, poelepetaat en lichtekooi.
Gedurende een eerste, verkennende ronde kwamen de luisteraars met maar liefst 1500 suggesties op de proppen. De nominatie werd gedaan door een jury met schrijver Luuk Gruwez, taaldeskundige Ludo Permentier en nethoofd van Radio 1 Jan Hautekiet.
bron: wikipedia
Wanneer gaan we?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb altijd nogal veel wasabi in de soja saus
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Allen vandaag?
nee eerst voor lul naar werk gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vervolgens naar het uwv gezeik met mijn uitkering dus ik moet binnenkort weeeer langs komenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Sowieso!quote:
Hear hear!quote:
Maar jij hebt wasabi in je neus. Dus dat zegt genoegquote:
het is uw dagje niet héquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee eerst voor lul naar werk gekomen
vervolgens naar het uwv gezeik met mijn uitkering dus ik moet binnenkort weeeer langs komen
Dat zal nooit gebeurenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh laten we gewoon snel bij Pheno gaan eten, kan ik het dan wel zien
nee ben enorm chagerijnigquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is uw dagje niet hé![]()
@marcb1974: ooit wasabi-dressing gezien?
Nee, dat zegt me weer niets zo snel dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:46 schreef sararaats het volgende:
@marcb1974: ooit wasabi-dressing gezien?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee eerst voor lul naar werk gekomen
vervolgens naar het uwv gezeik met mijn uitkering dus ik moet binnenkort weeeer langs komen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar jij hebt wasabi in je neus. Dus dat zegt genoeg
ik heb het niet zo op kattenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kom ik vrolijk je op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En in m'n fobo staan nieuwe plaatjes!
Waarom niet?quote:
denk aan hinkelen en bellenblazen.quote:
Darn! Zijn er beestjes die je wel leuk vindt? Zoals deze bijvoorbeeld?quote:
Geen leuk gokjequote:
Dan ken jij deze nog nietquote:
dan moet je maar eens naar een Oil&Vinegar gaan. daar hebben ze Wasabi-dressingquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat zegt me weer niets zo snel dan.
Oke maar kijk, ik ben dus echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bang voor spinnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ken jij deze nog niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar ja maar ja maar ik oooooooook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke maar kijk, ik ben dus echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bang voor spinnen
Maar deze zijn toch gewoon lief?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke maar kijk, ik ben dus echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bang voor spinnen
Hihi nee dat gaat niet op bij mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar ik oooooooook!
Maar deze!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nee dat gaat niet op bij mijIk krijg van deze ook kippenvel en zweetaanvallen
Ik was een keer te laat op school want er zat een spin boven de deur thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik durfde er niet door
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nee dat gaat niet op bij mijIk krijg van deze ook kippenvel en zweetaanvallen
daar is niets mis mee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
ohw dat ken ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was een keer te laat op school want er zat een spin boven de deur thuis.
En ik durfde er niet door
Nah het is verdomd irritant dat ik flauw val van gewone huis tuin en keuken spinnenquote:
dat wel. net zoals die keer dat ik dat monster in Zuid Afrika moest verjagen. dan had ik zoiets van:quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah het is verdomd irritant dat ik flauw val van gewone huis tuin en keuken spinnenMocht ik ooit kinderen krijgen gaat dat errug leuk worden als mama de spin weg moet halen
Nienke en ik waren samen ooit in Frankrijk op vakantie, zat er een spin boven de ingang van de tentquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
ohw dat ken ikIk heb een week op de bank geslapen omdat er een boven het bed hing
En ik ben nog nooit de zolder bij mijn mama op geweest in de 10 jaar dat ik in dat huis heb gewoond
![]()
Aaahw gollem moet huilen
quote:
quote:
Kon je dat kind niet als souvenir mee naar huis nemen ofzo? Wat een heldquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nienke en ik waren samen ooit in Frankrijk op vakantie, zat er een spin boven de ingang van de tent![]()
En dat was een hele enge spin, het was een krabspin
En toen durfden we de tent niet uit en toen werden we gered door ene kindje van een jaar of 6
![]()
Ja! Zo ben ik ook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
ohw dat ken ikIk heb een week op de bank geslapen omdat er een boven het bed hing
En ik ben nog nooit de zolder bij mijn mama op geweest in de 10 jaar dat ik in dat huis heb gewoond
![]()
Aaahw gollem moet huilen
Ja. Daarom heb ik ook een stoere man gemaakt die ze dan straks voor MIJ weghaaltquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah het is verdomd irritant dat ik flauw val van gewone huis tuin en keuken spinnenMocht ik ooit kinderen krijgen gaat dat errug leuk worden als mama de spin weg moet halen
een van mijn beste vrienden is ook bang voor spinnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Daarom heb ik ook een stoere man gemaakt die ze dan straks voor MIJ weghaalt![]()
Hij liep een keer naar een spin en wilde hem aanraken, want interessant..iek!![]()
(en ik kon mooi niet roepen van neeeeeeeeee blijf daar af, want dan wordt ie ook bang)
Hihihi heel slim van jequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Daarom heb ik ook een stoere man gemaakt die ze dan straks voor MIJ weghaalt![]()
Hij liep een keer naar een spin en wilde hem aanraken, want interessant..iek!![]()
(en ik kon mooi niet roepen van neeeeeeeeee blijf daar af, want dan wordt ie ook bang)
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihihi heel slim van jeMijn neefje kwam een keer heel lief naast me staan "kijk wat ik heb!" kwam er ook zo'n eng monster uit zijn handen gekropen. Maar toen viel ik al flauw voor ik ieelh kon doen
quote:
whehehee das wel lolquote:
Mits goed gedoseerd is het juist prima. Geen klodders, dat slaat als een lul op een drumstel. Ooit gelachen. Bij d eplaatselijke wok hebbenz e simpele sushi, met zo'n ketchupfles vol met wasabi. De fles is groen, zo'n kerel denkt: het zal wel en spuit echt alsof hij een patat oorlog aan het bouwen is een flinke zooi wasabi er op. Ik ben gaan kijken hoe hij terug ging en de eerste hap nam. Die man had het echt niet meer. Naar de wc om te blussen, hij heeft niets meer gegeten. Stomme Hollanderquote:
Uhuh. Ik weet het. Ik heb er over nagedacht van tevorenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihihi heel slim van jeMijn neefje kwam een keer heel lief naast me staan "kijk wat ik heb!" kwam er ook zo'n eng monster uit zijn handen gekropen. Maar toen viel ik al flauw voor ik ieelh kon doen
He, nou moet ik mijn florida foto's er zeker bij halenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits goed gedoseerd is het juist prima. Geen klodders, dat slaat als een lul op een drumstel. Ooit gelachen. Bij d eplaatselijke wok hebbenz e simpele sushi, met zo'n ketchupfles vol met wasabi. De fles is groen, zo'n kerel denkt: het zal wel en spuit echt alsof hij een patat oorlog aan het bouwen is een flinke zooi wasabi er op. Ik ben gaan kijken hoe hij terug ging en de eerste hap nam. Die man had het echt niet meer. Naar de wc om te blussen, hij heeft niets meer gegeten. Stomme Hollander
ik kan me de reacties wel voorstellenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik heb van die vriendinnen die vinden dat serieus lekkerEn heel af en toe wordt het ze net te veel, dan kan ik ook lachen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits goed gedoseerd is het juist prima. Geen klodders, dat slaat als een lul op een drumstel. Ooit gelachen. Bij d eplaatselijke wok hebbenz e simpele sushi, met zo'n ketchupfles vol met wasabi. De fles is groen, zo'n kerel denkt: het zal wel en spuit echt alsof hij een patat oorlog aan het bouwen is een flinke zooi wasabi er op. Ik ben gaan kijken hoe hij terug ging en de eerste hap nam. Die man had het echt niet meer. Naar de wc om te blussen, hij heeft niets meer gegeten. Stomme Hollander
Je wilt niet weten hoeveel mensen geen buitenlands eten kennen. En niet even proeven, neeeee. Helfdhaftige held op sokken was iequote:
wat de boer niet kent vreet ie nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen geen buitenlands eten kennen. En niet even proeven, neeeee. Helfdhaftige held op sokken was ie
Nee en als de boer dan eens wat probeert op deze manier, dan vindt hij het niet lekker.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat de boer niet kent vreet ie niet
ik heb al wasabi geproefd hoor en het smaakte wel pittig. ik heb dan ook een heel klein beetje genomen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen geen buitenlands eten kennen. En niet even proeven, neeeee. Helfdhaftige held op sokken was ie
FUCK! Mijn 40 graden was zit nog in de machine! Vergetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef Fha het volgende:
Was opvouwen, nieuwe was in de machine, machine aan.
Ergens daar heb ik een spier verrekt. Au
Graag gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FUCK! Mijn 40 graden was zit nog in de machine! Vergeten
uhuh herkenbaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee en als de boer dan eens wat probeert op deze manier, dan vindt hij het niet lekker.
handigquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:23 schreef sararaats het volgende:
ik heb geen plaats voor een wasmachine. ons mama doet de was.
ik woon in een studiootje. normaal gezien moet de wasmachine in de keuken staan maar dan kon m'n vuilbak niet meer zetten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
Ik heb gewoon plaats gemaakt. Ik weiger van andere mensen afhankelijk te zijn als het om schone kleren gaat.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
Ik heb gewoon plaats gemaakt. Ik weiger van andere mensen afhankelijk te zijn als het om schone kleren gaat.
ik soort van 3 jaar ik doe alles inmiddels zelfquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
de strijk doe ik wel. ik woon al 7 jaar op mezelf.
Mjah ik woon ook niet gigantischquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik woon in een studiootje. normaal gezien moet de wasmachine in de keuken staan maar dan kon m'n vuilbak niet meer zetten.
ons mama woont schuin over de deur
Woon jij bij mij? Hier ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FUCK! Mijn 40 graden was zit nog in de machine! Vergeten
met ham en kaasquote:
Nee alleen kaas. Ik vind met ham niet lekkerquote:
oew moet je es proberenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee alleen kaas. Ik vind met ham niet lekker
Wit brood doe ik ook niet aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew moet je es proberen
wit brood uiteraard tosti maken
en dan pindasaus erbij doen
whehe valt wel op hequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef sararaats het volgende:
hopla, het gaat ineens weer over eten
Ik woonde op een 2 kamer appartement vlakbij het centrum van Zwolle met een open keuken en toch had ik en een wasmachine en een droger. Kwestie van keuzesquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik woon in een studiootje. normaal gezien moet de wasmachine in de keuken staan maar dan kon m'n vuilbak niet meer zetten.
ons mama woont schuin over de deur
Eten is ook zeer belangrijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef sararaats het volgende:
ja, want de was was niet zo'n heel groot succes als onderwerpquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef sararaats het volgende:
oow maar ik ga nu niet etenquote:
Ja, stiekem ben ik je vrouwquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Woon jij bij mij? Hier ook![]()
* ook even naar boven gaat....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, want de was was niet zo'n heel groot succes als onderwerp
frietquote:
nee curryquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew moet je es proberen
wit brood uiteraard tosti maken
en dan pindasaus erbij doen
is vaak zo dan hoor je gerechten en denk je ieeeuwquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Eten ook niet volgens mij, het fruithapje vond ik niet zo smakelijk klinken al moet ik het misschien gewoon een keertje proberen
toen zijn we toch meteen ergens anders over begonnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Eten ook niet volgens mij, het fruithapje vond ik niet zo smakelijk klinken al moet ik het misschien gewoon een keertje proberen
kan ook maar sate vind ik lekkerderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |