Ja nogal ja... Weet er helaas genoeg van... Sterkte meisjequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]Ik hoop dat haar lijf net zo snel op geeft als haar psyche nu aan het doen is. Hoerige *vloektierscheld* ziekte dat het is
giertjequote:
ik was er inmiddels alweerquote:
Neuhquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nogal ja... Weet er helaas genoeg van... Sterkte meisjeAls ik iets voor je kan doen?
dat gaat meestal wel snel samen werkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]Ik hoop dat haar lijf net zo snel op geeft als haar psyche nu aan het doen is. Hoerige *vloektierscheld* ziekte dat het is
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuhmaar dank
![]()
![]()
Ik ga gewoon lekker veel met die vriend doen de komende tijd in ieder gevalDood gaat ze toch wel, maar dan komt hij tenminste ook het huis uit.
zag het te laatquote:
whehe geeft nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zag het te laat![]()
hoi giertje
Nou ik heb dus de ervaring dat dat flink kan tegenvallenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat meestal wel snel samen werken
ik dus gelukkig nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik heb dus de ervaring dat dat flink kan tegenvallen
jij was aan het smsenquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuhmaar dank
![]()
![]()
Ik ga gewoon lekker veel met die vriend doen de komende tijd in ieder gevalDood gaat ze toch wel, maar dan komt hij tenminste ook het huis uit.
wokquote:
doeegquote:
dat is een goed teken lijkt mequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfff gaat druk worden vanavond![]()
telefoon blijft maar rinkelen
ik zit nog te bedenken wat ik ga etenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Fha het volgende:
Voordeel van laat opstaan: Het is al bijna weer etenstijd en ik heb pas twee uur geleden ontbeten![]()
![]()
neee...vieze plaatjes van fokkers aan het kijkenquote:
OMG OMG!!! Zeg je dat nou expres zodat ik een heel raar mental image krijg?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfff gaat druk worden vanavond![]()
telefoon blijft maar rinkelen
Ik kan dat beamenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee...vieze plaatjes van fokkers aan het kijken
Wat ga jij eten vanavond?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Fha het volgende:
Voordeel van laat opstaan: Het is al bijna weer etenstijd en ik heb pas twee uur geleden ontbeten![]()
![]()
Dat weet ik ruiiiiim van te voren al meestalquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zit nog te bedenken wat ik ga eten
welk topic zitten jullie te bekijken danquote:
ik nooit ik bedenk me meestal eerst hoeveel trek ik hebquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat weet ik ruiiiiim van te voren al meestal
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Fha het volgende:
![]()
Dat antwoord is bij mij toch altijd hetzelfdequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik nooit ik bedenk me meestal eerst hoeveel trek ik heb
als dat niet genoeg is sla ik gewoon het eten over
Hihiquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga maar eens thee zetten, het water kookt
dat is het iddquote:
het was een .rarquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
welk topic zitten jullie te bekijken dan
pfff als ik geen eetlust heb dan eet ik dus echt nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat antwoord is bij mij toch altijd hetzelfdeEn warm eten overslaan is echt geen optie
[..]
HihiLekker even gerust?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
altijd goed voor de zakenquote:
in dat geval wil ik het niet weten denk ikquote:
whehehequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG!!! Zeg je dat nou expres zodat ik een heel raar mental image krijg?
ik heb nog niks gegetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Fha het volgende:
![]()
en jij maar denken dat ik onschuldig benquote:
jij zit mee te kijkenquote:
mwah. heel mooi was het allemaal nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
altijd goed voor de zaken
[..]
in dat geval wil ik het niet weten denk ik
die illussie is nou idd wegquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij maar denken dat ik onschuldig ben
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
die heb ik ook al gezienquote:
theequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga maar eens thee zetten, het water kookt
gezien jou reactie waag ik me er niet aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik ook al gezien![]()
alle 2 zelfs
het merendeel is idd het bekijken niet waardquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mwah. heel mooi was het allemaal niet
daar heb je dan ook helemaal gelijk inquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
gezien jou reactie waag ik me er niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |