Ja nogal ja... Weet er helaas genoeg van... Sterkte meisjequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]Ik hoop dat haar lijf net zo snel op geeft als haar psyche nu aan het doen is. Hoerige *vloektierscheld* ziekte dat het is
giertjequote:
ik was er inmiddels alweerquote:
Neuhquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nogal ja... Weet er helaas genoeg van... Sterkte meisjeAls ik iets voor je kan doen?
dat gaat meestal wel snel samen werkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]Ik hoop dat haar lijf net zo snel op geeft als haar psyche nu aan het doen is. Hoerige *vloektierscheld* ziekte dat het is
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuhmaar dank
![]()
![]()
Ik ga gewoon lekker veel met die vriend doen de komende tijd in ieder gevalDood gaat ze toch wel, maar dan komt hij tenminste ook het huis uit.
zag het te laatquote:
whehe geeft nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zag het te laat![]()
hoi giertje
Nou ik heb dus de ervaring dat dat flink kan tegenvallenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat meestal wel snel samen werken
ik dus gelukkig nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik heb dus de ervaring dat dat flink kan tegenvallen
jij was aan het smsenquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuhmaar dank
![]()
![]()
Ik ga gewoon lekker veel met die vriend doen de komende tijd in ieder gevalDood gaat ze toch wel, maar dan komt hij tenminste ook het huis uit.
wokquote:
doeegquote:
dat is een goed teken lijkt mequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfff gaat druk worden vanavond![]()
telefoon blijft maar rinkelen
ik zit nog te bedenken wat ik ga etenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Fha het volgende:
Voordeel van laat opstaan: Het is al bijna weer etenstijd en ik heb pas twee uur geleden ontbeten![]()
![]()
neee...vieze plaatjes van fokkers aan het kijkenquote:
OMG OMG!!! Zeg je dat nou expres zodat ik een heel raar mental image krijg?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfff gaat druk worden vanavond![]()
telefoon blijft maar rinkelen
Ik kan dat beamenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee...vieze plaatjes van fokkers aan het kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |