Maar dat is niet hier he maar in PUB en daar kun je het verwachtenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja weet ik wel maar het gaat steeds over mijn grote FOK! fout ooit
No shit.quote:
Pas maar op, pinguïns eten vis.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef sararaats het volgende:
*blub*
Ik heb walvis opquote:
en de fabeltjes krantquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb walvis op
*snel , roep de partij van de dieren, groen links en greenpeace!
Het is geen fabel, in Japan zeiken ze niet zoquote:
Over walvissen niet neequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen fabel, in Japan zeiken ze niet zo
Gandalf was toen al wat vergeetachtig. Later, als de Witte, gaat hij pas echt p0wnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:17 schreef Fha het volgende:
Wel dom dat Gandalf na zoveel keer nog niet snapt dat hij gewoon het dwergse (??) woord voor vriend moet zeggen om de deuren open te krijgen
Wel over die jankballen die ook op zee varenquote:
Joah! Of vissticksquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:14 schreef Fha het volgende:
VisIk heb ook wel in in kibbeling eigenlijk.
Dat is zeer zeker waarquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gandalf was toen al wat vergeetachtig. Later, als de Witte, gaat hij pas echt p0wnen.
Ja, die zijn trouwens echt achterlijk, de manier waarop ze de walvisvaart proberen te stoppenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel over die jankballen die ook op zee varen
Was niet neg. bedoeld,quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen fabel, in Japan zeiken ze niet zo
Dat klinkt echt te smerig voor woorden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:21 schreef sararaats het volgende:
ik maak straks een lekker fruitpapje
Mja, ik ben het niet eens met de vaart zoals ie nu gaat hoor. En als je walvis op hebt . Mja, zo briljant is het niet. Dolfijn is ook niet zo lekker dat je zegt van, wow, dat moet ik vaker nemen, ik kan niet meer zonder!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die zijn trouwens echt achterlijk, de manier waarop ze de walvisvaart proberen te stoppenPiraten zijn er niets bij!
Dat is het ook, iets met banaan en appel en koek!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat klinkt echt te smerig voor woorden.
In combinatie met die rar wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:22 schreef Fha het volgende:
[..]
banaantje, appel en een koekske door de blender. net zoals bij de kleine kindjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook hoor, maar de manier waarop er actie gevoerd wordt is bijna net zo ergquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik ben het niet eens met de vaart zoals ie nu gaat hoor. En als je walvis op hebt . Mja, zo briljant is het niet. Dolfijn is ook niet zo lekker dat je zegt van, wow, dat moet ik vaker nemen, ik kan niet meer zonder!
Wat ik echt mis, is de verse (neem deze heel letterlijk, heeeeeel letterlijk) pijlstaartinktvis en die verse (maar dan wel echt dood) tonijn. Je mag me er voor wakker maken.
Heb je geen tanden meer?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
banaantje, appel en een koekske door de blender. net zoals bij de kleine kindjes
verse tonijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik ben het niet eens met de vaart zoals ie nu gaat hoor. En als je walvis op hebt . Mja, zo briljant is het niet. Dolfijn is ook niet zo lekker dat je zegt van, wow, dat moet ik vaker nemen, ik kan niet meer zonder!
Wat ik echt mis, is de verse (neem deze heel letterlijk, heeeeeel letterlijk) pijlstaartinktvis en die verse (maar dan wel echt dood) tonijn. Je mag me er voor wakker maken.
quote:
mijne eet gewoon een appeltje uit het vuistje hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
banaantje, appel en een koekske door de blender. net zoals bij de kleine kindjes
baaaahquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is het ook, iets met banaan en appel en koek!![]()
Mijn vuistjes zijn allergisch voor fruitquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne eet gewoon een appeltje uit het vuistje hoor
Mijn buikspieren wat doe je?quote:
jawel. ik kan zelfs heel hard bijten als ik kwaad ben maar vind fruitpap overheerlijkquote:
Ojaaa, vorkje doettie ook wel eensquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn vuistjes zijn allergisch voor fruitDus ik eet het met een vork
Of ik word gevoerd
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn vuistjes zijn allergisch voor fruitDus ik eet het met een vork
Of ik word gevoerd
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Door mijn vriendjequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Door wie word jij gevoerd?
Dat wil ik ook
De enige keer dat ik in walhalla wasquote:
alsof er een engeltje op je tong piestquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige keer dat ik in walhalla wasHet vetste gedeelte van de tonijn, sashimi-stijl. Godskolere, ik was bijna aan het janken van geluk
wat heeft iedereen toch met walhalla?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige keer dat ik in walhalla wasHet vetste gedeelte van de tonijn, sashimi-stijl. Godskolere, ik was bijna aan het janken van geluk
De tweede keer in Tokio ben ik ook weer terug gegaan naar dat tentje, voor ontbijt en avondetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind ik geiler klinken dan hemel. En ik ben een man, dus....quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heeft iedereen toch met walhalla?
koekje erbij?quote:
Volgens mij een fruitpapje, als ik me niet vergis.quote:
wel met een koekske erdoor!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij een fruitpapje, als ik me niet vergis.
ja maar ja maar een koekje hoort tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
eet smakelijk dan maarquote:
Ja hoor. Net is er ook al even een collega langs geweestquote:
Nou krijg ik zin in een monchoutaart met lange vingers.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel met een koekske erdoor!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou krijg ik zin in een monchoutaart met lange vingers.
lekkerquote:
Die gaan we nu halen in de supermarktquote:
Gezelligquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Net is er ook al even een collega langs geweest
Dan moet ik het recept even van een kennis gaan lenenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat zeg je? Worden we uitgenodigd bij jou om monchoutaart te eten?
Ja bij Pheno! Sushi en monchoutaart! Wanneer kun jij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef Fha het volgende:
Worden we uitgenodigd om ergens te eten?
Voor eten kan ik altijdquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja bij Pheno! Sushi en monchoutaart! Wanneer kun jij?
welke pizza word het?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die gaan we nu halen in de supermarkt![]()
quote:
Weet ik nog nietquote:
Wahahah helemaal goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]JEUJ!
Laten we gaan als ik een auto heb, dan haal ik je op
En dan mag je mij voeren onderweg
![]()
dat vind ik dus ook niet te eten sushiquote:
pizza margharita en dan extra kaas erover heen strooienquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik nog nietIets met veel kaas
Ja, misschien een pizza hawaii ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
pizza margharita en dan extra kaas erover heen strooien
das zo lekker
jummm ik krijg alweer hongerquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, misschien een pizza hawaii ofzo
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog niet begonnen aan m'n fruitpapje. ik zal dat wel doen als ik verga van de goesting.
Yes dearquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke liefje.....ga je meeeheeeee?
dat geloof ik echtquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
jij hebt geen smaakquote:
Zin hebben inquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat is goesting?
Goesting is een Nederlands woord dat voornamelijk in Vlaanderen gebruikt wordt. Het betekent 'zin', 'lust' of 'trek', als in "ik heb goesting in frieten", "ik heb zin in frieten".quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat is goesting?
quatro formaggioquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik nog nietIets met veel kaas
zin hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat is goesting?
Iets zegt mij dat jij daar een ander woord voor gebruiktquote:
Hij is dan ook geen belgquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij daar een ander woord voor gebruikt
Je lust geen vis, vindt nori vies of iemand kon geen rijst koken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook niet te eten sushi
Dankjequote:
quote:
Sushiquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je lust geen vis, vindt nori vies of iemand kon geen rijst koken?
ook naar Jackass gekeken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
en oh, wasabi in je neus voelt niet lekker
wasabi is zowiezo niet lekkerquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vind het gezellig dat je er bent!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef Giertje het volgende:
ik weet ook niet wat de rest van mijn posten hier vind dat maakt et soms ook wel lastig
En geeft op zich niets, alleen kun je dan volgens mij beter meepraten met de restquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:20 schreef sararaats het volgende:
ik heb weer zo'n stiltemoment. *zucht*
en sorry voor de oneliners. ik weet soms niet wat posten
Lekker gegeten?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
aah dank jequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het gezellig dat je er bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |