Nee, dat vind ik ook hoor, maar de manier waarop er actie gevoerd wordt is bijna net zo ergquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik ben het niet eens met de vaart zoals ie nu gaat hoor. En als je walvis op hebt . Mja, zo briljant is het niet. Dolfijn is ook niet zo lekker dat je zegt van, wow, dat moet ik vaker nemen, ik kan niet meer zonder!
Wat ik echt mis, is de verse (neem deze heel letterlijk, heeeeeel letterlijk) pijlstaartinktvis en die verse (maar dan wel echt dood) tonijn. Je mag me er voor wakker maken.
Heb je geen tanden meer?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
banaantje, appel en een koekske door de blender. net zoals bij de kleine kindjes
verse tonijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik ben het niet eens met de vaart zoals ie nu gaat hoor. En als je walvis op hebt . Mja, zo briljant is het niet. Dolfijn is ook niet zo lekker dat je zegt van, wow, dat moet ik vaker nemen, ik kan niet meer zonder!
Wat ik echt mis, is de verse (neem deze heel letterlijk, heeeeeel letterlijk) pijlstaartinktvis en die verse (maar dan wel echt dood) tonijn. Je mag me er voor wakker maken.
quote:
mijne eet gewoon een appeltje uit het vuistje hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
banaantje, appel en een koekske door de blender. net zoals bij de kleine kindjes
baaaahquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is het ook, iets met banaan en appel en koek!![]()
Mijn vuistjes zijn allergisch voor fruitquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne eet gewoon een appeltje uit het vuistje hoor
Mijn buikspieren wat doe je?quote:
jawel. ik kan zelfs heel hard bijten als ik kwaad ben maar vind fruitpap overheerlijkquote:
Ojaaa, vorkje doettie ook wel eensquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn vuistjes zijn allergisch voor fruitDus ik eet het met een vork
Of ik word gevoerd
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn vuistjes zijn allergisch voor fruitDus ik eet het met een vork
Of ik word gevoerd
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Door mijn vriendjequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Door wie word jij gevoerd?
Dat wil ik ook
De enige keer dat ik in walhalla wasquote:
alsof er een engeltje op je tong piestquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige keer dat ik in walhalla wasHet vetste gedeelte van de tonijn, sashimi-stijl. Godskolere, ik was bijna aan het janken van geluk
wat heeft iedereen toch met walhalla?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige keer dat ik in walhalla wasHet vetste gedeelte van de tonijn, sashimi-stijl. Godskolere, ik was bijna aan het janken van geluk
De tweede keer in Tokio ben ik ook weer terug gegaan naar dat tentje, voor ontbijt en avondetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind ik geiler klinken dan hemel. En ik ben een man, dus....quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heeft iedereen toch met walhalla?
koekje erbij?quote:
Volgens mij een fruitpapje, als ik me niet vergis.quote:
wel met een koekske erdoor!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij een fruitpapje, als ik me niet vergis.
ja maar ja maar een koekje hoort tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij een fruitpapje, als ik me niet vergis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |