quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij een fruitpapje, als ik me niet vergis.
eet smakelijk dan maarquote:
Ja hoor. Net is er ook al even een collega langs geweestquote:
Nou krijg ik zin in een monchoutaart met lange vingers.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel met een koekske erdoor!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou krijg ik zin in een monchoutaart met lange vingers.
lekkerquote:
Die gaan we nu halen in de supermarktquote:
Gezelligquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Net is er ook al even een collega langs geweest
Dan moet ik het recept even van een kennis gaan lenenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat zeg je? Worden we uitgenodigd bij jou om monchoutaart te eten?
Ja bij Pheno! Sushi en monchoutaart! Wanneer kun jij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef Fha het volgende:
Worden we uitgenodigd om ergens te eten?
Voor eten kan ik altijdquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja bij Pheno! Sushi en monchoutaart! Wanneer kun jij?
welke pizza word het?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die gaan we nu halen in de supermarkt![]()
quote:
Weet ik nog nietquote:
Wahahah helemaal goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]JEUJ!
Laten we gaan als ik een auto heb, dan haal ik je op
En dan mag je mij voeren onderweg
![]()
dat vind ik dus ook niet te eten sushiquote:
pizza margharita en dan extra kaas erover heen strooienquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik nog nietIets met veel kaas
Ja, misschien een pizza hawaii ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
pizza margharita en dan extra kaas erover heen strooien
das zo lekker
jummm ik krijg alweer hongerquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, misschien een pizza hawaii ofzo
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog niet begonnen aan m'n fruitpapje. ik zal dat wel doen als ik verga van de goesting.
Yes dearquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke liefje.....ga je meeeheeeee?
dat geloof ik echtquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige keer dat ik in walhalla wasHet vetste gedeelte van de tonijn, sashimi-stijl. Godskolere, ik was bijna aan het janken van geluk
jij hebt geen smaakquote:
Zin hebben inquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat is goesting?
Goesting is een Nederlands woord dat voornamelijk in Vlaanderen gebruikt wordt. Het betekent 'zin', 'lust' of 'trek', als in "ik heb goesting in frieten", "ik heb zin in frieten".quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat is goesting?
quatro formaggioquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik nog nietIets met veel kaas
zin hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat is goesting?
Iets zegt mij dat jij daar een ander woord voor gebruiktquote:
Hij is dan ook geen belgquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij daar een ander woord voor gebruikt
Je lust geen vis, vindt nori vies of iemand kon geen rijst koken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook niet te eten sushi
Dankjequote:
quote:
Sushiquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je lust geen vis, vindt nori vies of iemand kon geen rijst koken?
ook naar Jackass gekeken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
en oh, wasabi in je neus voelt niet lekker
wasabi is zowiezo niet lekkerquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vind het gezellig dat je er bent!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef Giertje het volgende:
ik weet ook niet wat de rest van mijn posten hier vind dat maakt et soms ook wel lastig
En geeft op zich niets, alleen kun je dan volgens mij beter meepraten met de restquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:20 schreef sararaats het volgende:
ik heb weer zo'n stiltemoment. *zucht*
en sorry voor de oneliners. ik weet soms niet wat posten
Lekker gegeten?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
aah dank jequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het gezellig dat je er bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |