Ten eerste is het sowieso en ten tweede heul wel!quote:
aaah okee sowieso danquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ten eerste is het sowieso en ten tweede heul wel!
das waarquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef sararaats het volgende:
zolang ik me hier thuisvoel is alles goed
Was ook een grapje liefjequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah okee sowieso dan
ik hou niet van scherp eten ben meer een zoetekauw wat dat betreft
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef sararaats het volgende:
zolang ik me hier thuisvoel is alles goed
Dat gaat vanzelf 1 of 2 keer tijdens de sushiquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker gegeten?
[..]Je moet het ook niet in je neus stoppen gekkie!
sorry mijn gevoel voor humor is vandaag wat afwezigquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ook een grapje liefjeHihihi, over smaak valt immers niet te twisten
En ik laat de wasabi soms ook gewoon weg
Is net waar ik zin in heb
[..]
Dan moet ik jou zien sushi eten, het is mij namelijk nog nooit overkomenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf 1 of 2 keer tijdens de sushi
Ik heb altijd nogal veel wasabi in de soja sausquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet ik jou zien sushi eten, het is mij namelijk nog nooit overkomen
Allen vandaag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
sorry mijn gevoel voor humor is vandaag wat afwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Patat!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
Goesting is een Nederlands woord dat voornamelijk in Vlaanderen gebruikt wordt. Het betekent 'zin', 'lust' of 'trek', als in "ik heb goesting in frieten", "ik heb zin in frieten".
Goesting werd in december 2004 door de luisteraars van Radio 1 voor Vlaanderen als mooiste woord van de Nederlandse taal verkozen. Dit in navolging van Nederland, waar het liefde werd, Duitsland met Habseligkeiten (dat zoveel betekent als hebbedingetjes) en het Verenigd Koninkrijk met mother.
Goesting komt via het Oudfranse goust (modern Frans goût) van het Latijnse gustus ("smaak"). De oe-klank lijkt in ieder geval in de smaak te zijn gevallen, want op de tweede plaats eindigde geroezemoes.
Behalve goesting waren de volgende woorden genomineerd: geroezemoes, reutemeteut, oelewapper, verdonkeremanen, kittelorig, ledikant, klootjesdrogerij, poelepetaat en lichtekooi.
Gedurende een eerste, verkennende ronde kwamen de luisteraars met maar liefst 1500 suggesties op de proppen. De nominatie werd gedaan door een jury met schrijver Luuk Gruwez, taaldeskundige Ludo Permentier en nethoofd van Radio 1 Jan Hautekiet.
bron: wikipedia
Wanneer gaan we?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb altijd nogal veel wasabi in de soja saus
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Allen vandaag?
nee eerst voor lul naar werk gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vervolgens naar het uwv gezeik met mijn uitkering dus ik moet binnenkort weeeer langs komenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Sowieso!quote:
Frietquote:
Hear hear!quote:
Maar jij hebt wasabi in je neus. Dus dat zegt genoegquote:
het is uw dagje niet héquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee eerst voor lul naar werk gekomen
vervolgens naar het uwv gezeik met mijn uitkering dus ik moet binnenkort weeeer langs komen
Dat zal nooit gebeurenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh laten we gewoon snel bij Pheno gaan eten, kan ik het dan wel zien
nee ben enorm chagerijnigquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is uw dagje niet hé![]()
@marcb1974: ooit wasabi-dressing gezien?
Nee, dat zegt me weer niets zo snel dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:46 schreef sararaats het volgende:
@marcb1974: ooit wasabi-dressing gezien?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee eerst voor lul naar werk gekomen
vervolgens naar het uwv gezeik met mijn uitkering dus ik moet binnenkort weeeer langs komen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar jij hebt wasabi in je neus. Dus dat zegt genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |