Ja. Daarom heb ik ook een stoere man gemaakt die ze dan straks voor MIJ weghaaltquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah het is verdomd irritant dat ik flauw val van gewone huis tuin en keuken spinnenMocht ik ooit kinderen krijgen gaat dat errug leuk worden als mama de spin weg moet halen
een van mijn beste vrienden is ook bang voor spinnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Daarom heb ik ook een stoere man gemaakt die ze dan straks voor MIJ weghaalt![]()
Hij liep een keer naar een spin en wilde hem aanraken, want interessant..iek!![]()
(en ik kon mooi niet roepen van neeeeeeeeee blijf daar af, want dan wordt ie ook bang)
Hihihi heel slim van jequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Daarom heb ik ook een stoere man gemaakt die ze dan straks voor MIJ weghaalt![]()
Hij liep een keer naar een spin en wilde hem aanraken, want interessant..iek!![]()
(en ik kon mooi niet roepen van neeeeeeeeee blijf daar af, want dan wordt ie ook bang)
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihihi heel slim van jeMijn neefje kwam een keer heel lief naast me staan "kijk wat ik heb!" kwam er ook zo'n eng monster uit zijn handen gekropen. Maar toen viel ik al flauw voor ik ieelh kon doen
quote:
whehehee das wel lolquote:
Mits goed gedoseerd is het juist prima. Geen klodders, dat slaat als een lul op een drumstel. Ooit gelachen. Bij d eplaatselijke wok hebbenz e simpele sushi, met zo'n ketchupfles vol met wasabi. De fles is groen, zo'n kerel denkt: het zal wel en spuit echt alsof hij een patat oorlog aan het bouwen is een flinke zooi wasabi er op. Ik ben gaan kijken hoe hij terug ging en de eerste hap nam. Die man had het echt niet meer. Naar de wc om te blussen, hij heeft niets meer gegeten. Stomme Hollanderquote:
Uhuh. Ik weet het. Ik heb er over nagedacht van tevorenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihihi heel slim van jeMijn neefje kwam een keer heel lief naast me staan "kijk wat ik heb!" kwam er ook zo'n eng monster uit zijn handen gekropen. Maar toen viel ik al flauw voor ik ieelh kon doen
He, nou moet ik mijn florida foto's er zeker bij halenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits goed gedoseerd is het juist prima. Geen klodders, dat slaat als een lul op een drumstel. Ooit gelachen. Bij d eplaatselijke wok hebbenz e simpele sushi, met zo'n ketchupfles vol met wasabi. De fles is groen, zo'n kerel denkt: het zal wel en spuit echt alsof hij een patat oorlog aan het bouwen is een flinke zooi wasabi er op. Ik ben gaan kijken hoe hij terug ging en de eerste hap nam. Die man had het echt niet meer. Naar de wc om te blussen, hij heeft niets meer gegeten. Stomme Hollander
ik kan me de reacties wel voorstellenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik heb van die vriendinnen die vinden dat serieus lekkerEn heel af en toe wordt het ze net te veel, dan kan ik ook lachen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits goed gedoseerd is het juist prima. Geen klodders, dat slaat als een lul op een drumstel. Ooit gelachen. Bij d eplaatselijke wok hebbenz e simpele sushi, met zo'n ketchupfles vol met wasabi. De fles is groen, zo'n kerel denkt: het zal wel en spuit echt alsof hij een patat oorlog aan het bouwen is een flinke zooi wasabi er op. Ik ben gaan kijken hoe hij terug ging en de eerste hap nam. Die man had het echt niet meer. Naar de wc om te blussen, hij heeft niets meer gegeten. Stomme Hollander
Je wilt niet weten hoeveel mensen geen buitenlands eten kennen. En niet even proeven, neeeee. Helfdhaftige held op sokken was iequote:
wat de boer niet kent vreet ie nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen geen buitenlands eten kennen. En niet even proeven, neeeee. Helfdhaftige held op sokken was ie
Nee en als de boer dan eens wat probeert op deze manier, dan vindt hij het niet lekker.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat de boer niet kent vreet ie niet
ik heb al wasabi geproefd hoor en het smaakte wel pittig. ik heb dan ook een heel klein beetje genomen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen geen buitenlands eten kennen. En niet even proeven, neeeee. Helfdhaftige held op sokken was ie
FUCK! Mijn 40 graden was zit nog in de machine! Vergetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef Fha het volgende:
Was opvouwen, nieuwe was in de machine, machine aan.
Ergens daar heb ik een spier verrekt. Au
Graag gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FUCK! Mijn 40 graden was zit nog in de machine! Vergeten
uhuh herkenbaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee en als de boer dan eens wat probeert op deze manier, dan vindt hij het niet lekker.
handigquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:23 schreef sararaats het volgende:
ik heb geen plaats voor een wasmachine. ons mama doet de was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |