ik heb het niet zo op kattenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kom ik vrolijk je op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En in m'n fobo staan nieuwe plaatjes!
Waarom niet?quote:
denk aan hinkelen en bellenblazen.quote:
Darn! Zijn er beestjes die je wel leuk vindt? Zoals deze bijvoorbeeld?quote:
Geen leuk gokjequote:
Dan ken jij deze nog nietquote:
dan moet je maar eens naar een Oil&Vinegar gaan. daar hebben ze Wasabi-dressingquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat zegt me weer niets zo snel dan.
Oke maar kijk, ik ben dus echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bang voor spinnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ken jij deze nog niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar ja maar ja maar ik oooooooook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke maar kijk, ik ben dus echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bang voor spinnen
Maar deze zijn toch gewoon lief?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke maar kijk, ik ben dus echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bang voor spinnen
Hihi nee dat gaat niet op bij mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar ik oooooooook!
Maar deze!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nee dat gaat niet op bij mijIk krijg van deze ook kippenvel en zweetaanvallen
Ik was een keer te laat op school want er zat een spin boven de deur thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik durfde er niet door
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nee dat gaat niet op bij mijIk krijg van deze ook kippenvel en zweetaanvallen
daar is niets mis mee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
ohw dat ken ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was een keer te laat op school want er zat een spin boven de deur thuis.
En ik durfde er niet door
Nah het is verdomd irritant dat ik flauw val van gewone huis tuin en keuken spinnenquote:
dat wel. net zoals die keer dat ik dat monster in Zuid Afrika moest verjagen. dan had ik zoiets van:quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah het is verdomd irritant dat ik flauw val van gewone huis tuin en keuken spinnenMocht ik ooit kinderen krijgen gaat dat errug leuk worden als mama de spin weg moet halen
Nienke en ik waren samen ooit in Frankrijk op vakantie, zat er een spin boven de ingang van de tentquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
ohw dat ken ikIk heb een week op de bank geslapen omdat er een boven het bed hing
En ik ben nog nooit de zolder bij mijn mama op geweest in de 10 jaar dat ik in dat huis heb gewoond
![]()
Aaahw gollem moet huilen
quote:
quote:
Kon je dat kind niet als souvenir mee naar huis nemen ofzo? Wat een heldquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nienke en ik waren samen ooit in Frankrijk op vakantie, zat er een spin boven de ingang van de tent![]()
En dat was een hele enge spin, het was een krabspin
En toen durfden we de tent niet uit en toen werden we gered door ene kindje van een jaar of 6
![]()
Ja! Zo ben ik ook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
ohw dat ken ikIk heb een week op de bank geslapen omdat er een boven het bed hing
En ik ben nog nooit de zolder bij mijn mama op geweest in de 10 jaar dat ik in dat huis heb gewoond
![]()
Aaahw gollem moet huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |