ik woon in een studiootje. normaal gezien moet de wasmachine in de keuken staan maar dan kon m'n vuilbak niet meer zetten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
Ik heb gewoon plaats gemaakt. Ik weiger van andere mensen afhankelijk te zijn als het om schone kleren gaat.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
Ik heb gewoon plaats gemaakt. Ik weiger van andere mensen afhankelijk te zijn als het om schone kleren gaat.
ik soort van 3 jaar ik doe alles inmiddels zelfquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
de strijk doe ik wel. ik woon al 7 jaar op mezelf.
Mjah ik woon ook niet gigantischquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik woon in een studiootje. normaal gezien moet de wasmachine in de keuken staan maar dan kon m'n vuilbak niet meer zetten.
ons mama woont schuin over de deur
Woon jij bij mij? Hier ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FUCK! Mijn 40 graden was zit nog in de machine! Vergeten
met ham en kaasquote:
Nee alleen kaas. Ik vind met ham niet lekkerquote:
oew moet je es proberenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee alleen kaas. Ik vind met ham niet lekker
Wit brood doe ik ook niet aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew moet je es proberen
wit brood uiteraard tosti maken
en dan pindasaus erbij doen
whehe valt wel op hequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef sararaats het volgende:
hopla, het gaat ineens weer over eten
Ik woonde op een 2 kamer appartement vlakbij het centrum van Zwolle met een open keuken en toch had ik en een wasmachine en een droger. Kwestie van keuzesquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik woon in een studiootje. normaal gezien moet de wasmachine in de keuken staan maar dan kon m'n vuilbak niet meer zetten.
ons mama woont schuin over de deur
Eten is ook zeer belangrijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef sararaats het volgende:
ja, want de was was niet zo'n heel groot succes als onderwerpquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef sararaats het volgende:
oow maar ik ga nu niet etenquote:
Ja, stiekem ben ik je vrouwquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Woon jij bij mij? Hier ook![]()
* ook even naar boven gaat....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, want de was was niet zo'n heel groot succes als onderwerp
frietquote:
nee curryquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew moet je es proberen
wit brood uiteraard tosti maken
en dan pindasaus erbij doen
is vaak zo dan hoor je gerechten en denk je ieeeuwquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Eten ook niet volgens mij, het fruithapje vond ik niet zo smakelijk klinken al moet ik het misschien gewoon een keertje proberen
toen zijn we toch meteen ergens anders over begonnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Eten ook niet volgens mij, het fruithapje vond ik niet zo smakelijk klinken al moet ik het misschien gewoon een keertje proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |