Je bent een jongen. Dus het is gewoon genetisch. Geeft nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe of mijn brein is gewoon verdorven
pfoeh ken meiden die 10 keer erger zijn dan ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Je bent een jongen. Dus het is gewoon genetisch. Geeft niet
quote:
Zie editquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe of mijn brein is gewoon verdorven
Hihihi, ja dat herken ik... dat heeft Sofie dus ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja het is wel fijn om te merken dat hij me echt mist als ik er niet benal voel ik me dan dus ook meteen suuuuper schuldig dat ik weg ben geweest en komend weekend weer weg ben haha. Ik denk niet dat Herman-John minder fluf heeft dan
Maar zijn fluf is wel luchtig dus hij gaat niet dood van de hitte
Oh dan snap ik het wel jaEn rommelen is leuk
Ik wou vandaag nog sporten maar ik denk dat ik ook niet verder kom dan rommelen
![]()
En wat is er nou zo leuk aan de huishoudbeurs? Volgens mij heb ik daar echt een heel verkeerd beeld bij ofzo.
Hoi!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh ken meiden die 10 keer erger zijn dan ik
aah okee nu snap ik em welquote:
zoals jij dus maar dat geeft niet ik hou wel van doordenkertjes inkoppertjes en vooral lompheidquote:
Mooie ploegendienst jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lag er om 1 uur in, toen werd ik tot 2 uur wakker gehouden..
En om 05:45 werd ik weer wakker gesmst...Deden wij even mooi een wisseling van de wacht!
Tot nu toe hoor ik iedereen die er geweest is roepen dat ze nooit meer gaan omdat er niks aan is..quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ja dat herken ik... dat heeft Sofie dus ookDie gaat dan alleen maar spinnen en spinnen en spinnen
Zo schattig maar dan voel ik me ook altijd schuldig
Luchtige fluf is wel goed
![]()
Ik ben nog nooit geweest, maar het leek mij wel lachenGratis zooi scoren en huisvrouwen uitlachen, ik verheug me er nu al op
![]()
Wehehe nee oke dan hebben we er wel hetzelfde beeld bij geloof ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ja dat herken ik... dat heeft Sofie dus ookDie gaat dan alleen maar spinnen en spinnen en spinnen
Zo schattig maar dan voel ik me ook altijd schuldig
Luchtige fluf is wel goed
![]()
Ik ben nog nooit geweest, maar het leek mij wel lachenGratis zooi scoren en huisvrouwen uitlachen, ik verheug me er nu al op
![]()
Dat kunnen ze niet, verstaan is al lastig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie gaan weer normaal doen ja?
Oh ja, dat moet ik ook nog doen. Eigenlijk al om 6:30, maar vergetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En vinden jullie douchen ook zo heerlijk?
kamasutrabeurs is gaaf erg gemoedelijk sfeertje ook en je ziet van alles wel watquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe nee oke dan hebben we er wel hetzelfde beeld bij geloof ikVriend en ik hebben van het weekend net besloten dat als we later groot zijn en durven, dat we naar de kamasutra beurs gaan
![]()
Maar eerst weer de motorbeurs vant zomerveel plezier met lachen alvast in ieder geval
Jaa poezen zijn heeel goed in schuldgevoel makenEigenlijk zou ik nog een poes moeten hebben, dan zijn ze nog met zijn 2. Maar dat past gewoon niet
Dus ik wacht maar tot mijn mama miljonair word met de staatsloterij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik was al bang dat het aan mij lagquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet, verstaan is al lastig.
Ik stel me erop in dat er veel domme en hebberige vrouwen lopen en daarmee ga ik ze confronterenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Tot nu toe hoor ik iedereen die er geweest is roepen dat ze nooit meer gaan omdat er niks aan is..
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
mag ik dat ene plaatje nu weer posten?Maar even serieus hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ketsup die zo verschrikkelijk dik is... dat is toch vies man
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
mag ik dat ene plaatje nu weer posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Er is nu ook een motorbeurs in Utrecht he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe nee oke dan hebben we er wel hetzelfde beeld bij geloof ikVriend en ik hebben van het weekend net besloten dat als we later groot zijn en durven, dat we naar de kamasutra beurs gaan
![]()
Maar eerst weer de motorbeurs vant zomerveel plezier met lachen alvast in ieder geval
Jaa poezen zijn heeel goed in schuldgevoel makenEigenlijk zou ik nog een poes moeten hebben, dan zijn ze nog met zijn 2. Maar dat past gewoon niet
Dus ik wacht maar tot mijn mama miljonair word met de staatsloterij
mag ik dat ene plaatje nu weer posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Stinkerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook nog doen. Eigenlijk al om 6:30, maar vergeten
Nu dan maar.
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er is nu ook een motorbeurs in Utrecht he?Een vriend van me gaat vrijdag
Hihihi, hoe niet oud ben je nu dan?
Ja, of dat jij miljonair wordt![]()
Jepquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie gaan weer normaal doen ja?
Het is gewoon dichtbijquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Fhaquote:
Nee, het is mijn UIquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:31 schreef friemelaar het volgende:
Marijke en Nienke zijn in slaap gevallen denk ik![]()
Fhaatje, dat monster van jou, is dat een reptiel ?
Sorry, hij zit samen met mijn concentratie LOTR te kijken omdat het toch niet wil vandaag.quote:
Ik sliep nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:31 schreef friemelaar het volgende:
Marijke en Nienke zijn in slaap gevallen denk ik![]()
Fhaatje, dat monster van jou, is dat een reptiel ?
Ik niet, ik ben em ook kwijtquote:
whehehequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo'n neger die meteen begint te janken 'racist' of iets in die richting en dan zelf gewoon doorgaat met intimideren.. Tja.. dan krijg je dit.
Bij jou je rozen.quote:
usericonquote:
dat is niet leukquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef Fha het volgende:
Pff. "Leuk" hoor mijn vrijwilligerswerk. Maar de moeder van een goeie vriend is de strijd van kanker nu echt aan het verliezen en ik haat dat ik nu nog veel beter weet wat haar te wachten staat
zondag avond is een goede kennis aan longkanker overleden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef Fha het volgende:
Pff. "Leuk" hoor mijn vrijwilligerswerk. Maar de moeder van een goeie vriend is de strijd van kanker nu echt aan het verliezen en ik haat dat ik nu nog veel beter weet wat haar te wachten staat
quote:
Oww, duidelijk..quote:
quote:
Vooral de laatste paar wekenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef Fha het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef Fha het volgende:
Dan is ie wel wat goeds aan het doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Sorry, hij zit samen met mijn concentratie LOTR te kijken omdat het toch niet wil vandaag.
Ja nogal ja... Weet er helaas genoeg van... Sterkte meisjequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]Ik hoop dat haar lijf net zo snel op geeft als haar psyche nu aan het doen is. Hoerige *vloektierscheld* ziekte dat het is
giertjequote:
ik was er inmiddels alweerquote:
Neuhquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nogal ja... Weet er helaas genoeg van... Sterkte meisjeAls ik iets voor je kan doen?
dat gaat meestal wel snel samen werkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]Ik hoop dat haar lijf net zo snel op geeft als haar psyche nu aan het doen is. Hoerige *vloektierscheld* ziekte dat het is
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuhmaar dank
![]()
![]()
Ik ga gewoon lekker veel met die vriend doen de komende tijd in ieder gevalDood gaat ze toch wel, maar dan komt hij tenminste ook het huis uit.
zag het te laatquote:
whehe geeft nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zag het te laat![]()
hoi giertje
Nou ik heb dus de ervaring dat dat flink kan tegenvallenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat meestal wel snel samen werken
ik dus gelukkig nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik heb dus de ervaring dat dat flink kan tegenvallen
jij was aan het smsenquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuhmaar dank
![]()
![]()
Ik ga gewoon lekker veel met die vriend doen de komende tijd in ieder gevalDood gaat ze toch wel, maar dan komt hij tenminste ook het huis uit.
wokquote:
doeegquote:
dat is een goed teken lijkt mequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfff gaat druk worden vanavond![]()
telefoon blijft maar rinkelen
ik zit nog te bedenken wat ik ga etenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Fha het volgende:
Voordeel van laat opstaan: Het is al bijna weer etenstijd en ik heb pas twee uur geleden ontbeten![]()
![]()
neee...vieze plaatjes van fokkers aan het kijkenquote:
OMG OMG!!! Zeg je dat nou expres zodat ik een heel raar mental image krijg?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfff gaat druk worden vanavond![]()
telefoon blijft maar rinkelen
Ik kan dat beamenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee...vieze plaatjes van fokkers aan het kijken
Wat ga jij eten vanavond?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Fha het volgende:
Voordeel van laat opstaan: Het is al bijna weer etenstijd en ik heb pas twee uur geleden ontbeten![]()
![]()
Dat weet ik ruiiiiim van te voren al meestalquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zit nog te bedenken wat ik ga eten
welk topic zitten jullie te bekijken danquote:
ik nooit ik bedenk me meestal eerst hoeveel trek ik hebquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat weet ik ruiiiiim van te voren al meestal
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Fha het volgende:
![]()
Dat antwoord is bij mij toch altijd hetzelfdequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik nooit ik bedenk me meestal eerst hoeveel trek ik heb
als dat niet genoeg is sla ik gewoon het eten over
Hihiquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga maar eens thee zetten, het water kookt
dat is het iddquote:
het was een .rarquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
welk topic zitten jullie te bekijken dan
pfff als ik geen eetlust heb dan eet ik dus echt nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat antwoord is bij mij toch altijd hetzelfdeEn warm eten overslaan is echt geen optie
[..]
HihiLekker even gerust?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
altijd goed voor de zakenquote:
in dat geval wil ik het niet weten denk ikquote:
whehehequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG!!! Zeg je dat nou expres zodat ik een heel raar mental image krijg?
ik heb nog niks gegetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Fha het volgende:
![]()
en jij maar denken dat ik onschuldig benquote:
jij zit mee te kijkenquote:
mwah. heel mooi was het allemaal nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
altijd goed voor de zaken
[..]
in dat geval wil ik het niet weten denk ik
die illussie is nou idd wegquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij maar denken dat ik onschuldig ben
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
die heb ik ook al gezienquote:
theequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga maar eens thee zetten, het water kookt
gezien jou reactie waag ik me er niet aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik ook al gezien![]()
alle 2 zelfs
het merendeel is idd het bekijken niet waardquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mwah. heel mooi was het allemaal niet
daar heb je dan ook helemaal gelijk inquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
gezien jou reactie waag ik me er niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |