Het is gewoon dichtbijquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Fhaquote:
Nee, het is mijn UIquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:31 schreef friemelaar het volgende:
Marijke en Nienke zijn in slaap gevallen denk ik![]()
Fhaatje, dat monster van jou, is dat een reptiel ?
Sorry, hij zit samen met mijn concentratie LOTR te kijken omdat het toch niet wil vandaag.quote:
Ik sliep nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:31 schreef friemelaar het volgende:
Marijke en Nienke zijn in slaap gevallen denk ik![]()
Fhaatje, dat monster van jou, is dat een reptiel ?
Ik niet, ik ben em ook kwijtquote:
whehehequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo'n neger die meteen begint te janken 'racist' of iets in die richting en dan zelf gewoon doorgaat met intimideren.. Tja.. dan krijg je dit.
Bij jou je rozen.quote:
usericonquote:
dat is niet leukquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef Fha het volgende:
Pff. "Leuk" hoor mijn vrijwilligerswerk. Maar de moeder van een goeie vriend is de strijd van kanker nu echt aan het verliezen en ik haat dat ik nu nog veel beter weet wat haar te wachten staat
zondag avond is een goede kennis aan longkanker overleden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef Fha het volgende:
Pff. "Leuk" hoor mijn vrijwilligerswerk. Maar de moeder van een goeie vriend is de strijd van kanker nu echt aan het verliezen en ik haat dat ik nu nog veel beter weet wat haar te wachten staat
quote:
Oww, duidelijk..quote:
quote:
Vooral de laatste paar wekenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef Fha het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef Fha het volgende:
Dan is ie wel wat goeds aan het doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Sorry, hij zit samen met mijn concentratie LOTR te kijken omdat het toch niet wil vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |