Je bent een jongen. Dus het is gewoon genetisch. Geeft nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe of mijn brein is gewoon verdorven
pfoeh ken meiden die 10 keer erger zijn dan ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Je bent een jongen. Dus het is gewoon genetisch. Geeft niet
quote:
Zie editquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe of mijn brein is gewoon verdorven
Hihihi, ja dat herken ik... dat heeft Sofie dus ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja het is wel fijn om te merken dat hij me echt mist als ik er niet benal voel ik me dan dus ook meteen suuuuper schuldig dat ik weg ben geweest en komend weekend weer weg ben haha. Ik denk niet dat Herman-John minder fluf heeft dan
Maar zijn fluf is wel luchtig dus hij gaat niet dood van de hitte
Oh dan snap ik het wel jaEn rommelen is leuk
Ik wou vandaag nog sporten maar ik denk dat ik ook niet verder kom dan rommelen
![]()
En wat is er nou zo leuk aan de huishoudbeurs? Volgens mij heb ik daar echt een heel verkeerd beeld bij ofzo.
Hoi!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh ken meiden die 10 keer erger zijn dan ik
aah okee nu snap ik em welquote:
zoals jij dus maar dat geeft niet ik hou wel van doordenkertjes inkoppertjes en vooral lompheidquote:
Mooie ploegendienst jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lag er om 1 uur in, toen werd ik tot 2 uur wakker gehouden..
En om 05:45 werd ik weer wakker gesmst...Deden wij even mooi een wisseling van de wacht!
Tot nu toe hoor ik iedereen die er geweest is roepen dat ze nooit meer gaan omdat er niks aan is..quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ja dat herken ik... dat heeft Sofie dus ookDie gaat dan alleen maar spinnen en spinnen en spinnen
Zo schattig maar dan voel ik me ook altijd schuldig
Luchtige fluf is wel goed
![]()
Ik ben nog nooit geweest, maar het leek mij wel lachenGratis zooi scoren en huisvrouwen uitlachen, ik verheug me er nu al op
![]()
Wehehe nee oke dan hebben we er wel hetzelfde beeld bij geloof ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ja dat herken ik... dat heeft Sofie dus ookDie gaat dan alleen maar spinnen en spinnen en spinnen
Zo schattig maar dan voel ik me ook altijd schuldig
Luchtige fluf is wel goed
![]()
Ik ben nog nooit geweest, maar het leek mij wel lachenGratis zooi scoren en huisvrouwen uitlachen, ik verheug me er nu al op
![]()
Dat kunnen ze niet, verstaan is al lastig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie gaan weer normaal doen ja?
Oh ja, dat moet ik ook nog doen. Eigenlijk al om 6:30, maar vergetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En vinden jullie douchen ook zo heerlijk?
kamasutrabeurs is gaaf erg gemoedelijk sfeertje ook en je ziet van alles wel watquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe nee oke dan hebben we er wel hetzelfde beeld bij geloof ikVriend en ik hebben van het weekend net besloten dat als we later groot zijn en durven, dat we naar de kamasutra beurs gaan
![]()
Maar eerst weer de motorbeurs vant zomerveel plezier met lachen alvast in ieder geval
Jaa poezen zijn heeel goed in schuldgevoel makenEigenlijk zou ik nog een poes moeten hebben, dan zijn ze nog met zijn 2. Maar dat past gewoon niet
Dus ik wacht maar tot mijn mama miljonair word met de staatsloterij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik was al bang dat het aan mij lagquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet, verstaan is al lastig.
Ik stel me erop in dat er veel domme en hebberige vrouwen lopen en daarmee ga ik ze confronterenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Tot nu toe hoor ik iedereen die er geweest is roepen dat ze nooit meer gaan omdat er niks aan is..
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
mag ik dat ene plaatje nu weer posten?Maar even serieus hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ketsup die zo verschrikkelijk dik is... dat is toch vies man
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
mag ik dat ene plaatje nu weer posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Er is nu ook een motorbeurs in Utrecht he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe nee oke dan hebben we er wel hetzelfde beeld bij geloof ikVriend en ik hebben van het weekend net besloten dat als we later groot zijn en durven, dat we naar de kamasutra beurs gaan
![]()
Maar eerst weer de motorbeurs vant zomerveel plezier met lachen alvast in ieder geval
Jaa poezen zijn heeel goed in schuldgevoel makenEigenlijk zou ik nog een poes moeten hebben, dan zijn ze nog met zijn 2. Maar dat past gewoon niet
Dus ik wacht maar tot mijn mama miljonair word met de staatsloterij
mag ik dat ene plaatje nu weer posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Stinkerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook nog doen. Eigenlijk al om 6:30, maar vergeten
Nu dan maar.
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er is nu ook een motorbeurs in Utrecht he?Een vriend van me gaat vrijdag
Hihihi, hoe niet oud ben je nu dan?
Ja, of dat jij miljonair wordt![]()
Jepquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie gaan weer normaal doen ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |