Niet in het buitenland te benaderen dus. Helaas appelstroop!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef Flammie het volgende:
Ik kan die darkwolf video niet openen
Poor me
Thnx, nu is er weer wat ruimte. Ben er nu ook weg van, de zon roept!quote:
Hoe heet het programma ook alweer? Kan ik vanavond even checken via tele2 uitzending gemist.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Niet in het buitenland te benaderen dus. Helaas appelstroop!![]()
Ga de DVD wel uppen. Is geen comercieel produkt en mocht dit doen nadat het eenmaal uitgezonden was!
Nou ik zit nu gewoon in Nederlandquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Niet in het buitenland te benaderen dus. Helaas appelstroop!![]()
Ga de DVD wel uppen. Is geen comercieel produkt en mocht dit doen nadat het eenmaal uitgezonden was!
Oh, mag ik met je meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef mediaconsument het volgende:
Ben er nu ook weg van, de zon roept!
Shutter Island lijkt mij ook best tofquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:24 schreef _Led_ het volgende:
Bobverdomme, gaan de bioscopen de enige film die ik dit jaar echt wil zien - "Alice in wonderland 3D" - gewoon niet vertonen
Prima als ze Disney willen dwingen hun releasedate-policy aan te passen, maar kunnen ze dat niet doen door kutfilms die ik toch niet wil zien niet te vertonen ?
Ik kan 'm openenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:57 schreef Flammie het volgende:
Nou ik zit nu gewoon in NederlandMaar is volgens mij gewoon tijdelijk connectieprobleem
Hehequote:
De Ziel van Witgoed.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:56 schreef Bastard het volgende:
Hoe heet het programma ook alweer? Kan ik vanavond even checken via tele2 uitzending gemist.
Mijn broer komt regelmatig op televisie, als hij beroepsmatig in (bijvoorbeeld) Japan is voor sport. Meer weten? Pmquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:44 schreef Flammie het volgende:
Wel erg cool dat je aan zo een programma meewerkt enzo
Ik wil ook eens in een reportage of tv show te zien zijn ooit... Ik was aan het denken aan de westerse comedy groep in bangkok ooit... maar ja ... ooit duurt nog lang
Thanks voor PM... Te gek manquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mijn broer komt regelmatig op televisie, als hij beroepsmatig in (bijvoorbeeld) Japan is voor sport. Meer weten? Pm, het zal je namelijk vast interesseren
.
quote:
hahahaquote:
Geloof me.. je wil het niet weten..quote:
Wat ziet die man eruitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:47 schreef Ticker het volgende:
Kom maar naar beneden.. en sla je slag!!
[ afbeelding ]
![]()
T'is Gollem!quote:
Die heeft er weleens beter uitgezien inderdaad, drank maakt dan ook meer kapot dan je lief is.quote:
Het lijkt er meer op dat ie zich gewoon te buiten is gegaan aan een bourgondische levensstijl, daar is drank niet altijd een verplicht onderdeel van, maar lijkt me eerder een overdaad aan hertenreetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die heeft er weleens beter uitgezien inderdaad, drank maakt dan ook meer kapot dan je lief is.
[ afbeelding ]
Hehe nou dat is een regelrechte zondagochtend zuip kop, inclusief lijkwit bekkie!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:57 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat ie zich gewoon te buiten is gegaan aan een bourgondische levensstijl, daar is drank niet altijd een verplicht onderdeel van, maar lijkt me eerder een overdaad aan hertenreet![]()
Met zo'n oude kop erbij lijkt het me eerder een nachtbraker, niet per se een drinkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hehe nou dat is een regelrechte zondagochtend zuip kop, inclusief lijkwit bekkie!
Tijdens de opnames van rad van fortuin bleek hij ook altijd te drinken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hehe nou dat is een regelrechte zondagochtend zuip kop, inclusief lijkwit bekkie!
Ach, het is zijn leven, laat hem lekker... Dat ie dan zo'n verlepte kop heeft nu, dat is zijn eigen gevolg.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Tijdens de opnames van rad van fortuin bleek hij ook altijd te drinken.
Daar heb je ook gelijk in. Blijf het echter een enge foto vinden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ach, het is zijn leven, laat hem lekker... Dat ie dan zo'n verlepte kop heeft nu, dat is zijn eigen gevolg.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:05 schreef Amos_ het volgende:
Wat betekent/waar staat jouw avatar voor? Is het een zaadcel die een slok teveel heeft gehad?
Hij heeft een vriend toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:09 schreef Amos_ het volgende:
Ah ok vandaar dat ik het niet herkende, ik faal op het gebied van sterren
Je zal maar naast zo'n scheepswrak-als-hoofd wakker worden...
Barraquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra zegt weer eens even hoi!
En dan is een blowtje net zo lekkerquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:10 schreef Spellmeista het volgende:
en het zonnetje schijnt.
Dan ben ik blij dat mijn vriend geen fokker isquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:11 schreef _Led_ het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat de gemiddelde fokker er op zaterdagochtend niet veel anders uit zal zien op z'n 60e.
Meh, die mag zich sowieso nu al wel wat vaker scherenquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat mijn vriend geen fokker is.
Want je kent mquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Meh, die mag zich sowieso nu al wel wat vaker scheren
Nee? Dus geen kids later?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dan ben ik blij dat mijn vriend geen fokker is.
Het plaatje is zo 3d als de pest, en mist ook logo's voor de consoles.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:50 schreef Amos_ het volgende:
Laat dat alsjeblieft een photoshop zijn
Ik heb gisteren een stukje van die documentaire gekeken, maar ik vond het nogal saai, ik kwam er niet doorheenquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:48 schreef Darkwolf het volgende:
Er komen minder Guitar Hero games uit dit jaar.
Dus er is weer ruimte voor wat nieuws...
[ afbeelding ]
Het had zomaar echte concept art kunnen zijn, tegenwoordig kijk ik nergens meer van opquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het plaatje is zo 3d als de pest, en mist ook logo's voor de consoles.
Fake dus
Er is vast een markt voorquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:48 schreef Darkwolf het volgende:
Er komen minder Guitar Hero games uit dit jaar.
Dus er is weer ruimte voor wat nieuws...
[ afbeelding ]
Yup, de connectie dat ik op 'r website foto's gekeken hebquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er een connectie moest zijn.
Dat is waarschijnlijk omdat je er met een bepaald verwachtingspatroon bent naar gaan kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb gisteren een stukje van die documentaire gekeken, maar ik vond het nogal saai, ik kwam er niet doorheen. Ik ga het later nog eens proberen
.
Konijnen hebben een nieuw baasje en de poes is bij mijn ex.quote:Konijn en cavia is wel.
Heb ik ook gehad. Die zijn cool!quote:Ik heb hamsters.
http://www.geenstijl.nl/m(...)wnd_schreeuwneg.htmlquote:Internethistorie in the making. Op de interwebs zoemt een video rond van een busritje in Oakland, California, die u gewoon even gezien moet hebben. Centraal thema: Boontje komt om zijn loontje, of zoals in goed Amerikaans: What goes around, comes around. Hoofdrolspelers: Een boze negert met inschattingsproblemen en een uit de kluiten gewassen opafiguur (leeftijd 67) in het bezit van een hagelwitte Sean Connery-baard en t-shirt met daarop de veelzeggende tekst: I AM A MOTHERFUCKER! Enfin, lang verhaal kort: Negert daagt opa uit. Opa vertelt negert op te rotten. Opa gaat voorin de bus zitten. Negert wil alsnog klap uitdelen. Opa voert een TOTAALDESTRUCTIE (dumpertlink) uit op negert. Blijkt ineens dat opa een of andere veteraan is met vetgoede combat skills. Inmiddels wordt opa (hoewel natuurlijk overduidelijk gestoord) endorsed door het internet. 4chan is met succes op zoek gegaan naar de mevrouw die zijn tasje stal nadat hij de bus verliet. Het links-keurige reddit zit er boven op. Overal duiken fanpics op. Lolvids idem. Mr. Bloedlipnegert verschijnt in motivational posters, moving Gifs etc. etc. Hoe een knokpartijtje in het OV binnen 24 uur wereldnieuws is. En spelende negert, wat hebben we nu geleerd? Zoek nooit ruzie met een baardopa in korte broek en met stalen vuisten.
Allesquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:41 schreef mediaconsument het volgende:
Fear the epic beard man!
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)wnd_schreeuwneg.html
Die weet van wanten.
Mja, ik kan me best voorstellen dat die neger boos wordt als zo'n ouwe opa aan hem vraagt hoeveel het is voor een "spit 'n polish".quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:41 schreef mediaconsument het volgende:
Fear the epic beard man!
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)wnd_schreeuwneg.html
Die weet van wanten.
Ik vond het geen slechte docu.. het geeft wel een bepaalde invalshoek op apparaten in ons leven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:32 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk omdat je er met een bepaald verwachtingspatroon bent naar gaan kijken.
Het is dan ook eigenlijk meer een film essay dan een documentaire geworden, want als je op interviews zit te wachten kan je heel erg lang wachten.
Zoals eerder uitgelegd: de documentaire verteld zich via beeld en geluid van begin tot eind.
Er zit wel degelijk structuur in, dat wel.
Hoe vaker ik de docu heb gezien, hoe meer ik ook ben gaan zien en ben gaan waarderen.
Als ik mensen van te voren vertel wat ze moeten verwachten rollen ze er ook sneller en makkelijker in.
De eerste keer samen met de producente (die niets zei) zat ik de eerste 10 minuten ook van "Huh? Waar blijft mijn interview nou? Wat een lange intro zeg!"
[..]
Konijnen hebben een nieuw baasje en de poes is bij mijn ex.
De borstel cavia had ik al heel lang en heeft nog enkele dagen geleefd na het verhuizen helaas.
Alleen de zwarte cavia heb ik nog, maar deze krijgt ook een nieuw baasje (goede vriendin van mij, dus komt goed terecht.)
[..]
Heb ik ook gehad. Die zijn cool!
Ja. Dat is mijn ex inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:50 schreef Bastard het volgende:
Ik vond het geen slechte docu.. het geeft wel een bepaalde invalshoek op apparaten in ons leven.
Grappig die beestjes ook bij jou thuis.. Was dat je vriendin inmiddels ex op de bank? Moest lachen om "mijn paardestal" in nintendoscreen
Wat tevens niet in scene was gezet. Het resultaat van veel filmen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef Bastard het volgende:
Ik vond vooral die beestjes van je leuk, dat ze elkaar ook stonden te knuffelen![]()
Maar.. je weet toch wel dat het gewoon een stel schroeven zijn met een ingeprent gedragchip toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat tevens niet in scene was gezet. Het resultaat van veel filmen!
Jij weet toch hopelijk wel dat je er nu compleet en pontificaal naast zit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef Bastard het volgende:
Maar.. je weet toch wel dat het gewoon een stel schroeven zijn met een ingeprent gedragchip toch?
Niet dat ze opeens dingen gaan doen die je niet verwacht?
En jij bent niets anders dan een zak vlees op twee benen met een orgaan als "CPU" aangestuurt door chemische processen. Your point?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:07 schreef _Led_ het volgende:
Meh, 't blijft een lullig stukje software op een chip met een bontje eromheen.
Ik vind dat jij op een zelfde manier over je robots praat als sommige mensen op GoT over hun computer. Ik vind het vrij eng eigenlijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:42 schreef Darkwolf het volgende:
Jij weet toch hopelijk wel dat je er nu compleet en pontificaal naast zit?
Of je bent bij die zin gestopt en je hebt de rest van mijn post niet gelezen, of je moet nog maar eens het NRC.next artikel lezen die hier ooit voorbij is gekomen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind dat jij op een zelfde manier over je robots praat als sommige mensen op GoT over hun computer. Ik vind het vrij eng eigenlijk.
Jij ziet het dus echt als een dier?
Nee hoor, ik heb alles gelezen, maar ik vind het altijd zo'n database-vervuiling om een hele lange post te quoten als het niet nodig isquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:30 schreef Darkwolf het volgende:
Of je bent bij die zin gestopt en je hebt de rest van mijn post niet gelezen, of je moet nog maar eens het NRC.next artikel lezen die hier ooit voorbij is gekomen!
Du hast PM! Ben benieuwd!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Laat maar zien dan dat NRC-next-artikel.
workshop grafische en digitale media en wat rondhangen in Gentquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mooi zo. Nog spannende plannen voor vandaag?
Bedanktquote:
Je ziet en benadert het verkeerd. Zeker als je mij in hetzelfde plaatje stopt als eenzame Chinezen die hun realdoll als echte partner zien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:51 schreef _Led_ het volgende:
't doet me een beetje denken aan die documentaire over die kerels met van die realdolls die ze als echte vrouw zijn gaan zien.
Wat is er misgegaan in je leven als je vriendschap zoekt in een object, vraag ik me dan af.
O.k., maar als ze dat echt als kindje zien vind ik ook niet gezond. Vandaar ook dat ik eerder al de vergelijking gaf met sommige mensen op GoT.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:56 schreef Darkwolf het volgende:
Kijk, ik snap mensen en hun (soms overdreven) liefde voor auto's ook niet.
Dan praten ze soms ook alsof ze het over een kindje hebben.
Nou prima toch? Iedereen is daar weer een anders in. Maar om het eng te noemen? Opzich hoor ik dat (gelukkig) maar weinig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bedankt. Ik heb het gelezen en eigenlijk heb je mijn mening alleen maar versterkt.
Ik vind robots leuk en interessant hoor, maar ik blijf het zien als een apparaat. Als ik een robot zou hebben en hij zou kapot gaan, zou ik daar wel even van balen natuurlijk, maar ik zou er niet om gaan rouwen.
dit bedoel ik dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:59 schreef Darkwolf het volgende:
Standaard heeft *** ze *** het niet eens aan, zelfs niet op gelegenheden.
quote:
quote:
Dat is wel verdomd toevallig.. net als Chiel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Daar vlak achter heb ik nog gewoond. Mooiste locatie waar ik ooit gewoond heb, het pand zelf was alleen niet zo
.
Ach, er zullen ook genoeg mensen zijn die in de buurt van Tommy wonen of gewoond hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:27 schreef Ticker het volgende:
Dat is wel verdomd toevallig.. net als Chiel.
En nee, ik val niemand lastig, ik vond het alleen zo'n leuke toeval. Misschien ken je hem dan wel in het eggie!!!Samen een keertje in dezelfde supermarkt gestaan!
Sneu figuur.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ach, er zullen ook genoeg mensen zijn die in de buurt van Chiel wonen of gewoond hebben.
Het lijkt wel een zot, ticker zegt iets scherps tegen hem, begint ie over mij te praten met dergelijke details. Vraag me serieus af wat zijn bedoelingen zijn.quote:
Ik vond Tickers opmerking gewoon grappig... idd het is ook erg toevalligquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het lijkt wel een zot, ticker zegt iets scherps tegen hem, begint ie over mij te praten met dergelijke details. Vraag me serieus af wat zijn bedoelingen zijn.
Ik heb dan ook weinig te zeggen over wat Ticker voor grappen maakt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik vond Tickers opmerking gewoon grappig... idd het is ook erg toevallig
Oh, heet jij ook Tommy dan? Wat toevallig zegquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:37 schreef mediaconsument het volgende:
Het lijkt wel een zot, ticker zegt iets scherps tegen hem, begint ie over mij te praten met dergelijke details. Vraag me serieus af wat zijn bedoelingen zijn.
Ik ben daar tenminste eerlijk over.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, heet jij ook Chiel dan? Wat toevallig zeg.
Is dat wat ze noemen een androidquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:11 schreef Darkwolf het volgende:
And in other news:
Ik wil de Nokia N900!
android is het OS ja...quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat wat ze noemen een android
Zover ben ik deze week ook.. LINUX achtig maar je ziet er niks van.. open platform shizzle.quote:
Genoegquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zover ben ik deze week ook.. LINUX achtig maar je ziet er niks van.. open platform shizzle.
Maar ze zeggen dan 'androids telefoons zoals HTC' en HTC schijnt ronduit RUK te zijn.. dus wat is er verder nog aan concurrentie jegens Iphone?
He wat jammer nou dat Sandra Reemer niet op de affiche als optredend artiest staatquote:
Jij was al onder de indruk dat ik mijn Nokia N95 als BlueTooth modem kon gebruiken zodat ik op mijn EEE PC vanuit de trein zat te FOK!en! (Twice!)quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef Bastard het volgende:
Ik ben geloof ik helemaal uit die telefoontjes..
Ja dat was apart inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Jij was al onder de indruk dat ik mijn Nokia N95 als BlueTooth modem kon gebruiken zodat ik op mijn EEE PC vanuit de trein zat te FOK!en! (Twice!)
Ik trein niet... dat scheelt wel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:52 schreef Flammie het volgende:
Ik vind het leuk om in de trein beetje op internet te hangen hoor
Ja, die is nep inderdaad, maar het bracht bij mij herinneringen naar bovenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:37 schreef Bastard het volgende:
Dat plaatje van de bijenkorf was niet geshopped dan
OPEN JE OGEN!! Het is echt.. de bijenkorf zoals jij die kent is een Hologram!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:37 schreef Bastard het volgende:
Dat plaatje van de bijenkorf was niet geshopped dan
Zolang dat hologram niet ergens invliegt maak ik me geen zorgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN!! Het is echt.. de bijenkorf zoals jij die kent is een Hologram!!
Heb je dat via Google onderzocht? Dan geloof ik je. Mijn ogen heb je geopendquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:44 schreef Flammie het volgende:
Voor mijn part dondert dat hele bijenkorf in een zwart gat hoor, maakt mij niet uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
Racist, kun je wel tegen bijen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor mijn part dondert dat hele bijenkorf in een zwart gat hoor, maakt mij niet uit
In het zwarte gat van Gordon?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:48 schreef Bastard het volgende:
Voor mijn part dondert dat hele bijenkorf in een zwart gat hoor, maakt mij niet uit
Ik kijk al een tijdje mee en heb nu het lef om mee te postenquote:
Nou dan weet je wel wie wie is onderhandquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:54 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik kijk al een tijdje mee en heb nu het lef om mee te posten
Ik zal je eerlijk zeggen, ik val wel af en toe van verbazing van mijn stoel. Er lopen hier nogal wat ehm...digitale vetes merk ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dan weet je wel wie wie is onderhand
Mwah, alleen een aantal paranoide idioten die daaraan twijfelen. De normale mensen niet hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:57 schreef Amos_ het volgende:
En ook iets over twijfel over iemands geslacht??
Ik hou me liever afzijdig van dat soort discussies. Ruzie op het internet, tsja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mwah, alleen een aantal paranoide idioten die daaraan twijfelen. De normale mensen niet hoor. Je mag zelf bepalen onder welke categorie jij je wilt scharen
.
Je begon er zelf overquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:00 schreef Amos_ het volgende:
Ik hou me liever afzijdig van dat soort discussies.
Dat was ik niet, dat was mijn grenzeloze nieuwsgierigheidquote:
Aha, meervoudige persoonlijkheid dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:05 schreef Amos_ het volgende:
Dat was ik niet, dat was mijn grenzeloze nieuwsgierigheid
Nee, dat is mijn sadistische kant.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Aha, meervoudige persoonlijkheid dus. Dan zul je je in het TRU/BNW-forum optimaal thuisvoelen
.
Ik vind dit juist een heel goed topicquote:
Twijfels over ware identiteiten van posters (hellooo het is internetss)quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:57 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen, ik val wel af en toe van verbazing van mijn stoel. Er lopen hier nogal wat ehm...digitale vetes merk ik
En ook iets over twijfel over iemands geslacht??
Nee, dat is mediaconsument alleenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:13 schreef Bastard het volgende:
(Tenzij je een kloon bent van joepie dan)
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:09 schreef Ticker het volgende:
oops.
Plaatjes niet zichtbaar? :Squote:
Topicstarter heb ik een kleur gegeven, weet ik altijd wie dat is in een topicquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef Amos_ het volgende:
Blauwe achtergrond?
Dat is handig inderdaad zeg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Topicstarter heb ik een kleur gegeven, weet ik altijd wie dat is in een topic
Eehm ja.quote:
Kan je bij opties instellen hequote:
Ja die had ik even weg moeten halenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm ja.
Ticker: 23 notes
Flammie: 15 notes
JoepiePoepie: slechts 8 notes
Ik wist wel dat slijmen bij de moderators en admins ergens goed voor zou zijn, lieve Bastard.
Zwaai en swing er maar op losquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal mn pendel er eens bij pakken
Alsof een ander kabinet ineens de smoke and mirrors doet verdwijnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef Bastard het volgende:
Maar ik hoop het wel.. genoeg van dit theater kabinet
Ja hier: http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:21 schreef Bastard het volgende:
maar aan de andere kant er is ook via een site achter te komen hoeveel je er hebt.
Oh ik dacht dat je van iedereen een naam kon intikkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja hier: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Maar alleen van jezelf. Die van anderen kun je niet zomaar zien. Tenzij ik jouw account weer eens een keertje hack, Bastard.
VVD en PVV nou misschien gaat het nog samen, maar het CDA er bij? Ik weet niet of ze dat rond gaan krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Alsof een ander kabinet ineens de smoke and mirrors doet verdwijnen
Maar je hebt wel gelijk. Zou zelf wel een coalitie van VVD-PVV-CDA willen zien, maar dan met Rutte als premier.
Ja, met jouw account. Ik kan dat ook met jouw account, maar niet met mijn JoepiePoepie-account.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:41 schreef Bastard het volgende:
Oh ik dacht dat je van iedereen een naam kon intikken
Nou ik heb er lekker meer dan jouwquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, met jouw account. Ik kan dat ook met jouw account, maar niet met mijn JoepiePoepie-account.
Dan mijn 'wat'?quote:
God alle jezus, waarom zou je zoiets willen wensen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Alsof een ander kabinet ineens de smoke and mirrors doet verdwijnen
Maar je hebt wel gelijk. Zou zelf wel een coalitie van VVD-PVV-CDA willen zien, maar dan met Rutte als premier.
Nee, niet wat jij meer hebt, maar wat jij meer hebt dan mijn wat.quote:
Euh ja.. nu volg ik jouw niet meer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, niet wat jij meer hebt, maar wat jij meer hebt dan mijn wat.
Maar nevermind.
Ik hou wel van een uitdagingquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
God alle jezus, waarom zou je zoiets willen wensen?
Mijn wat volg je niet meer?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:56 schreef Bastard het volgende:
Euh ja.. nu volg ik jouw niet meer.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mijn wat volg je niet meer?
Het verschil tussen jij/jou/jouw, Bastardquote:
Daar word(t) ik te oud voor, ik zeg maar zo, als ze maar begrijpen wat ik zeg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef Flammie het volgende:
Een nieuwe editie van
Flammie geeft taalles
jouw = bezittelijk
Het is jouw boek
Het is jouw gevoel
jou = correcte pronoun in je zin
Oh smoesje, ik ben ouder dan jijquote:
Maar ik ben allochtoonquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh smoesje, ik ben ouder dan jij.
Ja? Je achternaam lijkt toch behoorlijk Nederlandsquote:
aanvulling: van 40 met een dikke buik en dikke brilquote:
Hmmz een stalkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja? Je achternaam lijkt toch behoorlijk Nederlands.
He lees je eens in danquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:23 schreef Amos_ het volgende:
Wie is Chiel? Michielos?Ik ben jullie nu al kwijt!
Je zit er toch niet ver naast:quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:23 schreef Amos_ het volgende:
Wie is Chiel? Michielos?Ik ben jullie nu al kwijt!
Ben ik in een slechte GTST-aflevering beland?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je zit er toch niet ver naast:
Michielos is een ouwe dikke homoseksuele Indoman met een dikke buik en bril en hij doet aan Sumo-worstelen. Hij is de minnaar van Flammie.
Fok is zoveel beter!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ben ik in een slechte GTST-aflevering beland?
Beginnelingen !quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm ja.
Ticker: 23 notes
JoepiePoepie: slechts 8 notes
Ik wist wel dat slijmen bij de moderators en admins ergens goed voor zou zijn, lieve Bastard.
En _Led_ is mijn collega. Soms zit ik achter zijn computer en post ik per ongeluk met zijn account en dat kan hij nooit zo waarderen. Maar andersom post hij ook weleens met mijn account, dus tja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef Amos_ het volgende:
Ben ik in een slechte GTST-aflevering beland?
hoax, ik zit nooit niet achter mijn computer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En _Led_ is mijn collega. Soms zit ik achter zijn computer en post ik per ongeluk met zijn account en dat kan hij nooit zo waarderen. Maar andersom post hij ook weleens met mijn account, dus tja.
Klopt, want ik zit meestal achter jouw computer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef _Led_ het volgende:
hoax, ik zit nooit niet achter mijn computer.
Gelukkig ben ik meer van het totaalbeeld wat credits opbouwd.. vraag maar aan LEDquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
En Bastard is *zucht*... gewoon die lieve Bastard![]()
![]()
.
Tegen hem moet je flink slijmen, want dan mag je blijven.
![]()
![]()
Bastard
![]()
Ik ben _Led_, you Bastard !quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:04 schreef Bastard het volgende:
Gelukkig ben ik meer van het totaalbeeld wat credits opbouwd.. vraag maar aan LED
Nou als je dan onder je eigen account gaat posten vind ik je meteen een stuk liever!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik ben _Led_, you Bastard !
* Darkwolf points finger and shouts "HAAAAAAAAXXXXX!!!"quote:
Psies, elke keer dat ik een puntje credit bij bastard opbouw geeft ie me daar een note voor, ik heb al 187 credits !quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik meer van het totaalbeeld wat credits opbouwd.. vraag maar aan LED
Nou, dan mag je weleens wat beter je best doen, want in november 2009 had je er ook 187.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:04 schreef _Led_ het volgende:
Psies, elke keer dat ik een puntje credit bij bastard opbouw geeft ie me daar een note voor, ik heb al 187 credits !
What the!?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:58 schreef Bastard het volgende:
Ik neem vanmiddag vrij.. begin ik er eerder aan.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef Amos_ het volgende:
Leuk plaatje, nu op naar mijn boterham met paardenrookvlees
Ik nam aan dat de knipoog voldoende zei om niet serieus genomen te wordenquote:
Je mist de inside informationquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:50 schreef Amos_ het volgende:
Ik nam aan dat de knipoog voldoende zei om niet serieus genomen te worden
Ik weet niet of Darkwolf ook knikkende knietjes krijgt van kangoeroes, maar paardenliefhebber is hij in de breedste zin van het woordquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Amos_ het volgende:
Paarden zijn ook best mooie dieren hoor, maar niet om op te eten als je het mij vraagt.
Kangaroe daarentegen
Amos_ is veels te lief.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:49 schreef Bastard het volgende:
Vroeger werden newbee's trouwens nog eens afgezeken, is er ook niet meer bij he
Ben vorig jaar een maand in Australie geweest en dat is mij dus niet gelukt. Nog steeds geen roo gegeten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Amos_ het volgende:
Paarden zijn ook best mooie dieren hoor, maar niet om op te eten als je het mij vraagt.
Kangaroe daarentegen
Oh absoluut. Heb helemaal niets met kangeroes verder hoor. Ze lopen allemaal nog trauma-vrij rond daar in Australie waar ik geweest ben!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:58 schreef Bastard het volgende:
Maar daar laten we het ook verder bij...
Ik had het tegen JPquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:59 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh absoluut. Heb helemaal niets met kangeroes verder hoor. Ze lopen allemaal nog trauma-vrij rond daar in Australie waar ik geweest ben!
Ze stinken en bijtenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef Amos_ het volgende:
Iemand ervaring daarmee?
Geen ervaring mee, maar ik denk dat fretten te klein zijn voor gezellige handelingen. Maar ja, tegenwoordig mag het sowieso niet meer. Of is die wet er nog niet door?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef Amos_ het volgende:
Fretten (nu we het toch over dieren hebben) schijnen overigens vrij intelligent te zijn. Iemand ervaring daarmee?
Het lijkt me niet dat een fret doodgaat van een aai over zijn bol.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ik denk dat fretten te klein zijn voor gezellige handelingen.
Welke gezellige handelingen wil je met een fred doen danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ik denk dat fretten te klein zijn voor gezellige handelingen. Maar ja, tegenwoordig mag het sowieso niet meer. Of is die wet er nog niet door?
Dat klopt. Maar ik heb iets met dieren en zij met mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef Amos_ het volgende:
Dat zou ik dan weer niet gedurfd hebben, het blijven wilde dieren en volgens mij zijn ze vrij territoriaal ingesteld, toch?![]()
Een beetje. Mijn broertje heeft een fred. Best een grappig beestje en vrij slim inderdaad. Je kan het echt van alles leren, schijnt.quote:Fretten (nu we het toch over dieren hebben) schijnen overigens vrij intelligent te zijn. Iemand ervaring daarmee?
Oh...quote:
Ja, dat zeg ik. Ik denk dat dat niet gaat omdat ze te klein zijn. Maar ik heb er geen ervaring mee, dus ik kan er niet over oordelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:22 schreef Bastard het volgende:
Welke gezellige handelingen wil je met een fred doen dan
Alleen een kort gedeelte van de knuffel scene terug gerenderd naar DivX.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:25 schreef Amos_ het volgende:
Is die HD video ergens te bekijken? Klinkt erg stoer namelijk![]()
Met 'een Fred' zou je eventueel gezellige handelingen kunnen doen, met 'een fret' daarentegen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welke gezellige handelingen wil je met een fred doen dan
Een Frederiquequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:32 schreef Amos_ het volgende:
Voor de goeie orde, ik heb het over een fret, niet een Fred.Tenzij Fred een mooie dame van rond de 30 is met golvend blond haar
Ik zeik de newbies van toen nog steeds af hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:49 schreef Bastard het volgende:
Vroeger werden newbee's trouwens nog eens afgezeken, is er ook niet meer bij he
TRUequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zeik de newbies van toen nog steeds af hoor.
Niet alleen newbies!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:38 schreef _Led_ het volgende:
Ik zeik de newbies van toen nog steeds af hoor.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
Met 'een Fred' zou je eventueel gezellige handelingen kunnen doen
Mag ik vriendelijk bedankenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Gezellige handelingen met Fred Oster
Balkenende kan het zich voor wat betreft geloofwaardigheid niet veroorloven om nu alsnog in te binden, dus of Bos moet door de knieën of het kabinet valt. Elke andere uitslag is meteen het faillissement van de geloofwaardigheid van dit schijnkabinetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, ze komen er samen wel weer uit hoor. Wedden?
Aha! Nu heb je jezelf verluld, Lavenderr! Jij bent dus helemaal geen vrouw! Alle vrouwen vallen namelijk op Fred Oster (en op mij natuurlijkquote:
Balkenende heeft elke geloofwaardigheid verloren, wat een wanvertoning gisteren.Hij had op geen enkele vraag 'behoefte' om te reageren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:53 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Balkenende kan het zich voor wat betreft geloofwaardigheid niet veroorloven om nu alsnog in te binden, dus of Bos moet door de knieën of het kabinet valt. Elke andere uitslag is meteen het faillissement van de geloofwaardigheid van dit schijnkabinet
Eerlijk is eerlijk, dat is zijn goed recht, maar wat een softe lul is het inderdaad. Hij kan niet eens zijn coalitiegenoten onder bedwang houden als premier zijndequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Balkenende heeft elke geloofwaardigheid verloren, wat een wanvertoning gisteren.Hij had op geen enkele vraag 'behoefte' om te reageren.
Wequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Aha! Nu heb je jezelf verluld, Lavenderr! Jij bent dus helemaal geen vrouw! Alle vrouwen vallen namelijk op Fred Oster (en op mij natuurlijk).
Ben jij zo woest aantrekkelijk dan dat mannen én vrouwen voor je vallen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Aha! Nu heb je jezelf verluld, Lavenderr! Jij bent dus helemaal geen vrouw! Alle vrouwen vallen namelijk op Fred Oster (en op mij natuurlijk).
Ok ok, en wequote:
Veel beterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ok ok, en wehetero vrouwen
Zo beter?
Mannen, vrouwen, hetero, homo, zoo...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ben jij zo woest aantrekkelijk dan dat mannen én vrouwen voor je vallen?
Voor al je kloons?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mannen, vrouwen, hetero, homo, zoo...
Het maakt mij allemaal niet uit. Als ze maar moderator of admin van Fok zijn, want dat zijn de leukste mensen.
Zo, ik heb weer even mijn postrechten veilig gesteld voor de komende weken.
Ze zijn allemaal even liefquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:14 schreef Amos_ het volgende:
Joepie, welke mod is het snelst te overtuigen liefst?![]()
Ja natuurlijk, ook voor Lavenderr, _Led_, Michielos, Flammie, Amos_, en mediaconsument.quote:
Wat heerlijk dat je er voor gezorgd hebt dat ik nog mag posten voorlopig, dank U dank U , gij grote Joepiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ook voor Lavenderr, _Led_, Michielos, Flammie, Amos_, en mediaconsument.
quote:
Maar wat jammer dat ik in het Monsanto-topic niet meer over de pinda's van meneerseruis mag pratenquote:Ik ben piepklein
Jazeker! Het kan niet snel genoeg beginnen wat mij betreft.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
En dan? Begint je weekend?
En jij bent dokter dus jij kan het weten. Conclusie: Dat ik nu ziek ben is mijn eigen schuld. Te weinig geslapen en niet gezond genoeg gegetenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:00 schreef _Led_ het volgende:
Een goede nachtrust is ook heel belangrijk.
(Naast goede voeding)
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:33 schreef _Led_ het volgende:
Relax, de dokter fixt je wel weer:
gewoon visualiseren dat je weer helemaal gezond bent, en mark my words - je voelt je binnen anderhalve week weer prima.
En op dat moment zul je je realiseren dat er met mijn kennis niet te spotten valt.
Je kunt ook visualiseren dat je bier zit te drinken! En nog goedkoper ook!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik denk dat ik liever een paar biertjes ga drinken, dan krijg ik wat sneller mijn zelfvertrouwen terug.
En je wordt ook niet dronken! Kortom: win-winquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Je kunt ook visualiseren dat je bier zit te drinken! En nog goedkoper ook!
ik welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En je wordt ook niet dronken! Kortom: win-win
Flammie, ik neem aan dat jij nog meer gestegen bent, want jij hebt zelfs nog uitgebreid over de omvang van je apparaatquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
JoepiePoepie: slechts 8 10 notes
Het werktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:33 schreef _Led_ het volgende:
Relax, de dokter fixt je wel weer:
gewoon visualiseren dat je weer helemaal gezond bent, en mark my words - je voelt je binnen anderhalve week weer prima.
En op dat moment zul je je realiseren dat er met mijn kennis niet te spotten valt.
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:30 schreef Amos_ het volgende:
De tissues zijn op en mijn neus zit nog vol....
Twice the excitement....quote:Op maandag 22 februari 2010 11:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Cocaine moet je dan ook opsnuiven, niet eruit snuiten, dan heb je er niks aan.
Jep ik sta op 19... als Bastard me nu nog even +1 geeft heb ik in ieder geval de 20 bereiktquote:Op maandag 22 februari 2010 11:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Zo, in 1 zondag 2 notes erbij:
[..]
Flammie, ik neem aan dat jij nog meer gestegen bent, want jij hebt zelfs nog uitgebreid over de omvang van je apparaat![]()
zitten posten en daar heb je vast heel veel complimenten voor gekregen
.
[..]
Het werkt! De anderhalve week is nog niet voorbij en ik ben inderdaad nog niet beter, goed van je zeg
!
19! 4 erbij dus!quote:Op maandag 22 februari 2010 12:24 schreef Flammie het volgende:
Jep ik sta op 19... als Bastard me nu nog even +1 geeft heb ik in ieder geval de 20 bereikt
gastquote:Op maandag 22 februari 2010 18:56 schreef Spellmeista het volgende:
_led_, _smet_, _fret_, L dynier. L Dillinger wil je een vriend van mij zijn? Gaan we samenwerken op dit forum om de spiritualiteit te "ontleden". Als we daarmee klaarzijn leggen we je op de operatietafel en krijg je wat schokjes toegediend(ga je goed van slapen) Dit alles om je weer "normaal" te maken..
Je grote vriend scheppen? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:59 schreef Spellmeista het volgende:
Vrijdag 40,- in me pocket gestoken met poker(weer es 1ste), zaterdag nieuwe auto opgehaald waarmee ik mijn grote vriend nog beter mee kan scheppen en vanavond een pizza met weet ik veel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |