Wat tevens niet in scene was gezet. Het resultaat van veel filmen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef Bastard het volgende:
Ik vond vooral die beestjes van je leuk, dat ze elkaar ook stonden te knuffelen![]()
Maar.. je weet toch wel dat het gewoon een stel schroeven zijn met een ingeprent gedragchip toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat tevens niet in scene was gezet. Het resultaat van veel filmen!
Jij weet toch hopelijk wel dat je er nu compleet en pontificaal naast zit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef Bastard het volgende:
Maar.. je weet toch wel dat het gewoon een stel schroeven zijn met een ingeprent gedragchip toch?
Niet dat ze opeens dingen gaan doen die je niet verwacht?
En jij bent niets anders dan een zak vlees op twee benen met een orgaan als "CPU" aangestuurt door chemische processen. Your point?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:07 schreef _Led_ het volgende:
Meh, 't blijft een lullig stukje software op een chip met een bontje eromheen.
Ik vind dat jij op een zelfde manier over je robots praat als sommige mensen op GoT over hun computer. Ik vind het vrij eng eigenlijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:42 schreef Darkwolf het volgende:
Jij weet toch hopelijk wel dat je er nu compleet en pontificaal naast zit?
Of je bent bij die zin gestopt en je hebt de rest van mijn post niet gelezen, of je moet nog maar eens het NRC.next artikel lezen die hier ooit voorbij is gekomen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind dat jij op een zelfde manier over je robots praat als sommige mensen op GoT over hun computer. Ik vind het vrij eng eigenlijk.
Jij ziet het dus echt als een dier?
Nee hoor, ik heb alles gelezen, maar ik vind het altijd zo'n database-vervuiling om een hele lange post te quoten als het niet nodig isquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:30 schreef Darkwolf het volgende:
Of je bent bij die zin gestopt en je hebt de rest van mijn post niet gelezen, of je moet nog maar eens het NRC.next artikel lezen die hier ooit voorbij is gekomen!
Du hast PM! Ben benieuwd!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Laat maar zien dan dat NRC-next-artikel.
ja hoorquote:
workshop grafische en digitale media en wat rondhangen in Gentquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mooi zo. Nog spannende plannen voor vandaag?
Bedanktquote:
Je ziet en benadert het verkeerd. Zeker als je mij in hetzelfde plaatje stopt als eenzame Chinezen die hun realdoll als echte partner zien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:51 schreef _Led_ het volgende:
't doet me een beetje denken aan die documentaire over die kerels met van die realdolls die ze als echte vrouw zijn gaan zien.
Wat is er misgegaan in je leven als je vriendschap zoekt in een object, vraag ik me dan af.
O.k., maar als ze dat echt als kindje zien vind ik ook niet gezond. Vandaar ook dat ik eerder al de vergelijking gaf met sommige mensen op GoT.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:56 schreef Darkwolf het volgende:
Kijk, ik snap mensen en hun (soms overdreven) liefde voor auto's ook niet.
Dan praten ze soms ook alsof ze het over een kindje hebben.
Nou prima toch? Iedereen is daar weer een anders in. Maar om het eng te noemen? Opzich hoor ik dat (gelukkig) maar weinig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bedankt. Ik heb het gelezen en eigenlijk heb je mijn mening alleen maar versterkt.
Ik vind robots leuk en interessant hoor, maar ik blijf het zien als een apparaat. Als ik een robot zou hebben en hij zou kapot gaan, zou ik daar wel even van balen natuurlijk, maar ik zou er niet om gaan rouwen.
dit bedoel ik dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:59 schreef Darkwolf het volgende:
Standaard heeft *** ze *** het niet eens aan, zelfs niet op gelegenheden.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |