Gelukkig ben ik meer van het totaalbeeld wat credits opbouwd.. vraag maar aan LEDquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
En Bastard is *zucht*... gewoon die lieve Bastard![]()
![]()
.
Tegen hem moet je flink slijmen, want dan mag je blijven.
![]()
![]()
Bastard
![]()
Ik ben _Led_, you Bastard !quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:04 schreef Bastard het volgende:
Gelukkig ben ik meer van het totaalbeeld wat credits opbouwd.. vraag maar aan LED
Nou als je dan onder je eigen account gaat posten vind ik je meteen een stuk liever!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik ben _Led_, you Bastard !
* Darkwolf points finger and shouts "HAAAAAAAAXXXXX!!!"quote:
Psies, elke keer dat ik een puntje credit bij bastard opbouw geeft ie me daar een note voor, ik heb al 187 credits !quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik meer van het totaalbeeld wat credits opbouwd.. vraag maar aan LED
Nou, dan mag je weleens wat beter je best doen, want in november 2009 had je er ook 187.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:04 schreef _Led_ het volgende:
Psies, elke keer dat ik een puntje credit bij bastard opbouw geeft ie me daar een note voor, ik heb al 187 credits !
What the!?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:58 schreef Bastard het volgende:
Ik neem vanmiddag vrij.. begin ik er eerder aan.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef Amos_ het volgende:
Leuk plaatje, nu op naar mijn boterham met paardenrookvlees
Ik nam aan dat de knipoog voldoende zei om niet serieus genomen te wordenquote:
Je mist de inside informationquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:50 schreef Amos_ het volgende:
Ik nam aan dat de knipoog voldoende zei om niet serieus genomen te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |